Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da ih pritisne da reše problem, ili ako ti insistiraš, da ti omoguće raskid ugovora bez penala.
Svakako probaj prvo da se požališ Ratelu kako ti SBB duži vremenski period ne rešava problem loše internet konekcije i da tražiš od njih pomoć. Tek kao poslednju opciju bih ostavio raskid ugovora.

Upravo sam počeo da kuckam prigovor Ratelu sa svim pratećim materijalima. Videćemo šta će biti.
 
Poslao sam prigovor. Za koliko mogu da očekujem akciju Ratela?
 
Poslao sam prigovor. Za koliko mogu da očekujem akciju Ratela?

Objasnio sam negde taj postupak kako sve to ide, ali u blažim crtama:

Predaja Prigovora >>> Pregled od strane Ratela >>> Prosledjivanje provajderu >>> Provajder vraca odgovor Ratel-u >>> Ratel obavestava korisnika o preduzetim radnjama

Sve u svemu ovo moze da traje 15 dana, a moze da potraje i do mesec dana, dok provajder ne prikupi svu dokumentaciju o problemu koji se desava i za koji se korisnik zali i o tome obavesti Ratel, koji ti zatim prosledi njihov odgovor tebi na kucnu adresu, a provajder preduzima odgovornost da otkloni navedeni kvar za koji je podneta prijava, ako utvrdi da iz tehnickih razloga ili bilo kojeg razloga kvar sa njihove strane nije moguce otkloniti ponude ti sporazumni raskid ugovora i to je to u sustini cele price.

PS. Ocekuj navalu tehnicara koji ce ponovo sve ispocetka da proveravaju. Inace sad ce i naprednu podrsku aktivirati da nesto radi :D
 
Poslednja izmena:
...i opet će po 1000 put da ti menjaju splitere uz priču " kakvi su ti ovo spliteri i ko ti je to radio" iako su spliteri njihovo i oni su radili a ne retko isti oni koje te sad pitaju za to. SBB je to i "get used to it".
 
Poslednja izmena:
@bSecurity, a šta više da pregledaju kod mene? Ja sam im lepo rekao, problem se dešava isključivo kasno popodne i uveče. Prepodne nema nikakvih problema. Čak sam otkačinjao i moja 2 televizora kako bih izuzeo mogućnost da smetnje potiču od mojih uređaja. Naravno da nije kod mene problem. Problem nastaje kasno popodne i uveče kad najviše korisnika koristi njihove usluge. Čak sam i vezivao modem direktno za PC, dakle bez rutera, opet isto, kupio sam kvalitetne CAT 5e kablove, opet isto. SBB je promenio sve splitere i konektore kod mene.

Oni su par puta priznali da su i pitanju globalne smetnje na delu mreže gde se nalazi moj priključak, i to imam dokumentovano i poslao sam Ratelu.

Evo rezultati pinga SBB-ovog Default Gateway-a od malopre. Užas.
 

Prilozi

  • pingsbb627pm.JPG
    pingsbb627pm.JPG
    78.7 KB · Pregleda: 195
Pisao je Sajber Kurajber ovde u temi, i on je imao probleme pa kad je SBB ekipa došla da proveri, pronašli su da problem nije uopšte u njegovom stanu nego kod komšije penzionera čiji matori TV vraća struju u koaksijalni kabl i pravi haos njegovom modemu. Samo budi uporan, isteraj svoje do kraja. Sad kad si se obratio Ratelu, sačekaj da vidiš i šta će oni da ti kažu. Najlakše je raskinuti ugovor ako se ima osnova za raskid.
 
Pored ovog klasičnog seckanja, javlja se ponekad uveče i mnogo veći problem. U jednom momentu ostanem bez upstream kanala, prvo nestane jedan upstream kanal, posle par minuta nestane i drugi, radi tako par munuta na jednom kanalu, kad ode i taj treći kanal, zna sve, totalni prekid. Ni reset modema ne pomaže, poveže se tek posle pola sata. Ovo je najekstremnija situacija. I u susednoj zgradi ista priča.

Sad je ping ka Gateway-u normalan (vidi se na slici u postu iznad), ali postoji packet loss. Uveče ping ka gateway-u ume da skoči i do 150ms u trenucima i prisutan je packet loss. Dakle, haos.
 
Generalni problem je sto sbb ma previse korisnika na jednom optickom cvoru. Odnosno stedi na opremi.
 
Tačko tako, previše korisnika na jednom čvoru. Prepodne ni najmanji problem nije prisutan. Raspad sledi tačno kasno popodne kad dođu ljudi s posla, studenti sa faksa, deca iz škole... Prvo krene packet loss, a uveče poveće varijacije pinga praćene packet loss-om, a nekad i totalni prekidi, kao što sam opisao.
 
@Rock86

Javi sta si uradio sa Ratel-om, ja sa njima imam skroz pozitivno iskustvo.
Naime, pre 2-3 godine prijavio sam telekom zbog veoma lose usluge, (koje imam i na SBB-u samo 3x gore)
i dobio sam poziv od nekog njihovog menadzera ili sta vec, da mi povecaju brzinu na max tj 20/1 do kraja ugovora,
u zamenu da kazem da je problem resen. Naravno prihvatio sam jer sam znao da nece taj problem da rese kao sto ni SBB nece da resi ni tvoj niti moj problem..
 
Naravno da ću javiti. Nikakav dil sa njihovim nazovi manedžmentom ne dolazi u obzir, meni je potrebna stabilna usluga, a ne ovi rezanci, pa da vidimo. Samo konkretno rešenje problema me zanima.
 
Pitanje u vezi D3 setop boxa:
Da li postoji jednostavan nacin da se iz liste kanala izbace zakljucani kanali? Ubija u pojam kad se salta...
 
Moraš da napraviš novu listu i onda da dodaš 1 po 1 sve kanale iz paketa koji plaćaš, i onda staviš tu listu za aktivnu.
 
To su najobičniji pilićari koji neće da ulože pare u opremu da bi rešili problem. Više od mesec dana mi se raspada Internet u popodnevnim i večernjim satima, packet loss ka default gateway-u i ogromne varijacije pinga, a nekad i totalni prekidi i ništa.

Kako raskinuti ugovor sa njima? Do isteka ugovorne obaveze ima još 7 meseci.

Goru uslugu Interneta i goru tehničku službu u životu nisam video!

ja trenutno idem preko oriona, ali sam razmisljala da predjem na sbb....sad ne znam, jer eto i oni imaju probleme, a prvi net (nevezano za dial up) sam imala preko njih i malo je radio i nije proslo ni mesec dana pocne da pada, ne moze da se konektuje i dodju iz njihovog servisa i kazu to je do mog kompa, ja sam kriva tralalala. srecom tada je sve to islo bez ugovora, pa sam, samo presla kod drugog provajdera. nisma htela na njih da trosim zivce, a sad ih cesto hvale...ali ne bih da prodjem kao ti i kao ja prvi put sa njima.

ima li kakav normalan provajder u srbiji koji postuje obaveze ili kako se kome zalomi.
 
Poslednja izmena:
ja trenutno idem preko oriona, ali sam razmisljala da predjem na sbb....sad ne znam, jer eto i oni imaju probleme, a prvi net (nevezano za dial up) sam imala preko njih i malo je radio i nije proslo ni mesec dana pocne da pada, ne moze da se konektuje i dodju iz njihovog servisa i kazu to je do mog kompa, ja sam kriva tralalala. srecom tada je sve to islo bez ugovora, pa sam, samo presla kod drugog provajdera. nisma htela na njih da trosim zivce, a sad ih cesto hvale...ali ne bih da prodjem kao ti i kao ja prvi put sa njima.

ima li kakav normalan provajder u srbiji koji postuje obaveze ili kako se kome zalomi.

Ne vraćaj se nikako na SBB. Možeš proveriti u komšiluku eventualno kako radi (proveri naročito popodne i uveče). I da radi ok, ne daj Bože da imaš neki problem... Nije vredno živaca.
 
Ne vraćaj se nikako na SBB. Možeš proveriti u komšiluku eventualno kako radi (proveri naročito popodne i uveče). I da radi ok, ne daj Bože da imaš neki problem... Nije vredno živaca.

ovde u komsiluku ne znam nikoga...na zalost. a moguce je da cu se preselim, pa sam razmisljala da jedan od uslova za stan bude i postojanje sbb. nisam u tim tokovima sad...jer je u ovom stanu davno bio sezam pro, pa sad orion, a ja tad kada sam imala sbb islo je preko onih njihovih kablova za tv.

stvarno nisam pametna preko koga i ako se preselim ko ce da bude provajder za taj kraj u kome budem.
 
Večerašnji raspad: https://www.youtube.com/watch?v=iNpqA7GeSpk !

Povlačim svaku lošu reč što sam ikada rekao za Telekom.

Ko želi da uzme SBB, neka dobro razmisli s kim će imati posla ako nešto krene po zlu. Možda će u početku raditi ok, ali krenu problemi na mreži sledi višemesečno maltretiranje. Pogledajte njihov forum i sve će vam biti jasno. Jeste SBB u startu povoljniji od ADSL/VDSL opcija, ali smatram da nije vredan ovog maltretiranja ako nastane neki problem.
 
@bSecurity, a šta više da pregledaju kod mene?

Lepo si pitao za odgovor kada će Ratel da ti odgovori na prigovor koji si podneo. Ja sam ti objasnio proceduru oko svega kako sam sistem funkcioniše Ratel - SBB/Telekom/VIP/Telenor/EuNet ili bilo koji drugi provajder.

Samo sam nadopunio odgovor da će SBB ponovo ispitati instalaciju i da na to budeš spreman. Ne vidim razlog tvog čuđenja i ishitrenosti u odgovor "Zašto to oni moraju da rade, kada kod mene nije problem", ja neznam gde je problem kod tebe ili kod njih ili kod pere ili nekog drugog (to neka SBB ispituje jer je to njihova instalacija i vlasništvo i neka otklanja problem ili ponudi raskid ugovora), ja sam ti samo dao odgovor da će ponovo biti procedura ispitivanja i utvrđivanja problema.

Jedino što sam mogu da predpostavim kao postojanje problema sa čvorištem i tehnikom na njemu. Pušten jači signal ili ne usklađenost opreme plus ako su na to sve dodali zbog broja korisnika i pojačivač, sve ovo može da se manifestuje tim problemima. Pratiš stanje dnevna aktivnost kod tebe zbog odsutnosti i manjeg opterećenja usled slabijeg korišćenja interneta, a kada svi "posedaju" tj. udarni termin večernji sati ti imaš probleme i to oni treba da znaju.

Zašto SBB neće da reaguje iako zna postojanje problem to je već pitanje za njih i njihove nadležne službe koje su plaćene da obavljaju taj posao.
 
Poslednja izmena:
@milos
Samo ti treba saglasnost vlasnika nekretnine (obrazac moze da se nadje na sajtu), niko ti ne trazi da si prijavljen na toj adresi.
 
Lepo si pitao za odgovor kada će Ratel da ti odgovori na prigovor koji si podneo. Ja sam ti objasnio proceduru oko svega kako sam sistem funkcioniše Ratel - SBB/Telekom/VIP/Telenor/EuNet ili bilo koji drugi provajder.

Samo sam nadopunio odgovor da će SBB ponovo ispitati instalaciju i da na to budeš spreman. Ne vidim razlog tvog čuđenja i ishitrenosti u odgovor "Zašto to oni moraju da rade, kada kod mene nije problem", ja neznam gde je problem kod tebe ili kod njih ili kod pere ili nekog drugog (to neka SBB ispituje jer je to njihova instalacija i vlasništvo i neka otklanja problem ili ponudi raskid ugovora), ja sam ti samo dao odgovor da će ponovo biti procedura ispitivanja i utvrđivanja problema.

Ovo kod tebe je tipičan primer problema sa čvorištem i tehnikom na njemu. Pušten jači signal ili ne usklađenost opreme plus ako su na to sve dodali zbog broja korisnika i pojačivač, sve ovo može da se manifestuje tim problemima.

Izvini druže, ali sve što umeju je to da dođu kod mene preko dana kad Internet radi normalno, da konstatuju da je sve ok i da zatvore reklamaciju. U tome i jeste najveći problem što dolaze preko dana kad Internet radi normalno. Jel veruješ da mi je dosta više tih njihovih priča i prodavanja magle? Da je problem u instalaciji kod mene, Internet bi konanstantno loše radio, a ne ISKLJUČIVO kasno popodne i uveče. Oni su PRIZNALI da je u pitanju problem na samoj mreži. Isključio sam oba televizora i D3 prijemnik sa mreže radi testa, moji uređaji ne izazivaju smetnje i tačka. Ja ih mogu pustiti u stan, ali da im potpišem nalog ne, sve dok se ne reši. Kad se reši, neka dođu s nalogom i dobiće potpis.

Pogledajte u prilogu šta su mi rekli. I NIŠTA apsolutno nisu uradili.
 

Prilozi

  • sbb_podrska.jpg
    sbb_podrska.jpg
    17.6 KB · Pregleda: 200
@milos
Samo ti treba saglasnost vlasnika nekretnine (obrazac moze da se nadje na sajtu), niko ti ne trazi da si prijavljen na toj adresi.
Meni su rekli da ni to više nije obavezan papir, dovoljno je samo da donesem nekoliko plaćenih računa za struju, fiksni, bilo šta sa te adrese... Jedino što me odbija su ta loša iskustva koja vidim da ima gomila ljudi... Trenutno imam Orionov net i IpTV, 15/2 i osnovni paket kanala za 1800 dinara jer sam stari korisnik. Tv mi i nije nešto bitan, ali ako je tako loša situacija sa netom, nešto mi se i ne potpisuje taj SBB. Moram videti po komšiluku kako radi...
 
ja sam isto imao problema u večernjim satima sa netom, prijavio sam im i oni su izašli i ustanovili su da nije do mene, niti u zgradi i zamolili me da snimam brzine u satima kada padnu.
komšija je isto to uradio pošto je i on imao isti problem i sutradan su nam javili da je problem u čvorištu u roku od dva dana su ga otklonili. (novi sad)
sasvim sam zadovoljan njima.
 
Poslednja izmena:
sa speedtest-om, u rezultatima ima već opcija slanja mejlom
 
ja sam isto imao problema u večernjim satima sa netom, prijavio sam im i oni su izašli i ustanovili su da nije do mene, niti u zgradi i zamolili me da snimam brzine u satima kada padnu.
komšija je isto to uradio pošto je i on imao isti problem i sutradan su nam javili da je problem u čvorištu u roku od dva dana su ga otklonili. (novi sad)
sasvim sam zadovoljan njima.

Podrška u NS-u je def. daleko bolja nego u Beogradu.
 
^To mogu da potvrdim, znaci bas ono na 3 lokacije i vise od 10 godina koliko imam net i TV usluge mozda tu +/- godinu dve (kad je bio onaj lokal poseban protok i posebno ovako, pa se furao DC++) nikad problem ni na jednoj lokaciji.

Meni je cudno bas da citam ove probleme, jer ja ih nikad nisam iskusio. Ispada da sam uvek ubo dobre lokacije, a pogotovo sad kad mi je njihova tehnicka zgrada tik pored mene (5 metara od mene) :d
 
Ћале јуче потписао нови уговор у СББ и прешао на пакет Duo Gold. Уместо прастарог Scientific Atlanta модема добио сам нови Сisco EPC3928, и када сам га данас повезао након што су ми пустили нови пакет, веза се прекида на сваких пар минута. Чини ми се да вајрлес ради ОК, тј. на телефону не примећујем пуцање, али на компу који је везан мрежним каблом за модем убија... Хоће ли то испеглати временом или да зовем сервис? Такође d3 рисивер брљави, час приказује EPG, час не... Такође имам откључане HBO и ХД канале који нису у мом пакету...
 
Imaš HBO i HD kanale jer ti je aktiviran aktivacioni paket, posle nekog vremena će ti aktivirati pakete za koje je potpisan ugovor.

Što se tiče problema sa internetom, ne bi smelo da ih bude na kablu. Zovi ih.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno