Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Oni za svakoga imaju nesto drugo...Ja imam Premium paket vec nekoliko godina...Imam modul sa karticom i eon box . Kada sam kupio novi tv, hteo sam da se ratosiljam box-a i pitao ih da im ga vratim, ali da mi daju jos jednu eon smart TV app . Dobio sam odgovor da im to sistem tehnicki ne dozvoljava... Onda sam rekao da mi zamene stari eon box za novi, to su pristali uz malo ubedjivanja, i tu sam se zeznuo, jer ovaj box iz nekog razloga nece da se poveze sa Google home .... Ako sam vas dobro razumeo, ja kao Premium korisnik imam pravo na dva eon boxa.... Znaci mogu da trazim da mi zamene onaj modul za eon box?
 
Jedno pitanje.

Koji su podaci za logovanje na ubee ruter?

Navodno prazno treba da stoji ali se ništa ne dešava, probao svašta nešto.
 
admin pa password prazan?
 
Oni za svakoga imaju nesto drugo...Ja imam Premium paket vec nekoliko godina...Imam modul sa karticom i eon box . Kada sam kupio novi tv, hteo sam da se ratosiljam box-a i pitao ih da im ga vratim, ali da mi daju jos jednu eon smart TV app . Dobio sam odgovor da im to sistem tehnicki ne dozvoljava... Onda sam rekao da mi zamene stari eon box za novi, to su pristali uz malo ubedjivanja, i tu sam se zeznuo, jer ovaj box iz nekog razloga nece da se poveze sa Google home .... Ako sam vas dobro razumeo, ja kao Premium korisnik imam pravo na dva eon boxa.... Znaci mogu da trazim da mi zamene onaj modul za eon box?

Ne, imaš prava na jedan eon box, prilikom pregovora kao nov korisnik, boriš se da izvučeš što više, ja sam tražio dva eon boxa i ubrzo dobio potvrdu da može.

Ali me sada zezaju za drugi eon box što ga nisu odmah ostavili da sam rešim problem. Ipak, izguraću ja do kraja.
admin pa password prazan?

Neće. Pokušao rekoh, sve i svašta sa neta.
 
Veliko A za admin?
 
Dok sam bio na SBB-u u periodu od 2021-2023 tražio sam da mi umesto uređaja daju dve EON aplikacije i dve kartice pošto su televizori android i sve je radilo odlično. Nisam hteo one boksove i dodatne daljinske, tako da mogu da omoguće dve SmartTV aplikacije, ako žele.
 
Rešio sam za Ubee ruter.

Mora da se drži više od 20 sekunde iglica za reset, nakon toga će vam izaći da napravite nov nalog. Posle se sa tim logujete.

E sada, ono što me kopkalo, rešio sam. Ubrzao sam duplo wifi protok. Sa 150 na 300, za 5g.
 
Uzeo sam od sbb-a, d3 mini jer mi crkla d3 cam kartica za treci tv. Da li moze biti d3 mini toliko djubre, da zamrzne sliku svaki cas, na istom mestu gde je radilo bez problema sa d3 cam i d3 v2? Prvi put se susrecem sa d3 mini.
 
Na to i sumnjam, ali je sa istim signalom prvo d3 v2 radio, pa onda d3 cam pre d3 mini. Jedino mini zeza u istim uslovima.
 
Ako ti samo tu koči a na drugim televizorima ne onda je verovatno do uređaja ili nešto nije povezano kako treba.
 
Moracu ih zvati da dodju, glavni zajeb jer nemaju vise d3 cam da daju, a nema ni onaj pds2100, ostaje samo d3 mini (cardless chonghung) i eon box.
 
Meni u ponedeljak dolazi eon box koji mi nisi dali prvi put. Namestiće samo dbv-c, ja ću kasnije samo da povežem vraćanje unazad kada dobijem tp link r450 za wifi prenos podataka.
 
Pored boxa, Imam Eon smart aplikaciju na jednom TV ( paket Eon premium ) . Sinoć upalim taj TV kad EON aplikacija mi ispiše kod, da ga upišem i da ga aktiviram ( mada je već bio aktiviran ) Odem u Moj SBB i vidim da više nemam tu opciju pod uredjajima. Dakle , vidim uređaje PC, phone, ali nema opcija za TV ( bila pre nekih nedelju dana ) Morao sam da zovem podršku da mi aktiviraju, ali i dalje ne vidim TV u Moj SBB. Pitam podršku od kada su onemogućili da sami možemo da aktiviramo aplikaciju na TV, ona devojka kaže ima godinu-dve, sto definitivno nije tačno. Moje pitanje je, da li je i kod vas tako, odnosno da li i vi ne možete da sami aktivirate/ deaktivirati TV aplikaciju?
 
Polje televizija pa polje eon i onda nemas da kliknes na EON mobilna aplikacija i onda selektujes ispod Eon Smart TV?
 
Jel neko nekad uspeo da izboksuje drugi slot za TV kod produžetka ugovora?
 
Pored boxa, Imam Eon smart aplikaciju na jednom TV ( paket Eon premium ) . Sinoć upalim taj TV kad EON aplikacija mi ispiše kod, da ga upišem i da ga aktiviram ( mada je već bio aktiviran ) Odem u Moj SBB i vidim da više nemam tu opciju pod uredjajima. Dakle , vidim uređaje PC, phone, ali nema opcija za TV ( bila pre nekih nedelju dana ) Morao sam da zovem podršku da mi aktiviraju, ali i dalje ne vidim TV u Moj SBB. Pitam podršku od kada su onemogućili da sami možemo da aktiviramo aplikaciju na TV, ona devojka kaže ima godinu-dve, sto definitivno nije tačno. Moje pitanje je, da li je i kod vas tako, odnosno da li i vi ne možete da sami aktivirate/ deaktivirati TV aplikaciju?
Ako mislis na ovo kod mene je aktivna opcija za aktivaciju, mada je ja nemam jer sam na TotalTV.
sshot-2024-11-02-[1].jpg
 
Ako mislis na ovo kod mene je aktivna opcija za aktivaciju, mada je ja nemam jer sam na TotalTV.
Pogledajte prilog 464938
To imam ali kada kliknem na aktivaciju prebaci me na sledeću stranu, gde mogu da dodajem ili brišem aplikaciju za mobilne, a ispod toga je bilo polje za smart TV, e to više nemam… oni su mi aktivirali, ali ja ne vidim šta… a do pre nekoliko dana sam video i mogao sam ( jednom mesečno ) da brišem i dodajem
 
Da, pod EON smart tv ispod gde pise uredjaji imam 1 od 1 i pise naziv tva i poslednja aktivnost.
 
E ja to vise namam, i ako su mi aktivirali TV aplikaciju i radi na Tv-u
1730561212315.png
 
ni ja više nemam. na 2 naloga. jedan u mreži, jedan van mreže. znači sad mora da se zove call centar ako zatreba? kakva glupost.
 
Takodje, al aktiviras smart tv pa obrises app.
 
Nazad
Vrh Dno