Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ima li nekih informacija oko brzina, sad kad kreće 4G, mobilna mreža ima veći upload nego kablovski, što je više nego jadno, naročito sa cenom koja je.
 
Ako i bude nešto, biće tek na jesen, kada ugovori masovno ističu.
 
Zanimljivo je fa je skocila cena ka CRO, gde postoji Telemah (SBB i Telemah ćerke firme KKR-a)! Sve unutar iste firme, a oni digli cenu.
 
@Velja
Napisi im mail u kom im objasnjavas da nisi vise pod ugovornom obavezom i da ti nisi koristio benefite tog starog ugovora vec da si novi korisnik. Pisi im na [email protected]
U poslovnicu nemoj da ides jer tamo samo rade po zvanicnim ponudama, za bilo sta vise te upucuju na mail.
Ja sam se ovih dana ganjao sa njima oko poskupljenja telefona ka rvatima i u poslovnici im izlozim svoj slucaj oni kazu mi ti ne mozemo pomoci obrati se na mail.
Ukratko, ja im trazio smanjenje racuna ili HBO paket oni me odbili i za jedno i drugo , ali mi ponudili flat fiksni ili neki dodatni TV paket. Ja uzeo pink paket. Mogao sam verovatno i vise da izboksujem ali nisam nisam nesto bio uporan.
Ako nekom znaci, ko god ima trio paket moze isti da raskine zbog ovog poskupljenja.
Ček, ček,kakvog poskupljenja? Nisam trenutno u zemlji pa sam malo van dešavanja...
 
Zanimljivo je fa je skocila cena ka CRO, gde postoji Telemah (SBB i Telemah ćerke firme KKR-a)! Sve unutar iste firme, a oni digli cenu.
Колико знам, Telemach постоји у ba и у si и према тим мрежама (као и унутар СББ мреже) су фрај разговори.
 
Izvinjavam se, Telemach grupe ima u BiH, SLO i MNE, ali ne i u CRO.
 
Ček, ček,kakvog poskupljenja? Nisam trenutno u zemlji pa sam malo van dešavanja...

SBB je 28.3 objavio novi cenovnik koji stupa na snagu 28.4. Sve dinarske cene su iste. Jedino što se razlikuje je to što su pozivi ka fiksnoj hrvatskoj mreži prebačeni iz zone 1 u zonu 2 tako da više ne ulaze u besplatnih 200min.
Međutim, svaka promena na štetu korisnika je razlog za raskid ugovora bez plaćanja penala. To znači da svako ko ima telefon kod njih i ima potpisan ugovor isti može raskinuti do 28.4.

PS. Mislim da je rok za raskid ugovora mesec dana od objavljivanja novog cenovnika, ali vrlo lako može biti da je mesec dana od trenutka kad si ti obavešten putem računa. Ovo treba proveriti.
 
^ Mogu besplatno s Novim Zelandom (recimo), a ne mogu sa prvim komsijama! Grrr.
 
За објашњење питај те прве комшије јер су они то променили.
 
Koje komsije?
Posto su i Bosna, Crna Gora, Makedonija druga zona. Evo sad i rvati. Pa kako to da se dogovorimo sa Novim Zelandom a bas sa svim ovima oko nas ne mozemo?
Ili je mozda verovatnije da su oni seli svi zajedno i videli da nema konkurencije i resili da deru stoku kad im se moze?
Samo sto su i rvati sad usli u igru.
 
Оне прве комшије о којима је реч и који су сада променили правило (Operatori u Hrvatskoj odlučili su da značajno povećaju cene dolaznih poziva iz zemalja koje nisu članice EU). Што се осталих комшија тиче, претпостављам да то не зависи ни од нас ни од њих, ваљда неки VoIP који се користи одређује цене па је тако позив према Кини, Новом Зеланду или Мексику јефтинији него према Македонији. Или као што је јефтиније да позовеш и фиксни и мобилни у Канади него у Србији.
 
SBB je promenio kablove u mojoj ulici i još neku opremu. Packet loss je nestao. Upstream power level-i posle menjenja kablova zakucani na istu vrednost (već 3 dana). Tako je to kad Ratel reaguje. :D Zvaničan odgovor od Ratela još uvek nisam dobio.
 
Sjajan epilog :)
 
I ja sam ih prijavio pre nedelju dana, zvali su me par puta da se najave,
rekao sam da kod mene nije kvar ida nemaju zasta da dolaze,
da cacnu oko cvorista i bandera itd..
Videcemo sta ce biti.

#Rock86 Drago mi je sto si resio problem... I ako ne verujem drzavnim organima,
iz nekog cudnog razloga i telekom i sbb se brecaju od RATELA.

Veoma cudna pojava, uzimajuci u obzir bananu u kojoj zivimo.
 
I ko je kriv kad se ne plati ÷ naravno ja, a to što oni ne znaju da odrade mi najjednostavniji posao i dostave račun, ma ko te pita.
 
Neverovatno je da tolika firma nema e-racun. Čak i Telekom ima...
 
I ja sam ih prijavio pre nedelju dana, zvali su me par puta da se najave,
rekao sam da kod mene nije kvar ida nemaju zasta da dolaze,
da cacnu oko cvorista i bandera itd..
Videcemo sta ce biti.

#Rock86 Drago mi je sto si resio problem... I ako ne verujem drzavnim organima,
iz nekog cudnog razloga i telekom i sbb se brecaju od RATELA.

Veoma cudna pojava, uzimajuci u obzir bananu u kojoj zivimo.

Nisu imali kud. Ratel je pored povećeg teksta dobio i video snimke koji su jasno demonstrirali problem i celu moju prepisku sa SBB-ovom podrškom. :D
 
Mene zvali pre neki dan da pitaju da li da mi šalju račun na mail
 
Мени стиже на "мејл" од како сам потписао уговор.
 
I ko je kriv kad se ne plati ÷ naravno ja, a to što oni ne znaju da odrade mi najjednostavniji posao i dostave račun, ma ko te pita.
Шта ако је поштар донео рачун па промашио сандуче или неко извукао рачун или ... свашта може да се деси али то не значи да онда не мораш да платиш. Ја и не пазим много на рачун, пред крај месеца одем да им платим и не мислим, а да ли је рачун дошао или није ... једино ми служи да погледам да ли је цифра уобичајена.
 
Znači sad zbog njihove greške treba još da im se trči na noge ... Ja inače ovo pitam baš zato što želim da platim, kao što sam i do sad plaćao i to nikad posle 20. u mesecu, ali bez računa to ide malo teže.

Btw nije poštar doneo i pogrešio sanduče jer bi bilo čudno da je i komšijama koje takođe nisu dobile račun pogrešio sanduče a čak i da jeste greška komšije bi to stavile tamo gde treba.
 
Sto ide teze, ja nikada ne placam sa racunom. Samo kazes ime i adresu. Dobijes onaj isecak i to je to.
 
Slazem se, sada sve jedno moras da ides tamo da ti izdaju racun.
 
Jednom je možda i slučajnost i recimo da nije problem da prošetam ali ako se desi još jednom onda je namera ili nemarnost.
 
Koja je filozofija promeniti 1 cifru u racunu? Svaki je isti, samo je poziv na broj: broj ugovora-godina-mesec
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno