Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Upravo sam se vratio iz SBB da raskinem naše sedamnaestogodišnje druženje. Zvali su pre mesec dana nakon podnetog zahteva i ponudili 9 meseci po dinar. S obzirom da ne gledam televiziju, to mi nije odgovaralo i išao sam na 12 meseci. Sad ću malo da se zanimam sa MTS mobilnim internetom. Čudan je sad osećaj, navikao sam na njih, ali moram da gledam šta je najbolje za mene.

Da prenesem svoje iskustvo vezano za daljinac za EON box - mora da se vrati.
 
ako imas uslova za optiku imas izbora po finim cenama samo internet paket da uzmes i imas da vidis tek sta je internet u odnosu na sbb internet
 
Upravo sam se vratio iz SBB da raskinem naše sedamnaestogodišnje druženje. Zvali su pre mesec dana nakon podnetog zahteva i ponudili 9 meseci po dinar. S obzirom da ne gledam televiziju, to mi nije odgovaralo i išao sam na 12 meseci. Sad ću malo da se zanimam sa MTS mobilnim internetom. Čudan je sad osećaj, navikao sam na njih, ali moram da gledam šta je najbolje za mene.

Da prenesem svoje iskustvo vezano za daljinac za EON box - mora da se vrati.

ja na jednoj lokaciji imam SBB od fazon 2005. godine, pre neki dan zvao telefonom oko raskida ugovora zbog povecanja cene (EON Premium paket) i zvao me juce neki lik bukvalno u fazonu je bio "Putuj igumane, odnesi samo opremu u poslovnicu". Nikakve ponude nista...
 
Da li se promene cena odnose i na satelitsku televiziju EON SAT?
 
ja na jednoj lokaciji imam SBB od fazon 2005. godine, pre neki dan zvao telefonom oko raskida ugovora zbog povecanja cene (EON Premium paket) i zvao me juce neki lik bukvalno u fazonu je bio "Putuj igumane, odnesi samo opremu u poslovnicu". Nikakve ponude nista...
Receno je vise puta da bez odlaska u poslovnicu i bez potpisanog raskida ugovora nema ni benefita. Znaci odes u poslovnicu, podneses zahtev za raskid ugovora i javice ti se neko "od gore" da pita sta te muci, i tu se boris i kukas. ;)
 
1) Da li je bolje pustiti da istekne UO pa onda traziti benefite?
2) Da li prvo prijaviti da mts daje 12m po dinar (navodno) ako se predje sa sbb na mts ili prvo otici i traziti orocen raskid ugovora (UO je vec istekla ili nije zavisno od odgovora na prvo pitanje)
3) Sta se realno moze ocekivati od sbb nakon ubedjivanja, kukanja, otkazivanja, da se dobije od popusta za nastavak saradnje?
4) Da li su bolji uslovi pred kraj godine, novembar i decembar mesec, da li su tad "velikodusniji" (nemaju oni duse)?
 
ako imas uslova za optiku imas izbora po finim cenama samo internet paket da uzmes i imas da vidis tek sta je internet u odnosu na sbb internet
Nemam još uvek optiku, tako da ću prelazni period da prevaziđem sa 500GB mts internet i Yettel 100GB na mobilnom. Bezveze je kad sa flat-a prelaziš na brojanje GB, ali šta je tu je.
 
Nemam još uvek optiku, tako da ću prelazni period da prevaziđem sa 500GB mts internet i Yettel 100GB na mobilnom. Bezveze je kad sa flat-a prelaziš na brojanje GB, ali šta je tu je.
Zato su te i "oladili", cim nema optike/konkurencije narativ je drugaciji...
 
Sta bih mogao najvise da dobijem kao novi korisnik eon premium paketa? Da li mogu da trazim 2 eon boxa + mesh +12m 1din?
 
Možeš da tražiš šta hoćeš, ali je pitanje da li ćeš to sve dobiti?
Ako imaš MTS optiku u svojoj ulici, onda imaš bolju startnu poziciju za cenkanje.
Mada i ako nemaš, probaj.
 
1) Da li je bolje pustiti da istekne UO pa onda traziti benefite?
2) Da li prvo prijaviti da mts daje 12m po dinar (navodno) ako se predje sa sbb na mts ili prvo otici i traziti orocen raskid ugovora (UO je vec istekla ili nije zavisno od odgovora na prvo pitanje)
3) Sta se realno moze ocekivati od sbb nakon ubedjivanja, kukanja, otkazivanja, da se dobije od popusta za nastavak saradnje?
4) Da li su bolji uslovi pred kraj godine, novembar i decembar mesec, da li su tad "velikodusniji" (nemaju oni duse)?
1) Ključan datum je 30 dana pre isteka UO, tada znaju da si ozbiljan ukoliko podneseš zahtev za raskid. Sve pre toga je mlaćenje prazne slame. Ne moraš da čekaš datum isteka, raspituje se i traži da te zove služba već 30 dana pre isteka. Ne "pink" služba koja lešinari da te prevesla sa SD filmskim paketom, nego ona koja zove kad podneseš zahtev za raskid.
2) Ja sam i u pisanom upitu za kontakt i u razgovoru sa službom naglasio trenutno stanje u ulazu. Osim SBB optike, MTS optika za 12 meseci dinar, Orion optika po 50% off niskim cenama, Yettel optika 9 meseci dinar, Supernova (nisam imao ponudu). Nisu se nešto raspametili, target mi je bio 6 meseci dinar, kao i prošli put, krenulo se od 3 meseca pa sam obrnuo priču ka mesečnom popustu i većem paketu. Tada dobijam šta sam želeo, zaobilaznim putem, a to je veći paket po ceni manjeg.
3) Zavisi od trenutne ponude i njihove politike. Konkurencija više nije darežljiva, a stare korisnike zadržava s nekoliko meseci 50% popusta, što je skandalozno malo. Zašto bi onda SBB davao 12 meseci dinar? Pošto se sećam da ti voliš besplatne mesece, traži 6 meseci dinar. Probaj više, ali nisam siguran da ćeš dobiti. Ja sam svakako na tvojoj strani...
4) Ne, objasnio sam ti dinamiku, neuhvatljiva je i zavisi od kretanja na tržištu. Servisiram tri ugovora sa SBBom koji ističu u različitim periodima godine. Pre dve godine sam za sva tri u poslovnici dobio 6 meseci dinar, a sada sam uložio vreme i trud da to postignem.
 
Ja sam prosle godine, posle dosta cimanja sa raznim agentima (za obnovu ugovora vam akviziteri ne mogu mnogo pomoci) uspeo da izboxujem 20% 24 meseca, sto izadje kao da placam EON full a imam EON premium.

Tokom pregovaranja sa raznima iz SBBa sam dobijao razne ponude, npr, mash sistem, jos jedan box... od ponude za 1 dinar, mislim da su mi ponudili 4 meseca, da bi na kraju sve otpalo, i ostalo tih 20%,
 
Moj komšija danas dobio 20% za Eon Premium.
Ja još nisam potpisao novi ugovor, stari je istekao još pre 5 meseci.
Čekam( i još nas 7-oro iz ulice) optiku u ulici da pređem/o na MTS.
 
^Sad imate koaksial od sbb?
Ako jwe koaksial onda imate prevo sto cekate bilo koju optiku, razlika je ko truli stojadin star 30 gdoina i nova Škoda Superb. ;)
(jest mi poređenje...)
 
Da, koaksijalni kabl imamo za SBB.
Jedan od razloga za prelazak na MTS je i Premijer i La Liga, mada se bez problema snalazimo za gledanje istih, ali iz inata( srpski, a koji drugi bi bio...😉), 20 godina smo na SBB-u, a oni ne daju prave popuste, tako da smo se nas sedmoro za sada, a u pregovorima smo sa još trojicom da i oni pređu na MTS.

E da: ovo je prava subliminalna draž, odnosno poruka namenjen SBB-ovom menadžmentu, a ne...

Oni koji nas prate(moderacija i ostali) će znati o čemu pričam...😃
 
Poslednja izmena:
Te popuste i mesece za dinar sto pominjete za produzenje to je nesto novo, ja se toga ne secam kod sbb, a ima decenija. Do sada je bila klasika, dodatni paket tv kanala, veci paket po ceni trenutnog, brzi internet. Sve samo da ne placas manje nego do sada.
 
Poslednje 4 godine minimum, odnosno od kad je mts krenuo sa 12 meseci za dinar.
 
Te popuste i mesece za dinar sto pominjete za produzenje to je nesto novo, ja se toga ne secam kod sbb, a ima decenija. Do sada je bila klasika, dodatni paket tv kanala, veci paket po ceni trenutnog, brzi internet. Sve samo da ne placas manje nego do sada.
To jeste ono sto standardno nude kad te zivkaju telefonom i nude u krug iste stvari iako si ih 5 puta pre toga odbio za identicnu ponudu. Jedino kad zaista pokazes zelju da ides, tj kad podneses zahtev za raskid, onda ti mozda ponude nesto tog tipa 1din xy meseci.
 
Da li prihvataju izjavu o raskidu ugovora potpisanu digitalnim sertifikatom poslatu putem mail poruke?
 
Upravo sam se vratio iz SBB da raskinem naše sedamnaestogodišnje druženje. Zvali su pre mesec dana nakon podnetog zahteva i ponudili 9 meseci po dinar. S obzirom da ne gledam televiziju, to mi nije odgovaralo i išao sam na 12 meseci. Sad ću malo da se zanimam sa MTS mobilnim internetom. Čudan je sad osećaj, navikao sam na njih, ali moram da gledam šta je najbolje za mene.

Da prenesem svoje iskustvo vezano za daljinac za EON box - mora da se vrati.
Moje iskustvo suprotno, nisam morao. Iskreno, nisam ni pitao da li treba da ga vratim, samo sam odneo uređaje, nisam ga ni pomenuo. Mozda zavisi od radnika u poslovnici...
 
Treba mi JAK promoter SBB-a, radi dogovora o produzenju UO za EON Premium paket ako je moguce dogovoriti se da ne idem kod drugih optičara u zgradi (ko ce majstore opet dočekivati, prebacivati fiksni itd ako ne "moram" zbog vecih pogodnosti kod konkurencije)...
Telefon moze na licne poruke ili ovde javno, kako god vam odgovara.
Hvala
 
Na premium ce ti najverovatnije ponuditi prvo istu cenu koji sada placas, 9-10 meseci eventualno uz otkaz ugovora. Ako ne probas, neces znati...
Posle podnetog zahteva za raskid ugovora, zvali su za par dana i uspeo sam da dogovorim 9 meseci za dinar na EON FULL paketu uz ubrzanje interneta za 100 Mb/s (sada je brzina 400/40 Mb/s).

Tako da je savet za raskid ugovora dobro došao i hvala svima koji su to spominjali kao rešenje za dobijanje najboljih ponuda.
 
Pitanje, danas smo imali poziv, predstavili se da su iz SBB, da su primetili da je signal oslabio, i da bi došli u ponedeljak da ga pojačaju. Ja oslabljeni signal ni brzinu nisam primetio, pa mi čudno. Kada sam zvao call centar SBB, da proverim jesu li zaista oni zvali, pošto je neki 060 broj, oni naravno nemaju pojma, možda jeste možda nije, niti imaju uviđaj da je prijavljen problem oko signala na našoj adresi, a brojeve telefona ljudi iz službi na terenu nemaju.
Jel imao neko slično iskustvo, jel to zovu zaista ljudi iz SBB-a ili je neko muljanje?
 
Наравно да је превара. Сигнал може да се појача и из централе, не мора нико да улази у стан-кућу.
 
Mene zovu sa privatnih brojeva jer ih znam lično. Nakotili su se prevaranti, ovo nije normalno više.
 
Da li je 9 meseci maximum koji sada daju za sve pakete ili EON Premium pretplatnik moze ocekivati vise, mozda i nekih 12m po dinar za produzenje saradnje i novu UO ?
 
Pitanje, danas smo imali poziv, predstavili se da su iz SBB, da su primetili da je signal oslabio, i da bi došli u ponedeljak da ga pojačaju. Ja oslabljeni signal ni brzinu nisam primetio, pa mi čudno. Kada sam zvao call centar SBB, da proverim jesu li zaista oni zvali, pošto je neki 060 broj, oni naravno nemaju pojma, možda jeste možda nije, niti imaju uviđaj da je prijavljen problem oko signala na našoj adresi, a brojeve telefona ljudi iz službi na terenu nemaju.
Jel imao neko slično iskustvo, jel to zovu zaista ljudi iz SBB-a ili je neko muljanje?
Mene su nedavno zvali u subotu sa privatnog broja, gospođa kaže zovem vas iz SBB-a, primetili smo da vam je signal oslabio, da li bi neko od kolega terenaca mogao da dođe da proveri. Ja kažem, nisam primetio da mi je oslabio signal (nije da proveravam jačinu signala :D), ali ona kaže, mi to pratimo i kada vidimo da duže vreme slabi signal reagujemo preventivno. Ja kažem ok, neka se javi kolega slobodno. Sutradan, u nedelju, opet privatni broj, kaže došao bih da rešim to sa signalom. Stvarno čovek došao, isproveravao one konektore koji idu na krajeve COAX kabla, zamenio onaj koji ulazi u Ubee, sve vreme bio sa kolegama na vezi. Ja opet pitam za objašnjenje. Isto mi kaže, mi to pratimo i kada se primeti da signal opada duže vreme, preventivno delujemo da ne bi došlo do toga da korisnik ostane bez signala.
 
Одлично, ако се не испостави нешто друго.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno