Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

O tom ruteru korisnici pisu sve najbolje, bas me cudi... 😅😂🤣

Trazi zamenu i da se ne pojavljuju na vrata ako ce ga zamenuti za isti...
 
O tom ruteru korisnici pisu sve najbolje, bas me cudi... 😅😂🤣

Trazi zamenu i da se ne pojavljuju na vrata ako ce ga zamenuti za isti...
I ja isto, ovaj je imao 2 mreze (2.4 i 5GHz) sa custom imenima, i samo je jedan dan vratio na jednu, onu sistemsku UG... i to obe mreze u jednoj, i od tada ne uspeva nikakva konekcija... A modem uredno prijavljuje da je online i da su wifi mreze kako treba... Najveci problem je sto sam ja 200KM od tog modema, pa ne mogu nista, a kompjuter nemaju da udjemo u admin i da probamo nesto...

Rekli su da sutra dolaze da vide sta je, pa cemo videti ;)
 
Pozdrav drugari,
Molim vas za savet. Koristim SBB vec nekih 7 meseci, a pre nekih mesec i po pocinje sa prekidom interneta. Secne net, nece da promeni kanal po desetak sekundi, nece da mota napred nazad itd. Zvao sam dolazile ekipe prva druga treca, menjali sa SDMC na Ubee, pa na drugi Ubee pa na treci i nista. Posle toga dodje druga ekipa i zamene komplet kabl, ali opet ista prica. Secka, nestaje net itd. Signal na ruteru izgleda ok, oni to uvek sa podrske i napominju ali net secka pa secka.
Sada imam novi problem a to je da zovem podrsku tipa 9.5. i kazu izaci ce neko na teren da proveri i niko se ne javi danima. Zovem opet kazu jao izvinjavamo se doci ce neko pravim urgentan zahtev... opet niko ne dodje 24h. Zovem pocnem da urlam po slusalici, kazu izvinite prosledjujem zahtev nadredjenima, javice vam se neko i pogodite... niko se ne javi evo sad 24h.
Suma sumarum, 6 dana niko da dodje, problem je tu nikakva promena.
Sta da radim? Imam li pravo da raskinem ugovor? Da ih tuzim nekoj sluzbi?

Hvala
 
Mozda je malo glupo pitanje ali da li ti modem stoji uspravno? Meni je davno ubee stalno prekidao kad je stajao vodoravno, a uspravno je radio bez problema.
 
Mozda je malo glupo pitanje ali da li ti modem stoji uspravno? Meni je davno ubee stalno prekidao kad je stajao vodoravno, a uspravno je radio bez problema.
Nema glupog pitanja, stoji uspravno.
 
Pisani dokaz je najbitniji u celoj prici, pretoci sve to u email i posalji im, ako ti potvrde sve navedene tvrdnje i da nisu u stanju da rese problem (vazi i za buduca stanja) zatrazi raskid.

Kod svake situacije moras da dokumentujes nedostatke i potencijalno resavanje/neresavanje, da bi mogao to da zavrsis u svoju korist.
 
Pisani dokaz je najbitniji u celoj prici, pretoci sve to u email i posalji im, ako ti potvrde sve navedene tvrdnje i da nisu u stanju da rese problem (vazi i za buduca stanja) zatrazi raskid.

Kod svake situacije moras da dokumentujes nedostatke i potencijalno resavanje/neresavanje, da bi mogao to da zavrsis u svoju korist.
Poslao sam i mail, pustam ih do ponedeljka.
 
Meni oba dobra. Koristim ih svakodnevno. Tehnikolor na 600/60, UBEE NA 200/20.
 
Pozdrav ljudi,

Imam SBB ugovor na jednoj adresi i planiram selidbu na adresu gde je SBB dostupan (trenutno bakar, a na novoj lokaciji optika) - koliko brzo SBB odradi prebacivanje na novu adresu od poziva i zahteva i da li prebacuju sa bakra na optiku?

hvala unapred!
 
Pozdrav drugari,
Molim vas za savet. Koristim SBB vec nekih 7 meseci, a pre nekih mesec i po pocinje sa prekidom interneta. Secne net, nece da promeni kanal po desetak sekundi, nece da mota napred nazad itd. Zvao sam dolazile ekipe prva druga treca, menjali sa SDMC na Ubee, pa na drugi Ubee pa na treci i nista. Posle toga dodje druga ekipa i zamene komplet kabl, ali opet ista prica. Secka, nestaje net itd. Signal na ruteru izgleda ok, oni to uvek sa podrske i napominju ali net secka pa secka.
Sada imam novi problem a to je da zovem podrsku tipa 9.5. i kazu izaci ce neko na teren da proveri i niko se ne javi danima. Zovem opet kazu jao izvinjavamo se doci ce neko pravim urgentan zahtev... opet niko ne dodje 24h. Zovem pocnem da urlam po slusalici, kazu izvinite prosledjujem zahtev nadredjenima, javice vam se neko i pogodite... niko se ne javi evo sad 24h.
Suma sumarum, 6 dana niko da dodje, problem je tu nikakva promena.
Sta da radim? Imam li pravo da raskinem ugovor? Da ih tuzim nekoj sluzbi?

Hvala
Da li ste im pisali na [email protected] ?
 
Naravno da prebacuju s bakra na optiku, cak ti za isti paket povecaju brzinu neta... optika je "zakon".

Naravno da se raskinuti moze ako ne popravljaju u roku za otklanjanje kvara.
Samo dokumentuj kako je receno, ponesi ti pisan prigovor da udare potvrdu, pecat, nesto da si i kad predao ILI napisi email... ;)

Kad raskidate ugovornu obavezu ili ugovor vratite i opremu jer ne bi smeli da vam naplacuju dane AKO NEMA USLOVA DA PRUZAJU USLUGU, a nemaju ako ste opremu vratili.
Naravno da ce se oni praviti ludi al vi prigovorite da nije opravdano naplacivati 30 (29, 28... 19.. 02 ...) dana jer njihove opreme nije bilo kod vas i jer oni nisu mogli da pruzaju uslugu...
Ima i neki clan zakona nekog pa nek pravnik neki ovde prijavi...

Nego, dal se i dalje dobija bolja ponuda ako nam mts nudi 12-18m da predjemo sa sbb na mts?
Dal se dobij i dalje bolji dogovor sa promoterima ( lokalni promoter s reklame na oglasnoj tabli ili ovde na forumu)?
 
Pisao, poceli su da odgovaraju, za sada kao da se nikad nista nije desilo. Jao da li mozemo da dobijemo vase podatke, pored sto sam podatke napisao u mailu.
Neka rade nesto danas, pa danas tokom dana saljem podsetnik. Eskalacija od sutra
Samo upornost i sve što zovete ili pišite sačuvajte kao dokaz .
 
Zvao sam SBB podršku za sledeće.
U stanu imam njihov paket internet+tv, koji sam upravo produžio, a u kući gde više ne živim imam identičan paket i UO još godinu dana. Pitao sam ih dal mogu da mi prebace taj paket iz kuće u stan pa da imam dva paketa, oba da plaćam regularno, da mi jedan ne bi bez potrebe zvrjao u kući.
Odgovor SBBa je da ne mogu dva ugovora na jednu adresu ako je stan u pitanju. Ali, da moože da se prebaci iz stana u kuću, tj, u kući može više ugovora!!!!
Predložio sam im da mi prebace EON box samo , ne može ni to al mogu da mi dodaju nov EON box na UO u stanu uz doplatu od 6000 dinara!
Iskreno, porilično sam zbunjen i razočaran takvom poslovnom politikom.
Ne vidim razlog da ne budu dve UO na jednoj adresi u stanu, zgradi uz regularno plaćanje svih obaveza.
Najjače je kad mi je operatera rekla da će u stanu da se mešaju signali, na šta sam joj rekao da ako mi prebace samo EON box na postojeću uvedenu infrastrukturu, dakle kao da su mi dali nov box ali da ne doplaćujem 6000. Kaže, ne može, uz konsultaciju sa tamo nekim.
Dal je neko imao sličan problem?
Ima li neki predlog kako da rešim ovo?
 
A da probaš da li ti EON box iz kuće radi normalno u stanu (naročito ako je isti grad u pitanju)?
 
Zvao sam SBB podršku za sledeće.
U stanu imam njihov paket internet+tv, koji sam upravo produžio, a u kući gde više ne živim imam identičan paket i UO još godinu dana. Pitao sam ih dal mogu da mi prebace taj paket iz kuće u stan pa da imam dva paketa, oba da plaćam regularno, da mi jedan ne bi bez potrebe zvrjao u kući.
Odgovor SBBa je da ne mogu dva ugovora na jednu adresu ako je stan u pitanju. Ali, da moože da se prebaci iz stana u kuću, tj, u kući može više ugovora!!!!
Predložio sam im da mi prebace EON box samo , ne može ni to al mogu da mi dodaju nov EON box na UO u stanu uz doplatu od 6000 dinara!
Iskreno, porilično sam zbunjen i razočaran takvom poslovnom politikom.
Ne vidim razlog da ne budu dve UO na jednoj adresi u stanu, zgradi uz regularno plaćanje svih obaveza.
Najjače je kad mi je operatera rekla da će u stanu da se mešaju signali, na šta sam joj rekao da ako mi prebace samo EON box na postojeću uvedenu infrastrukturu, dakle kao da su mi dali nov box ali da ne doplaćujem 6000. Kaže, ne može, uz konsultaciju sa tamo nekim.
Dal je neko imao sličan problem?
Ima li neki predlog kako da rešim ovo?
Piši te im na e-mail adresu [email protected]
Samo budite uporni i istrajni .
Svaki poziv prema njima obavezno zabeležite na nekom papiru kada ste zvali i šta su Vam rekli .
Obavezno im pojasnite situaciju .
Naravno detaljno !
 
Samo informacija za Niš i bulevar Nemanjića sa okolinom: stigla optika 😁
 
Ceo film bez prevoda na Nova S HD, nisam ni zagledao , ajd bacim pogled da proverim podesavanja na D3mini podeseno na srpaki. Ne gledam tv ali mozda treba nesto da se isklika?
 
Da li je neko uzimao uređaj na rate od SBB -a !?
Ja se nisam nešto udubljivao da li se isplati, ali na prvi pogled i ne baš. Čini mi se da su uređaji solidno skuplji tako, em te vežu novom ugovornom obavezom, bez mogućnosti da dobiješ ikakve benefite tokom iste. Ima mnogo boljih opcija za kupovinu uređaja na rate.
 
Pisao, poceli su da odgovaraju, za sada kao da se nikad nista nije desilo. Jao da li mozemo da dobijemo vase podatke, pored sto sam podatke napisao u mailu.
Neka rade nesto danas, pa danas tokom dana saljem podsetnik. Eskalacija od sutra
Uradi li nešto?
 
Pozdrav ljudi,

Imam SBB ugovor na jednoj adresi i planiram selidbu na adresu gde je SBB dostupan (trenutno bakar, a na novoj lokaciji optika) - koliko brzo SBB odradi prebacivanje na novu adresu od poziva i zahteva i da li prebacuju sa bakra na optiku?

hvala unapred!
Imao sam isti situaciju kao ti i naterali su me da raskinem ugovor na bakru i potpišem novi za optiku, jer kao ne mogu da prebacuju sa bakra na optiku. Meni je bila sreća što mi je UO na bakru istekla, tako da sam tu raskinuo ugovor, a na optici kao novi korisnik dobio 9 meseci free. Trebalo im je 2 dana da dođu od kada sam se prijavio za optiku.
 
Nazad
Vrh Dno