Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav, zna li neko moze li se najaviti otkaz ugovora preko email-a i koja bi to email adresa bila?
 
Mora da bude potpisan elektronskim potpisom na info @ sbb . Co . Rs . Ako nemaš, onda mora lično u poslovicu.
 
Podnet zahtev za raskid danas u poslovnici. Zamalo lepa teta da me obralati kao da ne potpisujemo zahtev nego da javi ona službi za korisnike da me pozovu. Rekoh javi ti i daj da potpišemo :) čekam poziv pa da vidimo šta je max ponuda za ostanak
 
Ja sam im sad vratio opremu, devojka uzela, dala potvrdu i prijatno. Bije bilo filozofiranja ili pogađanja :D
 
Podnet zahtev za raskid danas u poslovnici. Zamalo lepa teta da me obralati kao da ne potpisujemo zahtev nego da javi ona službi za korisnike da me pozovu. Rekoh javi ti i daj da potpišemo :) čekam poziv pa da vidimo šta je max ponuda za ostanak
i mene su opet danas u poslovnici ubedjivali da ne podnosim zahtev za raskid jer kazu moze da se desi da mi ne ponude nista a onda ne mogu da se predomislim i da ostanem 😂
 
Meni je rekla da ako se dogovorimo ili ako se predomislim da dodjem u poslovnicu da ponistimo otkaz :)
 
Kada se raskida ugovor, sta se desava sa fiksnim koji je prebacen u SBB (sa bakra). Kapiram da ne treba nista posebno da se radi, gasi se totalno i ne prebacuje se nazad na bakar? (u interesu mi je da slucajno se ne desi nesto da placam telefon na kraju bezveze ako se prebacuje nazad itd)
 
Gasi se fiksni broj ako sam ne budes trazio migraciju kod drugog provajdera.
 
Mora da bude potpisan elektronskim potpisom na info @ sbb . Co . Rs . Ako nemaš, onda mora lično u poslovicu.
Elektronski potpis sa euprava? Odgovaralo bi nam da online raskrstimo sa SBBom (UO istekla godinama unazad)
Ja sam im sad vratio opremu, devojka uzela, dala potvrdu i prijatno. Bije bilo filozofiranja ili pogađanja :D
Sta bi sa 30 dana otkaznog roka i RATELom?


I da proverim i ovde za svaki slucaj mozda je neko vec imao i resio problem koji imam. Na novom racunaru internet ocajno radi, dok na starom sve radi kako treba, isti modem, isti kabl. Kada restartujem SBBov ruter/modem internet proradi normalno, ali posle nekoliko sati/reseta racunara se vrati problem, google ucitava 8 sekundi, youtube i facebook 15 sekundi. Windows 11(home 24H2) je u pitanju, sveze instaliran, regularno skinuti chipset pa na kraju i LAN driveri, probao sam sve moguce sa softverske strane sto sam nasao po netu. Speedtest prikazuje normalnu brzinu, probao sam Chrome, Brave, Edge, svuda isti problem. Kontaktirao sam SBB podrsku i rekli su mi da nije do njih cim speedtest pokazuje normalan download/upload/ping, da je do racunara, u neku ruku im i verujem s obzirom da internet zaista radi kako treba na starom racunaru... Kupicu jos novi ethernet kabl cat6 ili cat7 cisto kao eventualnu poslednju soluciju, otkud znam mozda se stari kabl koji koristim nesto ne poklapa lepo sa novom maticnom plocom (gigabyte B650 Eagle), nemam vise ideja...

Primer kako izgleda facebook pocetna strana posle jedno 20 sekundi ucitavanja:
1735607167777.png

Speedtest:

1735607684898.png
 
Poslednja izmena:
Dobiće prijavu ratelu zbog bezobraznog i nezakonitog odgovora preko emaila. Ne zanima me da li treba kazniti celu firmu, call centar ili dotičnu osobu koja je odgovorna za email. Ali pljačkanje korisnika nije OK i bez obzira kako sam ja prošao, neću da im zažmurim na to.


A ako potpisuješ sa elektronskim potpisom na E-uprava, onda da, to je taj potpis.

A za treće pitanje može biti svašta. Ali očigledno je problem u kompu a ne kablu/modemu. Kao da ti se saobraćaj bajpasuje preko nekog proksija/filtera/vpna.. Možda imaš i neki malevare.
 
Dobiće prijavu ratelu zbog bezobraznog i nezakonitog odgovora preko emaila. Ne zanima me da li treba kazniti celu firmu, call centar ili dotičnu osobu koja je odgovorna za email. Ali pljačkanje korisnika nije OK i bez obzira kako sam ja prošao, neću da im zažmurim na to.


A ako potpisuješ sa elektronskim potpisom na E-uprava, onda da, to je taj potpis.

A za treće pitanje može biti svašta. Ali očigledno je problem u kompu a ne kablu/modemu. Kao da ti se saobraćaj bajpasuje preko nekog proksija/filtera/vpna.. Možda imaš i neki malevare.
Ma pitam za tih 30 dana, cisto da znam da li cemo i mi morati tih 30 dana otkaznog roka da cekamo, iako nemamo UO godinama.

A sto se tice kompa, sveze sastavljen nov komp, windows isto sveze skinut sa microsoft site-a, instalirani manualno samo driveri za GPU/chipset/LAN + windows update-ovi. Ali da, ponasa se kao da idem preko nekog ocajnog VPN-a, iako nemam ni jedan VPN software/ekstenziju, proverio sam za svaki slucaj i ove VPN i proxy windowsove opcije, sve je na off... Probao sam i DNS da promenim na 8.8.8.8, isti djavo, nije do toga. I evo sada kada sam pustio najvise sati bez restarta rutera, ubedljivo mi najgore do sada radi, google translate ne moze da mi ucita😅
Nemam pojma da li moze da bude nekompatibilan ruter iz nekog razloga sa maticnom, ili 15 godina stari ethernet kabl sa "modernim" network ili kojim vec adapterom na maticnoj, ali eto, za svaki slucaj cu kupiti sutra cat6, da definitivno otklonim i tu mogucnost.
Podrska iz SBB-a me totalno otkacila sa pricom da je sa njihove strane sve kako treba cim speedtest pokazuje normalne brzine:censored:
 
Jedino da probaš da staviš neki gigabitni switch između njihovog rutera i tvog računara.
 
Sta se desava ako sam u plusu na SBB racunu? Uplacivoa sam unapred i imam nekih 10ak hiljada. Ako bih prekinuo ugovor, kako taj novac dobijam nazad?
 
Verovatno bi morao da podneseš zahtev za povraćaj sredstava. Ako si i dalje korisnik, jednostavno ne plaćaj neko vreme dok se taj višak ne potroši. Mada mi nije jasno kako si uspeo da odeš u plus, ako si plaćao po njihovim računima?
Pozdrav
 
Jos sam pod ugovornom obavezom, potpisao sam na 30 meseci uz 18meseci po 1din. Rasporedio sam ukupan iznos koji treba da platim na 30 meseci i placao svaki mesec.
 
Aha, OK. Kad budeš hteo da potrošiš taj višak, samo nemoj da platiš nekoliko računa, dok ne dodješ do 0.
Pozdrav
 
Nisu mnogo čekali. Poskupeo je i SBB EON van mreže. Sva tri paketa, srednji Full najviše. Još uvek nije nigde "zvanično" objavljeno, osim u novom pdf cenovniku. Da li će važiti za sve korisnike ili samo za nove/obnovljene ugovorne obaveze, za sada odgovora nema.
 
Nisu mnogo čekali. Poskupeo je i SBB EON van mreže. Sva tri paketa, srednji Full najviše. Još uvek nije nigde "zvanično" objavljeno, osim u novom pdf cenovniku. Da li će važiti za sve korisnike ili samo za nove/obnovljene ugovorne obaveze, za sada odgovora nema.
Ima neki link ne mogu da nadjem za EON van mreže
 
Od 01.02. novi cenovnik. Eon light paketi poskupljuju. Ovo vise kod svih postaje bezobrazluk. Ne zna se ko je gori. Najradije bih otkacio sve i vratio se u vreme kada sam namestao logu a ne ovim lopovima svakih par meseci placao sve vise i vise.
I akko sada razuman čovek da se ponaša. Poslati zahtev/upozorenje da ćeš raskinunti ugovor pa se moliti da se smisle da tebi ostave staru cenu ili pojesti g**** i terati dalje kad svi to rade....
 
Zavisi sta ti treba. Meni je suludo da placam 4000 nesto sto ne koristim. Treba mi samo internet mada bi se pokrio i sa nekim A1 kucnim netom. Tv ne gledam,sve striming servise imam i to izadje pozamasno a sve bi se uklopilo samo za cenu njihove tv.
 
Чему срљање са захтјевима за раскид, када још нисмо добили званично обавјештење уз рачун, након кога оправдано могу да се повлаче такви потези? Да не спомињем то да уопште не знамо да ли ће поскупљење да се односи на постојеће кориснике са активним уговорним обавезама, или само на нове кориснике :unsure:
 

@jaksa

Ipak ti prvo njih pitaj da li se to odnosi na SVE korisnike ili samo na one koji zaključuju nov ugovor ili produžavaju UO od 1.2. 2025.
 
Koliko se meni cini,to sto si naveo,oba slucaja,je jedno isto. Produzavao ili novi,isto ti se hvata. Nigde nije definisano,samo pise novi cenovnik tako da je,po meni,prilicno jasno.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno