Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imaju otkazni rok od 30 dana nakon što podneseš zahtev za raskidom u poslovnici. I kada istekne i naplati se i to, onda tek vraćaš opremu i slobodan si.
 
Sta i kako sa njihovo opremom u tom slucaju? Razduziti je zajedno sa dostavljanjem zahteva poslovnici ili cekati odgovor na isti, pa u zavisnosti od toga?
Opremu vraćaš 30 dana nakon najavljenog raskida ugovorne obaveze.
Ako recimo podneseš zahtev za raskid 25.10. oni ti pružaju uslugu do 25.11. Opremu vraćaš recimo 26.11.
 
Ja koliko znam ugovor je na neodređeno, sa obaveznim trajanjem od najmanje 2 godine. Dakle, imaš obavezu od 2 godine, a posle toga ti se ugovor i dalje nastavlja dokga ne raskineš ili ne zaključiš novi.
Mala ispravka. Ugovor zaključen na 2 godine je na određeno. Posle tog roka prerasta u ugovor na neodređeno ukoliko se ne raskine ili zaključi novi na određeno.
 
Novi ODG



Hvala Vam što ste nam se obratili i pružili priliku da Vam detaljno odgovorimo na Vaš upit. Želimo da Vas obavestimo da smo otvoreni za poslovnu saradnju koja je u skladu sa zakonima, fer tržišnim uslovima i potrebama naših korisnika. Naime, kao što smo obavestili javnost i naše korisnike dobili smo ponudu vlasnika televizija Prva i B92 za distribuciju dva nacionalna i tri kablovska kanala od 38 miliona evra, što je 11 puta više u odnosu na iznos koji smo plaćali do sada, odnosno 3,5 miliona evra godišnje. U međuvremenu u njihovom saopštenju za javnost rečeno je da su vlasnici Prva i B92 spremni da ponude SBB svoja dva nacionalna kanala po ceni koju plaćamo TV Pink. Zatim su obeleodanjene informacije da je cena nacionalnih TV besplatna ili simbolična budući da je reč o javnom dobru svih građana naše zemlje koje su dostupne svima nama putem običnih antena. SBB je potom reagovao saopštenjem za javnost kao i zvaničnim odgovorom Prva i B92 da smo spremni da prihvatimo tu ponudu. Međutim, do ovog trenutak nije stigao odgovor vlasnika ove dve televizije koje ponavljamo SBB ne želi da isključi iz svog kablovskog sistema, a čiji ugovor za redistribuciju ističe 28. oktobra. Ovom prilikom napominjemo da se naša programska šema shodno navedenom nije promenila. Odlučili smo da umesto da pristanemo na neralnu cenu za dve privatne televizije, koje su javno dobro, uložimo u nove sadržaje i stoga uvodimo pet novih kanala TV od 28.10.2022. godine, Nova Max, Nova Series i Grand Nostalgija, kao i još dva kanala – Insta TV i France 24. Takođe, Prva i B92 kontinuirano gube na gledanosti budući da su mnoga TV lica već napustila ovu medijsku kuću, kao i neki od najgledanijih TV formata. Neke od najgledanijih formata, a u Grand Produkciji koje su se emitovale na Prva TV – Zvezde Granda i Praktična žena će se od 5. novembra emitovati na TV Pink. Ukoliko želite da podnesete zahtev za prekid ugovora iz bilo kog osnova, podnosilac zahteva može biti potpisnik ugovora u najbližoj SBB poslovnici, a u skladu sa zakonskim odredbama i opštim članovima korisničkog ugovora. Nadam se da ste zadovoljni navedenim pojašnjenjem. Ukoliko imate još dodatnih pitanja stojim Vam na raspolaganju.
 
Koliko sam shvatio iz ovog mail-a, oni ne priznaju raskid bez penela zbog ove situacije vec nude druge kanale u zamenu i kazu da ta dva kanala koja su problem gube gledanost uveliko....
 
Ja sam kroz mail napisao da ne želim da produžim ugovor sa totalom ali sa napomenom da ne napuštam mrežu nego samo biram drugu platformu.

Tako da je i taj mail meredovan u slučaju da hoće da me zeznu za ugovor posle isteka krajnjeg datuma. Jasno sam naveo da mi ugovor ističe 28 novembra a da sa EON paketom želim da krenem prvog decembra.

Takodje sam naveo da me kontaktiraju preko maila a ne preko telefona da ne dodje do permutacije. Pisan trag je pisan trag.

Sad čekam njihov odgovor.
 
Koliko sam shvatio iz ovog mail-a, oni ne priznaju raskid bez penela zbog ove situacije vec nude druge kanale u zamenu i kazu da ta dva kanala koja su problem gube gledanost uveliko....
@RazbojNick je lepo objasnio šta se koristi kao razlog za raskid ugovora (bez penala?). mi ne znamo na šta su ti konkretno odgovorili
 
Došli su iz sbba da uvedu instalaciju u zgradu pa me interesuje neko ko ima sbb net i igra World of Tanks da mi kaže ima li problema sa lagom, pingom visokim itd? Hvala!
Ja sam skoro uveo SBB optiku, klinac dere SPS4 Fortnite i nema pritužbi, na supernovi (coax) je imao problema, ja igram na mobilnom po nekad Mobile Legends i sve ide glatko.
 
Istekla mi je UO na Totalu, podneo zahtev za raskid 22.10. i sad mi teče otkazni rok od 30 dana. Da li ako uzmem EON van mreže npr. sutra, se tretiram kao novi korisnik ili treba da prođe neko vreme?
 
Ja igram World of warships (trebalo bi da je slična WoT) ping mi je 35. Po nekada (recimo 2 3 puta mesečno)na kratko štucne (par sekundi)...
 
Da li ako uzmem EON van mreže npr. sutra, se tretiram kao novi korisnik ili treba da prođe neko vreme?
Eon van mreže u svakom slučaju uvek možeš da uzmeš na koju god adresu (pa i čije god ime da glasi ugovor) i doneseš kod tebe kući i da radi. Tako da za to cimanje i ucenjivanje oko jesi / nisi novi korisnik nema prođu, tj ima prosto rešenje problema.
 
Novi ODG



Hvala Vam što ste nam se obratili i pružili priliku da Vam detaljno odgovorimo na Vaš upit. Želimo da Vas obavestimo da smo otvoreni za poslovnu saradnju koja je u skladu sa zakonima, fer tržišnim uslovima i potrebama naših korisnika. Naime, kao što smo obavestili javnost i naše korisnike dobili smo ponudu vlasnika televizija Prva i B92 za distribuciju dva nacionalna i tri kablovska kanala od 38 miliona evra, što je 11 puta više u odnosu na iznos koji smo plaćali do sada, odnosno 3,5 miliona evra godišnje. U međuvremenu u njihovom saopštenju za javnost rečeno je da su vlasnici Prva i B92 spremni da ponude SBB svoja dva nacionalna kanala po ceni koju plaćamo TV Pink. Zatim su obeleodanjene informacije da je cena nacionalnih TV besplatna ili simbolična budući da je reč o javnom dobru svih građana naše zemlje koje su dostupne svima nama putem običnih antena. SBB je potom reagovao saopštenjem za javnost kao i zvaničnim odgovorom Prva i B92 da smo spremni da prihvatimo tu ponudu. Međutim, do ovog trenutak nije stigao odgovor vlasnika ove dve televizije koje ponavljamo SBB ne želi da isključi iz svog kablovskog sistema, a čiji ugovor za redistribuciju ističe 28. oktobra. Ovom prilikom napominjemo da se naša programska šema shodno navedenom nije promenila. Odlučili smo da umesto da pristanemo na neralnu cenu za dve privatne televizije, koje su javno dobro, uložimo u nove sadržaje i stoga uvodimo pet novih kanala TV od 28.10.2022. godine, Nova Max, Nova Series i Grand Nostalgija, kao i još dva kanala – Insta TV i France 24. Takođe, Prva i B92 kontinuirano gube na gledanosti budući da su mnoga TV lica već napustila ovu medijsku kuću, kao i neki od najgledanijih TV formata. Neke od najgledanijih formata, a u Grand Produkciji koje su se emitovale na Prva TV – Zvezde Granda i Praktična žena će se od 5. novembra emitovati na TV Pink. Ukoliko želite da podnesete zahtev za prekid ugovora iz bilo kog osnova, podnosilac zahteva može biti potpisnik ugovora u najbližoj SBB poslovnici, a u skladu sa zakonskim odredbama i opštim članovima korisničkog ugovora. Nadam se da ste zadovoljni navedenim pojašnjenjem. Ukoliko imate još dodatnih pitanja stojim Vam na raspolaganju.
Isto su i meni napisali, znaci da im je to svima generisan odgovor. Takodje u mom odgovoru sam upitao da li mogu da napisem u mejlu podatke za zahtev u vezi raskida ugovora bez penala, nisu mi odgovorili.
 
Mozes da podneses zahtev, imas na netu tacno sta treba da napises, slika je prikacena. Ako i posle toga kazu da nemas pravo na raskid ugovora, saljes im ovo:

“Poštovani,
Hvala vam na dostavljenim informacijama.
Svakako bi moja molba za raskid ugovora bez naplate novčanog iznosa i dalje ostala, razlog ću objasniti u nastavku.
Obaveštenje o gašenju kanala Prva TV i B92 sa njihovim portfoliom kanala, koje bi trebalo da stupi na snagu 28.10.2022. godine, objavljeno je 19.10.2022., što je 9 dana pre najavljene izmene, a ne 30 dana. U obaveštenju nigde nisu spomenuta prava korisnika na raskid ugovora.
Kanali Prva TV i B92, ne samo da su kanali sa nacionalnom frekvencijom, nego su i jedni od najgledanijih kanala u mojoj porodici.
S obzirom na to da su nastupile izmene pod kojima se menja sadržaj paketa za koji sam zaključio ugovor br _________, i izmene nisu na moju korist, da ste propustili da obavestite, najmanje 30 dana unapred, o nameri da bitno promenite uslove pod kojim je ugovor zaključen, što uključuje i ponudu programske šeme na osnovu koje sam se opredelio za _______ paket i da vaše obaveštenje nije sadržalo pouku o pravu na raskid zbog bitne promene uslova pod kojima je ugovor zaključen, molim da mi omogućite raskid bez obaveze plaćanja penala, a na šta imam pravo po Zakonu o zaštiti potrošača.
Član 107 glasi: Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima').
Pozdrav,
(ime i prezime)


I da procita nece mu ništa biti jasno jer nista jasno nije ni napisano jer jedni tvrde jedno a drugi drugo.
Hvala ti puno za ovo! Saljem im prvo ovo sa slike, nadam se da ce odmah uvaziti! :)
 
ljudi jel zna neko kako ide procedura otkazivanja SBB usluge. Ugovor mi je istekao odavno tako da sam slobodnjak.
Sad zovem podrsku ali nece da mi kazu kako ide procedura, vec mi kazu izricito da moram fizicki da odem do poslovnice i da tamo mi kazu.

Ne znam kako ide naplata. Ako se dobro secam ako zagazim 1 dan u novi mesec - placam ceo mesec ? jel tako?
Ako traze da se potpise zahtev za prekid usluge jel to ima neki rok za zakljucenje, jel to vazi od tog trenutka ?

2015 sam otkazivao SBB tako sto sam otkacio uredjaje i odneo u poslovnicu (vise se i ne secamdobro) ... menjao sam adrese pa sam od 2017 opet na SBB samo ne znam da li se procedura menjala od onda.
Neko je u ovoj gunguli od 19.10. spominjao da kad se vrati oprema onda nema sulova za pruzenje usluge i da bi po nekom zakonu i nekom njegovom članu trebalo da sa danom vraćanja opreme bude zadnji dan naplate. Moguce je da sbb nece da preuzme opremu, neko se zalio da im je ostavio, da nisu hteli da uzmu opremu i izdaju potvrdu, a zasto ne secam se ( iscitaj postove od 19.10 na ovamo... ;) )

Neko je na nekim drugim temama spominjao da slobodnjak (korisnik bez uo, sa isteklom uo) moze prekinuti uslugu kad god hoce.

A da je bas pokvareno naplacivati 30 dana uslugu ili trazit da se naplati iako ne pruzas uslugu je zaista tezak bezobrazluk.

Došli su iz sbba da uvedu instalaciju u zgradu pa me interesuje neko ko ima sbb net i igra World of Tanks da mi kaže ima li problema sa lagom, pingom visokim itd? Hvala!
Meni WOT radi na sbb optici (600/60 brzina) bez problema, nisam primetio da trza ili da koci.
Kako radi na koaksial kablu ne znam.
 
Ja imam sbb na koaksial kablu internet 600/60 i radi bez problema ne koči i ne trza
premium paket je u pitanju
 
Sbb je zadnjih godinu dana dosta poboljsao stabilnost mreze. Msm, vidim kad pingujem google.rs, sa 15 na 9ms, nema gubljenja paketa, jitter 1-2ms. Pisem kao cs freak sa 2 decenije staza, dakle, znam kad je dobro a kada nije. Gotovo da nema razlike sa Hipernetom sto ss tice kvaliteta mreze. Naravno na optici je ping 4-7ms. Ovo sve govorim za moju lokaciju.
 
Da sa vama podelim iskustvo povodom zelje za raskid ugovorne obaveze bez placanja penala sa SBB-om, zbog situacije sa B92 i Prve. Na ranijim postovima sam okacio odbijenicu koji sam dobio od SBB-a, istu sam prosledio Inspeckiji i RATEL-u i cekam njihov odgovor. Medjutim, juce me zvao agent iz kontakt centra SBB-a da me zadrzi, naravno.

Poceo sa pricom koju "trube" vec danima, da oni nisu krivi, da Kopernikus grupa trazi 11 puta vecu cenu, na sta sam ja rekao da mene ne zanimaju vasi poslovni odnosi i da ja zelim, ako se ukinu kanali, da raskinem ugovor bez placanja penala. Onda je poceo pricu da oni nisu narusili kvalitet ubacivanjem novih kanala. Odgovorio sam mu da li je SBB merodavan da odredjuje sta je kvalitet? Da li kvalitet Nova S Max i Grand Nostalgija TV ili B92 i Prva, o tome treba da odrede korisnici a ne kompanija SBB. Onda je poceo pricu da njihov pravni tim ne moze da dozvoli otakaz jer u Opstim uslovima pise da je operater duzan da obezbedi odredjeni broj kanala u okviru ponude. Ja sam mu rekao to znaci da ja danas potpisem ugovornu obavezu na dve godine na 150 kanala iz sadasnje ponude, vi kao moj operater vec sutra donesete odluku da svih 150 kanala promenite na kineske kanale uz jasnu konstataciju da su kineski kanali kvalitetniji od postojecih kanala iz ponude. Nije imao odgovor... Nismo se dogovorili, ja sam mu rekao da cekam odgovor od Trzisne, ako bude pozitivan vracam opremu pa me tuzite za ugovornu obavezu koja mi traje do februara sledece godine. Cekam sta ce mi odgovoriti Inspekcija pa cu podeliti ovde... Saga se nastavlja...
 
ne vidim nikakav moralni problem, da ljudi iskoriste ovo kao povod, i pređu kod nekog drugog provajdera, i možda 12 meseci, plaćaju 1 dinar (ušteda je, reda veličine, €300/€400)

lojalnost pružaocima ovakvih usluga, je po mom mišljenju, u isključivoj funkciji s njenim kvalitetom i cenom, dok je sve ostalo, ili sekundarno, ili nebitno

ja sam baš zadovoljan stabilnošću i brzinom neta kod SBB-a, te i da imam mogućnost, ne bih odlazio

i to je to, nema filozofije
Moralni problem je upravo taj što nam je zato tako kako i jeste: svi gledaju svoje uske interese.. posle ovako prljavih radnji prema SBB, ne bi odjavio pa makar mi ostao samo Kitchen channel.
 
Razumem one koji bi da raskinu ugovor iz ovog ili onog razloga pa im ovaj povod odgovara, to je ok.
Ali, oni koji hoce to da urade bez placanja penala naravno to rade iz ciste koristi.
Dakle neko je iskoristio 6+ meseci za dinar , uzeo opremu i uslugu a sada bi da se izvuce iz ostatka ugovora.
Naravno da ovo SBB nece dozvoliti, a ako ima imalo reda i zakona, ne bi trebalo ni vise instance. Ako si koristio benefite na osnovu potpisane obaveze sada ih refundiraj pa idi.
Posle ovog me ne bi cudilo da benefiti (meseci za dinar i sl.) budu prebaceni na kraj UO umesto sto se dobijaju u startu kao do sada.
 
Moralni problem je upravo taj što nam je zato tako kako i jeste: svi gledaju svoje uske interese.. posle ovako prljavih radnji prema SBB, ne bi odjavio pa makar mi ostao samo Kitchen channel.
Suze ronim nad moralnim SBBom evo odo da gledam makar Kitchen...pogledaj malo šta su radili moralno pre...tako da sve se vraća sve se plaća...
 
Naravno da rade iz čiste koristi, pa i SBB radi sve što radi iz čiste koristi. Nemaju (praktično) odvojenu uslugu interneta i televizije, ne dodeljuju javne IP adrese, nema mogućnosti bridge moda (makar ne jednostavno i transparentno), oprema im je očajna, koriste kablovsku mrežu za promociju svojih tv sadržaja...

Meni je npr. svojevremeno Telenor podigao pretplatu za 10 kr mesečno i učinio ugovornu obavezu ništavnom, tako da sam u sred ugovornog perioda prešao na optiku kod drugog operatera bez plaćanja dodatnih rata do kraja prvobitne obaveze. Tako treba da funkcionišu ove stvari.
 
Razumem one koji bi da raskinu ugovor iz ovog ili onog razloga pa im ovaj povod odgovara, to je ok.
Ali, oni koji hoce to da urade bez placanja penala naravno to rade iz ciste koristi.
Dakle neko je iskoristio 6+ meseci za dinar , uzeo opremu i uslugu a sada bi da se izvuce iz ostatka ugovora.
Naravno da ovo SBB nece dozvoliti, a ako ima imalo reda i zakona, ne bi trebalo ni vise instance. Ako si koristio benefite na osnovu potpisane obaveze sada ih refundiraj pa idi.
Posle ovog me ne bi cudilo da benefiti (meseci za dinar i sl.) budu prebaceni na kraj UO umesto sto se dobijaju u startu kao do sada.
SBB nece dozvoliti😂😂😂
 
+1
Plus sto je SBB miljama daleko ispred svih sto se kvaliteta usluge tice i podrske.
Sto se kvaliteta usluge tice, u mom mestu Sbb nema optiku, i
  • internet usluga ne moze da im se poredi sa Mts-ovom optikom koju sam uveo pre 10 meseci.
  • Sto se tice televizije, ne gledam ni jedne ni druge, ali se slazem da je Eon bolje uradjen od Irisa.
  • Sa podrskom imam pozitivna iskustva i za jedne i za druge.
Suma sumarum, dal je neko miljama ispred nekog drugog, tesko. Sve zavisi gde se ko nalazi i kome sta treba.
 
Razumem one koji bi da raskinu ugovor iz ovog ili onog razloga pa im ovaj povod odgovara, to je ok.
Ali, oni koji hoce to da urade bez placanja penala naravno to rade iz ciste koristi.
Dakle neko je iskoristio 6+ meseci za dinar , uzeo opremu i uslugu a sada bi da se izvuce iz ostatka ugovora.
Naravno da ovo SBB nece dozvoliti, a ako ima imalo reda i zakona, ne bi trebalo ni vise instance. Ako si koristio benefite na osnovu potpisane obaveze sada ih refundiraj pa idi.
Posle ovog me ne bi cudilo da benefiti (meseci za dinar i sl.) budu prebaceni na kraj UO umesto sto se dobijaju u startu kao do sada.
Svi stalno spominjete ponude za dinar mesecno a ja kao neko ko je presao kod njih prvi put ikada u februaru ove godine je dobio 9 meseci 50% za net+tv
 
Zar može da se raskine ugovor sa SBB i izbegne plaćanje za početne mesece po 1 din?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno