Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Penzioner koji je nosilac ugovora ode u SBB poslovnicu sa nekim dokumentom (penzionerskom karticom, čekom od penzije) i tako može da ostvari pravo na popust od 10% na mesečno održavanje. Nakon godinu dana mora da se ponovi ista procedura kako bi se obnovio popust.
 
Da li neko zna, na koji nacin se ostvaruje penzionerski popust?
Nosilac ugovora je penzioner. Popust se ostvaruje u poslovnici, potpisivanjem obrasca za to. Lična karta i penzionerska kartica/izveštaj o poslednjoj penziji. Popust se obnavlja na godinu dana. Mislim da se odnosi samo na tv uslugu i iznosi oko 200 din.
 
Nosilac ugovora je penzioner. Popust se ostvaruje u poslovnici, potpisivanjem obrasca za to. Lična karta i penzionerska kartica/izveštaj o poslednjoj penziji. Popust se obnavlja na godinu dana. Mislim da se odnosi samo na tv uslugu i iznosi oko 200 din.
Znači ne važi za sve penzionere nego samo za one koji penziju primaju iz Srbije. Jesam li dobro shvatio?
 
Rok od 30 dana tece od prijema prvog obavestenja, u tvom slucaju od dana prijema racuna.
Epilog, raskinut ugovor za total tv. Odneo opremu i čekao oko 45 minuta dok se se konslutovali medjusobno, prvo odbili uz obrazloženje da je to moglo do 31.12.2024 a posle predočenog računa i obaveštenja na istom, krenuli da se izvinjavaju jer je greškom na računu stavljeno da nove cene full tv paketa eon sat počinju od 1.1.2025 a treba da stoji 1.2.2025. Uglavnom za to vreme je još nekoliko ljudi ispred mene je podnelo zahtev za raskid i vratilo opremu a jedan gospodin je platio račun i iskalio sav svoj bes zbog najave uvećana računa na zaposlenog. Bilo je krajnje neprijatno do te mere da su svakome govorili da i svi drugi operateri povećavaju cene i da je čak i struja poskupela i info stan.
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Ugovorna obaveza za eon light duo mi ističe 8. februara. Šta preporučujete da radim ukoliko želim popust na novi ugovor? Trenutni ugovor je na ime moje sestre (drugo prezime), da li bih mogao da računam na popust ukoliko sklopim novi ugovor na novo ime? I u kom trenutku treba da najavim otkazivanje starog? Koji su najbolji uslovi koje ste dobili za novi ugovor?
 
Znači još do kraja januara može da se podnese zahtev za raskid eon sat televizije?
 
Pozvali me iz SBB-a i ponudili postojeći paket ali naravno uz povećanu cenu i sada je cena tog paketa 4500 din mesečno? Uz povećane internet brzine od 50mbt... Poskupeo za oko 400 din.
 
Invalidski penzioneri imaju 100% popusta na pretplatu za tv
 
@ewfd154
Pa i sbb daje silne mesece za prelazak ili ostanak kod njih. Mislim da ih je upravo sportski sadržaj primorao na to.
Svojevremeno dok sam bio na sbb-u, koji je imao tada bolji sportski sadržaj, znam da godinama nisu hteli da mi daju ni dinara popusta za novi ugovor. Nisu davali nij 1 mesec sa 50%, sada daju i 12 meseci po dinar
 
Nosilac ugovora je penzioner. Popust se ostvaruje u poslovnici, potpisivanjem obrasca za to. Lična karta i penzionerska kartica/izveštaj o poslednjoj penziji. Popust se obnavlja na godinu dana. Mislim da se odnosi samo na tv uslugu i iznosi oko 200 din.
Popust je 100 i nešto dinara, čak i kada se koristi najviši paket, jer se popust računa samo za održavanje. I kažu da ide uz potpisivanje nove ugovorno obaveze. Vrlo netransparentno komuniciraju oko toga, a na sajtu nema ništa. Baš skroman popust.
 
Zna li neko može li se (i kako) namestiti da d3 PDS3121 gasi/pali TV i vol+/-? Daljinski je onaj obli, sa TV i STB dugmićima na vrhu. Na TVu je upaljen HDMI-CEC, međutim kad se daljinski prebaci na TV režim, ne rade dugmići ništa.
 
Zvali me iz SBB povodom raskida ugovora zbog povećanja cene. Kažu možete slobodno raskinuti ugovor bez plaćanja penala, ali ako bi želeli mogli bi napraviti novi ugovor sa, pazite sad, ovom ponudom: 8 meseci umanjen račun 20% 😂
Oni stvarno misle da sam sisao tatu, a ne mamu. Zahvalio sam se na velikodušnoj ponudi i rekao da mi Supernova nudi 14 meseci džabe. Dogovorio se sa njima očas posla.
 
Zvali me iz SBB povodom raskida ugovora zbog povećanja cene. Kažu možete slobodno raskinuti ugovor bez plaćanja penala, ali ako bi želeli mogli bi napraviti novi ugovor sa, pazite sad, ovom ponudom: 8 meseci umanjen račun 20% 😂
Oni stvarno misle da sam sisao tatu, a ne mamu. Zahvalio sam se na velikodušnoj ponudi i rekao da mi Supernova nudi 14 meseci džabe. Dogovorio se sa njima očas posla.
Ala ćeš vrlo brzo prokukati kod SN vrlo brzoooo
Sa srećom ti bilo
 
Popust je 100 i nešto dinara, čak i kada se koristi najviši paket, jer se popust računa samo za održavanje. I kažu da ide uz potpisivanje nove ugovorno obaveze. Vrlo netransparentno komuniciraju oko toga, a na sajtu nema ništa. Baš skroman popust.
Ne mora nikakva obnova ugovora, samo daju papir gde pišu podaci o nosiocu ugovora i do kada važi popust, a treba da se obnovi valjda dve nedelje pred istek tih 12 meseci. Ali mi je poznato da su pre neku godinu, prilikom besplatne digitalizacije, uvaljivali nove ugovorne obaveze.
 
Zvali me iz SBB povodom raskida ugovora zbog povećanja cene. Kažu možete slobodno raskinuti ugovor bez plaćanja penala, ali ako bi želeli mogli bi napraviti novi ugovor sa, pazite sad, ovom ponudom: 8 meseci umanjen račun 20% 😂
Oni stvarno misle da sam sisao tatu, a ne mamu. Zahvalio sam se na velikodušnoj ponudi i rekao da mi Supernova nudi 14 meseci džabe. Dogovorio se sa njima očas posla.
Meni ponudili 50%, izgleda da si ti bio mnogo fin... Ne razumeju oni lepo!
 
Poslednja izmena od urednika:
IMG_20250115_075638.jpg
Nekako keva ukljucila bezbednosni režim, to se uklonilo kada sam ga užiskljucio/ukljucio ali sada ostao da treperi ovaj indikator konstantno. Kad uđem u podešavanja trazi da uparim daljinski ali neuspeva.
Daljinski radi normalno sem što treperi stalno
 
Ala ćeš vrlo brzo prokukati kod SN vrlo brzoooo
Sa srećom ti bilo
Sad sam se pomalo zabrinuo, da li je stvarno toliko loš u odnosu na SBB? Vidim da se uglavnom žale na povećanje cena i promenu tv kanala. O usluzi slabo ko piše.
 
Poslednja izmena:
Moli Boga da ne crkne. Ja sam se macevao s njima ,kao poslovni korisnik, to je bio pakao,prekidi po nekoliko dana i svake nedelje neko ******. To je moje iskustvo,ogradjujem se od kritike generalno.

Mislim da se tehnicka podrska Sbb-a ne moze porediti ni sa kim, meni uvek ekspresnoi resavali sve. Videcu kako ce biti na Yunet-u.
 
Bio na Supernovi i u odnosu na Telekomovu podrsku su nebo i zemlja, telekom u roku od 24h resava, ovima trebalo po nekoliko dana a tada su bili u sistemu Telekoma.
Kolega se zali nema net i tv od prosle nedelje i nisu mu jos resili problem iz Supernove
 
O usluzi slabo ko piše.
Зависи да ли прелазиш на оптику или кабловску. Моји су имали проблеме са Супернова кабловском, стални иритантни кратки прекиди, пријављено пар пута без решења, тако да су на крају увели Јетел оптику, а Супернова опрему спаковали у кесу, и плаћали још пар месеци до истека уговора.
 
Zna li možda neko kod za D3 daljinski za upravljanje Stella TVom? Stella je u suštini Fox, pa pošto ne postoje tamo u listi kodovi za nju, probao sam kodove za Fox kao i Akai brend (nađoh ovde na forumu na Amazon fire tv temi), međutim nijedan ne radi.
 
E pa sad ako ste ozbiljno zanteresovani za tržišnu utakmicu (pa makar uslovi bili nepravedni), javite se čoveku na PM i parirajte barem onom što mts daje za prelaz kod njih (16m po 1 din).
Kome to može da se javi za prelaz iz MTS u SBB, je li ima neko broj nekog SBB akvizitera?
 
Jel nekom stigo update firmwera za Eon uredjaje(imam Nokia optiku)? Juce izgleda bio neki update to provalili uvece kada smo ukljucili drugi TV pojavi se bezbednosni rezim trazi da uparim daljinac ali daljinac nikako da uparim, slao sam i podrsci na fb upit i kao pozvace me.
Daljinski radi bar ovaj u dnevnoj, sinoc u spavacoj zezao nije hteo da ugasi uredjaj, uredno menja kanala ali jedan indikator stalno treperi zeleno
 
Nazad
Vrh Dno