I mene isto ovo zanima. Imam EON Premium po ceni EON Full.Imam EON Premium po ceni EON Full. Istice ugovor, sta mogu ocekivati da ponude za produzenje ugovora,
Koliko se sada max meseci moze dobiti kao novi korisnik da podnesem zahtev za raskid, a odma zahtev na drugoga sa drugim prezimenom
Ja sam primetio da SK 1 ima jači zvuk od ostalih SK kanala, to je počelo pre neki mesec (prijem je preko D3 mini uređaja).gledam SK 3 HD preko D3cam. da li se to meni čini ili je zvuk sa terena preutišan, da ne kažem isključen? vidim na TV-u sviraju violinu i bubnjeve, ništa se ne čuje. sad, ne znam je li do SBB-a ili do SK
Tako je, svi sad imaju i više nego dovoljno GB.Poenta je u tome da su paketi mobilnih operatera uveliko povoljniji, da se ljudima više ne isplati da "pecaju" dostupne Wi-Fi zone.
moj komsija je imao net i tv do pre 2 3 godine sa njima , i net je izvlacio 0.15kbs dok tv je radio i kad pozove podrsku oni kazu mu da on nema nikakvu uslugu kod njih i ako ima radi , posle se ispostavilo da su davali svimau zgradi kablovsku kao besplatno da bi zauzeli tu zgradu jel bogataska samo budze zive sto se kaze, posle par meseci su ih izbacil iz zgrae SBB totalno kablovi skinuti sa zgrade de je sbb reko na to e sad nece nikako imati i onda je mts optiku uveo i to je to , sbb da valja ne bi se zvao sbbIma sam prilicno lose iskustvo sa SBB podrskom u prethodnih mesec dana.
Posto su resili da mi uvedu dodatni namet od 300d ako ne potpisem novi ugovor (sto mi ne pada na pamet), resio sam da otkazem internet kod njih i zadrzim samo kablovsku.
Zvao sam ih 2 puta da mi potvrde sta bi od opreme trebalo da vratim da ne bih isao dva puta u poslovnicu, ali mi je receno da oni nemaju takve informacije i da ce me kontaktirati kolege iz prodaje. Posto me niko nije kontaktirao posle vise od dve nedelje, otisao sam u poslovnicu i tada mi je receno da moram da donesem opremu jer oni ne izlaze na teren zbog toga.
Resio sam da raskinem ugovor i tada mi je receno da moram da platim i dodatnih mesec dana (prilicno sam siguran da pre 7-8 godina kada sam potpisivao ugovor nije postajao otkazni rok, ali sam resio samo da platim sve i da vise nemam nikakve veze sa njima). Na kraju razgovora mi je napomenuto da osim mene i vlasnik stana mora da otkaze kablovsku, jer je postojala na toj adresi pre nego sto sam ja potpisao ugovor (uz to mi je rekla kako su mi izasli u susret jer mi nisu naplatili kablovsku dva puta) i da ce mi stizati racun za pretplatu iako uslugu necu koristiti.
Danas je vlasnik stana otisao u SBB i receno mu je da na toj adresi ne postoji nikakav prikljucak koji se vodi na njega.
Ponovo sam nazvao podrsku i receno mi je oni nemaju informacije o tome i da odem u poslovnicu. Kada sam im odgovorio da mi ne pada na pamet da idem ponovo (juce sam bio 2 puta), receno mi je da je nalog kreiran i da ce me kontaktirati iz prodaje u roku od 3 do 5 dana.
Ne mogu da vam opisem koliko me je ovo sve iznerviralo i jedva cekam dan kada cu im vratiti opremu i raskrstiti sa njima za sva vremena.
SBB Novi Sad radiJel' moze neko da proveri da li mu radi ru treker na SBB-u?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari