Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tvoj igracki staz je ocigledno mali kad mozes da kazes za HALO da je najbojla fps igra odigrao sam igru jedni 3puta kad nisam imao sta drugo sve sto mogu da kazem je plitka i isparazna zanimacija kad bas nema sta drugo za decu do 12godina dobra je da raspaljuje mastu odradjena perfektno ali za taj uzrast i za retardirane amerikance kojima je trebalo smanjiti tezinu TOMB RAIDERa da bi uopste igrali igru tako da im je HALO vrh igra:D

Moj igracki staz je duzi nego tvoj zivot (verovatno i mnogo duzi nego tvoj ceo zivot) a sto se tice tih fora sa amerikancima tu F.E.A.R. prednjaci po svemu. S.T.A.L.K.E.R. je sa druge strane nevidjen promasaj, iako je grafika na svom mestu (kao sto je neko rekao, kutije, burici, vrata) sve ostalo vodi nigde.
 
Impresivan je jedino sveopšti manjak detalja i poligona kao i nedostatak najprostijeg bamp mapinga u jednoj igri iz 2007.

Naznam da li pricamo o istoj igri, ali STALKER koji ja imam je bump-mapiran svuda!!! Sve ima bump.. asfalt, zidovi, drvece... i to ne obican bump nego parallax!!! E sad.. nema puno specular osvetljenja da se taj bump bolje vidi, a to je verovatno zasto sto je sve prljavo, prasnjavo i zardjalo pa nema sta da se sija.
 
Moj igracki staz je duzi nego tvoj zivot (verovatno i mnogo duzi nego tvoj ceo zivot) a sto se tice tih fora sa amerikancima tu F.E.A.R. prednjaci po svemu. S.T.A.L.K.E.R. je sa druge strane nevidjen promasaj, iako je grafika na svom mestu (kao sto je neko rekao, kutije, burici, vrata) sve ostalo vodi nigde.
Sto se tice F.E.A.R.a slazem se sto se tice S.T.A.L.K.E.R.a ne grafika nije presudna stvar da bi se reklo dali je neka igra dobra moze na trenutak da zamaze oci ali smo na trenutak ja cak stavise uopse nisam odusevljen grafikom koliko samom igrom konceptom i nacinom izvodjenja nije klasican fps a i nesmara kao pojedini naslovi koji pokusavaju to da budu ima zaista mnogo propusta i nedovrsenih stvari koje ni pecevima nemogu da se isprave i nisu vezane za pucanje ili tako neke stvari koje su u sustini dobro uredjene sve zavisi iz kog ugla se posmatra cela igra, igra ima neki svoj smek kao recimo RIDDICK, SPELL FORCE, FAR CRY, PARIAH, SACRED, TRIBES vengeance, ima i mnogo starijih naslova da nenavodi moglo bi se reci i HALO samo da oni vanzemajci nisu onako retardirani i da igra nije prelaka kao sto sam reko za populaciju do 12godina daleko od najboljeg fpsa vecina igara za konzole (90%) se jednostavno prave tako kao kratke zanimacije koja se konzumira pola sata sat dnevno i da u tih sat vremena bude zanimljiva. Ni meni se stalker nije svideo na prvi pogled posle pola sata igranja i to dali ce ti se svideti ili ne zavisi od toga na koji nacin prihvatas igru moje misljenje je da je treba igrati polako i strpljivo najvise mi se svidja to sto ako se malo prosvrlja po mapi i po nekim naizgled nebitnim objektima moze da se pronadje stosta zanimljivo a i resavanje zadatakak kako glavnih tako i sporednih utice na tok i ishod same igre. Sto se tice igrackog iskustva kad neko kaze za HALO da je najboja fps igra nista drugo nemoze ni da se zakljuci pa nisam mogo da neodreagujem, ili ti jednostavno neigras taj tip igra samo povremeno pa ti je halo kao laka zanimacija bio zanimljiviji i igriviji od stalkera ili obliviona koji su nesto sasvim drugo mozda podsecaju na nesto sto bi ti voleo da budu a nisu.
 
Moj igracki staz je duzi nego tvoj zivot (verovatno i mnogo duzi nego tvoj ceo zivot) a sto se tice tih fora sa amerikancima tu F.E.A.R. prednjaci po svemu. S.T.A.L.K.E.R. je sa druge strane nevidjen promasaj, iako je grafika na svom mestu (kao sto je neko rekao, kutije, burici, vrata) sve ostalo vodi nigde.

Stalker je Fallout iz prvog lica (ono sto je Beth. mozda i htela da uradi sa Falloutom, ali su ih ozraceni Cernobilci preduhitrili). Zato Stalker pogadja pravo u srce.
Uz Stalkera mogu da cepam beo luk, slaninu i kiseo kupus, a uz Halo neki cips i limunadu.
 
Stalker je Fallout iz prvog lica (ono sto je Beth. mozda i htela da uradi sa Falloutom, ali su ih ozraceni Cernobilci preduhitrili). Zato Stalker pogadja pravo u srce.
Uz Stalkera mogu da cepam beo luk, slaninu i kiseo kupus, a uz Halo neki cips i limunadu.
E sad si me za**** ja se ubi da objasnim coveku da je u zabludi a ti tako:D i kad pojdes cips i popijes limunadu.. taman toliko i moze halo da te drzi uz komp posle mozes da ga izbrises da nezuzima mesto:D dok recimo stalker jednom instaliras nikad nebrises uvek igras:banana:
 
Nije mi jasno kako neki nisu prmetili bump-mapping,ne samo da ga ima svuda,nego i odlicno izgleda.Recimo stablo drveta izgleda mnogo dobro kad pridjes skroz.

@*******i:Sto se tice Halo,imamo isto misljenje,samo mi nije jasno kako te nije mrzelo da ga igras tri puta do kraja? :D
 
Nije mi jasno kako neki nisu prmetili bump-mapping,ne samo da ga ima svuda,nego i odlicno izgleda.Recimo stablo drveta izgleda mnogo dobro kad pridjes skroz.
@*******i:Sto se tice Halo,imamo isto misljenje,samo mi nije jasno kako te nije mrzelo da ga igras tri puta do kraja? :D
Imao sam mnogo cipsa i limunade:D :D :D ma kad se igra pojavila sa svim ukljucenim detaljima na max nije bas bila igriva sa kartom koju sam tad imao to je bila fx karta najaci model 5800ultra
a i za razliku od pojedinih volim da dam fer sansu igri ako me uopsta zainteresuje ipak je to fps ocekivao sam da ce se situacija kako igra odmice sto se tice same igre popraviti ali nije u sustini nije uopste losa igra ali nije nesto sto cu uvek igrati kao recimo stalker, farcry i tako jos poneki naslovi koje sam vec naveo, kasnije sam je odigrao jos jednom kad sam pazario x800 i x850 tu je situacija bila mnogo bolja sto se tice igrivosti a to znaci preko 50-60fps a poco sam i treci put ali nisam zavrsio valjda sam svatio da je besmisleno:d
nemozes ni da zamislis kolko sam puta odigrao farcry i nikad mi nije dosadio ili sacred:banana:
 
Poslednja izmena:
Naravno da je HALO najbolji FPS svih vremena ali na konzolama :D a za njih postoji poseban forum tako da nema potrebe da sirite pricu u tom smeru.BTW nikad necu zaboraviti onu dvoranu u kojoj se napucavas sat vremena sa jednim-te-istim protivnicima :vomit:.Drzite se STALKER-a,meni sutra stize,nisam hteo da krecem dok ne izadje bar 1 oficijelni patch.
 
Poslednja izmena:
Stalker je Fallout iz prvog lica (ono sto je Beth. mozda i htela da uradi sa Falloutom, ali su ih ozraceni Cernobilci preduhitrili). Zato Stalker pogadja pravo u srce.
Uz Stalkera mogu da cepam beo luk, slaninu i kiseo kupus, a uz Halo neki cips i limunadu.

@ALL

HALO ima neverovatnu atmosferu, odlicno je koncipiran i prepunjen akcijom, neke stvari su jednostavno neprevazidjene u toj igri. HL2 je na momente previse naporan, F.E.A.R. je kao sto sam rekao previse providan, PREY ima nekih originalnih fora a S.T.A.L.K.E.R. nit mirise ali dosta smrdi jer je izvodjenje nevidjeno traljavo uradjeno, ok sa grafikom ali jednostavno nacin izvodjenja je neverovatno debilno odradjen, i jedno pitanje za pucanje iz blizine koje ne daje efekat - da niste mozda pomislili da mecima treba vremena da razviju brzinu :D :D
 
Nije mi jasno kako neki nisu prmetili bump-mapping,ne samo da ga ima svuda,nego i odlicno izgleda.Recimo stablo drveta izgleda mnogo dobro kad pridjes skroz.

@*******i:Sto se tice Halo,imamo isto misljenje,samo mi nije jasno kako te nije mrzelo da ga igras tri puta do kraja? :D

nisu ga primetili zato sto ga ima tek kad teksture stavis na maximum, na nizim vrednostima ga nema svuda i ne izgleda ni priblizno dobro. U prevodu - ljudi sa slabijim masinama su osudjeni da ovu igru igraju u DX8 verziji... (po izgledu). Grafika je na nekim mestima jako dobra, a na nekim ocajna. zahtevnost doticne i dalje ne mogu da protumacim. U onim zelenim radioaktivnim mocvarama mozemo da vidimo jako lepo isuseno drvece cudnih oblika i ispod njega 32x32 teksture koje predstavljaju vodu, koja je sama po sebi coskasta ko zguzvan tetrapak, te samim tim kvari utisak onog lepog drveca. Gledajuci slike i citajuci tekst sa sajta one zenske sto je obilazila cernobil mogu da zakljucim da STALKER ne da nije veran tome (izuzimajuci prljavstinu, rdju i starost) nego je ko da sam u malom mokrom lugu ili na periferiji nekog grada. Na fotografijama zenske koja je obilazila ono sve sam stekao utisak da je to jedno bezivotno mesto pod suncem, a u ovoj igri imam utisak kao da sam u engleskoj. Kisa non stop, sve sumorno i jadno itd. Ok, verovatno je to namerno uradjeno, ali kad izadje sunce u igri sve izgleda lepse i zivlje i kompletan utisak "mrtvila" je jos veci i bolji. Forisaranje kisurine je totalno nepotrebno. One komande za menjanje vremena nisu dobre jer ne menjaju vreme vec UBRZAVAJU vreme, pa jedan minut toga ispadne kao jedan dan i mnogi kvestovi propadnu.

Sa druge strane, kad je zahtevnost u pitanju - mislim da igra ne opravdava doticni. Kad se sidje u podzemlje igra radi losije nego napolju, a losije radi od recim FEAR-a (koji inace lose radi) i pri tom losije i izgleda. ko je igrao "Condemned - Criminal originis" zna koliko je to dobro moglo da izgleda i bolje da radi uprkos robusnom fear engine-u (znam da se engine ne zove ako ali sam zaboravio kako se zove). Naravno oni koji su "Condemkned" igrali na 9600xt nemoraju da se javljaju jer nisu videli ni "C" od "Condemned-a"

Nije mi jasno zasto su morali da prave ceo engine i da brljaju kad su vec imali veliku kucu iza sebe. Mogli su jos pre dve godine da kupe dobar engine, da ga modifikuju i da zavrse igru kako treba. Neko je pomenuo da vatra dobro izgleda - meni ta vatra izgleda kao spriteovana, uopste ne gori vec se smenjuju slicice i ima haze efekat koji smo videli jos u doom3, samo je tamo bio bolji. Anomalije su, da se ne lazemo - smesne. Kad sam citao o njima (dok ih nisam video) zamisljao sam reone tipa 20 m2 u kojima se nesto desava, nesto cudno i u kojima se bacis u frku kad si skontao da si zasao u njih, ono sto sam video je sasvim suprotno. To je moglo i moralo mnogo bolje da se uradi, ane samo copy/paste anomalija kad oces da ogradis neki veci prostor...

Stalker je dobar, ali je i posle svih ovih godina rada izasao tehnicki ne dovrsen i nekompletan. to je moj finalni sud o igri.

PS. Da li se secate da je u trailerima uvek bilo prikazivano kako kad ubijes nekog dodjes do njega, uzmes mu ranzorazne stvari, modifikujes svoje oruzje itd. Koliko ste modifikacija nza oruzja nasli u igri ? Posle 15 sati igranja sam nasao granade launcher... WOW...artefakti i njihov efekat je smesan u najmanju ruku, sem stamine +109 sve ostalo je jadno i beskorisno. Onaj artifakt sto daje -20 na radijaciju je jos i najkorisniji, a u sustini bez njega druge artefakte ni ne mozete da koristite...Bolje bi bilo da inventory nisu ni ubacivali , vec samo med kit i oruzja da se menjaju. Eventualno da kupis upgrade-ove, ostalo je nepotrebno totalno. Moglo je da se uradi da na "3" menjam sub-machine guns, na "4" mitraljeze i assault rifles, na "2" pistolje, na "5" bombe i kraj. Cemu smaranje da rucno vucem oruzje u slot ? (a inventory ni za sta drugo ni ne sluzi sem da proveris kolko municije imas i da zamenis oruzje)...
 
Poslednja izmena:
@ALL

HALO ima neverovatnu atmosferu, odlicno je koncipiran i prepunjen akcijom, neke stvari su jednostavno neprevazidjene u toj igri. HL2 je na momente previse naporan, F.E.A.R. je kao sto sam rekao previse providan, PREY ima nekih originalnih fora a S.T.A.L.K.E.R. nit mirise ali dosta smrdi jer je izvodjenje nevidjeno traljavo uradjeno, ok sa grafikom ali jednostavno nacin izvodjenja je neverovatno debilno odradjen, i jedno pitanje za pucanje iz blizine koje ne daje efekat - da niste mozda pomislili da mecima treba vremena da razviju brzinu :D :D

HALO je najveci hype koji sam ikada u zivotu video i najgori FPS koji sam ikada probao. Probao = zato sto sam ga igrao sat vremena i obrisao. Stvarno ne znam sta vi vidite u toj igri. Postal 2 je za HALO nedostizan FPS
 
HALO definitivno jeste najveci hype...ali dobro, ipak je to za sasvim drugu publiku (kojoj ocigledno odgovara).
 
@GX-X: Pa pazi,inventar sluzi,da promenis oklop,pusku,artifakt,da jedes (ovo i dalje ne znam cemu sluzi) itd. tako da je to sasvim ok.Jedino sto sam ocekivai bar malo RPG elemenata,ali onda to bi onda moralo da promeni osnovu igre.
Inace,ne znam dali ste primetili sledece bagove:
-uvodna animacija na trenutke stuca
-pojavljivanje izrazite pikselizacije u toku igre(ovo se resava ulazenjem u opcije za grafiku i pritiskom na use,ne mora nista da se promeni)
-bagovi kad pada kisa u vidu velikih belih poligona
-neki put igra pocne da koci odjednom,a pre toga na istom mestu nije kocila

Da napomenem da sam instalirao patch!
 
Poslednja izmena:
@DAS:

e to ! pikselizacija ! Ja se istripooovooo...Pokazujem drugaru igru, i uso , ucito save, gledam - shimering na sve strane, ko da sam stavio ultra turbo high performance u nvidia drajverima :D, fps ~22, udjem u meni (nesto mu pricam moze to i bolje da izgleda itd bla bla) stavim sve na max i "use" i vratim se u igru kad ono fps ~36, nema shimeringa (sve normalno) i jos bolji framerate ?!?!? WTF ?

PS. Ono sto mene najvise nervira je kad seva, fps u tom momentu padne na - pa ne znam, ne padne, igra se matene zakoci, a ja usred napucavanja...2GB rama...definitivno vise nam ucitavanja i tih problema ali munje i gromovi usred napucavanje = BIG -

Sto kaze moj drugar, " ta munja i taj efekat kad se sve senke pojave je najbolji efekat u igri... steta sto ne mozes da igras tada..."
 
Poslednja izmena:
HALO je najveci hype koji sam ikada u zivotu video i najgori FPS koji sam ikada probao. Probao = zato sto sam ga igrao sat vremena i obrisao. Stvarno ne znam sta vi vidite u toj igri. Postal 2 je za HALO nedostizan FPS
Amin to that;)
a sto se tice verodostojnosti objekata tu gresis ,(ovo sam cak citao na par mesta,jos pre par godina dok je bila u izradi) chernobyl je do detalja prenesen u igru,sta vise znas i sam da ti PDA pokazuje mapu iz pticje perspektive i lepo vidis raspored objekata,uporedi sliku chernobyla sa PDA i sa satelitskog snimka,identicni su,jedino sto me je jako razocaralo je sto se do unit 4 dolazi sa neke leve strane a ne sa prednje i ne moze da se vidi sarkofag i samo to postrojenje,a zeljno sam ocekivao da vidim i da se setam malo da razlgledam.Moram jos da dodam da je izgled sarkofaga u unutrasnjosti perverzno odradjen bio sam zapanjen kako je dobro.
E da , umalo da zaboravim ,presao sam igru prvi put ,zavrsetak je onaj gde grede padaju na mene i od pocetka pa do kraja ja sam ubio mozda 7-8 bloodsuckera a tako sam se pripremao da mi od negde iskoci i isprepada me,kad ono u celu igru ubacili saku bloodsuckera,to mi je bas zasmetalo.
Zakljucak o samoj igri:meni je igra odlicna ,neverovana atmosfera gotovo da mozes da osetis radiaciju koju vetar nosi poljem,potpuno neprijatan osecjaj,grafika je isto fenomenalna uzevsi u obzir da je stara bar 2-3 god(znam posto sam igrao sve mogucje prealpha i beta verzije i grafika je tu bilo skoro ista,a to je bilo pre par godina)izuzetno detaljno je odradjen svaki objekat.Napucavanje ,hmmmmm o tome se vecj pricalo i pricalo i nemam tu sta posebno da dodam sem moglo je bolje.Dodjoh do zvuka ne znam tacno ali neko se zalio kako se onih zvuka gitare nema nikakve druge muzike,pa naravno,sta cje ti? atmosferu pospesuje ova sablasna tisina sa ponekim krikom mutanta u daljini.
toliko od mene kad zamenim graficku onda cju da je opet predjem ,ovoga puta sa dinamickim osvetljenjem.
Ispisah se ja dosta....ae da ne smaram vise:)
 
Poslednja izmena:
@DAS:

e to ! pikselizacija ! Ja se istripooovooo...Pokazujem drugaru igru, i uso , ucito save, gledam - shimering na sve strane, ko da sam stavio ultra turbo high performance u nvidia drajverima :D, fps ~22, udjem u meni (nesto mu pricam moze to i bolje da izgleda itd bla bla) stavim sve na max i "use" i vratim se u igru kad ono fps ~36, nema shimeringa (sve normalno) i jos bolji framerate ?!?!? WTF ?

PS. Ono sto mene najvise nervira je kad seva, fps u tom momentu padne na - pa ne znam, ne padne, igra se matene zakoci, a ja usred napucavanja...2GB rama...definitivno vise nam ucitavanja i tih problema ali munje i gromovi usred napucavanje = BIG -

Sto kaze moj drugar, " ta munja i taj efekat kad se sve senke pojave je najbolji efekat u igri... steta sto ne mozes da igras tada..."

Taj efekat kocenja prilikom seva kod mene se nejavlja ili bilo sta sto moze da iritira tokom igre kao recimo neko seckanje ucitavanje u toku borbe ili tako nekim situacijama jednostavno sve radi savrseno samo se jednom u 6sati igranja desi da igra ispadne sama od sebe zasto neznam, primetio sam da posle instalacije patch mnoge stvari dolaze na svoje mesto kao sto jer recimo bagovanje nekih zadataka preciznost nekih oruzija generalno sve po malo radi bolje i sad je prava milina igrati sve sto je vise igram sve mi se vise svidja prosecan broj freimova je od retkih mozda sam 2-3puta video 25 do najcesce 70%slucj oko 50fps oko 30%preko 60fps u takvim uslovima je preva uzivancija igrati pri rezoluciji 1280x1024 AA neradi neznam zasto sa podesavanjima prikazanim na slici sa masinom iz potpisa.
ss_zajebani_04-03-07_04-53-08_(mainmenu).jpgss_zajebani_04-03-07_04-53-27_(mainmenu).jpg23 fps.jpgPostrojavnje.jpgPostrojavnje 2.jpg
 
Poslednja izmena:
ni ja nisam primetio nikakvo usporavanje kad sevaju munje....radi odlicno...
 
@ALL

HALO ima neverovatnu atmosferu, odlicno je koncipiran i prepunjen akcijom, neke stvari su jednostavno neprevazidjene u toj igri. HL2 je na momente previse naporan, F.E.A.R. je kao sto sam rekao previse providan, PREY ima nekih originalnih fora a S.T.A.L.K.E.R. nit mirise ali dosta smrdi jer je izvodjenje nevidjeno traljavo uradjeno, ok sa grafikom ali jednostavno nacin izvodjenja je neverovatno debilno odradjen, i jedno pitanje za pucanje iz blizine koje ne daje efekat - da niste mozda pomislili da mecima treba vremena da razviju brzinu :D :D

Pogledaj skalu kada te gadjaju oklopljeni vojnici, a ti u krpama.
Mrtav si posle 2 pogotka.
U Stalkeru pogotak u glavu znaci trenutnu smrt, ali da bi nekoga pogodio u glavu je malo teze, dok ne dodjes do snajpera. Zato je Stalker to sto jeste. Pocinjes kao jedan jadan goljo i vremenom skupljas sve i svasta, trejdujes sa drugima, upgradujes. Nema kritikal pogotka sa 2 km i to pistoljem. Noz je jako koristan. Samo desno dugme misa.
 
Amin to that;)
jedino sto me je jako razocaralo je sto se do unit 4 dolazi sa neke leve strane a ne sa prednje i ne moze da se vidi sarkofag i samo to postrojenje,a zeljno sam ocekivao da vidim i da se setam malo da razlgledam.Moram jos da dodam da je izgled sarkofaga u unutrasnjosti perverzno odradjen bio sam zapanjen kako je dobro.
E da , umalo da zaboravim ,presao sam igru prvi put ,zavrsetak je onaj gde grede padaju na mene

Ti si presao sa najpohlepnijim krajem... hahahahah... a imas i drugih krajeva... kraj kada ubijas onu sedmoricu... ides oko unit-a 4... mozes sve da razgledas... trebao si pre nego sto si isao u pripjat da uradis task talk to guide... onda da odes da nadjes doktora u sterloks stash... dobijas novi task neki hotel da nadjes u pripjatu, treba da nadjes neka dokumenta i dekoder... i onda tek ides u sarkofag... treba da nadjes neka vrata... i tu imas dva izbora da pristupis sedmorki ili da ih ubijes... odlukom da ih ubijes mocices da uzivas u predelu oko unit-a 4... hahahah


:-devil-: :-devil-:
 
@gx-x

Nisu ga primjetili zato jer nije pretjerano forsiran, i zato što je to normalno. Pogledaj malo oko sebe pa će ti biti jasnije. Vodene površine izgledaju ružno, no jako malo ih je, pa toliko i ne bodu u oči.

I daj malo napravi poređenje s drugim igrama kad već uporno daviš s tom neoptimizacijom. Prvo da spomenem samo neke grafičke mogućnosti koje ima X-ray engine:

Dynamic lighting i soft shadows.
Parallax/normal mapping.
True per-pixel dynamic lighting.
Floating point HDR, Shader Model 3.0.
Real-time dynamic day-night cycle.
Radiosity.
Dynamic outdoor lighting (ambient occlusion, IBL, dynamic Sun and Sun-shadows).
...

Ovo je prva igra u kojoj svi objekti bacaju sjenke, i prva igra u kojoj paralax mapping distorzira sjenke po 3D teksturama, znači sjenke nisu ravne. Prilikom smjene dana i noći i promjene vremena dinamično osvjetljenje potpuno mijenja izgled okoline, te se mijenja izgled sjenki, izdužuju se ili skraćuju, nestaju i ponovo se pojavljuju... I sasvim je normalno da će se framerate konstantno mijenjati. Nađi mi samo jednu igru koja ima ovoliko detaljne mape te količinu sjenki i ovakvo osvjetljenje, i nađi mi engine koji će pri ovakvim detaljima uspjeti održati igriv framerate, kao što to radi X-ray. A za optimizaciju uvjek ima mjesta. I svaka igra ima mjesta s ružnom grafikom, a pogotovo igre otvorenog tipa.
I zašto da kupuju drugi engine kada imaju svoj koji je još davno bio ispred svog vremena. Samo ga je trebalo nadograditi, što su i napravili 2003godine.

Pogledaj ove dvije shotke i framerate. Obje su u 1280x1024 rez. samo je ova iz Obliviona sa 4xAF, a druga je sa 16xAF.
 

Prilozi

  • Oblivion 2006-09-03 12-00-41-79.jpg
    Oblivion 2006-09-03 12-00-41-79.jpg
    403.9 KB · Pregleda: 86
  • XR_3DA 2007-04-03 12-34-07-71.jpg
    XR_3DA 2007-04-03 12-34-07-71.jpg
    234.6 KB · Pregleda: 90
ni ja nisam primetio nikakvo usporavanje kad sevaju munje....radi odlicno...

blago vama. Meni u trenutku sevanja, kad se vide sve senke napolju, maltene ukoci igra, fps ne pada (gledao frapsom) ali igra se ponasa u toj sekundi kao da ucitava (ali ne ucitava). Stavio sam 2GB rama pre neki dan, ista stvar. Jedino ako vi ne igrate na stencil shadows, to je onda druga stvar, ja drzim dynamic shadows i sun shadows i grass shadows ukljucene...

@starac:

:) ma daj bre, sta je tu revolucionarno u x-ray engine-u ? Sve smo to vec odavno videli, sve sem HDR-a imas u doom3 engine-u. Ja vise primecujem stvari koje nedostaju u x-ray, ali to je i normalno, uvek vidimo ono sto nam fali, a ne i ono sto imamo.

Ono poredjenje obliviona i stalkera uopste nije na mestu. (jesu li iste graficke uopste ? Drugo, ne radi oblivion valjda stalno u 16fps ? :trust:) Nit je trava ista, nit je isti efekat doticne, nit je na onom SS-u u stalkeru trava preko celog ekrana... :S: Ajde da uporedimo framerate u FEAR-u u podrumima gde ima mnogo izvora svetla i senki (sa paralax i specular mapinzima) i framerate u stalkeru i recimo podrumu one X18 laboratorije...

Ma, nije ni bitno. :wave:
 
Poslednja izmena:
@gx-x
Ma to se ti plasis grmljavine mozak ti se iskluci na 2sek svaki put kad sevne pa ti se cini da koci
nazalost u tom slucaju ti nepomaze ni 4gb rama:D :D :D
Kod mene je sve na apsolutni maksimum procitaj lepo sta sam napisao i pogledaj slike ispod teksta:wave:
 
Poslednja izmena:
@GX-X: Pazi,ponetna Starca je bila da pokaze da i u drugim igrama FPS zna da padne,a ne da poredi detalje ili slicno.
Meni se to kocenje javlja nezavisno od sevanja,samo se zakoci na sekundi-dve kao da ce HD da svapuje ali to se ne radi.Neki bag je u pitanju.A sto je najgore ovo mi se pre patch-a nije desavalo :wall:
 
@gx-x
Ma to se ti plasis grmljavine mozak ti se iskluci na 2sek svaki put kad sevne pa ti se cini da koci
nazalost u tom slucaju ti nepomaze ni 4gb rama:D :D :D
Kod mene je sve na apsolutni maksimum procitaj lepo sta sam napisao i pogledaj slike ispod teksta:wave:

Pa i kod mene je,k akve to sad ima veze ? Samo mi shadow detail nije na max jer mi spusta fps ispod 30 u podzemlju...I to sto se tebi ne desava moze biti i do 8800gtx-a i c2d, a nemamo svi bas takve konfiguracije, tako da nisi merodavan uopste :p

@DAS:
aha, znaci to mu je bila poenta, ok :) Inace to sa trzajima nije bug, vec ucitava sekciju. Dolazi do izrazaja kad si ih pobio mnogo posto lesevi ostaju...
 
Evo bas kupujem bonus disk od skoro 400Mb, najblize sto sam nasao o njemu je da:

Bonus disk - includes exclusive footage, 360 screens, imagery, music and behind the scenes information.

Pa ko voli nek izvoli kupiti :p
 
Pa i kod mene je,k akve to sad ima veze ? Samo mi shadow detail nije na max jer mi spusta fps ispod 30 u podzemlju...I to sto se tebi ne desava moze biti i do 8800gtx-a i c2d, a nemamo svi bas takve konfiguracije, tako da nisi merodavan uopste :p

@DAS:
aha, znaci to mu je bila poenta, ok :) Inace to sa trzajima nije bug, vec ucitava sekciju. Dolazi do izrazaja kad si ih pobio mnogo posto lesevi ostaju...

To je prvo sto sam i ja pomislio,ali ne primecujem hd da drlja.
Inace iskljuci senke od trave-primetno ubrzanje!
 
... u takvim uslovima je preva uzivancija igrati pri rezoluciji 1280x1024 AA neradi neznam zasto sa podesavanjima prikazanim na slici sa masinom iz potpisa.
Prva i druga slika, podesavanja...

"The way it's meant to be played" :d:d
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno