Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Moze meni neko ovo objasniti, ocigledno sam glupa. Imamo total tv na dva tv-a (bitno za kasnije). Deca gledaju kanal IDJ kids, i vec par dana kanala nema, slala sam mail gde me covek nazvao i ubedjuje me da ne gledam dobro, da je tu, rekla sam slikacu pa cu poslati jer jbn nije tu. Dosao "monter" izuzetno nadrkan i pitao me sta hocu sad, kada ga nema. Rekoh necu nista samo sam zelela informaciju zbog cega je ukinuto, a samo taj kanal i gledamo, tj. deca. Dan dva kasnije,setim se da upalim drugi tv i eto ga kanal tu je. Znaci na jednom uredjaju ima, na drugom nema. Vratili smo na fabricka podesavanja dekoder ni to nije pomoglo. Pomislila sam da je do televizora pa sam zamenila uredjaje, nije ni do toga. Sta se ovde moglo desiti?
 
Dobro vece, zamolila bih akvizitera za Novi Beograd da mi se javi. Pocetkom januara mi istice ugovor, razmatram should I stay or should I go...
Ili ako je neko dovoljno ljubazan da mi posalje broj u poruci.
Hvala!
 
Po ovom ja mogu da zadzim staru listu kanala (svi), a mogu da koristimm i novu (osnovna)?
 
Pitanje u vezi otkaznog roka koji traje 30 dana (EON van mreže): zahtev za raskid se podnosi 30 dana pre isteka ugovorne obaveze, a oprema vraća kad istekne ugovorna obaveza.
U praksi nema nekih nepredviđenih situacija? :)
 
Pozdrav, ćaletu je istekao ugovor sa SBBom pa se razmišlja da pređe kod nekog drugog, je l' ima nekog akvizitera iz SBB-a koji može da pusti neku ponudu u pm (Niš)?
 
Da se "pohvalim", Dejli(Il kako se već zove) Express doneo malo pre.

Zove me kurir na mobilni telefon i kaže imate paket. Mislim se kakav paket, ništa nisam naručivao!? Pomislih možda sin ili snaja nešto naručili, ali opet oni mi kažu kad naruče nešto na daljinu, i kurir prvo nazove njih, a oni onda mene i kažu da je stigao ispred kuće, pa ja izađem(pošto oni oboje rade) i uzmem paket.
Ovako me kurir "isprepadao"😉😄
 

Prilozi

  • PXL_20231222_120155728.jpg
    PXL_20231222_120155728.jpg
    318.2 KB · Pregleda: 112
@The Johnny Nisi dobro razumeo ? :D U smislu na svim Eon aplikacijama (pa samim tim i Eon app na Eon boxevima) postoje "Svi" i sad i "Osnovna" liste.
Osim ako nisi mislio na D3 uređaje i tu staru TV platfomu koju oni koriste???
 
Ćaletu u januaru ističe Eon light TV+fiksni+Internet. U ulazu ima MTS optiku gde može da dobije 6 meseci za dinar, pa ako ima akvizitera iz Beograda (Čukarica, ako je bitno), pustite mi na PM šta možete da ponudite. Hvala.
 
@The Johnny Nisi dobro razumeo ? :D U smislu na svim Eon aplikacijama (pa samim tim i Eon app na Eon boxevima) postoje "Svi" i sad i "Osnovna" liste.
Osim ako nisi mislio na D3 uređaje i tu staru TV platfomu koju oni koriste???
Upravo to, ja sam jos uvek na D3 platformi i kod mene nema toga 🙂
 
'Oću, samo da konačno pređu na optiku. Jedino im to "zameram" i uredno dosađujem sa pitanjem 😁
 
Je l' i dalje važi da kada korisnika "unaprede" sa optikom, ostaju iste brzine interneta koje su bile na coax-u (za isti paket) + IP adresu obavezno bace iza cg nat-a?
 
Jel zna neko da li se planira poskupljenje od januara (kapiram da da), i ako poskupi paket da li mogu da raskinem ugovor? Gde mogu da pratim obavestenje vezano za to? Hvala
 
Restartuj box pa ce se promeniti
 
Ne znam sta je. Kod mene su,lukavo, namestili da se pali na poziciji 5 tj N1(kad upalim box).
 
Uđete u Meni, potom "Kanali", potom označite "Svi" (a ne "Osnovni") i ostaće vam stari raspored, gde je N1 na poziciji 0.
 
Znam,to i pise u obavestenju.
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko da li se planira poskupljenje od januara (kapiram da da), i ako poskupi paket da li mogu da raskinem ugovor? Gde mogu da pratim obavestenje vezano za to? Hvala
Poskupljenje će biti 100% ali ne od januara jer ga trebaju najaviti mjesec dana ranije.
U svim državama Total TV od januara poskupljuje dok samo u BiH poskupljuju i paketi na kablovskoj mreži Telemach.
 
Hvala na odgovorima, ali ono sto je meni bitnije u celoj prici jeste, da li mogu da raskinem ugovor akonto poskupljenja?
 
Efektiva kaze da mozes...
KADA SE UGOVOR SA OPERATOROM MOŽE RASKINUTI BEZ NAKNADE
  • Kada potrošač nije saglasan sa promenom cene usluge. Na osnovu člana 87 Zakona o zaštiti potrošača (ZZP), koji se odnosi na pružaoce usluga od opšteg ekonomskog interesa, trgovac-operator je dužan da potrošča obavesti o promeni cena najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena. Tokom tih 30 dana, počev od prijema obaveštenja o nameri promene cena, potrošač može da izjavi raskid ugovora i u tom slučaju mu naknada ne sme biti zaračunata i naplaćena. Obaveštavanje potrošača mora biti lično, a može biti javno tek ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće. Raskid ugovora bez naknade garantovan je članom 88 ZZP, ali i članom 129 Zakona elektronskim komunikacijama (ZEK). Naime, promena cene implicitno potpada i pod izmenu uslova ugovora iz člana 131 ZEK, jer se zapravo radi o izmeni ponude s kojom je operator izašao pred potrošače a koja je konkretnog potrošača i opredelila da zaključi ugovor na određeno vreme. Novi ZEK, što je vrlo zanimljivo, uopšte ne pominje javno obaveštavanje potrošača (npr na sajtu) o nameri promene uslova ugovora (pa i cene kao deo ponude), već kaže da operator mora „na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka“ da obavesti potrošača-krajnjeg korisnika „o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i (o) pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom“. S obzirom na zakonsku definiciju „trajnog nosača podataka“ iz člana 4 ZEK, jasno je da obaveštavanje mora biti u pisanom obliku, lično i da mora sadržati pravnu pouku potrošaču-krajnjem korisniku da ima pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja naknade. Prema ZEK, obaveštavanje preko sajta nije obavezno ali lično obaveštavanje – jeste.
 
Imam EON LIGHT TV (OTT) tj eon van mreze i istice mi ugovor za manje od mesec dana. Razmisljam da li da ga produzavam uopste posto vec imam kablovsku u okviru supernove. Ima li kakvih pogodnsti za postojece eon ott korisnike ako resim da produzim ugovor ? Moze li da se izboksuje neki mesec free ili neki dodatni kanali ?
 
Kod OTT varijante je prosto. Otkazes skroz, sacekas malo pa krenes opet kao novi korisnik.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno