Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Evo da se i ja izjasnim. S22+ radi savrseno u potpunosti sem tog baga sa pozivom. Jednom u 7-10 dana mi se desi da zabode na onom ekranu gde treba da se javim i restartuje se. Ne znam da li je kvar ili ce ispravka softvera to resiti. Da li moze problem da pravi Cube ACR koji koristim? Da li su ostali koji su imali ovakav problem isti resili i kako?
 
Probao danas snimanje pod vodom na moru, sve funkcioniše.
Jedina zamerka je olovka, jer uvek isperem telefon slatkom vodom posle mora, ali ispiranje rupe za olovku malo teže ide...
Posle 15 sati od snimanja olovka je i dalje vlažna kad se izvadi, tako da preporučujem sušenje bez olovke pa onda tek da se vrati
 
^ pitanje koliko ćeš ispiranjem skloniti so sa konektora i ostatka gde prođe. Ok da se koristi u bazenu ali u moru je dosta rizicnije.
 
Rizično je i u bazenu, ja sam pre dve godine bio glup i držao 15-20 minuta Note 10 pored bazena (verovatno je bio u bari pored). Naivno sam mislio da hlor neće za tako kratko vreme da uništi lepak. Međutim, iako sam telefon oprao u čistoj vodi i to temeljno, telefon je očigledno propustio i završilo se sa poluupotrebljivim telefonom. Budite pažljivi sa vodom jer vodootpornost nije pokrivena garancijom proizvođača ni na koji način.
 
Evo da se i ja izjasnim. S22+ radi savrseno u potpunosti sem tog baga sa pozivom. Jednom u 7-10 dana mi se desi da zabode na onom ekranu gde treba da se javim i restartuje se. Ne znam da li je kvar ili ce ispravka softvera to resiti. Da li moze problem da pravi Cube ACR koji koristim? Da li su ostali koji su imali ovakav problem isti resili i kako?
Sve se mislim ako mu stavis barem 1 da se restartuje u nedelji u sitne časove tj kada telefon nije u upotrebi, da ces i taj problem da resis. Barem na taj nacin
 
Prava vodootpornost je IP69, to imaju satovi, gopro kamere… u suštini uređaji koji nemaju otvore. Kod IP 68 jeste otporan na kiši, zalivanjem na stolu vodom… ali za pod vodu će moći kad ne bude ni jedan otvor na telefonu.
 
Evo da se i ja izjasnim. S22+ radi savrseno u potpunosti sem tog baga sa pozivom. Jednom u 7-10 dana mi se desi da zabode na onom ekranu gde treba da se javim i restartuje se. Ne znam da li je kvar ili ce ispravka softvera to resiti. Da li moze problem da pravi Cube ACR koji koristim? Da li su ostali koji su imali ovakav problem isti resili i kako?
Kao sto sam i pisao ovde, gotovo svi koji imaju problem sa blokiranjem telefona prilikom uspostave poziva, verovatno koriste neku od aplikacija koje na neki nacin prckaju sa uspostavljenom vezom da li snimaju ili nadgledaju nebitno. Pobrisite takve aplikacije i koristite jedno vreme telefon bez njih da vidite da li ce opet dolaziti do problema. A koliko sak skontao iz ovog foruma, skoro svaki drugi korisnik s22 serije koristi nesto za snimanje razgovora i dosta takvih korisnika je prijavilo problem sa zamrzavanjem...mislim da je ocigledno sta je problem.
 
^ slažem se da je olovka najveći problem. Ja sam sa N8 se kupao u bazenu mesecima i nisam imao problema a u moru sam ipak koristio vodootpornu futrolu. Mada mislim da je to više do sreće da li će ući voda ili ne.
 
Ne bi bilo loše da se napravi anketa: Da li vam se telefon resetuje tokom javljanja na poziv i jel koristite neku od aplikacija za snimanje poziva?

Ponuđeni odgovori:
1. Resetuje se i koristim aplikaciju za snimanje poziva
2. Resetuje se i ne koristim aplikaciju za snimanje poziva
3. Ne resetuje se tokom poziva i ne koristim ništa za snimanje poziva
4. Ne resetuje se i koristim aplikaciju za snimanje poziva
 
Ja ne koristim ništa za snimanje razgovora, tako da ja mislim da nije očigledno (da je to problem).
 
Ja ne koristim ništa za snimanje razgovora, tako da ja mislim da nije očigledno (da je to problem).
Takodje ne koristim ništa za snimanje poziva, a telefon se resetovao 3 puta do sada tokom primanja poziva (od kraja marta, otkad imam uređaj).
Takodje, tri puta do sada se soft resetovao, od toga jednom u arena cloud aplikaciji, dva puta u youtube app (doduse vanced aplikaciji, ali mislim da to nije problem jer je resetovan jednom u arena cloud app kao što napisah).
Povrh svega, prilikom korištenja telefona (najviše na poslu primećujem) u dark modu, i nameštenom adaptivnom osvežavanju ekrana (120hz), kao i manualnom modu osvetljavanja ekrana, ekran prilikom skrolovanja ima neki flicker, koji vuče na zelenu nijansu. Čim isključim adaptivno osvežavanje, to prestaje, tako da shvatam da je neki problem do osvežavanja.

Obzirom na to da su ovo sve problemi zbog kojih bi i ovlašćeni servis verovatno uradio reset na fabrička podešavanja i softver, to mi se svakako ne radi dok i sam ne budem probao, a do tada se možda update-ima nešto ispravi. Pre S22+ sam imao S20+, S10 i S8+ i ništa slično nisam iskusio od navedenih problema.
Osećanja su mi pomešana, telefon je u radu stvarno fluidan, kako sam i navikao od ranijih flagshipa S serije, ali ovakvi povremeni bagovi meni lično govore da u ovoj seriji očigledno postoje neki problemi koji se ne mogu podvesti pod loš poneki primerak ili batch.
 
^ ja vam se divim sto možete pored svega toga i dalje koristiti telefon. Kod mene bi brzo išao dalje i uzeo bilo šta drugo. Tolike pare i da se nerviram ne isplati se.
 

The One UI 5.0 beta is accompanied by the Android 13 update. The new firmware brings lots of features, cosmetic improvements, and other changes. The One UI 5.0 beta with firmware version S90xBXXU2ZHV4 is initially rolling out for the Galaxy S22 series in Germany.
We exclusively reported that Samsung aims to release One UI 5.0 to the public by October this year

Za sad samo Nemačka (EUX)!
One UI 5.0 Beta Program Registration:
  • Open Samsung Members app
  • On the Homepage
  • Tap the Notification icon
  • Followed by open the Beta banner
  • Fill out the form and complete the enrollment.

One UI 5.0 Beta Installation Process:
  • Go into system Settings
  • Now scrolling down and tapping Software updates
  • Tap on Download and install button.
 
Poslednja izmena:
Screenshot_20220805-131647_Galaxy Store.jpg
Evo izasao update za pozive
 
Register for the beta test on your Samsung Galaxy S22, S22+ or S22 Ultra (DBT/device without network provider branding) via the Samsung Members app.

Okay, what else is important to know?

Be sure to back up your important data. The beta version may encounter unexpected bugs, which are then incorporated into future improvements. Any data backed up prior to installing the beta software can be easily restored. Feel free to use Smart Switch for this .
Contactless payments, such as Samsung Pay or Google Pay, will most likely not work with the beta version. In addition, some functions of third-party apps may not be fully available.

The beta version is only planned for use for a certain period of time and is exclusive to the first 500 participants.
Danger! Only register if you are an experienced user. The beta version is not official software. Malfunctions may occur.


The initial One UI 5.0 beta build has gone live in the form of software version S90xBXXU2ZVH4 (Germany) / S90xNKSU2ZVH4 (South Korea). The former build is meant for the Exynos variant of the Galaxy S22, which means you can manually sideload it on any European model, not just the German one.
 
Poslednja izmena:
Reset - vraćanje na fabriku, nulu, ponovno podešavanje pojedinih opcija itd.
Restart - ponovno pokretanje uređaja.

Ako telefon ne valja, a imate garanciju, nemojte da se mlatite, nego pravac servis i ćao. Skratite sebi muke, a i ne ponavlja se ista priča po XXX puta na temi.
 
Ponavlja se zato što malo malo pa dođe novi iznenađeni vlasnik telefona da pita da li se još nekom dešava ista stvar.
 
Reset - vraćanje na fabriku, nulu, ponovno podešavanje pojedinih opcija itd.
Restart - ponovno pokretanje uređaja.

Ako telefon ne valja, a imate garanciju, nemojte da se mlatite, nego pravac servis i ćao. Skratite sebi muke, a i ne ponavlja se ista priča po XXX puta na temi.
Mislim da nema potrebe za sitničarenjem, ako se na moj post odnosi, jer se u kontekstu u kome sam napisao "resetovao" umesto "restartovao" zna na šta se odnosi, a i to nije suština.
I napisao sam zašto nisam odneo telefon na servis, jer problem nije uvek očigledan i predvidiv, a svakako bi prvo vratili telefon na fabrička podešavanja, što mogu i sam.
 
Register for the beta test on your Samsung Galaxy S22, S22+ or S22 Ultra (DBT/device without network provider branding) via the Samsung Members app.





Iju pa ni oficijelni rom ne radi kako treba, zamisli još betu stavljati 🙄🙌
 
Reset uredjaja i koriscenje bez dodatnih aplikacija par dana, ako se problem ponovo desava - pravac servis. Sve ostalo ne mozete da znate da li je do telefona ili neke aplikacije.

Nije mi jasno kako mozete da koristite tako telefon, da vam se zakuca u trenutku kad ocekujete bitan poziv ili treba da obavite bitan poziv. Ja bih odmah resetovao i ako se problem javlja dok je svez softver, kampovao bih ispred servisa a da nemam pouzdan telefon a platio ga 1000+ evra nema sanse.
 
Iju pa ni oficijelni rom ne radi kako treba, zamisli još betu stavljati 🙄🙌
Radi, radi i to savršeno, ima nas ovde kojima sve radi perfektno na S22U. A ko voli da se igra može već sada da proba A13 i OneUI 5.0
 
Ako telefon ne valja, a imate garanciju, nemojte da se mlatite, nego pravac servis i ćao. Skratite sebi muke, a i ne ponavlja se ista priča po XXX puta na temi.

Kamo srece da ovo funkcionise tako. Nasi servisi jako tesko priznaju bilo sta osim ociglednog kvara, a dijagnostikovanje problema im malo teze ide.
Note 9 recimo kad je izasao, imao je onaj light bleed (bas sam pre neki dan obrisao fotke mog telefona iz gdrive-a) i svuda u svetu su to podrazumevali kao felerican uredjaj i menjali, meni jok, samo sam ostao mesec dana bez novog telefona.
Takodje isto Note 9, imao je problema sa fokusom 2x telephoto kamere, gde krene da zuji i leluja, nikako da fokusira, to je se desavalo tipa svakih pet fotkanja, isto mi nisu priznali.
Nema veze sto sam im uz telefon poslao jos 20 snimaka na gdrive-u gde se vidi problem, jednostavno nisu priznali.
Tako da te stvari koje nisu ocigledne, to gasenje jednom u 10 dana, zabadanje u toku poziva itd., jako tesko da ce priznati i uraditi.

Ja iskreno mislim da je moj s22 ultra falican u smislu da se pregreva. Nikad ni jedan problem sa njim nisam imao vec koliko meseci osim povremenog FPS drop-a sto je normalno, ni iPhone nije savrsen. Jedino to pregrevanje, sto je opet moj subjektivni osecaj, ali kad uporedim sa starim note 10, sa zeninim s10e, manje-vise isti djavo. Mozda sam samo ja ocekivao vise od telefona, odnosno manje grejanja.

Edit- da ne bude da blatim servis, Note 10+ mi je crkao mesec dana pred istek garancije, prao sam ga redovno i jednog dana vise nije hteo da se puni, poceo da se pregreva, ekran poceo da treperi zeleno dok nije pocrneo skroz. Telefon je radio, zvonio, sve, ali je ekran odalamio.
Odneo sam u servis, zamenili su ekran, bateriju, olovku i USB port, za 3 dana sam dobio skoro nov telefon nazad.

Samo opet kazem, za te neke sitnije i ne toliko ocigledne probleme, nasi ce jako tesko bilo sta da urade.
 
Jeste. Pre ultre sam imao note serije N8, N9 i N10+. U odnosu na S22U u svim mogućim situacijama, gde je bilo mogućeg zagrevanja, Note telefoni su bili hladni kao led. Retko kada sam mogao osetiti u ruci da je Note bio bar mlak. Kod ovog je to i primetnije i češće. Ali nista sto nervira. Brzo se naviknes.
 
Vrh Dno