Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

… izgleda da nisu izdašni, ali i može im se… nemaju konkurenciju kada je u pitanju TV… jedino Total, gde može i ne smeta tanjir…
 
Ima sam prilicno lose iskustvo sa SBB podrskom u prethodnih mesec dana.

Posto su resili da mi uvedu dodatni namet od 300d ako ne potpisem novi ugovor (sto mi ne pada na pamet), resio sam da otkazem internet kod njih i zadrzim samo kablovsku.
Zvao sam ih 2 puta da mi potvrde sta bi od opreme trebalo da vratim da ne bih isao dva puta u poslovnicu, ali mi je receno da oni nemaju takve informacije i da ce me kontaktirati kolege iz prodaje. Posto me niko nije kontaktirao posle vise od dve nedelje, otisao sam u poslovnicu i tada mi je receno da moram da donesem opremu jer oni ne izlaze na teren zbog toga.
Resio sam da raskinem ugovor i tada mi je receno da moram da platim i dodatnih mesec dana (prilicno sam siguran da pre 7-8 godina kada sam potpisivao ugovor nije postajao otkazni rok, ali sam resio samo da platim sve i da vise nemam nikakve veze sa njima). Na kraju razgovora mi je napomenuto da osim mene i vlasnik stana mora da otkaze kablovsku, jer je postojala na toj adresi pre nego sto sam ja potpisao ugovor (uz to mi je rekla kako su mi izasli u susret jer mi nisu naplatili kablovsku dva puta) i da ce mi stizati racun za pretplatu iako uslugu necu koristiti.
Danas je vlasnik stana otisao u SBB i receno mu je da na toj adresi ne postoji nikakav prikljucak koji se vodi na njega.
Ponovo sam nazvao podrsku i receno mi je oni nemaju informacije o tome i da odem u poslovnicu. Kada sam im odgovorio da mi ne pada na pamet da idem ponovo (juce sam bio 2 puta), receno mi je da je nalog kreiran i da ce me kontaktirati iz prodaje u roku od 3 do 5 dana.

Ne mogu da vam opisem koliko me je ovo sve iznerviralo i jedva cekam dan kada cu im vratiti opremu i raskrstiti sa njima za sva vremena.
 
Jesu jako bezobrazni kada neko ode da raskine ugovor. Takvi su oduvek. Ja sam dva puta raskidao ugovor sa njima i oba puta je bilo neprijatno iskustvo.
 
Sad bi u principu trebalo mesec i par dana ranije da se podnese zahtev za raskid. I meni su prilikom poslednjeg raskida naplatili nesto dodatno jer sam navodno usao u novu mesec. Majmunisanje ali tako je, samo treba na vreme otici.
 
Koliko se sada max meseci moze dobiti kao novi korisnik da podnesem zahtev za raskid, a odma zahtev na drugoga sa drugim prezimenom
Koliko se sada max meseci moze dobiti kao novi korisnik da podnesem zahtev za raskid, a odma zahtev na drugoga sa drugim prezimenom
 
Istice mi ugovor za mesec dana . Imam eon premium . U poslovnici daju 10% popusta , kazu vise mogu da ponude samo iz centrale . Zvali su me i nudili da povecaju internet za jos 100 megabajta i jos jedan eon box sto sam naravno odbio . Zvali opet i nude 20% za 12meseci pa ostatak po punoj i na moje insistiranje bi dali jos jedan eon box . Da li je neko u slicnoj situaciji i sta su vam nudili za produzenje ??
 
Mnogi odavno imaju dva EON boxa u premium paketu, to nije nikakav benefit. To im pripada, kao što je nekada bila D3 kuća sa dva cisco uređaja koji mogu da vraćaju kanale. Samo što sada SBB izbegava da to primeni kod svakog korisnika EON Premiuma, pa ako prođe, prođe.
 
Za produzenje UO korisnicima koji imaju "EON Premijum" paket sa 2 EON box-a nemaj bas nista da ponude konkretno za produzenje UO. I ja sam jedan od tih korisnika. Meni ponudili povecanje brzine za 100Mb/s, sto je bas ponizavajuce za dugogodisnje korisnike usluge. Sada je ponuda drugih provajdera mnogo konkretnija, a izbor je veliki.
 
gledam SK 3 HD preko D3cam. da li se to meni čini ili je zvuk sa terena preutišan, da ne kažem isključen? vidim na TV-u sviraju violinu i bubnjeve, ništa se ne čuje. sad, ne znam je li do SBB-a ili do SK
 
Meni je generalno na svim uredjajima izuzetno tih zvuk. Kada pustim nešto iz video kluba, bukvalno moram da pojačamo do 80% da bih mogao normalno da čujem. Plus je zvuk cas skroz tih, čas izuzetno jak. Komedija klasična. Sa Cisco 4682 nisam imao tih problema.
 
Meni je zvuk ok ali hoce da zabaguje daljinac od boxa i nece recimo da se smanji ili pojaca ton vec izadje obavestenje da to uradim sa daljincem od tv-a (posle upotrebe tv daljinca sve bude normalno).Verovatno to ima negde u podesavanjima ali ja nisam uspeo da pronadjem.
 
gledam SK 3 HD preko D3cam. da li se to meni čini ili je zvuk sa terena preutišan, da ne kažem isključen? vidim na TV-u sviraju violinu i bubnjeve, ništa se ne čuje. sad, ne znam je li do SBB-a ili do SK
Ja sam primetio da SK 1 ima jači zvuk od ostalih SK kanala, to je počelo pre neki mesec (prijem je preko D3 mini uređaja).
 
da, tako je i na D3cam i, ako se ne varam, na EON-u u browser-u. ovo što sam pitao za zvuk na terenu je 99% do SK, makar što se utakmica u Evroligi tiče
 
Stigao mi je danas mail od sbb da za mesec dana ukidaju unifi.

Komentar: bah... nikada ga nisam ni trazio i uvek sam ga rucno iskljucivao ali bi se nekako uvek sam ukljucio nazad. I konacno mi je jesenas bio poslužio jedan mesec i sad ga ukidaju :) Verovatno su skontali da moze da se na unifi gleda tv preko komsije...
 
Сваки сббов вифи рутер је уједно и унифи ап, мени је он кориснији од тих њихових вифи румова којих и нема баш нешто.
 
Poenta je u tome da su paketi mobilnih operatera uveliko povoljniji, da se ljudima više ne isplati da "pecaju" dostupne Wi-Fi zone.
 
Radi na IKOM-u, upravo probam, to je odavno kupio SBB.
 

Prilozi

  • ruNBA.jpg
    ruNBA.jpg
    321.1 KB · Pregleda: 71
Hm, i ja sam bio na IKOM, sad SBB, ali ne radi. Probao sam 3 browsera, ali nece.
 
Poenta je u tome da su paketi mobilnih operatera uveliko povoljniji, da se ljudima više ne isplati da "pecaju" dostupne Wi-Fi zone.
Tako je, svi sad imaju i više nego dovoljno GB.
Ne sećam se kada sam poslednji put koristio njihov UniFi
 
OK, proverio sam preko moba mobile data v.s. sbb ruter WiFi, cisto da eliminisem PC, i izgleda da je ili kod SBB-a problem ili na Cloudflare ili njihovom domenu, a moguce vezano za IP segment. Da nisu blokirali?
 
Ima sam prilicno lose iskustvo sa SBB podrskom u prethodnih mesec dana.

Posto su resili da mi uvedu dodatni namet od 300d ako ne potpisem novi ugovor (sto mi ne pada na pamet), resio sam da otkazem internet kod njih i zadrzim samo kablovsku.
Zvao sam ih 2 puta da mi potvrde sta bi od opreme trebalo da vratim da ne bih isao dva puta u poslovnicu, ali mi je receno da oni nemaju takve informacije i da ce me kontaktirati kolege iz prodaje. Posto me niko nije kontaktirao posle vise od dve nedelje, otisao sam u poslovnicu i tada mi je receno da moram da donesem opremu jer oni ne izlaze na teren zbog toga.
Resio sam da raskinem ugovor i tada mi je receno da moram da platim i dodatnih mesec dana (prilicno sam siguran da pre 7-8 godina kada sam potpisivao ugovor nije postajao otkazni rok, ali sam resio samo da platim sve i da vise nemam nikakve veze sa njima). Na kraju razgovora mi je napomenuto da osim mene i vlasnik stana mora da otkaze kablovsku, jer je postojala na toj adresi pre nego sto sam ja potpisao ugovor (uz to mi je rekla kako su mi izasli u susret jer mi nisu naplatili kablovsku dva puta) i da ce mi stizati racun za pretplatu iako uslugu necu koristiti.
Danas je vlasnik stana otisao u SBB i receno mu je da na toj adresi ne postoji nikakav prikljucak koji se vodi na njega.
Ponovo sam nazvao podrsku i receno mi je oni nemaju informacije o tome i da odem u poslovnicu. Kada sam im odgovorio da mi ne pada na pamet da idem ponovo (juce sam bio 2 puta), receno mi je da je nalog kreiran i da ce me kontaktirati iz prodaje u roku od 3 do 5 dana.

Ne mogu da vam opisem koliko me je ovo sve iznerviralo i jedva cekam dan kada cu im vratiti opremu i raskrstiti sa njima za sva vremena.
moj komsija je imao net i tv do pre 2 3 godine sa njima , i net je izvlacio 0.15kbs dok tv je radio i kad pozove podrsku oni kazu mu da on nema nikakvu uslugu kod njih i ako ima radi , posle se ispostavilo da su davali svimau zgradi kablovsku kao besplatno da bi zauzeli tu zgradu jel bogataska samo budze zive sto se kaze, posle par meseci su ih izbacil iz zgrae SBB totalno kablovi skinuti sa zgrade de je sbb reko na to e sad nece nikako imati i onda je mts optiku uveo i to je to , sbb da valja ne bi se zvao sbb
 
Pozdrav,
Uvodim po prvi put sbb u stanu, ukoliko neko radi u sbb-u ili ima agenta prodaje bilo bi lepo da mi pošalje/preporuci.
Kako bih dobio punudu.
Hvala unapred :)
 
Interesuje me zasto je kvalitet slike na kanalu "Eurosport 4K" losiji, nego sto je pre bio. Slika je izuzetno tamna. Nema razlike da li se kanal gleda na EON box-u, ili se koristi EON aplikacija na tv-u. Konkretno na "LG tv-u (Web OS) iz 2023 god.
Hvala
 
i ja imam utisak, i za SK 4K isto boje su nekako isprane, tamnija je slika dosta. Mislim da bi trebalo bolje da bude...
 
Ako je neko imao slican problem, NE1611B prikazuje da je online, sve diode gore, preko eon connect-a prikazuje da je modem online, i da su wifi mreze aktivne. Medjutim, ni LAN ni WIFI ne rade (ne mogu da se povezu mobilni, a risiver koji je direkt vezan lan kablom se ne prikazuje da je aktivan). Probali su iz call centra da resetuju, vratio se na fabricka podesavanja, i i dalje ista situacija...
 
Nazad
Vrh Dno