Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ne može brat da se uloguje, ima od ranije app. Nešto ne prolazi. Meni radi normalno.
 
Imam problem sa sbb netom gde u potpuno random vreme, obicno jednom dnevno ali se ponekad i vise puta desi, net skroz nestane i jedini nacin da se vrati je da restartujem modem.

E sad, to se desava vise godina vec i tokom svog tog vremena je u stanu promenjeno sve, od modema 2x (sa ubee na tehnicolor pa ponovo na ubee) do svih coax i mreznih kablova i problem je i dalje isti. U medjuvremenu sam i nabavio svoj ruter da premestim skroz mrezu na njega u nadi da mozda neki od uredjaja uzrokuje modem da se zaglupi. Meni nikako nije jasno kako se problem manifestuje na isti nacin na 2 potpuno razlicita modema. Iskreno odavno sam prestao da brojim koliko puta su dolazili ali sam ocigledno jedini ja koji prijavljuje taj problem iz zgrade jer maltene niko i nema sbb ovde. Tv apsolutno nikakvih problema nema.

Da li postoji realno neki nacin da ja njih nateram da posalju nekog ko ce zapravo da ispita coax mrezu u zgradi i okolini ili cu morati da ih menjam? Iskreno to mi je bas ono last resort opcija jer su osim toga skroz kul a i pre nego sto je to pocelo, 15 godina bukvalno sam mozda imao prekide jednom godisnje, ako i toliko.
 
Jel živ Unifon?
Nema ga na Playstore, a izgleda da servis radi.
Ukinut nedavno kada je PlayStore uveo neka nova ograničenja pa je masa slični aplikacija morala biti uklonjena (među kojima je i ona Globaltel za pozive preko neta).
Serveri za Unifon rade još uvek, ali dokle će ne znam. Na internet archive ima čist apk poslednje verzije.
Tako da mislim da ukidanje Unifona nema veze sa navodnom prodajom nego prosto tehnički razlozi i verovatno im skupo održavanje za mali broj korisnika koji su koristili.

Imam problem sa sbb netom gde u potpuno random vreme, obicno jednom dnevno ali se ponekad i vise puta desi, net skroz nestane i jedini nacin da se vrati je da restartujem modem.

E sad, to se desava vise godina vec i tokom svog tog vremena je u stanu promenjeno sve, od modema 2x (sa ubee na tehnicolor pa ponovo na ubee) do svih coax i mreznih kablova i problem je i dalje isti. U medjuvremenu sam i nabavio svoj ruter da premestim skroz mrezu na njega u nadi da mozda neki od uredjaja uzrokuje modem da se zaglupi. Meni nikako nije jasno kako se problem manifestuje na isti nacin na 2 potpuno razlicita modema. Iskreno odavno sam prestao da brojim koliko puta su dolazili ali sam ocigledno jedini ja koji prijavljuje taj problem iz zgrade jer maltene niko i nema sbb ovde. Tv apsolutno nikakvih problema nema.

Da li postoji realno neki nacin da ja njih nateram da posalju nekog ko ce zapravo da ispita coax mrezu u zgradi i okolini ili cu morati da ih menjam? Iskreno to mi je bas ono last resort opcija jer su osim toga skroz kul a i pre nego sto je to pocelo, 15 godina bukvalno sam mozda imao prekide jednom godisnje, ako i toliko.
Imao sam identičan problem sa tim modemima. Problem je skroz nestao kada su mi stavili Nokia modem koji je povezan na njihovu optiku. Od tada sve super šljaka. Da li može ta Nokia kod tebe ne znam, jedino da ih pitaš.
 
Ukinut nedavno kada je PlayStore uveo neka nova ograničenja pa je masa slični aplikacija morala biti uklonjena (među kojima je i ona Globaltel za pozive preko neta).
Serveri za Unifon rade još uvek, ali dokle će ne znam. Na internet archive ima čist apk poslednje verzije.
Tako da mislim da ukidanje Unifona nema veze sa navodnom prodajom nego prosto tehnički razlozi i verovatno im skupo održavanje za mali broj korisnika koji su koristili.


Imao sam identičan problem sa tim modemima. Problem je skroz nestao kada su mi stavili Nokia modem koji je povezan na njihovu optiku. Od tada sve super šljaka. Da li može ta Nokia kod tebe ne znam, jedino da ih pitaš.
Ma kakvi, to sam prvo hteo ali njihova optika ce tempom kojim idu doci kod mene za 18 godina verovatno.
 
Trenutno sam na SBB coax-u i koristim Ubee UBEE EVW32C-0V ruter. U principu sve radi, ali ima jedna sitnica koja me iritira, pa me interesuje da li je još neko ima sličan problem i kako ga rešiti.

Naime da li sam na laptopu nakačen na ruter ili preko WiFi ili preko LAN kabla, dole kod sata mi stoji ona ikonica kao da nemam internet i piše "no internet, secured" ali u stvari imam net i sve radi.

Zna li neko u čemu ovde može biti problem? Ono što sam pokušao je restart laptopa i gašenje i paljenje rutera.
 
...preko WiFi ili preko LAN kabla, dole kod sata mi stoji ona ikonica kao da nemam internet i piše "no internet, secured" ali u stvari imam net i sve radi.

Zna li neko u čemu ovde može biti problem?
Imao sam i ja istu stvar, ispostavilo se da je u pitanju lokalni softverski problem (mrežni drajver). A budući da uopšte imaš LAN slot (pošto laptopi u poslednjih nekoliko godina ne dolaze sa istim) verovatno je starija mašina i možda ti i jesi na poslednjoj dostupnoj verziji drajvera tvog proizvođača hardvera ali je ona zastarela i treba ti neki noviji generički drajver.
 
@Belgrade.

Laptop je iz koliko se sećam 2019. godine. Probao sam i na računaru 1151 socket, takođe ista situacija.

Na istim mašinama sam koristio prethodnih godina MTS i Supernova, nisam imao ovaj problem. Takođe laptop nosim sa sobom i kačim se na razne mreže što preko WiFi što preko LAN kabla i takođe nema ovog problema.

Edit:

Mala ispravka, što se laptopa tiče, samo sa WiFI probao, pošto nema LAN.
 
Kod mene je to bio problem, ne mora da znači da je i kod tebe. Pogotovo nije ako se dešava baš na svim mašinama koje se nakače na tvoju mrežu.
 
@Belgrade.

Izgleda da je ipak drajver kao što si napisao. Probah upravi neki stariji ThinkPad laptop i kod njega uredno pokazuje da je konektovan i da ima internet konekciju.

Hvala.
 
Pozdrav,
Koja je procedura raskida ugovora kod SBB kada sam korisnik koji nije pod ugovornom obavezom?
Da li važi ono 30 dana?

Znači, odem kod njih da tražim prekid ugovora sa ili bez opreme?
 
Ako nisi iskoristio ovo poskupljenje usluge onda najava 30 dana ranije tako što podneseš zahtev nekim online kanalom ili direktno u poslovnicu
 
Pozdrav,
Koja je procedura raskida ugovora kod SBB kada sam korisnik koji nije pod ugovornom obavezom?
Da li važi ono 30 dana?

Znači, odem kod njih da tražim prekid ugovora sa ili bez opreme?
Sad kad je poskupljenje i ako te kači možeš odmah i opremu da poneseš i raskineš, nema 30 dana.
 
Stiglo mi je obaveštenje uz račun 5.decembra i kači me poskupljenje od ovog meseca.
Istekla ug.obaveza baš davno.
 
Meni Unifon i dalje radi, već neko vreme nije dostupan novim korisnicima, ali je onima koju su ga imali od ranije aktiviranog i dalje dostupan. Bilo je u nekom trenutku obaveštenje u vezi sa tim. Koristim EON Premium, koaks. Aplikacija je na iOS 18.
 

Prilozi

  • IMG_4143.png
    IMG_4143.png
    156.1 KB · Pregleda: 55
U suštini, jedino "ne radi" u smislu da ne može da se skine sa play store-a. Malopre sam skinuo apk, registrovao se kao novi korisnik i radi servis bez problema.
 
Pozdrav svima, sutra verovatno uzimam SBB pa cisto da se inofrmisem o upload brzinama . nigde ne navode to ne znam iz kog razloga
izmedju ova dva paketa.1737321232733.png
 
nije tema za glasine, kao što i piše u prvoj poruci
 
Usluga je zvanično ukinuta. Sasvim je moguće da tvoj brat ima noviju verziju Androida, pa zato neće da radi stara aplikacija.
Radi njemu aplikacija, ali ne može da se uloguje, mislim da nije novi korisnik, odavno je na SBB. Menjao je telefon, ostala aplikacija ali nije ulogovan. Traži mu autorizaciju koja ne prolazi.
 
A s obzirom da je bez logovanja aplikacija beskorisna ergo ne radi.
 
Ako ima nekog iz Paraćina ako je u poslovnici tamo vraćao opremu da li može da se vrati tamo nakon isteka otkaznog roka od 30 dana? Supruga ide na neke terapije svaki dan u Ćupriju pa da produži pošto je to još 10km da ne ide za KG samo za to.
 
Otkazni rok je minimum 30 dana, ne postoji maksimum tako da bez brige. Svaki dan korišćenja usluge se plaća
 
Usluga je isključena danas tako da je 30 dana prošlo ali ima sada rok od 7 dana da se vrati oprema. U KG joj rekli da mora lično a na SBB chatu kažu da može i poštom da se pošalje.
 
Nazad
Vrh Dno