I ja isto, ovaj je imao 2 mreze (2.4 i 5GHz) sa custom imenima, i samo je jedan dan vratio na jednu, onu sistemsku UG... i to obe mreze u jednoj, i od tada ne uspeva nikakva konekcija... A modem uredno prijavljuje da je online i da su wifi mreze kako treba... Najveci problem je sto sam ja 200KM od tog modema, pa ne mogu nista, a kompjuter nemaju da udjemo u admin i da probamo nesto...O tom ruteru korisnici pisu sve najbolje, bas me cudi... 😅😂🤣
Trazi zamenu i da se ne pojavljuju na vrata ako ce ga zamenuti za isti...
Nema glupog pitanja, stoji uspravno.Mozda je malo glupo pitanje ali da li ti modem stoji uspravno? Meni je davno ubee stalno prekidao kad je stajao vodoravno, a uspravno je radio bez problema.
Poslao sam i mail, pustam ih do ponedeljka.Pisani dokaz je najbitniji u celoj prici, pretoci sve to u email i posalji im, ako ti potvrde sve navedene tvrdnje i da nisu u stanju da rese problem (vazi i za buduca stanja) zatrazi raskid.
Kod svake situacije moras da dokumentujes nedostatke i potencijalno resavanje/neresavanje, da bi mogao to da zavrsis u svoju korist.
Da li ste im pisali na [email protected] ?Pozdrav drugari,
Molim vas za savet. Koristim SBB vec nekih 7 meseci, a pre nekih mesec i po pocinje sa prekidom interneta. Secne net, nece da promeni kanal po desetak sekundi, nece da mota napred nazad itd. Zvao sam dolazile ekipe prva druga treca, menjali sa SDMC na Ubee, pa na drugi Ubee pa na treci i nista. Posle toga dodje druga ekipa i zamene komplet kabl, ali opet ista prica. Secka, nestaje net itd. Signal na ruteru izgleda ok, oni to uvek sa podrske i napominju ali net secka pa secka.
Sada imam novi problem a to je da zovem podrsku tipa 9.5. i kazu izaci ce neko na teren da proveri i niko se ne javi danima. Zovem opet kazu jao izvinjavamo se doci ce neko pravim urgentan zahtev... opet niko ne dodje 24h. Zovem pocnem da urlam po slusalici, kazu izvinite prosledjujem zahtev nadredjenima, javice vam se neko i pogodite... niko se ne javi evo sad 24h.
Suma sumarum, 6 dana niko da dodje, problem je tu nikakva promena.
Sta da radim? Imam li pravo da raskinem ugovor? Da ih tuzim nekoj sluzbi?
Hvala
Pisao, poceli su da odgovaraju, za sada kao da se nikad nista nije desilo. Jao da li mozemo da dobijemo vase podatke, pored sto sam podatke napisao u mailu.Da li ste im pisali na [email protected] ?
Samo upornost i sve što zovete ili pišite sačuvajte kao dokaz .Pisao, poceli su da odgovaraju, za sada kao da se nikad nista nije desilo. Jao da li mozemo da dobijemo vase podatke, pored sto sam podatke napisao u mailu.
Neka rade nesto danas, pa danas tokom dana saljem podsetnik. Eskalacija od sutra
Piši te im na e-mail adresu [email protected]Zvao sam SBB podršku za sledeće.
U stanu imam njihov paket internet+tv, koji sam upravo produžio, a u kući gde više ne živim imam identičan paket i UO još godinu dana. Pitao sam ih dal mogu da mi prebace taj paket iz kuće u stan pa da imam dva paketa, oba da plaćam regularno, da mi jedan ne bi bez potrebe zvrjao u kući.
Odgovor SBBa je da ne mogu dva ugovora na jednu adresu ako je stan u pitanju. Ali, da moože da se prebaci iz stana u kuću, tj, u kući može više ugovora!!!!
Predložio sam im da mi prebace EON box samo , ne može ni to al mogu da mi dodaju nov EON box na UO u stanu uz doplatu od 6000 dinara!
Iskreno, porilično sam zbunjen i razočaran takvom poslovnom politikom.
Ne vidim razlog da ne budu dve UO na jednoj adresi u stanu, zgradi uz regularno plaćanje svih obaveza.
Najjače je kad mi je operatera rekla da će u stanu da se mešaju signali, na šta sam joj rekao da ako mi prebace samo EON box na postojeću uvedenu infrastrukturu, dakle kao da su mi dali nov box ali da ne doplaćujem 6000. Kaže, ne može, uz konsultaciju sa tamo nekim.
Dal je neko imao sličan problem?
Ima li neki predlog kako da rešim ovo?
Tu varijantu sam totalno prevideo. Probaću svalako dal će tako raditi, mada, ne vidim razlog da ne radi. Hvala na predlogu, javljam šta sam uradio.@encarta
Kao sto kaze @poglavicas prebaci sam eon box na tu drugu adresu. Nakaci na mrezni kabl i uzivaj. Ako imas potrebe mozes i d3/d3 mini da prebacis, radice 99%.
Hvala komšijaSamo informacija za Niš i bulevar Nemanjića sa okolinom: stigla optika 😁
Kažu da kada ti stigne SBB optika, ujedno ti stigne i cg nat. Bez milosti 🙃Samo informacija za Niš i bulevar Nemanjića sa okolinom: stigla optika 😁
Od kad je SN kupio EXE živim(o) sa tim 🤣Kažu da kada ti stigne SBB optika, ujedno ti stigne i cg nat. Bez milosti 🙃
Ja se nisam nešto udubljivao da li se isplati, ali na prvi pogled i ne baš. Čini mi se da su uređaji solidno skuplji tako, em te vežu novom ugovornom obavezom, bez mogućnosti da dobiješ ikakve benefite tokom iste. Ima mnogo boljih opcija za kupovinu uređaja na rate.Da li je neko uzimao uređaj na rate od SBB -a !?
Uradi li nešto?Pisao, poceli su da odgovaraju, za sada kao da se nikad nista nije desilo. Jao da li mozemo da dobijemo vase podatke, pored sto sam podatke napisao u mailu.
Neka rade nesto danas, pa danas tokom dana saljem podsetnik. Eskalacija od sutra
Imao sam isti situaciju kao ti i naterali su me da raskinem ugovor na bakru i potpišem novi za optiku, jer kao ne mogu da prebacuju sa bakra na optiku. Meni je bila sreća što mi je UO na bakru istekla, tako da sam tu raskinuo ugovor, a na optici kao novi korisnik dobio 9 meseci free. Trebalo im je 2 dana da dođu od kada sam se prijavio za optiku.Pozdrav ljudi,
Imam SBB ugovor na jednoj adresi i planiram selidbu na adresu gde je SBB dostupan (trenutno bakar, a na novoj lokaciji optika) - koliko brzo SBB odradi prebacivanje na novu adresu od poziva i zahteva i da li prebacuju sa bakra na optiku?
hvala unapred!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari