Šta je novo?

Samsung Galaxy S21

Ljudi, ukoliko je potrebna zamena uredjaja koji ste kupili telefon u gig*, tehno** ili nekom od operatera, ne menja vam uredjaj Promobi nego tamo gde ste uredjaj kupili. Kod radnji je lako jer na fiskalnom ne piše na koga glasi uređaj, tako da ko god odnese dobiće zamenu. Kod operatera nije potrebno imati fiskalni niti garanciju, oni traže samo ugovor a ako na ugovoru ne stoji vaše ime onda neće dozvoliti zamenu. Ukoliko je uredjaj uzet bez ikakve ugovorne obaveze i plaćen za keš, moći će bilo ko ko donese fiskalni račun da ga zameni.
 
Pitah u A1 (bilo mi uz put) i kazu, potvrdjuju da ne moze zamena bez vlasnika ugovora. Telefon servis uzima ali salje zamenu operateru koji ga daje samo potpisniku ugovora kome je dao telefon.
Znaci samo fizicka lica jer su firme extra komplikovane.
Moze ovlastenje ALI ovlastenja vaze samo 6 MESECI !!!
 
Pitah u A1 (bilo mi uz put) i kazu, potvrdjuju da ne moze zamena bez vlasnika ugovora. Telefon servis uzima ali salje zamenu operateru koji ga daje samo potpisniku ugovora kome je dao telefon.
Znaci samo fizicka lica jer su firme extra komplikovane.
Moze ovlastenje ALI ovlastenja vaze samo 6 MESECI !!!
To je za ugovor, ali ukoliko si otplatio uredjaj na keca, valjda može zamena, kao što kaže gore čovek?
 
Nađoh nešto što bi možda moglo da utiče na sve one priče o temperaturi pri snimanju, da je to najizraženije pri 4k 30/60, ali sa uključenim HDR10 + opcijom pri snimanju, dok bez te opcije uključene, 4k snima normalno bez prevelikog zagrevanja ? Može li neko to da iztestira ?
 
Meni nerealno na praktično nigde u Srbiji nema 256 model ili 512, već basic 128 gb. Nijedan operater koliko vidim ne daje ni 1 telefon sa većom memorijom. Da li je do toga da nema uređaja na globalnom nivou ili su toliki slepci da namerno uzmu najniži model i stave mu cenu koja bi inače bila rezervisana za 256 - 512 i dobiju još veću razliku u profitu. Gledam kod operatera 128gb, 150,160,170k, pa čekaj koliko bi onda 512 trebalo da bude 250k dinara. Opet kažem, možda je snabdevanje problem, ali znajući način poslovanja..
 
Logistika, ništa drugo. Zna se kome idu jači modeli, mi smo za njih boranija.
 
Nije samo logistika vec ekonomija,pitanje je koliko ce se kod nas top modela prodati,a koliko u nekoj drugoj razvijenoj zemlji. Plus,da se nadovezem kupovna moc i cena uredjaja i bice ti jasno zasto se kod nas operateri samo daju basic modele,mada ja nikad ne bih uzeo uredjaj kod operatera,ako hocu odem u radnju kupim sta mi pase sa memorijom koja mi odgovara :) Sto bi cesi rekli, simply clever
 
Ako nekome treba info, 08.04. registrovan za Activ 2, danas ga isporucili, devojka koja je isporucivala po NS imala je sigurno kod sebe jedno 20-30 kom. za isporuku.
 
Kako sam ja ukapirao promociju im odradjuju od pocetka do kraja www.xyz-com.rs , jer su mi iz samsunga davali njihov kontakt u vezi statusa... Devojka sa privatnim autom, bar nije brendiran nista, ide i isporucuje.
 
Jel probao neko s21u da puni sa 20w xiaomi mi stand postoljem za punjenje onim od 2500rsd,dobijam samo fast wirell. Charging,koristim punjac od 65w za njega nije bas brz,direktno na kabl sa istim punjacem je super fast charging,zar ne bi trebalo da pune istom brzinom sa istim zidnim punjacem?
 
Samsung ima svoj wireless protokol u svojim wireless punjacima, kao i npr Xiaomi što ima svoj, Huawei itd...
 
Vidim da na KP ima prodavaca koji prodaju s21 sa Snapdragonom.
Ti telefoni su svercovani iz USA? Kako se garancija ostvaruje, ima li neko ideju?
Da li je razlika primetna, ili da uzmem EU model i ne razmisljam?
 
Nema garancije.
 
Nema garancije.
Vidim da na KP ima prodavaca koji prodaju s21 sa Snapdragonom.
Ti telefoni su svercovani iz USA? Kako se garancija ostvaruje, ima li neko ideju?
Da li je razlika primetna, ili da uzmem EU model i ne razmisljam?
Video sam, poslednje vreme ih ima dosta i što je najlepše većina ih je 256gb, snap i 256, milina. E sad, na nekim oglasima piše radna garancija 10 dana, a na nekim piše 24m, ja zaista ne znam ko daje tu garanciju, još malo kako se ostvaruje. Doduše dobar deo tih prodavaca ima popriličan broj ocena 1000+ pozitivnih, pa valjda znaju šta pišu.. Meni nije problem exy, ali ovih mizarnih 128gb nikako da svarim ( već osim 128 i napunio 3x za 2 godine )
 
Zar nije najveći problem kod tih SnapDragon modela što kod nas nema rezervnih delova, ili se varam?! ;)
 
Ne varaš se. Šalju u ameriku na servis, pa kad dodje i ako dodje :D
 
Video sam, poslednje vreme ih ima dosta i što je najlepše većina ih je 256gb, snap i 256, milina. E sad, na nekim oglasima piše radna garancija 10 dana, a na nekim piše 24m, ja zaista ne znam ko daje tu garanciju, još malo kako se ostvaruje. Doduše dobar deo tih prodavaca ima popriličan broj ocena 1000+ pozitivnih, pa valjda znaju šta pišu.. Meni nije problem exy, ali ovih mizarnih 128gb nikako da svarim ( već osim 128 i napunio 3x za 2 godine )
To nisu primerci iz usa nego iz UAE, ti koji daju garanciju 24 meseca su oni koji često putuju za Dubai ili neko njihov. Garancija se tamo ostvaruje bez ikakvih problema.
 
Tako sam i ja mislio ali moj drugar koji radi tamo je uzeo snap u nekoj radnji. iskreno se i ja razmišljam da mi donese kad bude dolazio na leto.
 
Od onog na KP sto prodaje dosta Snapdragon modela (S21, +, Ultru, N20...) sam kupio S10 lite sa 2 god. garancije (upitne naravno)... Taj S10l je za UAE trziste, pa moguce da su i ostali koje nabavlja iz UAE.
@dule2303
Moze da se nadje tamo Snapdragon, gledao sam nedavno na nekom online shopu, mozda kum nije dovoljno trazio, tj. trazio je samo po velikim trgovinskim lancima?
 
Pa sad ispada sigurnije uzeti iz UAE nego iz USA, bar što se tiče garancije..
 
Kako za koga, ko nema konekciju u bilo kojoj od zemalja, na istom je!
 
Pozdrav. Zanima me da li je neko imao sledecih problema sa s21 ultra? Od samog pocetka koriscenja telefona, pri razgovoru, pogotovo kada neko nije u Telenor mrezi culo se blago krcanje u slusalici pri niskim tonovima. Slusalica je dosta tisa nego na mom prethodnom s10 lite. Telefon je reklamiran i navodno su ustanovili problem u ovlastenom servisu i zamenili slusalicu i mikrofon. Telefon je vracen na reklamaciju isti dan kada se vratio iz servisa jer je imao isti problem s tim da mi od povratka iz servisa nije radio ni Focus enhancer tj onaj automatski makro mod. I to sam prijavio kao problem i zahtevao novi uredjaj a ne popravku. Telefon mi vec 3-4 puta vracaju iz ovlastenog servisa sa obrazlozenjem da je sve u redu. Focus enhancer navodno nestaje sa novim apdejtom od maja meseca. Kada se udje u Pro mod, makro radi. Zaposleni u Telenoru su maksimalno izasli u susret da pomognu, cak su i oni videli problem i raspitivali se. Juce sam proveo sat vremena u poslovnici Telenora gde je i zaposleni Telenora jasno prepoznao problem pri telefoniranju. Telefon opet poslat u ovlasceni servis, ali iskreno posle 4 puta vracanja nemam neku nadu da ce bilo sta da otkriju, a problem sa tim je bio i pre menjanja slusalice i mikrofona...
 
Nazad
Vrh Dno