Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Šta je konkretno novo na novoj Moj SBB app? Vidim da su najavili update i da će na novoj app stići i nove mogućnosti...?
 
Ma da, izboksovao za moje SBB 12 meseci za dinar (preko agenta i to postojeći korisnik) i onda je krenulo zvanje redom od konkurencije - yettel najviše smarao sa 14 meseci za dinar...

Što je najbolje u međuvremenu SBB zove i za drugi stan i nudi 12 meseci za dinar iako je u prvom stanu ista osoba potpisala 12 meseci za dinar.
Kažu ne smeta - nema veze :)
Koji grad je u pitanju?
 
Pustili i na IOS novu Moj SBB aplikaciju. Bukvalno bruka i sramota za firmu, kao da je niko nije testirao pre public verzije. A nisam ni mogao da se ulogujem dok nisam promenio lozinku, iako je 100% bila tačna stara.
 
Pustili i na IOS novu Moj SBB aplikaciju. Bukvalno bruka i sramota za firmu, kao da je niko nije testirao pre public verzije. A nisam ni mogao da se ulogujem dok nisam promenio lozinku, iako je 100% bila tačna stara.
Ja jos uvek nemogu da vidim sadrzaj mog eon paketa, a nema ni opcije za placanje racuna zvao sam sbb i kao resice to.
 
Evo nije prošlo ni 24 h, a već novo, drugo ažuriranje nove mojSBB aplikacije za android. I dalje brlja, teško otvara ili ne otvara neke stranice uopšte. Katastrofa. :mad: :poop::mad:
 
Nacisto su sredili aplikaciju sa ovim apdejtom..😁
Na kompu app Moj sbb radi, mogu da se ulogujen. Ne rade sve stranice, recimo sadzaj paketa...
Na androidu app Moj sbb ne daje mi ni da se logujem, kaze nepostojeci korisnik..😂
Ala su popravili svaka cast..
 
Nacisto su sredili aplikaciju sa ovim apdejtom..😁
Na kompu app Moj sbb radi, mogu da se ulogujen. Ne rade sve stranice, recimo sadzaj paketa...
Na androidu app Moj sbb ne daje mi ni da se logujem, kaze nepostojeci korisnik..😂
Ala su popravili svaka cast..
neko je već napisao gore, deinstalirajte moj sbb android aplikaciju, pa onda instalirajte i registrujte se.
 
Nadam se da nece biti kao lidl plus za IOS, malo malo pa mora da se deinstalira/instalira ;)
 
Već rađeno tako. Ništa bolje nije. "Sadržaj paketa" je nepremostiv problem za aplikaciju. A često i samo logovanje. Katastrofa.
 
neko je već napisao gore, deinstalirajte moj sbb android aplikaciju, pa onda instalirajte i registrujte se.
Nisam video ovo, hvala. Odradio i sad mogu da se logujem.
Ali..ako probam da udjem u sadrzaj mog paketa izbaci iz app i ponovo ne radi logovanje.
Brisanjem podataka, ne mora reinstal, ponovo delimicno radi. Valjda ce da poprave ovo.
Takodje na kompu ne radi autofil kod logovanja. Probao sa operom i chrome.
 
Koliko boxeva daje sbb sada, mislim na eon ne na skrnavi d3 jer ne zelim koaksijalu u stanu. Ja sam dok sam bio u sbb-u do pre dve godine dobio bez problema dva eona uz eon light duo i plus mi dali cinestar i pink paket. Kakva je sad situacija?
 
Nacisto su sredili aplikaciju sa ovim apdejtom..😁
Na kompu app Moj sbb radi, mogu da se ulogujen. Ne rade sve stranice, recimo sadzaj paketa...
Na androidu app Moj sbb ne daje mi ni da se logujem, kaze nepostojeci korisnik..😂
Ala su popravili svaka cast..
Ne mogu da se logujem ni na PC ni na telefonu ni iz browsera ni iz Android app!? Deinstalirao, menjao password, nista ne pomaze. Prilikom logovanja po ukucavanju passworda prijavljuje pogresan user name. Ukoliko ukucam namerno pogresan user name ne da mi ni da predjem na password (kad ukucam tacan pusti me na lozinku ali posle nje javlja gresku za user name)!?
 
Ne mogu da se logujem ni na PC ni na telefonu ni iz browsera ni iz Android app!? Deinstalirao, menjao password, nista ne pomaze. Prilikom logovanja po ukucavanju passworda prijavljuje pogresan user name. Ukoliko ukucam namerno pogresan user name ne da mi ni da predjem na password (kad ukucam tacan pusti me na lozinku ali posle nje javlja gresku za user name)!?
Зови +381 11 4001 000 или на сајту имаш онај чет подршку па им реци то што си написао. Ја сам се на iOS- у након ажурирања пријавио без проблема са постојећим креденцијалима.
 
Sredili su moj SBB android app. Sada uglavnom sve radi, bar kod mene. Jedino mi ne radi registracija mejla za e-račun. Radi se o novom mejlu.
 
Зови +381 11 4001 000 или на сајту имаш онај чет подршку па им реци то што си написао. Ја сам се на iOS- у након ажурирања пријавио без проблема са постојећим креденцијалима.
Zvao cim sam primetio problem. KIazu imamo takvih situacija, zapisali, kontaktirace me... i nista...
 
Polako sredjuju app, sad radi log i sve otvara..i PC i android.
Ali izgleda ne kod svih..
Zvao cim sam primetio problem. KIazu imamo takvih situacija, zapisali, kontaktirace me... i nista...
Lel si probao da obrises sve podatke za app pre reinstal-a. Meni je to pomoglo.
 
Ako ima neki agent za Ns,molim ga da se javi u pp. Blagodrim.
 
Da li još nekom prikazuje da je YouTube offline? Dešava se na desktopu i preko Wi-Fi-ja i preko LAN-a, kao i na mobilnom telefonu preko Wi-Fi-ja, dok preko mobilnog interneta sve radi normalno. Ostali sajtovi rade najnormalnije. SBB optika je u pitanju, restartovao sam modem 🙂
 
Da li još nekom prikazuje da je YouTube offline? Dešava se na desktopu i preko Wi-Fi-ja i preko LAN-a, kao i na mobilnom telefonu preko Wi-Fi-ja, dok preko mobilnog interneta sve radi normalno. Ostali sajtovi rade najnormalnije. SBB optika je u pitanju, restartovao sam modem 🙂
1731840067858.pngimaju poteskoca vidim komentare zale se ljudi
 
Da li zna neko kako da se ulogujem na ovaj nov SBB nalog (aplikaciju) preko kompjutera?
Na stari nalog sam mogao i radio je super.
Hvala!
 
Da li zna neko kako da se ulogujem na ovaj nov SBB nalog (aplikaciju) preko kompjutera?
Na stari nalog sam mogao i radio je super.
Hvala!
Otprilike nikako, meni izlazi da nema aktivnih ugovora, podrska mi je rekla da su primetili problem i da ce me neko zvati...
 
Otprilike nikako, meni izlazi da nema aktivnih ugovora, podrska mi je rekla da su primetili problem i da ce me neko zvati...
I meni to isto izlazi,da nemam aktivnih ugovora,a i podrška mi je rekla da će da reše problem i ništa od toga.
Bolje im je radio stari nalog,nego ovaj,kao unapredili,a ništa od toga...
 
Interesantno je da je meni neko iz call centra na pitanje da ne radi mojsbb aplikacija odgovorila, svih 5 slotova za EON vam je popunjeno, sledeci put me pitala da li radi EON logovanje...

Generalno, gore bi bilo da ne radi EON logovanje, ali je ovo isto nekom potrebno...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno