Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisam baš upućen ali budući da OTT pretplata nije vezana za adresu, tačnije možeš je koristiti na bilo kojoj lokaciji koja ima internet, ne znam zašto ne bi mogao da sklopiš ugovor na neko drugo ime iz tvog domaćinstva. Automatski taj neko bi bio novi korisnik i ne bi morao da čekaš određeni vremenski period.

Edit: ne mora čak ta osoba da bude u tvom domaćinstvu, može bilo ko
 
Poslednja izmena:
Mene razbija ovaj modem NE1611B! Stalno gubi signal i moram da ga resetujem! Ne znam ni koji modem da im tražim za zamenu.. Možda cu raskinuti ugovor i isplatiti im ova dva meseca po dinar, ovo je haos..
Ima li neko predlog?
 
Pa pisao sam ja,resio problem neki dan. Trazio beli ali se nagodio sa tehnicarem za Ubee. Imao sam srece jer ga je imao u autu,cuvao.Doneo mi beli, Tehnicolor..
Ajde uradi nesto, ja sam se smejao,ostao u cudu,nisam hteo ni da isprobavam. Stavi fabricki SSID i fabricku lozinku pa testiraj. Imas na nalepnici .
 
Ma verujem ja tebi. Nije problem u gubitku wifi signala već u gubitku kablovskog signala na samom modemu. Tek posle reseta (fizičkog na struju ili preko browsera) proradi tako da sumnjam da je do fizičke konekcije.
Čuo sam razne priče i generalno nema sloge po pitanju koji modem im je najbolji. Neki hvale tehnikolor, neki ga pljuju, neko hvali ubee, neko ga pljuje i sve tako. Nisam pametan...

Ko zna kod koga je ovaj ruter bio pre nego što su ga meni uvalili.
 
Nedeljama imam problem sa mikroprekidima internet konekcije. Kako vrlo slabo gledamo TV, a i kad gledamo uglavnom vraćamo propušteno, tek sad kako je malo za'ladilo, više smo pred TV-om i skontam da se ti prekidi javljaju bukvalnona svakih par minuta. Odziv je generalno loš, a wifi u kući gotovo ne koristim nego smo svi na "mobile data" jer ovaj "kućni net" baš kilavo radi. Ne opterećujem se sintetičkim testovima, niti očekujem da bude 600/60, ali bar subjektivno da radi ok. Prijavljivao u par navrata, "daljinski" nisu utvrdili nikakve probleme, resetovali su ruter, proveravali postavke, da bi u konačnici došao čovek i zamenio Ubee sa ovim belim Technicolor međutim svi problemi su ostali. Čvrsto sam rešen da ne odustanem i da ih "smaram" dok se problem ne reši.

Poslao sam mejl pre nekoliko dana.

EON greska.jpg

Ovaj ekran gledam 80% vremena kad pokušam da pogledam nešto preko EON-a.

Pomoću aplikacije Ping Tracer sam par sati pingovao google i poslao podršci ovaj screenshot.

mikro prekidi.PNG

Nakon toga su me kontaktirali, i rekli da će pokušati nešto da urade, da bi narednih 24 sata sve radilo PERFEKTNO. Seekovanje na EON-u leti, otvaranje web stranica momentalno, video strimovi ne zapinju....

mikro prekidi2.PNG
Ja se obradovao da su konačno skontali šta je uzrok problema, da bi se dan kasnije situacija toliko pogoršala da je sada mnogo gora nego što je bila na početku.

mikro prekidi4.PNG

Ima li neko ideju šta bi mogao biti uzrok i da li je neko imao slične simptome pa da su mu rešili problem?
Inače, kod mene na tavanu se nalazi napajanje čvorišta, pretrpostavljam da je jačina signala ok, jedino što sam u tripu da je možda i prejak pa da to možda pravi problem. U ulici ima svega par korisnika SBB-a, svi su masovno prešli na MTS, a i ovi koji su ostali su neki penzioneri koji nit' koriste internet niti vraćanje programa pa sve i da i njima kilavo radi internet oni to verovatno ne primećuju.
 
Otkad su izmesali brojeve kanal nijedan od kanala Nova S, Nova Max, Nova Series ne radi na D3, coaxu.
Jel ima neko tacan podatak frekvencija, symbol ratea i modulacije za novi raspored kanala?
 
Nedeljama imam problem sa mikroprekidima internet konekcije. Kako vrlo slabo gledamo TV, a i kad gledamo uglavnom vraćamo propušteno, tek sad kako je malo za'ladilo, više smo pred TV-om i skontam da se ti prekidi javljaju bukvalnona svakih par minuta. Odziv je generalno loš, a wifi u kući gotovo ne koristim nego smo svi na "mobile data" jer ovaj "kućni net" baš kilavo radi. Ne opterećujem se sintetičkim testovima, niti očekujem da bude 600/60, ali bar subjektivno da radi ok. Prijavljivao u par navrata, "daljinski" nisu utvrdili nikakve probleme, resetovali su ruter, proveravali postavke, da bi u konačnici došao čovek i zamenio Ubee sa ovim belim Technicolor međutim svi problemi su ostali. Čvrsto sam rešen da ne odustanem i da ih "smaram" dok se problem ne reši.

Poslao sam mejl pre nekoliko dana.

Pogledajte prilog 420038

Ovaj ekran gledam 80% vremena kad pokušam da pogledam nešto preko EON-a.

Pomoću aplikacije Ping Tracer sam par sati pingovao google i poslao podršci ovaj screenshot.

Pogledajte prilog 420039

Nakon toga su me kontaktirali, i rekli da će pokušati nešto da urade, da bi narednih 24 sata sve radilo PERFEKTNO. Seekovanje na EON-u leti, otvaranje web stranica momentalno, video strimovi ne zapinju....

Pogledajte prilog 420040
Ja se obradovao da su konačno skontali šta je uzrok problema, da bi se dan kasnije situacija toliko pogoršala da je sada mnogo gora nego što je bila na početku.

Pogledajte prilog 420041

Ima li neko ideju šta bi mogao biti uzrok i da li je neko imao slične simptome pa da su mu rešili problem?
Inače, kod mene na tavanu se nalazi napajanje čvorišta, pretrpostavljam da je jačina signala ok, jedino što sam u tripu da je možda i prejak pa da to možda pravi problem. U ulici ima svega par korisnika SBB-a, svi su masovno prešli na MTS, a i ovi koji su ostali su neki penzioneri koji nit' koriste internet niti vraćanje programa pa sve i da i njima kilavo radi internet oni to verovatno ne primećuju.
Isti problem imam vec duze vreme. Nekad je zastupljeniji a nekad ga nema. Menjali su uredjaj, daljinski resetovali sve preko remote-a ali nista. Poslednje sto su mi rekli je da serveri trenutno ne mogu da opskrbe zahteve premotavanja sadrzaja i da bi stvar trebala da se popravi posle nove godine "pojacavanjem kapaciteta", ma sta to znacilo.
Inace problem se javlja samo prilikom premotavanja sadrzaja. Sa wifi ili netom preko kabla nemam problem.
 
Poslednja izmena:
Pa da, ima smisla to što kažeš da im je sad infrastruktura opterećenija jer su svima otključali sve, ali ja ove probleme imam poslednjih par meseci a ne samo poslednjih 2-3 nedelje pa ne verujem da su u vezi sa tim.
 
1. Imas parametre signala kad se otvoris web intefejs rutera, http:// 192.168.0.1 ili 192.168.1.1. Signal moze biti slab, prejak i dobar, napises ovde parametre.
2. Koji tip EON-a imas na tv-u, boks ili smart tv aplikacija? Ako je box, verzija sa coax zicom, ili samo ethernet?
 
Pretpostavljam da je to sekcija sa signalom.

docsis.PNG

Na TV-u koristim EON aplikaciju za smart tv, a pretpostavljam da je ona "zavisna" od internet konekcije?

P.S. Da li je normalno da vas iz SBB-a zovu u ovo doba? Imam podešene rutine pa mi je bio utišan telefon u tom trenutku pa sr nisam javio.

Screenshot_20231225_085701_Phone.png
 
Poslednja izmena:
@bandovic Postoji sansa da stvarno zeza jer je Downstream signal prejak, to ti je polje DS power level, koji ide od -10 do 10, idealno 0. Ja licno nisam imao nikada jacinu preko 5, a trenutno je 0.3 kod mene. Ti rece da si veoma blizu cvoristu, e sad signal moze da se oslabi sa dodavanjem splitera, ali najbolje da smaras njih da to rese na cvoristu.

Ja i dalje koristim prastari cisco ruter, sa 8 kanala, brzina do 300mbps.
 
Poslednja izmena:
Otkad su izmesali brojeve kanal nijedan od kanala Nova S, Nova Max, Nova Series ne radi na D3, coaxu.
Jel ima neko tacan podatak frekvencija, symbol ratea i modulacije za novi raspored kanala?
Koristim coax D3 na 2 tv-a i nemam tih problema. Niš je u pitanju.
 
@bandovic Postoji sansa da stvarno zeza jer je Downstream signal prejak, to ti je polje DS power level, koji ide od -10 do 10, idealno 0. Ja licno nisam imao nikada jacinu preko 5, a trenutno je 0.3 kod mene. Ti rece da si veoma blizu cvoristu, e sad signal moze da se oslabi sa dodavanjem splitera, ali najbolje da smaras njih da to rese na cvoristu.

Ja i dalje koristim prastari cisco ruter, sa 8 kanala, brzina do 300mbps.
Bili jutros, zamenili ruter, stavili neki novi crni HGW, kažu najnoviji model. :)
ruter2.PNG

Jačina signala je i dalje između 6 i 7

ruter.PNG

Ali za sada radi k'o puška. :)

mikro prekidi5.PNG

Iskreno se nadam da će tako i ostati, ali svakako hvala za info da je idealan signal oko 0, pa ću ukoliko bude problema pokušati sa dodatnim spliterom.
 
Pozdrav.

Istekla mi je UO za Full EON optika paket.
Nije bilo nikakve inicijative od strane SBB za produženjem saradnje - pisao im prije 2 mjeseca, dobio neku vrlo skromnu ponudu.
Da li neko ima iskustva šta sada nude postojećim korisnicima?
Ne bih raskidao ugovor pa im se vraćao za par mjeseci, valjda možemo nešto ljudskije napraviti.... (lokacija - Novi Beograd)
 
Ljudi jel imate neko rešenje za kablove. Od kad sam na SBB, a ima više godina, nikad više kablova nisam imao. Do sada sam se pravio da ne primećujem, ali posle nekog renoviranja dođe mi da počupam sve. I koliko uređaja imate od SBB? Ja četiri. Da li to može da se smanji?
 
Pozdrav.

Istekla mi je UO za Full EON optika paket.
Nije bilo nikakve inicijative od strane SBB za produženjem saradnje - pisao im prije 2 mjeseca, dobio neku vrlo skromnu ponudu.
Da li neko ima iskustva šta sada nude postojećim korisnicima?
Ne bih raskidao ugovor pa im se vraćao za par mjeseci, valjda možemo nešto ljudskije napraviti.... (lokacija - Novi Beograd)
Iz mog iskustva, posle 16 godina koriscenja, i istekle UO, dobih veci racun za tih 20ak dana koliko je trajalo pregovaranje sa raznim agentima, i na kraju su mi dali 20% popusta tokom cele UO. Nudili su zamenu D3 mini za EON box bez prikljucne takse i naknade, ali mi to ne treba... Cuh od poznanika koji su imali full EON, dobili su EON premium po ceni eon full, sto mu dodje isto kao i ovo sto su meni dali...
 
Meni ništa, raskinuo sam ugovor. Drugaru dali 12m dinar, da produži ugovor. Možda je krenulo stani pani sad pa iskoristite priliku.

Prete mi otkaznim rokom i da ću morati da platim punu cenu usluge i za 30d što je oprema kod njih. Koliko je tačno ovo što piše na efektivi u vezi raskida?

Ja sam slučaj 2, proslo je 2 godine, odneo im opremu, onda su počeli da me zezaju sa tim rokovima. Nit imam obavezu, nit pružaju uslugu.
 
~17 godina koristim usluge SBB-a, trenutno sam bez ugovorne obaveze.
Imam internet 50/5, televiziju D3 i D3 CAM (Conditional Access Module).
Koji je maksimalan popust koji mogu da ostvarim ako prihvatim ugovornu obavezu na dve godine koja uključuje EON smart boks?

Ako ima neki SBB agent na forumu, neka mi se javi sa ponudom.
 
Meni ništa, raskinuo sam ugovor. Drugaru dali 12m dinar, da produži ugovor. Možda je krenulo stani pani sad pa iskoristite priliku.

Prete mi otkaznim rokom i da ću morati da platim punu cenu usluge i za 30d što je oprema kod njih. Koliko je tačno ovo što piše na efektivi u vezi raskida?

Ja sam slučaj 2, proslo je 2 godine, odneo im opremu, onda su počeli da me zezaju sa tim rokovima. Nit imam obavezu, nit pružaju uslugu.
Procitaj clan 129 Zakona o elektronskim komunikacijama. Evo stav 4:
''Nakon isteka perioda na koji je ugovor na određeno vreme zaključen, ugovor se automatski produžava na neodređeno vreme i krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u bilo kom momentu uz maksimalni otkazni rok od mesec dana bez plaćanja troškova vezanih za raskid ugovora, uz izuzetak naknade za korišćenje usluge tokom otkaznog roka''.
Prema tome zakljucak je nema usluge, nema ni naknade.
 
Poslednja izmena:
Našao i ja ZEK. Da, deluje da je stvar jasna.

Ne razumem što dovode ljude u zabludu. Baš me zanima šta će stići na računu.
 
Kad stigne racun izjavi reklamaciju sa pozivom na napred navedeni stav kao i cl. 12 i 91 Zakona o zastiti potrosaca (pisala o tome Efektiva u tvom linku), i napomenom da ces u slucaju odbijanja reklamacije pokrenuti adekvatne postupke pred Ratelom i trzisnom inspekcijom, a u slucaju nastanka stete i pred nadleznim sudom.
 
uz maksimalni otkazni rok od mesec dana bez plaćanja troškova vezanih za raskid ugovora, uz izuzetak naknade za korišćenje usluge tokom otkaznog roka''.
Prema tome zakljucak je nema usluge, nema ni naknade.
Ja ne bih ovde zaključio da nema plaćanja. Oni isporučuju uslugu tokom otkaznog roka, tvoja je stvar što je ne koristiš i što si ranije vratio opremu.
Ipak, ovo treba neki pravnik kojinse bavi ovom oblašću da protumači
 
Ne isporučuju uslugu. Sve je ugašeno kad sam vratio opremu, ne mogu da pristupim ni servisima koji ne zahtevaju opremu. Na moj SBB portalu nemam više paket, nema ništa, ulogujem se u prazno. Tehnička podrška mi je napisala da mogu da uzmem nazad opremu i da je koristim u otkaznom roku ako želim i imam odgovor da bez opreme neće da me puste da koristim ostale servise.
 
Da li je mozda neko primetio da se desno ispod vremena krenula da pojavljuje glupava rec "OSNOVNA".
Zna li mozda neko sta su sad smislili genijalci :)
 
@idijanac
To je ime aktivne / izabrane liste kanala i to je oduvek postojalo tu ispod sata. Samo ti je možda do sad bila aktivna "Svi" lista pa je manje bilo upadljivo?
Dodali su novu "built in" listu "Osnovna" i svima? prebacili na nju pa sad moraš ako hoćeš da makneš na listu koju inače koristiš. Ja koristim custom listu gde sam složio kanale kako ja hoću... zato sam odmah i primetio šta su uradili sa "Osnovna" inače verovatno i ne bih znao da su je dodali.
 
Da li je mozda neko primetio da se desno ispod vremena krenula da pojavljuje glupava rec "OSNOVNA".
Zna li mozda neko sta su sad smislili genijalci :)
To je zbog primene novog zakona. Ima par postova i link ka pojašnjenju nekoliko strana unazad. Svakako su uredno najavili i dali objašnjenje kako da sve bude po starom 😁
Takođe, važi samo za EON platformu, za D3 ne.
 
Ja ne bih ovde zaključio da nema plaćanja. Oni isporučuju uslugu tokom otkaznog roka, tvoja je stvar što je ne koristiš i što si ranije vratio opremu.
Ipak, ovo treba neki pravnik kojinse bavi ovom oblašću da protumači
Preko cega isporucuju uslugu?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno