Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

Fingerprint je stvarno brži,ali koristim bez zaštite(ekran)
Mada praktikujem otključavanje licem.
Tel nema neki vau segment
Mlako za sad ali dajem šansu još par dana
Da je najbolji Samsung do sad velike su šanse ali na prvu mali pomak u odnosu na 23seriju
 
Bez želje da idem u preveliki off, ali ti onda znaš nešto što ja ne znam. Nemaš nikakav papir, ni račun, samo reč prodavca. Kako se tako rešava garancija? Vidim da neki ljudi ovde nemaju tih problema sa ekranom, znači da tvoj mora da ide u ovlašćeni servis, a mislim da za to treba neki dokaz o kupovini
KAd sam ja bio u problemu sa madjarskom robom( dobro maticna i cpu ne fon) ali nisam dobio papir ni nista...decko mi je reko imam garanciju 3god na maticnu dve na cpu i da cuvam pakovnja...posle 1.5god il tako nesto(bilo je roku i cpu i mat) nije hteo da odradi boot, javio se, poslao sam njemu, za neki dan javio da ne moze da se opravi i da dobijam ili istu ili da biram neku ako hocu skupljj ali da doplatim...
Sa hdd sam isto imao prob isto madjar, sve proalo odkixno..
Da ne idem u off ionako je previse, bitno je samo da je uzeo od nekog ko radi duze vreme i ima veci broj ocena, siguran sam da ce on(prodavac) da odnese(posalje) uredjaj nazda odakle je kuoljen i da odradi reklamaciju bez ikakvog papira itd...
 
Koliko sam shvatio nije uzeo od Mađara već od nekog ko je uzeo direktno od uvoznika. Ne kažem da sigurno neće moći ništa da uradi ali je činjenica da je prepušten dobroj volji njegovog prodavca, a bogme i tog uvoznika.
 
Honor Magic 5 Pro
Dva deal breakera najmanje:
Ne radi auto refresh kako treba. Trzanje na sve strane kad se uključi, swipe down za control centar, bluetooth mi je pravio probleme, nedostatak dodatne opreme (maske), update politika nepostojeća skoro, čim izbace novi model stari pada u zaborav, itd... Uglavnom, kao i za ostatak kineske produkcije.

Da, ok ideja. Neka prebace vivid u natural a vivid neka daju ljudima da konfiguriraju kako god žele.
Nisi ti imao HM5P, a isto su lupio i za boje na Samsung pa si se vadio smajlijima.
Ne bi da te naguze Samsung fanovi pa si spustio loptu malo.
A Honor neće, ima nas malo i nema potrebe da ulazimo u raspravu jer smo zadovoljni svojim uređajima.
I nek Honor izbacuje update jedan u 2 godine ali pravi. Ne da dam 1200 evra pa da se trese mesec dana čekajući da izbace zakrpu i reše mi nesto sto u startu ne bi trebalo da ima problem.
Svaka čast korisnicima koji priznaju da ima greške i da nešto ne valja.
Na kraju trebamo mi, korisnici da budemo zadovoljni.
Sutra mozda kupim nekog kineza, neki Oppo ili Vivo pa budem zadovoljan. A mozda i Apple.
Važno je da osnovu svojih potreba i načina korišćenja biram uredjaj koji će ispuniti ta očekivanja.
 
Danas kod drugara sam video veliku fabricku gresku na s24 ultra u dodnjem desnom cosku ekran kao da je "upao" naspram crne lajsne sa strane.On to uopste nije primetio jako lose izgleda.
 
Evo moje prepiske sa prodavcem sa Kp. Moguće da je to ta priča, ali koliko znam Samsung nema isti princip kao Apple.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240208_083629_KupujemProdajem.jpg
    Screenshot_20240208_083629_KupujemProdajem.jpg
    101.6 KB · Pregleda: 181
Jedina tačna stvar iz te njegove poruke je da se to može lako proveriti. PRE kupovine pozvati Roming i pitati, mada ja sumnjam u to, koliko znam samo Apple tako funkcioniše. Gledao sam skoro da kupim neku Motorolu za oca, prodaju se na KP sa sve garantnim listom uvoznika, zaboravih ime. Kad sam zvao Pro Mobi rekli su mi da bez fiskala sam garantni list sam mogao da nađem na ulici i popunim, tako da....
 
Poslednja izmena:
Kad sam imao huawei p30 pro, crko mi display u garantnom roku jer sam ga potapao u bazenu i odneo ga u pro mobi na reklamaciju, naravno poneo sam i ugovor, rekli su mi ne treba ništa, sve ćemo mi to po serijskom broju. Međutim, rekli su mi da, ukoliko se ispostavi da mora da se menja ceo uređaj, obavezno spremim ugovor i fiskalni ako ga imam.
 
Meni su za zamenu porta na s23 u promobi letos, trazili racun pri prijemu... A davno u comtradeu za sony telefon za zamenu displeja, nisu nista trazili samo skenirali imei broj...
 
Blown Away Wow GIF by Aminé
 
Evo moje prepiske sa prodavcem sa Kp. Moguće da je to ta priča, ali koliko znam Samsung nema isti princip kao Apple.
Tako je, Samsung nema isti princip kao Apple i kao što rekoh ranije sve to zavisi od dobre volje drugih a ne od zakonske osnove na koju možeš da se pozoveš ako neko počne da se pravi lud.

A ja da kupujem uređaj od 1000+€ i da se oslanjam na dobru volju bilo koga - hvala ali ni u ludilu ne.
 
Koji je najbolji screen protector za ultra? Stavio sam neki random u trznom centru ali senzor za otisak prsta baš loše sad radi, iako sam opet registrovao prste.
 
Bila je dobra cena i pisalo da nije od operatera (znamo kakve su sve situacije bile sa tim telefonima) pa sam zato pitao dal ima neki papir (fiskal, faktura). Na kraju sam otišao u Gig i uzeo za istu cenu kao što je bila na oglasu, mirna glava 😂
Tako je, Samsung nema isti princip kao Apple i kao što rekoh ranije sve to zavisi od dobre volje drugih a ne od zakonske osnove na koju možeš da se pozoveš ako neko počne da se pravi lud.

A ja da kupujem uređaj od 1000+€ i da se oslanjam na dobru volju bilo koga - hvala ali ni u ludilu ne.
Elem, malo utisaka posle par dana

Prešao sa s22 ultra SD

Baterija, 20-30% bolja sa istim podešavanjima, dual sim u oba telefona, juče SOT 7:30 i ostalo još oko 30% baterije.

Otisak prsta mnogo precizniji, 10/10, na s22 je bilo 8/10

AI jos nisam mnogo testirao, ali mozda bude neke koristi od njega.

Ekran dosta svetliji na otvorenom, taman da se dron lepo leti 😂

Jos se razmišljam dal da stavim whitestone, dugo nisam furao telefon bez zaštite na ekranu i bas lepo klize prsti 😎
 
Rešiće se i bez papira 😎...rešavao sam i ranije sa pc koponetama.
 
Још само да реше константно упаљен АОД који константно и без потребе једе батерију, чак и када је телефон у џепу/положен на екран.
 
Још само да реше константно упаљен АОД који константно и без потребе једе батерију, чак и када је телефон у џепу/положен на екран.
Ima automatski mod za to.
 
^ tako je bilo sa S22U, valjda neće i sa ovim napraviti ludnicu.
 
Ali ljudi koji pronalaze izgovore biće softverskog ažuriranja strpite se nov telefon. Da nov telefon od soma i po koji ima problema na raznim nivoima.Neozbiljno
Pa i 15 pro/max su imali problem sa pregrevanjem prvih par dana/nedelja, da sam uzeo u to vreme, vratio bih telefon. Sreća pa je bilo do aplikacije a ne do hardvera kako se pričalo.
 
^ ovo sa ekranima ne bih rekao da je softverski problem ili na S22 što se telefon restartovao i posle 1god update.
 
Nazad
Vrh Dno