Пазарио јуче S21 FE, у Yettel радњи у Косовској, маслинасто зелена варијанта. Кутија је била отворена и када сам питао зашто, продавац ми је рекао да је неко хтео да види боју па су отворили. Летимично сам погледао телефон, видео да је у фабричкој пластичној фолији и контао све је ок, ипак је нов. Купио сам још и пуњач, маску и заштитно стакло.
Кад сам стигао кући, рекох да инсталирам телефон, погледам га пажљивије и видим да је на 2 места оштећен, са доње стране. Позовем кол центар, кажем разочаран сам, ово је већ други пут да ме израђујете код куповине телефона, каже ми оператерка иди сутра одмах у исту радњу, немој да чекаш.
Ја послушам и данас одем, кад тамо неко друго двоје раде и нека жена, ваљда шеф. И сво троје ме 10 минута убеђују како не могу да ми замене телефон јер сам ја могао да га оштетим у међувремену. Е сад, капирам ја, нико не може да докаже своју страну, ни они да су дали неоштећен телефон, ни ја да га нисам оштетио. Али да су погледали телефон који сам донео на рециклажу, Nokia 6120, максимално очувана, телефон из 2008. Генерално волим и чувам технику, такав сам од рођења.
Елем, рекли су ми да уложим рекламацију на сајту, одговор се чека до 8 дана, и то сам и урадио. Али сам био бесан ко рис, јер знам да имам шансе 1% да ми уваже рекламацију. Бесан сам на Yettel јер то је, као што сам рекао, други пут да праве будалу од мене приликом куповине телефона (претходно је био Теленор).
Ако ми не уваже рекламацију, озбиљно размишљам да променим оператера, али не знам какве су ми опције, јер сам због повољније цене телефона потписао уговор (тачније преко кол центра) на две године са новим тарифним пакетом.
Шта могу да урадим? Сугестије, савети?
Баш сам с##бан.