Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A i ja se daleko preselio iz Subotičke u Vršačku :D

Doduše kuća, pa sad ne moram da pazim na stambeni mir i sve.
 
imam modem EPC 3208
u poslednjih nedelju dana sam nekoliko puta morao da ga resetujem jer izgubi net.
posle reseta bude ok.
da li neko ima ideju (slična iskustva) da li je to do modema ili nečeg drugog?
 
Ma to je nesto do njih, i meni se desava isto na 3925
 
Od 1.aprila SBB smanjio broj minuta koji ulaze u mesecnu pretplatu sa 200 na 100.

L I N K
 
Mislim da nisi lepo razumeo ponudu :D
100 minuta je ako imas analognu kablovsku i hoćeš da uzmeš fiksni.
Ako fixni uzimas u Duo ili Trio paketu, onda imaš 200 minuta.
 
Tacno.. Preturam po sajtu i natrcim na cenovnik - ko bi rekao da traze cak 3990rsd za prikljucak i 100min mesecno, nesto mi to mnogo :)
 
Pa to je sve koliko sam razumeo bez ugovorne obaveze, onda te oderu odma na početku.
Primer
1136+390= 1526 -Analogna kablovska+TEL sa 100 minuta, plaća se prikljućak 3990din, u slučaju ugovora na 24 meseca ne plaća se priključak.
DuoTV+TEL SIlver =1650 -Analogna,D3(StartPlus),TEL sa 200 minuta, NET 512kbps GRATIS. Ne plaća se uvođenje, ugovor na 24 meseca.
:)
Po meni SBBu fali neka ponuda za malo manje "moćne" građane, koja će imati sporiji net+osnovni D3paket+određeni broj minuta za do 2000 dinara.
Primer (Analogna+D3Start+5mbps+150min=1990din) :D
 
Poslednja izmena:
Znam to sve pa mi zato i deluje mnogo ovo cepanje po usima za prikljucak.
 
"Operatori u Hrvatskoj odlučili su da značajno povećaju cene dolaznih poziva iz zemalja koje nisu članice EU. Zbog toga smo prinuđeni da cenu poziva ka fiksnim brojevima u Hrvatskoj povećamo. Hrvatska više neće ulaziti u besplatne minute i zonu 1 (pripadaće zoni 2), a nova cena će od 28.04.2015. biti 16 RSD/min (sa PDV-om).

Cena poziva mobilnih brojeva se ne menja."

Ovo bi trebalo da je za raskid ugovora (ko ima onaj paket sa telefonom i 200 minuta ka zoni 1 u ugovoru), posto se menja cena i Zona, odnosno ne odgovara potpisanom ugovoru.
 
I meni je stigao taj mail. Od inostranstva sam jedino Hrvatsku i zvao. Ajde što su povećali cenu nego su je izbacili iz besplatnih minuta
 
Može li to da se iskoristi za raskid, pa da odmah potpišem novi, sa 4 meseca po 1 dinar? :)
 
I mene zanima. Ova informacija. OK da promene cene van pretplate ali izbacivanje iz besplatne zone nije korektno.
 
Ja sam čuo da ako raskineš ugovor nemaš pravo 6 meseci da se opet priključiš, odnosno plaćaš punu cenu priključka ako hoćeš unutar tih 6 meseci da se priključiš opet i ne važe ti niakkve akcije tipa 4meseca po dinar itd. :)
 
Moze li mi neko reci,dal uz D3 risiver dolazi i HDMi kabl?
Verujem da ne,al da pitam,da ne bi jurcao da kupim kad dodju sa opremom.
Hvala!
 
Poslednja izmena:
Dolazi i uz master i uz slave, ali ako već imaš neki svoj a oni ti ga spaze neće da ti ostavve onaj koji su doneli koji dulazi uz risiver:d Ja sam tako koristio od PS4 HDMI jer sam za PS4 kupio neki ludiilo HDMi nisu mi ostavili onaj koji dolazi, mada se nisam ni bunio, koji će mi. Košta 150 dinara a i stvarno mi ne treba .
 
Poslednja izmena:
Juče potpisao ugovor danas došli i priključili sve :)

Mene izgleda vole, pa evo i na drugoj lokaciji ni 24h ne prodje, a da ekipa ne izadje. U ovom slučaju gde se čeka po 10-15 dana na uvodjenje, došli su brzo.


Inače pošto su tako brzo došli, zaboravili su modem i ruter da mi donesu, pa su mi doneli ovaj novi epc 3928s. Kao nisu dobili napomenu pošto sam tražio, ali pošto su mi tu blizu, ako bude problema doneće i zamenice. Pošto je mene mrzelo da čekam par sati rekoh nema problema, pošto brzo dolaze kod mene, zvacu ih po prvom problemu mada mozda ga neće ni biti :)
 
Dolazi i uz master i uz slave, ali ako već imaš neki svoj a oni ti ga spaze neće da ti ostavve onaj koji su doneli koji dulazi uz risiver:d
Код мене је било обрнуто, пар пута су ми заменили пријемник (што главни, што слејв) и сваки пут носили стари онако, само са даљинцем а после доносили нови у комплету са свим што иде. Зато имам 4-5 (њихова) HDMI кабла, 3-4 SCART а не смем да се закунем да ми није остао и неки даљинац. О кабловима који иду уз модем да и не причам, ту су и USB и UTP ... сваки пут само узму уређај а остало и не погледају.
А баш бих волео да процене да ли имам неки кабл јер код мене у соби има једно километар разних каблова који су на неким местима на гомили, негде се преплићу, негде су смотани ... а нема где их нема.
 
Ja sam čuo da ako raskineš ugovor nemaš pravo 6 meseci da se opet priključiš, odnosno plaćaš punu cenu priključka ako hoćeš unutar tih 6 meseci da se priključiš opet i ne važe ti niakkve akcije tipa 4meseca po dinar itd. :)
Moguce ali onda uzmes ugovor na drugo ime :)
 
Jedna zanimljivost. SBB ne zna kako da reši ovo

21032015.png


Posle četiri dolaska servisera (poslednji put kabl sa bandere direktno vezan za modem - rastojanje 15m) sve je i dalje isto. Ako je neko imao sličan problem zamolio bih ga da mi javi pošto mi je ovo stvarno došlo preko glave (2 meseca cimanja bez rešenja).
 
Smem da se kladim da je problem do čvorišta.

Imaš li nekog komšiju, kod koga možeš da pustiš PingPlotter?
 
Na moj predlog da je problem na čvorištu ili pojačivač serviser odgovara da im se niko iz okoline nije žalio. Najgore što su svi iz okoline kompjuterski nepismeni. Nemam kod koga da pustim PingPlotter :(
 
To su najobičniji pilićari koji neće da ulože pare u opremu da bi rešili problem. Više od mesec dana mi se raspada Internet u popodnevnim i večernjim satima, packet loss ka default gateway-u i ogromne varijacije pinga, a nekad i totalni prekidi i ništa.

Kako raskinuti ugovor sa njima? Do isteka ugovorne obaveze ima još 7 meseci.

Goru uslugu Interneta i goru tehničku službu u životu nisam video!
 

Prilozi

  • pingsbb939.jpg
    pingsbb939.jpg
    192.1 KB · Pregleda: 174
Jesi probao da se obratiš Ratelu?
 
To ću uraditi odmah posle praznika. Šta može konkretno Ratel da preduzme? Da mi pomogne da raskinem ugovor ili da ih pritisne da reše problem?
 
Na moj predlog da je problem na čvorištu ili pojačivač serviser odgovara da im se niko iz okoline nije žalio. Najgore što su svi iz okoline kompjuterski nepismeni. Nemam kod koga da pustim PingPlotter :(

Da, to je glavni problem, niko se nije žalio, jer koriste net za fb i yt.
Ja sam pre par godina ima velike probleme (mislim da sam i u ovoj temi pisao o tome), naravno, ispostavilo se da je problem u čvorištu, ali sam ja potegao par komšija da se žale...
 
To ću uraditi odmah posle praznika. Šta može konkretno Ratel da preduzme? Da mi pomogne da raskinem ugovor ili da ih pritisne da reše problem?

Da ih pritisne da reše problem, ili ako ti insistiraš, da ti omoguće raskid ugovora bez penala.
Svakako probaj prvo da se požališ Ratelu kako ti SBB duži vremenski period ne rešava problem loše internet konekcije i da tražiš od njih pomoć. Tek kao poslednju opciju bih ostavio raskid ugovora.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno