Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ta što nemam kod sebe nijedan račun na kom bih video broj žiro računa ni bilo šta ostalo, te ne mogu ni da promenim ono što ne mogu da vidim. ;)
 
Pa i ne treba ti, uplatis iznos svog paketa na racun 170-772-26 sa pozivom na xxxxxxxxx201503 za mart mesec, gde je xxxxxxxxx broj ugovora.
 
Svi znamo sta koristimo i koji su nam mesecni troskovi. To sto se ne plati na vreme ima samo ovde kod nas i da ljudi zaborave mesecne obaveze...

Ako neko hoce da plati, plati ce.
 
Ja sam prešao na e-račun čim su omogućili tu opciju i stiže mi uvek između 4 i 9 u mesecu, bez problema za sad a već dugo je u opticaju možda i dve godine ne mogu da se setim.
 
Pa i ne treba ti, uplatis iznos svog paketa na racun 170-772-26 sa pozivom na xxxxxxxxx201503 za mart mesec, gde je xxxxxxxxx broj ugovora.
E hvala ti, to mi je i trebalo. Što se tiče nekih komentara da li neko hoće nešto da plati ili ne, ako se odnosilo na mene onda bih samo dodao da se ja, između ostalog i ovca koja je platila sve do zadnjeg računa i za RTS pretplatu, tako da je to pitanje stvarno bespredmetno. Ja da sam mislio da ne platim ne bih ni postavljao ovde to pitanje...
 
Ako se odlučiš SBB, proveri u komšiluku da li ima packet loss-a u večernjim satima i traži im u startu modem Cisco EPC 3208 umesto Home Gateway-a EPC 3928.

Hvala na savetu. Čuo sam se sa SBB podrškom, rekli mi da sada daju EPC 3928s koji ima novi SW i ispravljene bagove, ali da može da se traži i EPC 3208 koji si naveo. :) Samo je pitanje da li u datom trenu imaju na lageru.
 
Evo ja da se javim oko isteka ugovora i mogucih popusta da kolega ne ostane bez odgovora, posto ja kad sam pitao svi su cutali ko zaliveni. Isprobao sam foru kao za mobilne operatere, poslao mail gde sam naveo da mi za 15dana istice ugovor i sta sve treba da im potpisem i vratim da bi raskinuli ugovor. Zvali su posle 2-3dana da me pitaju zasto hocu da raskinem a ja lepo krenem da pljujem kako ih ne interesuju stari korisnici, kako Telekom za iste pare u Box-u ima i mobilnu tarifu, kako sam hteo da predjem na Trio mix gold a oni mi ponudili da placam stari Trio mix naredna 3 meseca(popust ispadne valjda oko 200-300din) i kazem da nisam zadovoljan i da cu kod Telekoma vise novca da ustedim. I ona krene da mi veze kao nemojte, nama su bitni stari korisnici, mi nemamo mobilni ali kao ajde da vidimo sta mozemo da uradimo, pricace ona sa sefom posto sam ja trazio 3meseca dzabe(to je bilo pre ove akcije sa 4meseca) i zove posle 2dana i kaze da mi je odobreno 3meseca za Trio mix gold ali placam ono osnovno mesecno odrzavanje od hiljadu i nesto dindzi. Ja kazem bolje i to nego 3 i nesto hiljade i za par dana stigne kurir za novim ugovorom ;-) Nadam se da sam pomogao.
P.S. 2 meseca za redom sam morao da ih zovem da mi ispravljaju racun posto nisu obracunali popust, videcemo kako ce biti za treci. Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
Bravo, tako i treba sa svim operaterima..
 
Hvala sto si podelio iskustvo, ovo se relativno cesto pominje, a sve sto smo dosad imali bile su pretpostavke.
 
Ovo je jadno sa strane SBB-a, znači ako se neko buni dobiće ako ćuti neka plaća. Totalno pilićarski. Umesto da svakom ko potpiše nov ugovor daju iste pogodnosti!
 
Hvala na savetu. Čuo sam se sa SBB podrškom, rekli mi da sada daju EPC 3928s koji ima novi SW i ispravljene bagove, ali da može da se traži i EPC 3208 koji si naveo. :) Samo je pitanje da li u datom trenu imaju na lageru.
Jel ima bridge mode taj 3928S ?
 
Koja je filozofija promeniti 1 cifru u racunu? Svaki je isti, samo je poziv na broj: broj ugovora-godina-mesec

SBB nekad salje sa jednim brojem TR a nekad sa onim starim... i sad ako neko plati na stari racun a posle mu stigne uplatnica sa novim TR kako onda? Ja imam vec sablone za placanje ali srecom uvek pogledam PDF racuna... malo je falilo da prosli mesec uplatim na onaj stari racun.
 
Ja sam par puta platio na "pogresan" racun, tj. na drugi racun - ne onaj naveden na uplatnici. U svim slucajevima, uplate su normalno proknjizene - nisam imao nikakvih problema zbog toga.

Pozdrav
 
Nema na cemu, ja sam zaista bio u nedoumici sta da radim posto iz inata nisam hteo da potpisem ugovor po standardnim uslovima a nigde nisam nasao konkretan odgovor. U Telekomu dobijes i OK tarifu za iste/slicne pare, ali nemaju vrati 72sata unazad sto meni mnogo znaci jer imam malo dete pa nema sanse da odgledam nesto dok ona ne legne a i imam vise HD kanala, a kod MTS-a potpisao novi ugovor na 50% popust i meni milina :D
 
ja placam uvek na isti TR i u poziv na broj sam samo stavio broj ugovora, ne menjam nikad.
 
To bas i nije pametno. Sta ako ti ospore neku uplatu? Kojim ces to argumentom dokazati da si platio bas taj sporni racun?
 
Izvodom iz banke ili uplatnicom.
 
Koji dokazuje sta konkretno? Da je placen neki racun, a ne taj konkretni.
 
Nece dokazati da je platio bas taj sporni racun ali ce moci da trazi preknjizavanje posto ce njima ostati otvorena stavka ukoliko taj isti iznos nije vec proknjizen. Generalno ne mogu da ga prevare za novac ali mogu da ga cimaju i da mu iskljuce uslugu dok se ne izvrsi preknjizavanje.
 
Koji dokazuje sta konkretno? Da je placen neki racun, a ne taj konkretni.

On kao fizičko lice nemože imati više od 2 neplaćena računa (govorim o digitalnim uslugama koje isključuju posle 2 neplaćena računa). Može dokazati da je tad i tad uplatio SBB-u određeni iznos i da traži da vidi kako je to proknjiženo.
Ne radi čovek ništa pogrešno, i meni su rekli iz SBB-a da je dovoljno da kod uplate u poziv na broj upišem samo broj ugovora. Meni je samo žao što SBB ne koristi model 97 kod generisanja poziva na broj, da se izbegnu moguće greške. Sa druge strane, zgodno je snimiti template na ebankingu sa popunjenim pozivom na broj (samo broj ugovora) i tako plaćati svaki mesec.
 
Svejedno moze sebi da zakomplikuje zivot zbog 6 cifara. Dovoljno moze da bude, ali u slucaju nekog spora, oznojice se dok istera stvar - a za to vreme moze biti bez interneta zbog neplacenog racuna. Moj template je ceo broj, samo menjam mesec.
 
Pošto planiram verovatno uskoro da pređem na SBB, koji tek treba da uđe u moju zgradu, par pitanja za one koji su u skorije vreme prošli proceduru.
Da li je poznato kako se ulazi u zgradu, kroz podrum ili preko krova? Takođe, koliki krš prave po samoj zgradi i da li su oni zaduženi za postavljanje kablova u samom stanu (pretpostavljam da stave i kanalice, ili čak i buše u samom stanu ako im se to traži)?
Samo da se naoružam informacijama pre nego što bilo šta započnem...
Unapred hvala!
 
Rade kod tebe u stanu ako se to trazi. Preko krova idu, valjda vidis da su sve zgrade spojene kablovima kao da smo u Bangladesu.
 
Poslednja izmena:
za 10 godina koliko online placam racune nisam imao ni jedan problem (sad kad me marfi stigne)...

ja racune placam na vreme i ako mi je nesto sumnjivo - odmah se zalim. nije tesko izlistati uplate preko portala
 
Samo da nemate problema, jer su katastrofa da nesto isprave.
 
Da, nadajte se samo da vam se ne zakači neki problem. Baš sam danas pogledao kad sam krenuo da se dopisujem sa njima (17.02.2015.) i dalje ništa nije rešeno. A dolazili su 4 puta kod mene i menjali splitere, kablove, modeme. Poslednji put spojili kabl direktno sa bandere u modem i naravno ništa se nije promenilo :)
 
Sto bi jedan kolega rekao: "Indijsko resavanja problema". Da se na papiru vidi da je uradjeno, da nemas nacina da tuzis, ali nista korisno se ne promeni :D
 
Preko krova idu, valjda vidis da su sve zgrade spojene kablovima kao da smo u Bangladesu.
Мислиш, као да смо у Јапану? ;)

image218.jpg

Various electrical lines and cables litter the sky chaotically on this narrow street in the Dotonbori, Osaka, Japan
 
Podneo sam zahtev za D3GO trio, koliko se ceka da se dobije oprema?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno