Šta je novo?

SBB D3i Platforma iskustva

@m4rk0: Možeš na kompu da instaliraš NetLimiter i staviš fixni limit od X Mbps tako da ostavljaš lufta za D3i. Ali onda ti komp neće koristiti preko toga čak i kad je ugašen D3i risiver osim ako sam ručno ne disabluješ limit kad znaš da se D3i ne koristi, skineš šta treba a zatim vratiš limit) . I naravno ako se istovremeno koristi više kompova/uređaja za download ili kampovanje na YouTube-u onda bi na svakom kompu trebalo stavljati limit...

@veljadj: Verovatno i taj Huawei ima QoS sekciju ali nisu "user friendly" podešavanja.
 
Poslednja izmena:
Ne radi na nijednom jeftinom uredjaju QoS kako treba. Sto se tice limita - to je fizika - to je kao da pokusavas sa fabrickim ficom da ides 200-300. Nece moci, pogotovo ako gledas HD kanale. D3i povlaci chunkove a ne konstantno - dakle umesto stalno da vuce istom brzinom on povuce sa tipa svih 10Mbps 2 sekunde zaredom, pa onda ne vuce koji sekund...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da,problem se baš tako i manifestuje.
 
U poslednji par meseci imam sledeci problem (neko ga je vec spominjao) koji izgleda kao da sa netom imam problem, sto cisto sumnjam jer je stabilan i sa brzinom od 40mb/s. Dakle, iskace mi: usluga nije dostupna (s-error_streaming_5), pa kao posledica toga ponekad iskace i crveni ekran sa katancem, pa pretplatite se na kanal pozivom na broj (a u pitanju su kanali iz osnovnog paketa)..... e sad, restartom se taj problem resava, ali nije fazon da to radim 2-3 puta dnevno, ****s onda sve to. Zvao 5-6 puta korisnicki servis, odgovori po default-u, prenece problem kolegama, bla bla bla, i na kraju nista..... prakticno sam izgubio nadu za resenje problema, a onda sam dobio kol'ko tol'ko konkretan odgovor, a to je da iz nekog razloga ne moze da mi se odradi azuriranje (ni ja od kuce, ni oni iz centrale), odnosno da mi trenutna verzija aplikacije nije nanovija: nexx_1_48_5, i da jedino sto mogu uraditi jeste da zamenim risiver.

Mene sad zanima sta vi mislite, koja je vasa trenutna verzija aplikacije, da li mi je jedino preostalo da promenim risiver i nadam se najboljem, ili ni to ne pomaze u mom slucaju? Jos bih dodao pitanje oko isticanja ugovora (takodje se spominjalo u prethodnim postovima), danas mi je istekao pa me zanima da li sam miran u smislu da mi ostaje 990din, d3go i 72h za DZ, itd?
 
Što se tiče cene ostaje ista i posle isteka ugovora,meni je istekao ugovor pre 4 meseca.Isti problem se javlja i kod mene,imam 10/1 net tako da to nije zbog brzine,i mene nervira žestoko,hteo sam da raskinem ugovor nekoliko puta ali nige ne mogu da nađem SportKlub u HD rezoluciji...
 
Meni su rekli da sve ostaje po istim akcijskim cenama kad sam pitao. Meni sledeći račun ima kaže da li su lagali :D
 
... odnosno da mi trenutna verzija aplikacije nije nanovija: nexx_1_48_5, i da jedino sto mogu uraditi jeste da zamenim risiver.

Mene sad zanima sta vi mislite, koja je vasa trenutna verzija aplikacije...

Meni je ta ista verzija. Kada idem na Check for updates, kaže da nema ništa novo. Inače, sve radi bez problema.
 
I kod mene je ista verzija.
 
I meni je 1_48_5 verzija aplikacije. Sad me je ovo malo zabrinulo u slucaju da puste neki vazniji update. Sto se tice tog katanca koji se ponekad pojavi i na nacionalnim kanalima mora da se saceka i pokusa ponovo malo kasnije i onda se sve vrati u normalu.

@OwerLord

Da li je kod tebe stariji model albisa ili noviji sa vise rama-a? Kod mene je stari.
 
Poslednja izmena:
Ja imam model STB_8083 jel to noviji ili stariji?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
8083 je noviji model...

Inace nova verzija firmware bi trebala da se pojavi do kraja meseca...
 
Da neće ne daj bože nova verzija da donese dual audio track (tj originalni engleski komentar) na Eurosportu? :D Kao što imaju na D3 ...
 
To bi bilo odlično. Muka mi je više od onog komentatora što ne zna da kaže slovo R. Ako se on zalomi, Ili gledam Eurosport sa ugašenim tonom, ili ne gledam.
 
Što se tiče cene ostaje ista i posle isteka ugovora,meni je istekao ugovor pre 4 meseca.Isti problem se javlja i kod mene,imam 10/1 net tako da to nije zbog brzine,i mene nervira žestoko,hteo sam da raskinem ugovor nekoliko puta ali nige ne mogu da nađem SportKlub u HD rezoluciji...

Jel si ih zvao zbog toga, sta su tebi rekli? Sto se tice toga da ne mozes nigde da nadjes SK u HD-u, meni prvo sto pada na pamet je Total TV, ja sam ga imao pa sam presao na D3i.

I meni je 1_48_5 verzija aplikacije. Sad me je ovo malo zabrinulo u slucaju da puste neki vazniji update. Sto se tice tog katanca koji se ponekad pojavi i na nacionalnim kanalima mora da se saceka i pokusa ponovo malo kasnije i onda se sve vrati u normalu.

@OwerLord

Da li je kod tebe stariji model albisa ili noviji sa vise rama-a? Kod mene je stari.

Noviji, tj 8083.
 
Oko cene komunikacija je bila preko mail-a a u vezi ovih problema ih nisam zvao jer sam mislio da je problem do Telekomovog ADSL-a.Sad neko reče da treba da bude novog fimvera pa ću sačekati da vidim da li će ispraviti taj problem.Inače nemam neki izbor ili D3i ili Kopernikus.
 
Ne znam sta do kraja da zakljucim? Zasto se ta greska desava (s-error_streaming_5), i da li se moze nesto uciniti povodom toga?
 
Može ali mi je malo problem montaža satelitske antene.
 
Drugari, kako se D3i pokazao na Telekom Box-u 10/1? Do sada sam na toj lokaciji imao 125/25 optiku, ali vise je nece biti pa mi ostaje mogucnost za box ili neki adsl bez ugovorne obaveze jer imam na d3i jos oko 9 meseci ugovora. Da li neko mozda zna koliko kosta da se otkaze d3i pre isteka tih 9 meseci?

Unapred hvala!
 
Košta toliko koliko ti je ostalo. 9 meseci pretplate.

Ja imam 10/1 i radi ok.
 
Hvala na odgovoru, danas podneo zahtev na godinu dana Box 2.

Jel ima nekih posebnih preporucenih podesavanja za Stb na ruteru od telekoma?
 
Da li je moguće da se prijavim za HBO samo na 2 meseca dok traje Game of thrones i onda se odjavim?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mislim da nema konkretnog odgovora bar od nas korisnika,ne znam šta bi SBB imao da kaže povodom toga.
 
Ne bih da budem dosadan, ali ipak ponavljam pitanje, s obzirom da nisam dobio neki konkretan odgovor.

I ja dobijam isti error. Ne znam sta se desava,restartujem uredjaj i radi. U zadnje vreme pucaju kanali i u toku gledanja, ucestalije. Mozda je broj korisnika veci nego ranije,ja kad sam uzeo uredjaj prvih godinu i po je radilo sve kao sat...
 
I ja dobijam isti error. Ne znam sta se desava,restartujem uredjaj i radi. U zadnje vreme pucaju kanali i u toku gledanja, ucestalije. Mozda je broj korisnika veci nego ranije,ja kad sam uzeo uredjaj prvih godinu i po je radilo sve kao sat...

Pretpostavljam da zamena risivera (kako su oni meni predlozili) nece resiti problem, nego da jednostavno moramo cekati da oni rese taj problem nekim update-om?!
 
Kod mene se ta greška pojavi možda 2x mesečno u proseku. I nemam problema sa vraćanjem risivera iz standby ujutro niti mi secka RTS HD kad ide prenos fudbala... i šta je sve još pisano ovde.
Znači teško da je do firmware risivera ako svi imamo istu verziju i još nas je većina sa Telekom netom a neki imaju problema dok drugu iste nemaju.
 
Vrh Dno