Šta je novo?

Samsung Galaxy S I9000

Rok je 45 kalendarskih dana!

Inače,znam kako ti je.I meni je Galaxy S bio na servisu svih 45 dana i na kraju su mi dali nov telefon,ali samo zato što sam pripretio inspekcijom.Ne može drugačije.

Imao si pravo da tražiš nov telefon već 46. dana od predaje telefona u VIP.

E, ja ne znam da'l me lazes (nista licno), al' ako si dobio nov tel, majke ti sta si uradio (tacno mi reci)? Ovi mene kuliraju samo tako i bole ih za zakonski rok.
Kazu da telefon dok je u garanciji se popravlja (dok moze da se popravi,a popravili su ga) i dokle god je tako ne dobija se nov telefon.
 
E, ja ne znam da'l me lazes (nista licno), al' ako si dobio nov tel, majke ti sta si uradio (tacno mi reci)? Ovi mene kuliraju samo tako i bole ih za zakonski rok.
Kazu da telefon dok je u garanciji se popravlja (dok moze da se popravi,a popravili su ga) i dokle god je tako ne dobija se nov telefon.


Samo mi reci razlog zasto bih te lagao?!
Rekao sami ti kako je i bilo. ;)
Izgleda da oni tebe malo *****avayu.Znam kako je to jer su i meni slagali razne priče o mojim "pravima".

Evo malo detaljnije:

Početkom septembra,tačnije 2.9.(15 dana od kupovine) sam odneo telefon da reklamiram u VIPovu radnju.Razlog je bio pokvaren ekran.Odmah su prihvatili telefon i rekli da će biti gotov u roku od 30 dana.
Posle 15-ak dana sam zvao zvanicni servis(BG Elektronik,tel:0800/333-331) i pitao ih za detalje popravke i tada su mi rekli da trenutno nije moguće naručiti drugi ekran i da postoji mogućnost da mi telefon ostane "malo duže" na servisu.Posle još 10 dana sam opet nazvao servis i rekli su mi da je ekran naručen i da se čeka da stigne(verovatno iz Koreje :S: ).

Došao je i 35. dan a mene niko da nazove da mi kaže šta je sa telefonom iako mi je bilo rečeno da će mi javiti kad stigne deo.Nazovem ja opet servis i tad mi momak koji radi reče da telefon neće biti popravljen u roku od 45 dana.E,tada kreće moje neprestano zivkanje ovih u VIP. :D
Odmah sam im tražio zamenu jer mi je iz ovlašćenog servisa rečeno da telefon neće biiti popravljen u zakonskom roku.Prvo su počeli da me kuliraju,kao,"nama nije javljeno iz servisa" ili "telefon će vam biti popravljen,molim vas za malo strpljenja".Vrhunac je bio kada sam 42-3. dana otisao u radnju da tražim da mi se vrati novac.Malo sam napravio galamu u prepunoj radnji,pretio tržišnom inspekcijom i posle 20 min prepirke sa radnicama rekoše mi da ne vraćaju novac ali da ću najverovatnije dobiti zamenu.Sutradan su me zvali i rekli mi da će mi poslati zamenu.Tako je i bilo.Tačno 47. dana(zbog vikenda) sam dobio zamenu.

Ono što sam primetio je da oni računaju na neobaveštenost građana o svojim pravima.Igraju dosta prljavo i bezobrazno,ali samo zato što im je donekle dopušteno.

Zakon je jasan što se toga tiče.Oni imaju rok od 45 kalendarskih dana da ti poprave telefon.Rok počinje od dana kada predaš telefon(a ne od dana kada telefon stigne u seris,iako su pokušali i sa tom pričom da me "maste").Ako se u tom roku ne popravi uređaj,dužni su da ti daju zamenu ili vrate novac.

To ti je cela priča. ;)

Ako su oni bezobrazni,ti moraš da budeš bezobrazniji.Inače :hump: ....
 
Poslednja izmena:
Samo mi reci razlog zasto bih te lagao?!
Rekao sami ti kako je i bilo. ;)
Izgleda da oni tebe malo *****avayu.Znam kako je to jer su i meni slagali razne priče o mojim "pravima".

Evo malo detaljnije:

Početkom septembra,tačnije 2.9.(15 dana od kupovine) sam odneo telefon da reklamiram u VIPovu radnju.Razlog je bio pokvaren ekran.Odmah su prihvatili telefon i rekli da će biti gotov u roku od 30 dana.
Posle 15-ak dana sam zvao zvanicni servis(BG Elektronik,tel:0800/333-331) i pitao ih za detalje popravke i tada su mi rekli da trenutno nije moguće naručiti drugi ekran i da postoji mogućnost da mi telefon ostane "malo duže" na servisu.Posle još 10 dana sam opet nazvao servis i rekli su mi da je ekran naručen i da se čeka da stigne(verovatno iz Koreje :S: ).

Došao je i 35. dan a mene niko da nazove da mi kaže šta je sa telefonom iako mi je bilo rečeno da će mi javiti kad stigne deo.Nazovem ja opet servis i tad mi momak koji radi reče da telefon neće biti popravljen u roku od 45 dana.E,tada kreće moje neprestano zivkanje ovih u VIP. :D
Odmah sam im tražio zamenu jer mi je iz ovlašćenog servisa rečeno da telefon neće biiti popravljen u zakonskom roku.Prvo su počeli da me kuliraju,kao,"nama nije javljeno iz servisa" ili "telefon će vam biti popravljen,molim vas za malo strpljenja".Vrhunac je bio kada sam 42-3. dana otisao u radnju da tražim da mi se vrati novac.Malo sam napravio galamu u prepunoj radnji,pretio tržišnom inspekcijom i posle 20 min prepirke sa radnicama rekoše mi da ne vraćaju novac ali da ću najverovatnije dobiti zamenu.Sutradan su me zvali i rekli mi da će mi poslati zamenu.Tako je i bilo.Tačno 47. dana(zbog vikenda) sam dobio zamenu.

Ono što sam primetio je da oni računaju na neobaveštenost građana o svojim pravima.Igraju dosta prljavo i bezobrazno,ali samo zato što mi je donekle dopušteno.

Zakon je jasan što se toga tiče.Oni imaju rok od 45 kalendarskih dana da ti poprave telefon.Rok počinje od dana kada predaš telefon(a ne od dana kada telefon stigne u seris,iako su pokušali i sa tom pričom da me "maste").Ako se u tom roku ne popravi uređaj,dužni su da ti daju zamenu ili vrate novac.

To ti je cela priča. ;)

Ako su oni bezobrazni,ti moraš da budeš bezobrazniji.Inače :hump: ....

Inspekcija rešava sve probleme, nemoj da si lenj...
 
Samo mi reci razlog zasto bih te lagao?!
Rekao sami ti kako je i bilo. ;)
Izgleda da oni tebe malo *****avayu.Znam kako je to jer su i meni slagali razne priče o mojim "pravima".

Evo malo detaljnije:

Početkom septembra,tačnije 2.9.(15 dana od kupovine) sam odneo telefon da reklamiram u VIPovu radnju.Razlog je bio pokvaren ekran.Odmah su prihvatili telefon i rekli da će biti gotov u roku od 30 dana.
Posle 15-ak dana sam zvao zvanicni servis(BG Elektronik,tel:0800/333-331) i pitao ih za detalje popravke i tada su mi rekli da trenutno nije moguće naručiti drugi ekran i da postoji mogućnost da mi telefon ostane "malo duže" na servisu.Posle još 10 dana sam opet nazvao servis i rekli su mi da je ekran naručen i da se čeka da stigne(verovatno iz Koreje :S: ).

Došao je i 35. dan a mene niko da nazove da mi kaže šta je sa telefonom iako mi je bilo rečeno da će mi javiti kad stigne deo.Nazovem ja opet servis i tad mi momak koji radi reče da telefon neće biti popravljen u roku od 45 dana.E,tada kreće moje neprestano zivkanje ovih u VIP. :D
Odmah sam im tražio zamenu jer mi je iz ovlašćenog servisa rečeno da telefon neće biiti popravljen u zakonskom roku.Prvo su počeli da me kuliraju,kao,"nama nije javljeno iz servisa" ili "telefon će vam biti popravljen,molim vas za malo strpljenja".Vrhunac je bio kada sam 42-3. dana otisao u radnju da tražim da mi se vrati novac.Malo sam napravio galamu u prepunoj radnji,pretio tržišnom inspekcijom i posle 20 min prepirke sa radnicama rekoše mi da ne vraćaju novac ali da ću najverovatnije dobiti zamenu.Sutradan su me zvali i rekli mi da će mi poslati zamenu.Tako je i bilo.Tačno 47. dana(zbog vikenda) sam dobio zamenu.

Ono što sam primetio je da oni računaju na neobaveštenost građana o svojim pravima.Igraju dosta prljavo i bezobrazno,ali samo zato što mi je donekle dopušteno.

Zakon je jasan što se toga tiče.Oni imaju rok od 45 kalendarskih dana da ti poprave telefon.Rok počinje od dana kada predaš telefon(a ne od dana kada telefon stigne u seris,iako su pokušali i sa tom pričom da me "maste").Ako se u tom roku ne popravi uređaj,dužni su da ti daju zamenu ili vrate novac.

To ti je cela priča. ;)

Ako su oni bezobrazni,ti moraš da budeš bezobrazniji.Inače :hump: ....

Hvala ti na opsirnom odgovoru. Videcu sta mogu da uradim, uglavnom necu da pisem nikakve zahteve i prigovore koje mi oni traze, jer ne zelim da cekam vise ni dan.
 
Da li može neko ko je uzeo na MTS ugovor da pogleda da li mu negde piše koji je telefon kupio i da li igde piše da je u obavezi da placa 3g pretplatu?
 
Hvala ti na opsirnom odgovoru. Videcu sta mogu da uradim, uglavnom necu da pisem nikakve zahteve i prigovore koje mi oni traze, jer ne zelim da cekam vise ni dan.

Bitno je da si sačuvao potvrdu o prijemu uređaja na servis.Taj papir ti je dovoljan dokaz kod inspekcije.Prvo sa tim papirom odeš u VIP pa im "lepo" zatražiš zamenu,a usput im objasniš da znaš za svoja prava.
Ako to ne upali,sa tim istim papirom odeš u inspekciju.Veruj mi,funkcioniše ;)
 
Poslednja izmena:
Da bi sebi uštedio vreme idi u radnju i napravi im frku i samo im zapreti inspekcijom (nemoj da ideš još u inspekciju). Zadrži se malo duže i naoružaj se činjenicama da bi te shvatili ozbiljno.
Svi argumenti su na tvojoj strani. U zadnje vreme sam imao dve reklamacije proizvoda u kojima su prodavci zatezali i pravili probleme ali sam ukapirao da nažalost moraš ti da se malo
iscimaš ali na kraju upali kad vide da si uporan i da znaš svoja prava
 
Ok, hvala ljudi, ali stvarno neverujem da cu da se bakcem sa inspekcijama, jer nemam zelje vise da cekam nikakve procedure i procese, a da cu da im pretim to se podrazumeva (ipak je ovo Srbija i raspali mafijaski vip).
 
@Anderson
Jel nije problem da kazesh u kom si Vipovom shopu tacno bio.
 
Veliki pozdrav...Par detalja...
Skinuo sam JPM firmware u kom dođe samo jedan .tar file.
Preko odina sam flešovao fon ubacujući u polje pit fajl za to a JPM datoteku u polje PDA. Ostavio sam prazno PHONE I CSA....e tako nije htio da odradi fleš.
Kasnije sam kombinacijom JG1 fajlova u phone i CSC nekako uspio i fon nekim čudom radi iako mi je pri učitavanju napisao neki failed..... kako god FROYO radi a nisam imao živaca da opet ubacujem fleš i istražujem dok ne nadjoh sve vas ovde.
Imao sam HTC desire koji je u toku poziva čim ga uzmete u ruku smanjivao nivo zvona, takođe je okretanjem na dole utišavao ton. Trenutno to na galaxy-ju ne radi. Ima li neko to iskustvo i zna li o čemu je riječ...Nisam provjeravao to na fabričkom firmware-u koji mi je došao...
 
to je htc-ova fora, kapiram da moze da radi i na galaxy s ali on je fabricki nema
 
V
Imao sam HTC desire koji je u toku poziva čim ga uzmete u ruku smanjivao nivo zvona, takođe je okretanjem na dole utišavao ton. Trenutno to na galaxy-ju ne radi. Ima li neko to iskustvo i zna li o čemu je riječ...Nisam provjeravao to na fabričkom firmware-u koji mi je došao...

Ta opcija se zove Polite Ringer i dolazi sa Sense-om...

E sada je fora sto sam ja jurio app da mi to isto odradi, ali sa malim uspehom t.j. nasao sam jednu (Calling Flip), ali mi je svaki put pokazio ringer slider kada se javim...smor...
 
Poslednja izmena:
jel ima neko neki predlog za 2.2 custom rom? da gurnem to na fon i da se ne mlatim dalje sa time...znaci preinstaliran voodoo, izbacene gluposti, cpu da se downclockuje kada se telefon ne koristi i ostale stvarcice...
 
Ima dosta ROM-ova koji deluju interesantno, cak sam i ja do danas bio razmisljao koji da "metnem".
A onda mi je nesto palo na pamet.
Cekam vec 2 meseca oficijelni froyo i bas sam se unervozio poslednjih dana i skoro da sam uzeo da ga flash-ujem. A onda opet danas procitam da je SamsungUK izjavio da izbacuju oficijelni Froyo pocetkom novembra a da ce biti dostupan i za "brendirane" galaxy-e do kraja novembra.
I onda reko' sam sebi: Koji ces klinac sad da ubacujes neki custom ROM koji kao osnovu koristi "falican" JP6 ili JPM, a onda opet da se mlatim i flash-ujem iz pocetka oficijelni froyo nedelju dana kasnije. Ako sam cekao 2 meseca, pa mogu jos nedelju dana, pa da ga j.... :)
 
i to sto kazes....mogu da sacekam jos nedelju dana valjda :)
 
pozdrav svima, na moju nesrecu prvi moj post u ovom topicu bice vezan za moj problem...malo pre sam uzeo telefon u VIP-u, dasao kuci sav odusevljen upalio fon odmah na WI FI medjutim ne mogu nikako da se connectujem...da li neko ima slican problem i da li zna nesto vezano za ovo?
 
pozdrav svima, na moju nesrecu prvi moj post u ovom topicu bice vezan za moj problem...malo pre sam uzeo telefon u VIP-u, dasao kuci sav odusevljen upalio fon odmah na WI FI medjutim ne mogu nikako da se connectujem...da li neko ima slican problem i da li zna nesto vezano za ovo?

Ako ti je ruter neki krs, moze da se desi... promeni zastitu, probaj na open...
 
stavio open nece, normalno mi radi na htc-u touch2, ali samsung nikako...aaaa koliko sam se samo bio obradovao telefonu....:mad::mad::mad: stvarno nemam predstavu sta bi mogao da bude problem...
 
Ajd probaj da postaviš Static IP , gateway i dns u advanced podešavanjima za wifi pa javi da li hoće.
 
Ništa konkretno nisi propustio. Ništa da procuri. Postaje dosadno:)
 
pozdrav svima, na moju nesrecu prvi moj post u ovom topicu bice vezan za moj problem...malo pre sam uzeo telefon u VIP-u, dasao kuci sav odusevljen upalio fon odmah na WI FI medjutim ne mogu nikako da se connectujem...da li neko ima slican problem i da li zna nesto vezano za ovo?

Је л' ти телефон препознаје бежични нет!
Какву грешку ти пријављује?
Који ти је Authentication Type на рутеру?
 
bio mi je upaljen Wireless MAC Address Filter u ruter opcijama i podesen samo za prvi mobilni, HTC, i zato nisam mogao da se connectujem nikako, sad sam disable-ovao i sljaka ko zmaj, a bas sam se ozbiljno bio smorio dok nisam namestio...sad sam bas happy :banana: ...hvala na pomoci u svakom slucaju...jos jedno pitanje, jel se baterija forimira ili ne?

inace malo da iznesem prve utiske vezane za telefon, ekran stvarno brutalan, veoma lagan telefon, plastika je mozda slabija strana ali nikako nije nekvalitetna, sa ostalim funkcijama na telefonu jos nisam imao dodira sad cu malo da se igram sa njim.Sve u svemu generalno odlican telefon!
 
Poslednja izmena:
Ne trebas formirati bateriju ;) aj pa uzivaj u koriscenju novog telefona :)
 
Jutros pri pokretanju B92 aplikacije samo mi se pojavio crn ekran. Pokusao sam da ga ugasim-upalim medjutim samo mi blinka Samsung Galaxy S.
Ne mogu da udjem u recovery mod samo u Download mod, medjutim tu se nista ne desava, pretpostavljam da treba da nekako ubacim novi rom na telefon medjutim ne znam kako posto telefon ne vidi komp.
Imali neko resenje za moj problem?
 
Ništa konkretno nisi propustio. Ništa da procuri. Postaje dosadno:)

Hehe. Da postaje dosadno postaje, jer od kako imam fon uvek nesto se cacka namesta itd...na XDA za jedan dan ispisu toliko toga da stvarno nemam zivaca a ni vremena toliko da citam...

Jutros pri pokretanju B92 aplikacije samo mi se pojavio crn ekran. Pokusao sam da ga ugasim-upalim medjutim samo mi blinka Samsung Galaxy S.
Ne mogu da udjem u recovery mod samo u Download mod, medjutim tu se nista ne desava, pretpostavljam da treba da nekako ubacim novi rom na telefon medjutim ne znam kako posto telefon ne vidi komp.
Imali neko resenje za moj problem?
E ***...ne znam sta bi mogao da uradis. Mozda da probas da udjes u DL mod i da probas preko Odina da fleskas neki rom?
 
Nazad
Vrh Dno