Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Za sve one koji su kukali da je pucanje lose, pojavio se mod koji to malo balansira, tj. puske su malo preciznije i damage je realniji takodje postoji mod koji menja imena oruzju u realna. Koliko sam video ima i modova koji menaju zvuk. A upravo se pojavio mod koji omogucava sneak tj cini ga realisticnijim. A koliko vidim radi se na modovima koji ce omoguciti voznju automobila, koji postoje u kodu samo su zakljucani. Evo linka ka jednom od sajtova sa modovima
http://stalker.filefront.com/files/Stalker/Mods/Singleplayer;3788

a evo jos jednog korisnog

www.oblivion-lost.de

i jos jedan

http://files.filefront.com/SagerSTALKB12rar/;7104011;/fileinfo.html - ovo je mod za rebalans
 
Poslednja izmena:
(ako ne gresim, a mislimd a ne gresim, peglanja zice na ogradi i tako to se ne desavaju sa dizanjem rezolucije, vec samo adaptive (ati) ili multi ili super sampling AA (nvidia).
ajde ja kao noob da nesto kazem:D
mislim da taj efekat "ispeglane" zice ne mozes da postignes na malim rezolucijama(800x600 ili nedaj boze 640x480)ma koja podesavanja ukljucio na 1280 pa nadalje se stvarno vidi da je zica ravna sa goje god strane je gledao.Mislim da je tako, posto ja na svojoj kartici ako igram neku igru u 800x600 mogu da stavim koliki god hocju AA ivice cje i dalje biti reckave.
Ako gresim samo probajte da me ispravite:D:d

@killbane hvala za linkove modova,stvarno pomazu;)
 
Poslednja izmena:
Modifikacija S.T.A.L.K.E.R.-a

A evo i mojih utisaka nakon zavrsetka igre ...
Realnost - ako stvarni neko misli da moze da sipci dzak cementa (50kg) 5-10km neka se javi pa da

razgovaramo o realnosti.
Ono sto mi je upalo u oci sredinom igre je i sledece: zasto Viper 5 i Sawn-off dbl-barrel ne bi mogli da

stanu u slot za pistolje,
ako tacno zauzimaju 2x3 slota? To bi mnogo olaksalo prelazak izmedju ostalih oruzja i ova dva (prevashodno

mislim na kratez,
koji je idealan za bliske borbe.). Pretrazivajuci razne forume, slucajno sam naleteo na tipa koji je

ponudio sledece resenje za
modifikovanje S.T.A.L.K.E.R.-a:
- raspakovati fajlove gamedata.* uz pomoc programa

http://rapidshare.com/files/22583326/dbex_rel_1.rar.html
(ili ovog prikacenog ovde)
- naci direktorijum \config\ i iskopirati ga u \Documents and Settings\All Users\Shared

Documents\STALKER-SHOC\
(ovo je moje najjednostavnije resenje koje ne zahteva mnogo mozganja...)
- editovati file fsgame.ltx (obavezno napraviti backup, jer ako nesto u**ete, mozete sve da vratite u

prethodno stanje)
koji se nalazi u direktorijumu gde je instalirana igra, i izmeniti sledece:
$game_config$ = true| false| $game_data$| config\ izmeniti u
$game_config$ = true| false| $app_data_root$| config\
- sto se tice tezine koju mozete nositi, izmenite u file-u system.ltx:
max_wight=50 na 70 i
max_ruck=56 na 76.
- izmeniti u folderu config\weapons\ sledeca dva fajla:
w_bm16.ltx za sawn_off dbl-barrel linije:
- slot=1
- animation_slot=3,1,3
w_mp5.ltx za
- slot=1
- animation_slot=1

Sta se postize svim ovim izmenama:
- podize se mogucnost nosenja tereta sa 50 na 70kg (ili na onoliko koliko mislite da je 'realno' ???)
- u slotu za pistolje se pridruzuju i kratez i MP-5 (Viper), sto po meni moze dosta da olaksa igru ...

Mogucnosti za modifikaciju su neverovatne ...
(sve originalne datoteke su ovde prikacene, pa ko hoce da se zeza, neka izvoli i neka nas informise o

svojim uspesima - i napomena: uradite backup svih datoteka pre izmene, kako ne biste zaj***li igru.)

Pozdrav ....:bottle: :bottle: :bottle: :bottle:
 
Dopuna ...

I fajlovi koje sam trebao da prikacim ..
 

Prilozi

  • config.rar
    598.3 KB · Pregleda: 24
  • dbex_rel_en.rar
    28.6 KB · Pregleda: 29
  • fsgame.rar
    914 bajta · Pregleda: 25
***** ...

Ono moje gore:
max_wight=50 na 70
bas i ne funkcionise, jer nema zamaranja pri trcanju ispod 60kg, a sve iznad 60kg dovodi
do poruke o prekoracenju tezine ....

Sorry ...
 
uh, da ja mogu tako sazeto da se izrazim mnogo bi me manje ljudi ovde pljuvalo :d inace - da ! I meni isto tako, ni vise ni manje, samo kad napises vise onda ti je boolja na tapetu :whip:

Moze jos sazetije, veruj mi...
Igra je očaj.... :)

Nedelja.... loše vreme... ništa u planu... pomislih...
četri godine ga pravili, ne može biti loše....
Posle sat vremena duboko sam knorio u stolici....
Hranjenje golubova i partija šaha delovali su mi predivno tada....
 
Poslednja izmena:
Naporan ...

Postajem naporan ...

Ali ne mozete suditi o igri posle sat vremena igranja ...

Nakon sto dograbite scopes za AK u misiji u Dark Valley i special AKM74/2 u Strelok's sewer room-u, a kasnije i Vintar BC u drugoj zgradi sleva posle mosta u Freedom base-u, da vidite kako sve ide kako treba ....

Necu vise ...
 
Sve ono gore sto sam postovao vazi za patch 1.001 ...
 

Ajde mi konstruktivno, ali zaista konstruktivno objasni cemu taj podrugljivi smeh, za mene je HALO najbolja FPS igra ikada napravljena, svako ko ima veze sa FPS-om modernog doba zna da su HL1 i HALO neprevazidjene igre, dajte mi par vasih aduta protiv HALO-a i ja cu ih odma pomesti, cela franzisa je u zadnjih nekoliko godina pokrala sve najbolje fazone iz konzolne igre koja je posle prebacena na PC - od Far Cry-a (kako je to tamo providno napravljeno), do HL2 preko F.E.A.R.-a...svugde fazoni iz Halo-a a ti mi tu pricas bajke, sto se tice akcije i komedije HALO je the best of the best u svojoj zoni, pogotovo sama prica i izvodjenje, e sad sto grafika nije directx 10 :D manje vise, odigraj je pa vidi kako se pravi storyline i kreira neizvesno okruzenje.
 
Zaglavio sam se,ako moze pomoc.Eto dve slike dole,ne mogu da izadjem iz te prostorije.Prvo mi javi taj quest failed sto pise a potom izlazi neki nevidljivi vatreni:D koga ne mogu da ubijem i stoji mi da vrata neko drzi sa druge strane?!
 

Prilozi

  • XR_3DA 2007-04-02 13-22-45-20.jpg
    XR_3DA 2007-04-02 13-22-45-20.jpg
    51.7 KB · Pregleda: 90
  • XR_3DA 2007-04-02 13-22-55-54.jpg
    XR_3DA 2007-04-02 13-22-55-54.jpg
    44.5 KB · Pregleda: 65
mislim na kratez,
koji je idealan za bliske borbe.).

U stalkeru nema idealnog oruzija za blisku borbu. To je najveci problem napucavanja. Jer, na vecim razdaljinama je dovoljan jedan kraci rafal u gornji deo tela/glavu i protivnik je mrtav-sto je logicno. U bliskoj borbi (metar razdaljine), mozes i ceo sarzer da ispraznis u protivnika i nista-nelogicno. Ja sam tako ispraznio sacmaru sa sest patrona u grudi i glavu monolit vojnika koji je bio sateran u ugao, i naravno kada sam dopunjavao municiju on me je sa jednim rafalom saseko. To nije izolovan slucaj vec pravilo.
 
Zaglavio sam se,ako moze pomoc.Eto dve slike dole,ne mogu da izadjem iz te prostorije.Prvo mi javi taj quest failed sto pise a potom izlazi neki nevidljivi vatreni:D koga ne mogu da ubijem i stoji mi da vrata neko drzi sa druge strane?!

Trebalo bi da pucas u tog "vatrenog" i kad ga ubijes vrata ce se otvoriti.Naravno pre toga ima iznendjenje ali to ces i sam videti
 
Ја како гледам највећи проблем игре је катастрофална неоптимизованост што доводи до ситуације да ју је на чак и изнадпросјечним машинама немогуће играти, и на којима Oblivion, FEAR и слични наслови раде без проблема, а да не спомињем HL2. Планирао сам да је узмем али са мојих 512 рама бојим се да бих имао само патње, мучнину од малог броја фрејмова, и незадовољство што не могу да уживам у пуном потенцијалу игре. А да докупим још 512 ми не би био проблем али изгледа да би и то било премало за STALKER, а још ми се не троше паре од стипендије да меморију, поготово што без проблема играм све игре које бих желио.
 
Trebalo bi da pucas u tog "vatrenog" i kad ga ubijes vrata ce se otvoriti.Naravno pre toga ima iznendjenje ali to ces i sam videti

Hvala,probacu.Ali ja pucam kalasom u njega kao lud i nista.Pokusacu ponovo.
 
meni su tu bila dvojica vatrenih...bacio sam im par bombi, i stvari su se promenile :D ...
 
Kada sam resavao 'Family Rifle Quest',sretoh starog poznanika Gordona Freemena u ne bas svezem izdanju...Maznuo sam mu oruzje,ionako mu vise nece trebati:d

eee da, ovo sa gordonom je mala i slatka poslastica, koliko ljudi nije ni primetilo o kome se radi, svaka cast !
 
Ajde mi konstruktivno, ali zaista konstruktivno objasni cemu taj podrugljivi smeh, za mene je HALO najbolja FPS igra ikada napravljena, svako ko ima veze sa FPS-om modernog doba zna da su HL1 i HALO neprevazidjene igre, dajte mi par vasih aduta protiv HALO-a i ja cu ih odma pomesti, cela franzisa je u zadnjih nekoliko godina pokrala sve najbolje fazone iz konzolne igre koja je posle prebacena na PC - od Far Cry-a (kako je to tamo providno napravljeno), do HL2 preko F.E.A.R.-a...svugde fazoni iz Halo-a a ti mi tu pricas bajke, sto se tice akcije i komedije HALO je the best of the best u svojoj zoni, pogotovo sama prica i izvodjenje, e sad sto grafika nije directx 10 :D manje vise, odigraj je pa vidi kako se pravi storyline i kreira neizvesno okruzenje.
Offtopic:
Brate mili, ako je Halo dobra pucacina, ja pojedem i tastaturu i misa i monitor i ceo ovaj sto na kome stoje tastatura, mis i monitor. Igra je sprdnja na FPS zanr. Jedino sto HALO ima je grafika, a s obzirom da se na PC-u pojavila par godina kasnije, imala je prosecnu grafiku. Zasto je sprdnja? Zato sto je prica retardirana, zato sto su karakteri koje ubijas retardirani (vrhunac su "deca" vanzemaljci koji se uplase od tebe i pocnu da vriste i beze kad napucas nekog od njih), a glavni negativac je ***kompjuter sa decjim glasom***. Znaci kad sam se naterao da predjem Halo jer mi se igrao neki novi FPS a tad nije bilo nista pametnije, pitao sam se ko moze da voli to djubre. Istina je da je Halo prva pucacina u masovnijem spoljasnjem prostoru, pa sta? Mislis da bez Halo-a ne bi bio biser kao sto je Far Cry? Inace, Far Cry jede Halo za dorucak, rucak, veceru i eventualno dve uzine. Ok Far Cry, ali sta je HL 2 ukrao od Halo-a? :D Pa HL 2 je poceo da se pravi neposredno posle zavrsetka prvog dela i nema dodirne tacke sa Halo-om. Sve i sve, ali kakve veze F.E.A.R. ima sa Halo-om? :d Totalno drugaciji koncept, FEAR je tipicna "zatvorena" pucacina koja je najvise pokrala od max payne-a (slow mo efekat, nivo u garazi), a opet ima nesto svoje originalno sto je izdvaja od svih pucacina, pogotovo Halo-a. Tvoja stvar sto volis Halo, postujem to, ali mojne te price o "kradji" jer bas nisu na mestu.

Ontopic:
Ja imam AMD64 3000+, 1GB rama, Ge Force 6800 GT 256MB. Kako god da sam namestio, jedino je bilo igrivo u STATIC LIGHTING modu i u njemu igra leti. Sa dynamic-om je duplo zahtevnije od Obliviona i igra je najneoptimizovanija pucacina koja je ikada izasla. Mozda ce to neki patch da ispravi, mada sumnjam da ce biti posebnog ubrzanja. Posto mi nije padalo napamet da igram u static lighting-u, igrao sam sa ortakom koji ima azdaju od masine - Core 2 Duo E 6400, ATI x1950 pro, 2GB rama. Podesavanja su sva na MAX, FULL osvetljenje, jedino je antialiasing iskljucen. Ono sto je neverovatno je da i njemu ponekad ume da zasecne, tako da sigurno 3GB Stalker trazi za potpunu fluidnost. Sto se tice frejmova, igra je skoro skroz tecna (padne na 25 FPS-a najvise u zahtevnijim scenama i pri napucavanju desetina likova napolju).

***Jedini problem, sto je i moje pitanje za vas, je kada padne skroz mrak i pocnu munje. U trenutku kada grom opali, munja zablesne i pocnu da se iscrtavaju senke skoro svih objekata na mapi, igra STRAVICNO uspori (10-ak frejmova 1-2 sekunde) i onda se vrati u normalu. Da li je neko imao takav problem sa istom-slicnom grafickom (X1950PRO)?***

Sto se tice same igre, totalno vlada jedan paradox. U pocetku sam i ja mislio da je djubre. Video sam da je neko i ovde napisao, i mene je totalno bezveze da nisu sve price kompletno propracene zvukom, vec se dobra vecina ******ski cita kao u RPG-ovima od pre par godina. Sam osecaj u pocetku je prosecan, grafika posle Call Of Juarez-a i Obliviona izgleda 2-3 godine stara, bez obzira na osvetljenje. Jednom recju, prvi utisak je izbagovana/prezahtevna/graficki inferiorna pucacina. Sve ostalo u igri je savrseno. E sad neko moze da pita "Sta je to bre 'sve ostalo'"? Atmosfera je savrsena, FPS i RPG elementi su mnogo dobro upakovani i sa zanrovske strane igra je pun pogodak (70%FPS, 30% RPG). Neko je kritikovao zvuke, zvuci mi se posebno svidjaju. Smena dana i noci je isto perverzija, kisa, munje, sve je to lepo uradjeno. E sad, rekao sam da je osecaj u pocetku budjav, prosecan, kako igra odmice i kako se nabavljaju sve jaca oruzja, tako i gameplay neverovatno raste! Na pocetku imate pistolj koji jedva nesto moze da ubije, dvocevka koja je dobra samo na ogromnu blizinu, a na kraju imate oruzje sa SCOPE-om koje zadaje hedove ludje od hedova u Counter Strike-u. Bukvalno sam se kikotao na momente kad dodje grupa od 10-ak vojnika i za par sekundi im svima zadam hedove. Sad se vratite na pocetak sa onim budjavim pistoljem od koga je verovatno i noz jaci, shvaticete da je to u stvari RPG balans (sporo napredovanje). U pucacinama s druge strane nemate odmah najbolja oruzja na pocetku, postepeno ih dobijate kako napredujete, a to je ovde mnoooooogo izrazajnije upravo zbog RPG elemenata. Mora bas polako da se napreduje dok se ne dodje do nekog ****zovnog snajpera ili oruzja koje sam malo pre spominjao. Od pola igre pa nadalje, Stalker je pravi biser. Prica postaje sve mracnija, misterioznija i bukvalno vuce da se igra dalje, atmosfera sve jezivija, sve vise mutanata i cudnih zvukova! Znaci, svakoga ko se razocarao na prvi pogled savetujem da odigra igru malo duze, posle nece moci da je ostavi. Igra ne ide na fazon da se sto pre uvuce pod kozu (sto prakticno svaka igra radi), vec je kao celina odlicna, pa ko hoce malo da se cima u pocetku za kasnije uzivanje, mogu samo da kazem da vredi ;)
 
Poslednja izmena:
Offtopic:
Brate mili, ako je Halo dobra pucacina, ja pojedem i tastaturu i misa i monitor i ceo ovaj sto na kome stoje tastatura, mis i monitor. Igra je sprdnja na FPS zanr. Jedino sto HALO ima je grafika, a s obzirom da se na PC-u pojavila par godina kasnije, imala je prosecnu grafiku. Zasto je sprdnja? Zato sto je prica retardirana, zato sto su karakteri koje ubijas retardirani (vrhunac su "deca" vanzemaljci koji se uplase od tebe i pocnu da vriste i beze kad napucas nekog od njih), a glavni negativac je ***kompjuter sa decjim glasom***. Znaci kad sam se naterao da predjem Halo jer mi se igrao neki novi FPS a tad nije bilo nista pametnije, pitao sam se ko moze da voli to djubre. Istina je da je Halo prva pucacina u masovnijem spoljasnjem prostoru, pa sta? Mislis da bez Halo-a ne bi bio biser kao sto je Far Cry? Inace, Far Cry jede Halo za dorucak, rucak, veceru i eventualno dve uzine. Ok Far Cry, ali sta je HL 2 ukrao od Halo-a? :D Pa HL 2 je poceo da se pravi neposredno posle zavrsetka prvog dela i nema dodirne tacke sa Halo-om. Sve i sve, ali kakve veze F.E.A.R. ima sa Halo-om? :d Totalno drugaciji koncept, FEAR je tipicna "zatvorena" pucacina koja je najvise pokrala od max payne-a (slow mo efekat, nivo u garazi), a opet ima nesto svoje originalno sto je izdvaja od svih pucacina, pogotovo Halo-a. Tvoja stvar sto volis Halo, postujem to, ali mojne te price o "kradji" jer bas nisu na mestu.

Ontopic:
Ja imam AMD64 3000+, 1GB rama, Ge Force 6800 GT 256MB. Kako god da sam namestio, jedino je bilo igrivo u STATIC LIGHTING modu i u njemu igra leti. Sa dynamic-om je duplo zahtevnije od Obliviona i igra je najneoptimizovanija pucacina koja je ikada izasla. Mozda ce to neki patch da ispravi, mada sumnjam da ce biti posebnog ubrzanja. Posto mi nije padalo napamet da igram u static lighting-u, igrao sam sa ortakom koji ima azdaju od masine - Core 2 Duo E 6400, ATI x1950 pro, 2GB rama. Podesavanja su sva na MAX, FULL osvetljenje, jedino je antialiasing iskljucen. Ono sto je neverovatno je da i njemu ponekad ume da zasecne, tako da sigurno 3GB Stalker trazi za potpunu fluidnost. Sto se tice frejmova, igra je skoro skroz tecna (padne na 25 FPS-a najvise u zahtevnijim scenama i pri napucavanju desetina likova napolju).

***Jedini problem, sto je i moje pitanje za vas, je kada padne skroz mrak i pocnu munje. U trenutku kada grom opali, munja zablesne i pocnu da se iscrtavaju senke skoro svih objekata na mapi, igra STRAVICNO uspori (10-ak frejmova 1-2 sekunde) i onda se vrati u normalu. Da li je neko imao takav problem sa istom-slicnom grafickom (X1950PRO)?***

Sto se tice same igre, totalno vlada jedan paradox. U pocetku sam i ja mislio da je djubre. Video sam da je neko i ovde napisao, i mene je totalno bezveze da nisu sve price kompletno propracene zvukom, vec se dobra vecina ******ski cita kao u RPG-ovima od pre par godina. Sam osecaj u pocetku je prosecan, grafika posle Call Of Juarez-a i Obliviona izgleda 2-3 godine stara, bez obzira na osvetljenje. Jednom recju, prvi utisak je izbagovana/prezahtevna/graficki inferiorna pucacina. Sve ostalo u igri je savrseno. E sad neko moze da pita "Sta je to bre 'sve ostalo'"? Atmosfera je savrsena, FPS i RPG elementi su mnogo dobro upakovani i sa zanrovske strane igra je pun pogodak (70%FPS, 30% RPG). Neko je kritikovao zvuke, zvuci mi se posebno svidjaju. Smena dana i noci je isto perverzija, kisa, munje, sve je to lepo uradjeno. E sad, rekao sam da je osecaj u pocetku budjav, prosecan, kako igra odmice i kako se nabavljaju sve jaca oruzja, tako i gameplay neverovatno raste! Na pocetku imate pistolj koji jedva nesto moze da ubije, dvocevka koja je dobra samo na ogromnu blizinu, a na kraju imate oruzje sa SCOPE-om koje zadaje hedove ludje od hedova u Counter Strike-u. Bukvalno sam se kikotao na momente kad dodje grupa od 10-ak vojnika i za par sekundi im svima zadam hedove. Sad se vratite na pocetak sa onim budjavim pistoljem od koga je verovatno i noz jaci, shvaticete da je to u stvari RPG balans (sporo napredovanje). U pucacinama s druge strane nemate odmah najbolja oruzja na pocetku, postepeno ih dobijate kako napredujete, a to je ovde mnoooooogo izrazajnije upravo zbog RPG elemenata. Mora bas polako da se napreduje dok se ne dodje do nekog ****zovnog snajpera ili oruzja koje sam malo pre spominjao. Od pola igre pa nadalje, Stalker je pravi biser. Prica postaje sve mracnija, misterioznija i bukvalno vuce da se igra dalje, atmosfera sve jezivija, sve vise mutanata i cudnih zvukova! Znaci, svakoga ko se razocarao na prvi pogled savetujem da odigra igru malo duze, posle nece moci da je ostavi. Igra ne ide na fazon da se sto pre uvuce pod kozu (sto prakticno svaka igra radi), vec je kao celina odlicna, pa ko hoce malo da se cima u pocetku za kasnije uzivanje, mogu samo da kazem da vredi ;)



napokon neko da ishvali i uopste primeti neke pozitivnije strane ove igre
 
nego, zaglavio sam se, pa me interesuje jel se jos nekom desavalo ?

u yangar-u kad dodjete do onog doktora koga ste spasili, treba da se dobije zadatak da se malo proseta okolo sa nekim od njih radi nekih istrazivanja, ima neki zemljotres i treba da cuvas doktora. posle toga dobijas neki slem koji te stiti od psi emission-a. e pa problem je ja nema sanse da dobijem takav neki zadatak. jedino sto je greska sto sam prvo pricao sa prvim doktorom (onim na ulazu u odelu) a tek posle sa drugim (zatvorenom u prostoriji) ?
 
nego, zaglavio sam se, pa me interesuje jel se jos nekom desavalo ?

u yangar-u kad dodjete do onog doktora koga ste spasili, treba da se dobije zadatak da se malo proseta okolo sa nekim od njih radi nekih istrazivanja, ima neki zemljotres i treba da cuvas doktora. posle toga dobijas neki slem koji te stiti od psi emission-a. e pa problem je ja nema sanse da dobijem takav neki zadatak. jedino sto je greska sto sam prvo pricao sa prvim doktorom (onim na ulazu u odelu) a tek posle sa drugim (zatvorenom u prostoriji) ?

U Yantaru dobijes quest od dr Sakharova da 'prosetas' sa dr Kruglovom,bolje receno cuvas ga da ne naleti na metak od lutajucih zombija,posto mu to bash ide od ruke!Da bude jos sladje zombi-vojnici nisu obelezeni,tako da iznenadjenje ne gine...
Fora je da sacekas par sekundi-minuta da Kruglov izadje iz laboratorije i onda ga pratis.Inace
procitao sam na nekom drugom forumu da se cesto deshava da Kruglov pred kraj misije pogine (pre toga imas cut scene,ali bukvalno ne mozes da uradis nista da mu pomognes),ne znam dal' je bug,meni je ostao ziv,ali tek iz drugog pokusaja!
Inace bez obzira dal' ce da prezivi ili ce da ga roknu,nista ne menja nastavak igre,to je jedini quest sa dr. Kruglovom!:bottle:
 
Poslednja izmena:
Au predjoh ali nazalost suvise brzo.Sta cu kad sam ugasio Brain Schorcher izbio je pakao pa sam morao poteran atmosferom da krenem do kraja.Ali kraj je tuzan u mom slucaju.
Inace sto se tice same igre nekih preteranih zamerki i nemam.Mislim postoji dosta mana i tehnickih problema ali se oni mogu zanemariti ako se udubite u atmosferu i pricu koju ova igra ima da ponudi.Ja sam to nekko prezvakao.Inace veoma zanimljiva puska Gauss Gun.Samo da sam je dobio ranije bi bio body count mnogo veci:) Takodje je i solidna FT 200M ali do kraja nisam naleteo na nju.Eto toliko za sada.Sad cu da se vratim na neki od prethodnih sajvova pa polako da tumaram.
 
Ajde mi konstruktivno, ali zaista konstruktivno objasni cemu taj podrugljivi smeh, za mene je HALO najbolja FPS igra ikada napravljena, svako ko ima veze sa FPS-om modernog doba zna da su HL1 i HALO neprevazidjene igre, dajte mi par vasih aduta protiv HALO-a i ja cu ih odma pomesti, cela franzisa je u zadnjih nekoliko godina pokrala sve najbolje fazone iz konzolne igre koja je posle prebacena na PC - od Far Cry-a (kako je to tamo providno napravljeno), do HL2 preko F.E.A.R.-a...svugde fazoni iz Halo-a a ti mi tu pricas bajke, sto se tice akcije i komedije HALO je the best of the best u svojoj zoni, pogotovo sama prica i izvodjenje, e sad sto grafika nije directx 10 :D manje vise, odigraj je pa vidi kako se pravi storyline i kreira neizvesno okruzenje.
Ma nije to podrugljivi smeh, to ja delim radost sa tobom.
 
ovo sto je Snake rekao za stalkera, stoji...ponovio sam slicno vise puta...ovu igru ne treba prelaziti na brzaka...i kad se iz "army warehouses" nivoa ode do prvog ili garbage nivoa, to je setnjica kroz park...sa HK G36 puskom napucavanje je na mestu, a da ne govorim kako je sa SVD-om ili SVU-om....
NPC-ovi se sjajno ponasaju, btw...kad ih gledam kako idu naizmenicno u patrole, a onda sednu pored vatre i tamburaju...simpa skroz.
 
Jel vi niste pronasli "BIG BEN" Pistolj ? Jedan do dva metka u protivnika sa armor pircing rounds i on pada. Pise da je ultra neprecizan, medjutim postao je moje omiljeno oruzje, i tako sve fajtove radim tako sto utrcim na <10 metara, vadim Big Ben (koristi 5.62 ammo cini mi se (to je kao namerno ne relana modifikacija standardnog modela) i samo ih sastekam sve po glavama, radi ko rail gun u q3 :p

Inace ono nije jedini Gordon Freeman, vec sam kacio screenshot jos jednog koga ranije nadjete (i ovaj "Big Ben" gun odma iza njega). Ko zna gde ga sve jos ima (Freemana). Ja sam posle citanja e-comic-a sa Gordonom Frohmanom zamrzeo Freemana kao i glavni junak :D Long live the "Combined" !
 
Kod mene su u Legalni krug usle samo proverene igre...HL2, HL2-ep1, F.E.A.R. ,C&C Generals, COD2 i igra iz koje u zadnjoj deceniji maltene svi kradu fazone, najbolja FPS igra ikada napravljena - HALO

To je tvoja stvar. Otvori zasebnu temu, pa raspravljaj o tim igrama i traži konkretne odgovore.

@snake
Igra uopće nije neoptimizirana. Maksimum detalji i velike rezolucije nisu za tvoju grafičku što je i logično. Za dynamic lightning pri većim rezolucijama treba imati 8800 grafičku. I 2gb ram memorije je više nego dovoljno. Ima li tvoj prijatelj instaliran 10001 patch?

STALKER je grafički najimpresivnija igra trenutno na PC-u. Ako se malo bolje zagledaš vidjet ćeš i zašto. I nemoj gledati samo kolorit, jer on ne čini grafiku naprednom i zahtjevnom.

@NikolaT
Na tvojoj mašini bi igra trebala super raditi, normalno pod uslovom da koristiš statično osvjetljenje i nabaciš još 512mb ram memorije. I igra izgleda odlično bez dinamičkog osvjetljenja.
 
Poslednja izmena:
STALKER je grafički najimpresivnija igra trenutno na PC-u. Ako se malo bolje zagledaš vidjet ćeš i zašto. I nemoj gledati samo kolorit, jer on ne čini grafiku naprednom i zahtjevnom.
Impresivan je jedino sveopšti manjak detalja i poligona kao i nedostatak najprostijeg bamp mapinga u jednoj igri iz 2007.
 
Ajde mi konstruktivno, ali zaista konstruktivno objasni cemu taj podrugljivi smeh, za mene je HALO najbolja FPS igra ikada napravljena, svako ko ima veze sa FPS-om modernog doba zna da su HL1 i HALO neprevazidjene igre, dajte mi par vasih aduta protiv HALO-a i ja cu ih odma pomesti, cela franzisa je u zadnjih nekoliko godina pokrala sve najbolje fazone iz konzolne igre koja je posle prebacena na PC - od Far Cry-a (kako je to tamo providno napravljeno), do HL2 preko F.E.A.R.-a...svugde fazoni iz Halo-a a ti mi tu pricas bajke, sto se tice akcije i komedije HALO je the best of the best u svojoj zoni, pogotovo sama prica i izvodjenje, e sad sto grafika nije directx 10 :D manje vise, odigraj je pa vidi kako se pravi storyline i kreira neizvesno okruzenje.
Tvoj igracki staz je ocigledno mali kad mozes da kazes za HALO da je najbojla fps igra odigrao sam igru jedni 3puta kad nisam imao sta drugo sve sto mogu da kazem je plitka i isparazna zanimacija kad bas nema sta drugo za decu do 12godina dobra je da raspaljuje mastu odradjena perfektno ali za taj uzrast i za retardirane amerikance kojima je trebalo smanjiti tezinu TOMB RAIDERa da bi uopste igrali igru tako da im je HALO vrh igra:D
 
Poslednja izmena:
Impresivan je jedino sveopšti manjak detalja i poligona kao i nedostatak najprostijeg bamp mapinga u jednoj igri iz 2007.
kako bre nema bump mappinga?:trust: Pa najbolje se vidi kad se pridje nekom kamionu...cigle...zidovi...tj. ovo je napredniji bump mapping (paralax).
Ne znam...meni je ovde grafika ekstra.I super radi...steta je sto nema onako impresivno nebo k'o u oblivionu, ali ovde SVE ima senku...plus flashlight baca svoju (kao u doomu3 i q4)...senka uz to i super izgleda, mnogo mi se vise svidja nego ona iz fear-a...vatra je odlicno odradjena, a i explozije od bombe...fali tu jos malo fear-ovih fensi efekata (varnice, decals-i i slicno)...al daleko od toga da je grafika losa...
Treba pohvaliti i skoro 100% realno odradjene objekte...svaka greda/ploca/stub su na mestu, nema nekih vrata koja vode ni-u-sta...fabrike/skladista/facility-ji mi deluju potpuno realisticno.Kranovi, gradilista,gradjevinski materijal....sve je na svom mestu.
@Gx-x: yep, ja nasao big bena...jes' prangija je extra...koristi onaj 9x39 metkic od snajpa/assault puske...al sta cu, kad volem shotgun
Inace je i ovde mr. Frohman izgleda radio na nabavci materijala, s' obzirom da ima dosta explozivnih buritja :D
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno