bogata_sirotinja
Poznat
- Učlanjen(a)
- 14.08.2023
- Poruke
- 112
- Poena
- 40
Šta je konkretno novo na novoj Moj SBB app? Vidim da su najavili update i da će na novoj app stići i nove mogućnosti...?
Koji grad je u pitanju?Ma da, izboksovao za moje SBB 12 meseci za dinar (preko agenta i to postojeći korisnik) i onda je krenulo zvanje redom od konkurencije - yettel najviše smarao sa 14 meseci za dinar...
Što je najbolje u međuvremenu SBB zove i za drugi stan i nudi 12 meseci za dinar iako je u prvom stanu ista osoba potpisala 12 meseci za dinar.
Kažu ne smeta - nema veze![]()
Sada mozes da obrises samo jedan uredjaj mesecno.Šta je konkretno novo na novoj Moj SBB app? Vidim da su najavili update i da će na novoj app stići i nove mogućnosti...?
Ja jos uvek nemogu da vidim sadrzaj mog eon paketa, a nema ni opcije za placanje racuna zvao sam sbb i kao resice to.Pustili i na IOS novu Moj SBB aplikaciju. Bukvalno bruka i sramota za firmu, kao da je niko nije testirao pre public verzije. A nisam ni mogao da se ulogujem dok nisam promenio lozinku, iako je 100% bila tačna stara.
neko je već napisao gore, deinstalirajte moj sbb android aplikaciju, pa onda instalirajte i registrujte se.Nacisto su sredili aplikaciju sa ovim apdejtom..😁
Na kompu app Moj sbb radi, mogu da se ulogujen. Ne rade sve stranice, recimo sadzaj paketa...
Na androidu app Moj sbb ne daje mi ni da se logujem, kaze nepostojeci korisnik..😂
Ala su popravili svaka cast..
Nisam video ovo, hvala. Odradio i sad mogu da se logujem.neko je već napisao gore, deinstalirajte moj sbb android aplikaciju, pa onda instalirajte i registrujte se.
Kod nas isto vrh radi na 2 eon boxa i na telefonu.ja sam pre mesec dana uzeo orion tv aplikaciju (tri uređaja) na dve godine, 900 dinara mesečno, radi na sbb mreži.
Ne mogu da se logujem ni na PC ni na telefonu ni iz browsera ni iz Android app!? Deinstalirao, menjao password, nista ne pomaze. Prilikom logovanja po ukucavanju passworda prijavljuje pogresan user name. Ukoliko ukucam namerno pogresan user name ne da mi ni da predjem na password (kad ukucam tacan pusti me na lozinku ali posle nje javlja gresku za user name)!?Nacisto su sredili aplikaciju sa ovim apdejtom..😁
Na kompu app Moj sbb radi, mogu da se ulogujen. Ne rade sve stranice, recimo sadzaj paketa...
Na androidu app Moj sbb ne daje mi ni da se logujem, kaze nepostojeci korisnik..😂
Ala su popravili svaka cast..
Зови +381 11 4001 000 или на сајту имаш онај чет подршку па им реци то што си написао. Ја сам се на iOS- у након ажурирања пријавио без проблема са постојећим креденцијалима.Ne mogu da se logujem ni na PC ni na telefonu ni iz browsera ni iz Android app!? Deinstalirao, menjao password, nista ne pomaze. Prilikom logovanja po ukucavanju passworda prijavljuje pogresan user name. Ukoliko ukucam namerno pogresan user name ne da mi ni da predjem na password (kad ukucam tacan pusti me na lozinku ali posle nje javlja gresku za user name)!?
Zvao cim sam primetio problem. KIazu imamo takvih situacija, zapisali, kontaktirace me... i nista...Зови +381 11 4001 000 или на сајту имаш онај чет подршку па им реци то што си написао. Ја сам се на iOS- у након ажурирања пријавио без проблема са постојећим креденцијалима.
Lel si probao da obrises sve podatke za app pre reinstal-a. Meni je to pomoglo.Zvao cim sam primetio problem. KIazu imamo takvih situacija, zapisali, kontaktirace me... i nista...
Da li još nekom prikazuje da je YouTube offline? Dešava se na desktopu i preko Wi-Fi-ja i preko LAN-a, kao i na mobilnom telefonu preko Wi-Fi-ja, dok preko mobilnog interneta sve radi normalno. Ostali sajtovi rade najnormalnije. SBB optika je u pitanju, restartovao sam modem 🙂
Otprilike nikako, meni izlazi da nema aktivnih ugovora, podrska mi je rekla da su primetili problem i da ce me neko zvati...Da li zna neko kako da se ulogujem na ovaj nov SBB nalog (aplikaciju) preko kompjutera?
Na stari nalog sam mogao i radio je super.
Hvala!
I meni to isto izlazi,da nemam aktivnih ugovora,a i podrška mi je rekla da će da reše problem i ništa od toga.Otprilike nikako, meni izlazi da nema aktivnih ugovora, podrska mi je rekla da su primetili problem i da ce me neko zvati...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari