Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Treba prijatelju da posaljem akvizitora za sbb, da li neko zna koje su im trenutne akcije za duo paket i kontakt akvizitora, ako moze da posalje.
 
Svi operatori koriste podizvođače za takve stvari. Nema više in-house majstora.
 
Pitanje za korisnike optike: Da li postoji mogućnost da se dobije samo modem, bez rutera?
 
Jel treba da najavim raskid ugovora lično u poslovnici (neki zahtev da popunim) ili samo da im odnesem opremu? U slučaju kad je istekao ugovor...
 
Ne treba. Taj dan će biti zabeležen kao dan kad su prestali da pružaju uslugu. Samim tim ne smeju da naplate nepružanje usluge ako je van UO, koja po zakonu o EK ne može da bude duža od 24m. Međutim, pokušaće da naplate, iako znaju vrlo dobro da je protivzakonito (naplata nepružene usluge van UO). Korisnici nisu upoznati sa svojim pravima, a ugovor ne može biti stariji od zakona.

Otkazni rok je 30d, pa ako to u poslovnici završiš 30d pred istek UO onda će teći glatko, a možda ti ponude nešto baš dobro pa se predomisliš.
 
Ma znam da je to protivzakonito. Pretpostavio sam. Nego nisam bas sa živcima kao nekad, pa da znam sta me čeka. Da pravim skandal ili ne :)
 
Pogledah racun i tek sada sam primetio punu cenu, istekla ugovorna obaveza...

Paket je EON Premium.
Zna li se sta bi bilo realno ocekivati da mi se ponudi za produzenje?
Ja sam u potpuno istoj situaciji, EON Premium istekla UO u januaru. Kontaktirao sam ih preko chata na sajtu i tražio da me pozove neko radi produženja UO. Zvali posle par dana, ponudili 4 meseca za dinar / 8 meseci sa 50% popusta / 16 meseci sa 20% popusta. Prihvatio sam 20%, s tim što su mi naglasili da već nakon 20 meseci mogu da tražim novo produženje, što mi je sasvim ok.
 
Ne treba. Taj dan će biti zabeležen kao dan kad su prestali da pružaju uslugu. Samim tim ne smeju da naplate nepružanje usluge ako je van UO, koja po zakonu o EK ne može da bude duža od 24m. Međutim, pokušaće da naplate, iako znaju vrlo dobro da je protivzakonito (naplata nepružene usluge van UO). Korisnici nisu upoznati sa svojim pravima, a ugovor ne može biti stariji od zakona.

Otkazni rok je 30d, pa ako to u poslovnici završiš 30d pred istek UO onda će teći glatko, a možda ti ponude nešto baš dobro pa se predomisliš.
Kažu mora otkazni rok. Izašao sam samo da se malo informisem pa cu videti. Vredi li za 5k malo živce da istreniram.
 
Pošto sam dobio bolju ponudu, zanima me nešto. Znam da je otkazni rok kod SBB-a 30 dana. Da li ugovor može da se raskine bez otkaznog roka sa poslednjim danom februara, pošto se uslovi (cena) menjaju od 1.3. Da napomenem da mi je davno istekla ugovorna obaveza.
Javi sta si uradio :)
 
Kažu mora otkazni rok. Izašao sam samo da se malo informisem pa cu videti. Vredi li za 5k malo živce da istreniram.
Otkazni rok je jedna stvar i on je ok prema ugovoru koji imaš sa njima, ali prema ZEK član 129. stav 4, ako je UO istekla, a otkazni rok je 30 dana nakon, ako si vratio opremu i nema usluge, nema ni naplate. Neka teče otkazni rok, leba ne jede.

Bilo bi lepo od njih da prestanu da zamlaćuju dugogodinje korisnike (ja sam kod njih od 2009.), i da razmišljaju kako da nas povrate.

@nsAce , napisano iznad se odnosi i na tebe, nemaš UO. Nikakve prepreke ne postoje. Imaš otkazni rok u kome možeš ili ne moraš da koristiš opremu+net.
 
Primecujem da su redizajnirali VOD na EON WEB-u, novi izgled mi je nekako jednostavniji, ima i posebnih kolekcija filmova npr. Spajdermen, onda sta je najgledanije na HBO-u itd...
 
Primecujem da su redizajnirali VOD na EON WEB-u, novi izgled mi je nekako jednostavniji, ima i posebnih kolekcija filmova npr. Spajdermen, onda sta je najgledanije na HBO-u itd...

Pre par sati su pustili obavestenje na mail. Videcemo kako ce se pokazati u praksi...

 
Video sam slučajno izgled, bezveze, ništa posebno da bi bilo vauuuuu...
 
Pozdrav, može li mi se javiti neki sbb agent za Beograd ukoliko ima takvih na forumu , hvala unapred
 
Ja sam u potpuno istoj situaciji, EON Premium istekla UO u januaru. Kontaktirao sam ih preko chata na sajtu i tražio da me pozove neko radi produženja UO. Zvali posle par dana, ponudili 4 meseca za dinar / 8 meseci sa 50% popusta / 16 meseci sa 20% popusta. Prihvatio sam 20%, s tim što su mi naglasili da već nakon 20 meseci mogu da tražim novo produženje, što mi je sasvim ok.

Dobio istu ponudu, prihvatio isto, tek posle shvatio da su prve dve varijante monetarno isplativije...
 
Ako sam do sada imao 30 posto popust na premium vredi li se cenkati i traziti da ostane isto
 
Teško da može bolje od 30%. Osim ako ne podneseš zahtev za raskid pa te pozovu.
 
Срећно свима поскупљење цена услуге за 300 динара, за све оне који нису под уговорном обавезом. Од првог Маја и СББ увећава цене. Ако неко има било какву сумњу нека назове 19900 (кол центар) и сам се увери.

Ако неко није разумео: Све док сте под уговорном обавезом цена се неће мењати. Оног момента кад одлучите да будете "слободни" без уговорне обавезе цена се увећава за 300 динара, Ви и даље користите пакет за који је уговор и везан, али нисте под уговорном обавезом (24 месеца).
 
Poslednja izmena:
valjda od 1. marta. rečeno već
Ако некоме буде значила информација. Ја користим основну кабловску, тачније пакет Д3 Старт Дигитални. Од првог маја цена за мој пакет ће бити увећана за 300 динара, а ако потпишем уговор за исти пакет цена се неће мењати.

СББ је донео одлуку, тако ми је речено, а ако неко не верује нека позове кол центар, да од првог Маја ступа на снагу нови ценовник, то је одлука на нивоу СББ. Заиста немам потребе да измишљам приче и ширим дезинформације, а да је СББ требао да обавести кориснике у форми званично требао је, у виду емаил-а, рачуна и слично, ја то обавештење немам.
 
1707928336903.png
Ово пише на рачуну, није баш јасно да ли ће одмах (од марта) да повећавају цене, или кад истекне ова "понуда" да их контактирамо.
 
Pogledajte prilog 429029
Ово пише на рачуну, није баш јасно да ли ће одмах (од марта) да повећавају цене, или кад истекне ова "понуда" да их контактирамо.
Мени рачун на емаил није стигао и није ми доступан преко портала, све рачуне пре тог могу да скинем, а последњи не. Зато сам данас и био изненађен јер нисам знао о чему се ради, видео би ту информацију на рачуну, али кад немам рачун :)
 
Verovatno su stavili kraj aprila za rok jer ce vecina korisnika tek u aprilu kad im stigne uvecan racun za mart videti poskupljenje. Retko ko cita sitna slova koja sad pisu. Njima je veci cilj da obavezu korisnike na sigurne 2 godine nego da im korisnici bez UO placaju vise a mogu da odu u svakom momentu.

A jasno stoji na zvanicnom saopstenju da je novi cenovnik od 1. marta.
 
Za poskupljenje od 300 RSD za one bez UO su mi pre neki dan potvrdili iz SBB da će se to primenjivati od 1. maja. Obnavljao sam UO i pitao sam da li će me zakačiti ovo poskupljenje od 1. marta (pošto sam mislio da je od tada), ali mi je gospođa sa kojom sam razgovarao rekla da će se to poskupljenje primenjivati od 1. maja na one koji nemaju UO.
 
Onda oni unutar svoje firme treba da usaglase da li je od 1. marta ili 1. maja. A ne da je pismeno jedno a usmeno drugo.
 
Ako je osoba, pod ugovornom obavezom s SBBom, preminula i ne moze iz ociglednih razloga da plati racun za prethodni mesec ili da vrati opremu, kako se resava ta situacija? Putem maila su obavesteni o slucaju, a potom je stigao i odgovor- uvazili su smrtovnicu, i nastavili o potrebi da se izmiri racun i vrati oprema.
U medjuvremenu, u postansko sanduce stizu neke pretnje istoj toj, preminuloj osobi, koja je bila udovica, sama zivela, itd... (pretnje: da plati racun i vrati opremu, reklo bi se stilom koji prelazi granice pristojnosti i pravnog ophodjenja)

Hvala.
 
Poslednja izmena:
Ponesete umrlicu i opremu, odete sto pre u najblizu poslovnicu, platite zaostale racune i raskinete ugovor bez ikakvih dodatnih troskova.
 
Ko da plati racune?! Komsija? Rodjak? Kucni savet zgrade? Sin iz Amerike?
I sta se desava s pokojnikom ako sto pre ne odemo u najblizu poslovnicu?!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno