Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ljudi, jel se vi sećate da je pre jedno tri godine kompletan razvojni tim S.T.A.L.K.E.R.-a dao otkaz i da su onda tražili ko će da im završi igru? Ovi što su završili igru su dovedeni samo da pokrpe šta se da pokrpiti i da se igra gurne na tržište. Kako-tako.

Gledano iz te perspektive, dobili smo i bolje nego što se dalo očekivati.

Nije tako bilo.
 
mali offtopic:
AA je uradjen iz shadera tako sto engine uzme finalni frejm malo ga bluruje i pricuva. Takodje, na finalni frejm primeni filter za detekciju ivica. Na kraju pomesa originalni finalni frej sa blurovanim u zavisnosti od rezultata filtera za detekciju ivica. Inace ovo nije pravi AA... ovo je fake AA ali dosta dobro izgleda.

je l to ono sto je (valjda) Tim Sweeney pominjao jos par godina unazad, da sa dx9 mozemo zaboraviti na klasichan AA i opterecenje koje vrsi na graficku? :)
 
naravno da mozes da poubijas svaku frakciju bez pardona...ali koliko sam procitao na gamespotu, kraj igre je u tom slucaju maaalo drugaciji :) tj, kad se pociste duty, freedom i monolith baje...


Koliko ce metaka biti potrebno da se to uradi... cccc... sad si me bas zainteresovao... sutra pocinjem ispocetka sve su da sravnim sunce im chernobiljsko... hahahah
 
Posle pripjata je glavni nivo... tu su sva 3 kraja...

Nisu u pitanju 3 razlicita kraja vec 7!!:eyebrows:
Kad udjes u NPC Chernobyl,postoje dve opcije-da ides dole merdevinama,na kraju eventualno dodjes do Wish Maker-a,zavisno od reputacije,kolicine novca koju imas,kojoj frakciji si pristupio i jos par sitnica dobijas 4 razlicite opcije odnosno zelje da pozelis.Uglavnom sva 4 su losa kraja.
Ako pre dolaska u Pripyat odradis quest da pricas sa Guidom,pa pronadjes doktora koji ti otkrije lokaciju u Pripyat-u,sobu u hotelu gde se nalazi dekoder za vrata koja vode do C-Consciousness,dobijas 2. opcije,koje su u sustini pravi kraj.
Kod C-Consciousness-a ides ako u NPC Chernobyl izaberes da ides gore uz stepenice...
 
Poslednja izmena od urednika:
@silversurfer: e da, to je to.
Znam za te opcije koje mozes da dobijes kod wishmaker-a...a tu su i te dve...to je 6...sedmi jos nisam pronasao :) phiii koliko sam nestrpljiv
@Raven:
probaj samo da pobijes njihove vodje (kod wishmakera se dobije nova opcija onda- do you want to rool the world?).
...a za ostale bas treba puno dzebane...zato se mora balansirati izmedju frakcija...rokati samo one sa kojima moras da zaratis...(banditi, vojska i monolith)
-Inace sad sa SEVA odelom i G36 prangijam sve odreda bez problema...svo ono nerviranje sa pocetka je nestalo...jednom sam se spawn-ovao usred bandit kampa (njih 6-7) i mogao sam komotno da se odsetam malo dalje i da ih jednog po jednog headshot-ujem...opusteno.
-video sam fajt izmedju copora kerova, svinje i jednog bloodsucker-a...bas praznik za oci :D
 
Poslednja izmena:
Imam problem sa ovom igrom... neprestano joj dajem novu šansu (sada još teže, pored Shivering-a), a vaki put se dogodi nešto što me odbije... Poslednje moram podeliti sa vama...

Posle žestokog napucavanja (koje, priznajem, postepeno izgleda sve bolje, ali opet ni blizu nečeg posebnog), napuštao sam poprište bitke i pet neprijatelja je palo sa drveta. Tik ispred mene, pred mojim očima!!! :D

Niti ih je bilo na radaru, niti su ima logike da budu tu. Eto tako, prisustvovao sam spawnovanju redovne patrole vojnika, a health je bio na izdisaju...

Da ne pričam kako mi je sada mrsko da opet prelazim naporan kvest.

Samo tako, eto, da podelim sa vama.. ;)
 
Sada će starac, G!!! i kutija da ti kažu da je to ok, jer je prirodno da su oni koje si prethodno pobio zvali pojačanje :)
 
Kada sam resavao 'Family Rifle Quest',sretoh starog poznanika Gordona Freemena u ne bas svezem izdanju...Maznuo sam mu oruzje,ionako mu vise nece trebati:d
 

Prilozi

  • Gordon Freeman.jpg
    Gordon Freeman.jpg
    140.5 KB · Pregleda: 109
Imam problem sa ovom igrom... neprestano joj dajem novu šansu (sada još teže, pored Shivering-a), a vaki put se dogodi nešto što me odbije... Poslednje moram podeliti sa vama...

Posle žestokog napucavanja (koje, priznajem, postepeno izgleda sve bolje, ali opet ni blizu nečeg posebnog), napuštao sam poprište bitke i pet neprijatelja je palo sa drveta. Tik ispred mene, pred mojim očima!!! :D

Niti ih je bilo na radaru, niti su ima logike da budu tu. Eto tako, prisustvovao sam spawnovanju redovne patrole vojnika, a health je bio na izdisaju...

Da ne pričam kako mi je sada mrsko da opet prelazim naporan kvest.

Samo tako, eto, da podelim sa vama.. ;)

To se redovno desava kad se pridje izlasku/ulazu izmedju sektora...jednostavno grupa koja prolazi sektore kao i ti...*** jeste bezveze, ali to je nekakav nusprodukt deljenja zone na load-ujuce nivoe...meni se to desava i sa banditima i sa vojnicima...zato uvek drzim pusku na gotovs i prst na tasteru za sprint kad treba da pridjem loadingu...
Takodje mogu da se desantuju iz helisa koji obicno pocne da patrolira iznad baze koja se pocisti od vojnika...
...i naravno mozda si ubo spawn point...mada ja nisam to primetio, lutajuci mapom da se ispred mene spawn-uju, a da nije iz jednog od prethodna dva razloga...
@filipenko:
Pa kad se pocisti baza/control point od vojnika, onda dolazi helis i dolazi spetsnaz :) ....jedna od cool stvari u igri :)
 
Poslednja izmena:
Kada sam resavao 'Family Rifle Quest',sretoh starog poznanika Gordona Freemena u ne bas svezem izdanju...Maznuo sam mu oruzje,ionako mu vise nece trebati:d

Sramota!!! Ovo je van svake kategorije dobrog ukusa, pa kako ih nije sramota uvrstavati interplanetarno najbolju igru u vidu HL1 i HL2 u ovakvo ***** duzine 532 parseca. Mislio sam igri da dam jos jednu sansu ali ovo je prevrsilo svaku granicu.
 
Posle žestokog napucavanja (koje, priznajem, postepeno izgleda sve bolje, ali opet ni blizu nečeg posebnog), napuštao sam poprište bitke i pet neprijatelja je palo sa drveta. Tik ispred mene, pred mojim očima!!! :D
Sreća pa ti niti jedan nije pao na glavu! Zamisli da su te sredili bez ispaljenog metka!?

Sramota!!! Ovo je van svake kategorije dobrog ukusa, pa kako ih nije sramota uvrstavati interplanetarno najbolju igru u vidu HL1 i HL2 u ovakvo ***** duzine 532 parseca. Mislio sam igri da dam jos jednu sansu ali ovo je prevrsilo svaku granicu.
Baš su bezobrazni! Sram ih bilo! Reci mi samo koliko si platio igru kad se toliko žališ.
 
Sreća pa ti niti jedan nije pao na glavu! Zamisli da su te sredili bez ispaljenog metka!?


Baš su bezobrazni! Sram ih bilo! Reci mi samo koliko si platio igru kad se toliko žališ.

Da sam to djubre morao jos i da platim momentalno bi slao tuzbu u Strasbourg, zato je bolje ovako...uzmes i pogledas, kada je odigras do kraja jedno 2 puta kupis original, tako ja radim, davanje para unapred za igrice na PC-u...to u ovoj (i tvojoj) zemlji moze samo neko ko nema veze sa zivotom. :type:
 
Poslednja izmena:
Da sam to djubre morao jos i da platim momentalno bi slao tuzbu u Strasbourg, zato je bolje ovako...uzmes i pogledas, kada je odigras do kraja jedno 2 puta kupis original, tako ja radim, davanje para unapred za igrice na PC-u...to u ovoj (i tvojoj) zemlji moze samo neko ko nema veze sa zivotom. :type:

Ja sam obrnuo Supreme Commander, pa sam tek onda kupio original.
A STALKER-a bi kupio original, i ako ga jos nisam zavrsio.
 
Ljudi,to sto pocetna oruzja promasuju nije uopste uradjeno da bi igra delovala realno,vec da bi ostavili prostora za nova oruzja koja se pojavljuju i koja su mnogo preciznija i ubojitija.To je cela prica vezana za to.Pa na pocetku ubijas samo mutirane kerove-ne treb vam bazuka za to.
 
Poslednja izmena:
Ova druga slika je posle flajke vodke, kakav bre AA :d
 
Pa to je ruski AA :d
Inace imam neki utisak da je,u stvari Quincunx 2xAA dobijen upotrebom regularnog 2xAA i metodom koriscenom u STALKERU,koju je Yooyo opisao.Ne znam sta Yooyo misli o ovome.
 
Ja sam obrnuo Supreme Commander, pa sam tek onda kupio original.
A STALKER-a bi kupio original, i ako ga jos nisam zavrsio.

Kod mene su u Legalni krug usle samo proverene igre...HL2, HL2-ep1, F.E.A.R. ,C&C Generals, COD2 i igra iz koje u zadnjoj deceniji maltene svi kradu fazone, najbolja FPS igra ikada napravljena - HALO
 
opet offtopic...
Deferred rendering se izvodi na sledeci nacin:
1. kreira se 4 offscreen color-buffera (RGBA) + z-bufer + stencil
2. u prvom prolazu se renderuje za svaki pixel na ekranu njegova pozicija (xyz), ambientalna boja (rgb), difuzna boja tj. boja iz texture (rgb), normala (xyz), material-ID (float 0...1), gloss (float 0..1) i emisivna konstanta (rgb). Sve ovo nije moguce smestiti u klasican pixel, pa se odgovarajucim trikovima ove informacije enkodiraju u 4x RGBA32f ili 4xRGBA16f (manja preciznost). Sve ovo se renderuje u offscreen buffere koji na sadasnjim karticama ne podrzavaju multisample AA. Medjutim i da podrzavaju opet nemoze da se koristi jer se moze desiti situacija da boja nekog pixela zavisi od vise objekata koji polaze kriz njega.
3. Sada se za svako svetlo u sceni racuna njegov radius delovanja i crta se sfera u stencil bufferu. Zatim se renedruju shadow mape za to svetlo. Na kraju 4 pocetna buffera se koriste kao ulazne texture za sencenje senki od datog izvora svetla. Ovo je verovali ili ne 2D operacija jer se sve neophodne informacije za osvetljenje nalaze u ona 4 buffera.
4. Kada se zavrsi sa svetlima dobija se finalna slika koja se salje na antialiasing. Antialiasing radi na seldeci nacin:
- napravi se nova textura koja sadrzi rezultat edge filtera (kao u photoshopu edge detection). Ovaj filter jednostavno juri pixele oko kojih vlada veliki kontrast i jacinu kontrasta belezi kao rezultat.
- napravi se blurovana textura od originalne slike
- sada se odradi jos jedan prolaz u kome kombinuju originalna i blurovana slika u zavisnosti od rezultata egde filtera.
5. Posle AA prolaza ako je ukljucen HDR radi se smanjivanje slike u manji buffer, pa se odradi malo jaci blur pa se odredi prosecna boja i na kraju tone mapping. Blurovana slika se doda na originalnu u nekom odnosu i primeni se HDR proracun.

Ovaj nacin renderinga zahteva dosta memorije za framebuffere. Ako se koristi npr... 4xRGBA32f + z-buffer + stencil + AA + edge dobija se brojka od xres * yres * 76. Za rez 1280*1024 to izadje 95mb. Zahteva i veliki mem bandwidth, i nemoze se koristiti hw AA. Mozete da ukljucujete AA iz driver setup-a ali to nema ama bas nikakvog efekta na finalni rezultat.

Vise detalja o deferred renderingu mozete procitati u knjizi GPU GEMS 2 (koju je izdala NVidia). Autor clanka je Oles Shishkovtsov (lead programer STALKER-a).
 
LOL na kvadrat....
 
mislim da je klasican AA MNOGO bolji - radi i vidi se ! :d Ovaj samo zamuti sliku i pri tome pojede gomilu vrama i ko zna cega jos, a jaggies ostaju...
 
Poslednja izmena:
Pa pazi... klasican AA jeste bolji... Ali deferred rendering je takav. Nemoze da radi sa AA. mozda nekad neko smisli tweak.

Sto se mene tice.. nikad ni u jednoj igri nisam upalio AA... i ne smeta mi.
 
zavisi kakav monitor imas i u kojoj rezoluciji teras igre. Ako imas CRT onda u 1600x1200 i nema potrebe za AA, sem, ako kao ja, volis SS AA, a tu rezolucija ne pomaze, taj efekat samo sa njime mozes dobiti (ako ne gresim, a mislimd a ne gresim, peglanja zice na ogradi i tako to se ne desavaju sa dizanjem rezolucije, vec samo adaptive (ati) ili multi ili super sampling AA (nvidia).
 
Jes da je ovde sve receno al ajde da i ja dam par utisaka.Sto se mene tice igra varira od odusevljenja do razocarenja.Braca rusi su se stvarno potrudili svaka im cast ali mora se priznati da fali ta mala finalizacija sto je tako tipicno za sve ruske proizvode(pod ovim mislim na "Hard truck apokalipse").O pucanju i prepucavanju necu da trosim tastaturu vec smo dovoljno culi,meni sta je prvi zasmetalo sto u prici sa drugim karakterima uglavnom dobijem suv text tek poneki put propracen govorom-milslikm alo ovo je ipak 2007.Drugo muzika koja prati igru mogla je stvarno da bude malo "nabijenija",gde je bre onaj cuveni adrenalinski shock koji muzika treba da ti priredi pred neku odlucujucu akciju-mislim nije sve u grafici(ako se prisetimo npr."far cry"-ja znace te o cemu govorim).Ali i pored svega toga mislim da je igra prilicno zanimljiva i da samo treba da covek bude malo uporniji i ne odustaje na samom pocetku jer kad se malo uzivis u igru shvatis i njene pozitivne strane :).Da dodam jos da su ove cizme na glavnom liku napravljene od neke posebne ne rdjajuce gume jer predje ja kilometre i gigametre sa njim a one ga jos uvek sluze.Mislim da su ipak mogli i da ubace neko prevozno sredstvo da bi bilo mnogo interesantnije :):)(Sad samo nemoj da mi neko kaze da u radioaktivnoj atmosferi motor nemoze da radi jer nema dovoljno kiseonika za smesu :) )Eto ja napisah sta sam imao i samo josda dodam da meni sa 7600gt i 2gb rama u 1024x768 na max podesavanjima radi sasvim zadovoljavajuce.Pozdrav.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno