Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

kad se zakuca ... izbaci neku gresku u "taskmgr.exe"
ovo mi se nije desavalo pre pathovanja sa 1.004 ...
radi li vama doticni patch kako valja ?

I meni se pomalo baguje sa tim patchom.Npr.kad sam hteo da "pretresem "one macke kojih u orig.verziji nema ,odmah sam izleteo u win...Kad pada kisa texture non-stop pucaju.to mi se desavalo i bez patcha ali vrlo retko...

Ima li neki mod da krenem igru iz pocetka ali naoruza "do zuba".Imam jedan sa kojim moze da se kupi SVE od Sidirovica ali to mi ne vredi jer hoce pare ,a ja sam svorc ***a.
 
koji patch onda koristite ? 1.003 ?
ima li nacina da se ovo resi ili mora instalacija od koske ... ?
 
Jeli toliki problem nanovo instalirati? Ja nisam imao problema sa 1.0004 patchom.

I meni se pomalo baguje sa tim patchom.Npr.kad sam hteo da "pretresem "one macke kojih u orig.verziji nema ,odmah sam izleteo u win...Kad pada kisa texture non-stop pucaju.to mi se desavalo i bez patcha ali vrlo retko...
Kakve macke?
I texture pucaju samo ako si izlazio u meni i mijenjao postavke.
 
Jeli toliki problem nanovo instalirati? Ja nisam imao problema sa 1.0004 patchom.


Kakve macke?
I texture pucaju samo ako si izlazio u meni i mijenjao postavke.

Bez patcha zivotinje ukoje se pojavljuju su svinje,psi i on"flesh"stvorenja(valjda mutirane domace svinje posto su je freedom-ovci bacili na razanj:D). E sad vidim da ima i neke mutirane macke...U stvari ,mozda je to zbog onog "jeppas" moda.
 
Poslednja izmena:
Bez patcha zivotinje ukoje se pojavljuju su svinje,psi i on"flesh"stvorenja(valjda mutirane domace svinje posto su je freedom-ovci bacili na razanj:D). E sad vidim da ima i neke mutirane macke...U stvari mozda je to zbog onog "jeppas" moda.
To je mod u pitanju.

@Dark Angel
U kojoj mapi ti puca igra? Meni je igra samo jednom pukla, i to u Yantaru.
 
odma na pocetku ...
ne puca uvek na istom mestu ....
cini mi se da se to desi u trenutku kad krene da iscitava sa HDD...
mada nisam siguran
 
Meni se posle 1.003 desava da pukne kada krenem da pricam sa Sidorovicem :( (F)
 
Reinstalirana igra ....
ponovo ...
odma na pocetku ...
ne puca uvek na istom mestu ....
desava se u trenutku kad krene da iscitava sa HDD...

HDD proveren i OK, memorija takodje ...
masina apsolutno stabilna u svim ostalim igrama (Oblivion, FEAR, COD2 ... )

nemam vise ideja sta bi moglo biti u pitanju.
Igra nije na particiji C gde je i Win, ali to nebi trebalo da bude problem.
 
^Page file?
Igra i te kako pucketa kad nema dovoljno veliki PF.Konkretno, trazi 2+GB page file-a.
 
Probaj da izaberes static lighting. I meni je blokirala igra u trenutku kada iscitava sa HDD.
 
Poslednja izmena:
Bas sam ubacio mod za auta i dobijem ja ladu udjem u nju i vrtim li vrim volanom kad ono nemam kljuc da je kr.....em E sada kako se startuje auto tj stavlja u pogon. A mace su lepo odradjene.
 
Probaj da izaberes static lighting. I meni je blokirala igra u trenutku kada iscitava sa HDD.

sa static lighting ne puca, ali je grafika sucks:S:

Povecao sam page file na 3Gb, ali i dalje se zakucava :wall:
 
Pitanje za starca, kao ubaciti vishe modova da rade istovremeno?
Jel' svi modovo idu u gamedata folder, shto nekako zvuchi logichno ili kako?

EDIT: Sada sam se vratio par strana unazad, i video odgovor donekle, ali opet mogao bih starac da "nacrta" postupak:) Recimo Float32 i Stalker Skies sadrze par istih subfoldera i meni uopshte nije jasno kako to radi zajedno:)

THX unapred.

Pozz.
 
Bas sam ubacio mod za auta i dobijem ja ladu udjem u nju i vrtim li vrim volanom kad ono nemam kljuc da je kr.....em E sada kako se startuje auto tj stavlja u pogon. A mace su lepo odradjene.

U meniju gde podesavas komande imas da podesis i taster za paljenje motora...U startu nije definisan kao ni tasteri za promenu lica.Poz...:wave:
 
Pitanje za starca, kao ubaciti vishe modova da rade istovremeno?
Jel' svi modovo idu u gamedata folder, shto nekako zvuchi logichno ili kako?

EDIT: Sada sam se vratio par strana unazad, i video odgovor donekle, ali opet mogao bih starac da "nacrta" postupak:) Recimo Float32 i Stalker Skies sadrze par istih subfoldera i meni uopshte nije jasno kako to radi zajedno:)

THX unapred.

Pozz.

Da svi modovi idu u gamedata folder. Ako pogledas malo bolje vidjet ces da ima jos gamedata foldera, no oni se otvaraju pomocu posebnih editora. U tim folderima je smjestena kompletna igra. Ali naredba $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ daje prednost ovom gamedata folderu sto smo ga napravili.
Float32 i Stalker Skies sadrze iste subfoldere kao i skoro svi modovi, ali to su razliciti modovi jer mjenjaju razlicite linije, naredbe.

@Dark Angel
Taj problem se jedino moze povezati sa tvojim sistemom, najprije drajverima, jer ti ne puca sa static opcijom. Slican problem sa ja imao sa GRAW igrom.
Sharper textures i Stalker Skies modovi ti rade i sa static lighting opcijom, i dobit ces bolju grafiku.
 
Da svi modovi idu u gamedata folder. Ako pogledas malo bolje vidjet ces da ima jos gamedata foldera, no oni se otvaraju pomocu posebnih editora. U tim folderima je smjestena kompletna igra. Ali naredba $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ daje prednost ovom gamedata folderu sto smo ga napravili.
Float32 i Stalker Skies sadrze iste subfoldere kao i skoro svi modovi, ali to su razliciti modovi jer mjenjaju razlicite linije, naredbe.

Dobro, tako sam i skontao, ali bolje da pitam nekog ko zna vishe/bolje.
Znachi recimo Stalker Skies i float32 cje biti u istom tj. gamedata folderu ili greshim?
To me malo buni, a nigde nisam nashao odgovor, a ovde sam na dobrom putu.:)

A druga stvar, jesi odmah patchovao na 1.0004 ili redom sve patcheve?
Ja zveknuo odmah 1.0004 i malo mi bila bleda slika ali to sam korigovao, a na momente se pojavljuje neka chudna senka, pogotovo kad npr. kad bash nishanim.
Imash li slichnih anomalija?
 
Znachi recimo Stalker Skies i float32 cje biti u istom tj. gamedata folderu ili greshim?
Da.
Patch 1.0004 radi sam bez problema, ali i ja sam imao taj "problem" sa sjenkama, kad nisanim. Ali ne smeta. Dali se kod tebe pojavljuju te sjenke kada nemas modova?
 
Da.
Patch 1.0004 radi sam bez problema, ali i ja sam imao taj "problem" sa sjenkama, kad nisanim. Ali ne smeta. Dali se kod tebe pojavljuju te sjenke kada nemas modova?

E ali ako su u istom gamedata folderu, poseduju i jedan i drugi shaders sub-folder, zar necje docji do konflikta, tj jedan cje precji preko drugog, i imacju "ukrshten" mod?
Bem ga, ne kontam.

Da, senke su tu i bez modova, nije da smetaju nego me nekada zalome, mislim sad ce neko da izleti pred mene, kad ono senka.
 
Poslednja izmena:
Imam problem sa podesavanjem garfike u igri
Koji god nivo detalja stavim igra izgleda kao na low
Instalirao sam 1.003 patch i nista ne pomaze ... instalirani su i novi drajveri za graficku i plocu
Konf. je Athlon 64 3000+,6600gt,1gb ram-a
 
Poslednja izmena:
imao sam ja isti problem sa indenticnom konfiguracijom koju si naveo tu. Fazon je da mozesh jedan aply po startu/resetu igre. Dakle, resetuj igru, namesti shta ti treba, izadji iz opcija i igraj.
 
Fala ti Immortalis, konacno sam ga podesio.Totalno sam zaboravio da sa static lighting promenim u dynamic:wall:, sto i najvise doprinosi izgledu igre (bar kako se meni cini) ali sada
znacajno secka pa me zanima koja su tvoja podesavanja s obzirom da imas istu masinu.
 
zaboravi dynamic lighting na 6600. Ne moj da ocekujesh preterano puno, stalker je ipak zahtevna igra. Radice ti sa static, ali opet cesh morati da smanjish detalje da bi ishlo glatko. Da ti dam tacna podeshavanja sad ne mogu, promenio sam comp.
 
Vidim i ja da nema vajde od dynamic lighting-a.Hvala ti jos jednom
 
E ali ako su u istom gamedata folderu, poseduju i jedan i drugi shaders sub-folder, zar necje docji do konflikta, tj jedan cje precji preko drugog, i imacju "ukrshten" mod?
Bem ga, ne kontam.

Da, senke su tu i bez modova, nije da smetaju nego me nekada zalome, mislim sad ce neko da izleti pred mene, kad ono senka.

Ti ga baš voliš zakomplicirati :)
Nece doci do konflikta jer subfolderi imaju razlicit sadrzaj. Zato sam rekao da modovi koji mijenjaju grafiku mogu ici zajedno sa modovima koji mijenjaju gameplay.

@pakiman
Stavi sharper texture i Stalker skies modove, oni rade i sa static opcijom.
 
^^^Shta cju, kad sam takav:p^^^
'Aj' 'cje probam, kad budem imao vremena, evo sad sam doshao sa posla, samo da probam CoD4 demo, tushiranje i papanje.
 
He he,kakav bag:).Usao sam kod Sidirovicha.
Evo par shotova...
 

Prilozi

  • ss_vedran_10-26-07_04-14-01_(l12_stancia_2).jpg
    ss_vedran_10-26-07_04-14-01_(l12_stancia_2).jpg
    132.3 KB · Pregleda: 164
  • ss_vedran_10-26-07_04-18-41_(l12_stancia_2).jpg
    ss_vedran_10-26-07_04-18-41_(l12_stancia_2).jpg
    109.9 KB · Pregleda: 141
Malo novosti vezanih uz "novi" X-ray 1.5 engine, te Clear Sky.

PCGH: Will the technical base of Clear Sky be a revised and enhanced version of the X-Ray Engine or do you decide to develop a new technology from scratch for the S.T.A.L.K.E.R. prequel? If this is the case what where the reasons to do so?

We’ve decided to improve existing X-Ray Engine in order to deliver even better game than the original S.T.A.L.K.E.R. was.

PCGH: First announcements promise a polished up visual presentation. Can you give concrete examples? How has the renderer to be reprogrammed to realize these improved visuals? What new rendering techniques where integrated with the new iteration of the engine?

One year is quite a big time period for the game industry. Graphics technology evolves, as well as hardware becomes more powerful. New rendering techniques appear. Since our game is well known for it’s realistic picture we have chosen techniques that add even more realism to what you see on screen. Sun shafts (which are also known as “God rays”) were added. Depth of field and screen space ambient occlusion add even more depth to the picture. Particles and water were enhanced: we did our best to remove hard, unnaturally looking edges between particles/water and solid objects. Most of the changes were made to better utilize deferred shading technology benefits.

PCGH: When testing S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl we found out that under DX9 Multisampling FSAA could not be activated when the renderer utilizes deferred shading to display the dynamic lighting with many light sources. Are you aware of that problem and will it be fixed with the new iteration of the engine?

Multisampling FSAA that is widely used for the forward rendering, is not available for the deferred shading due to the limitations of this technology. There are techniques that can be used for DX10 to use a combination of hardware and software FSAA, however they are too expensive to use them for the current generation of hardware.
Ovo je bilo za ocekivati.

PCGH: In our last interview your programmers said that the next iteration of the X-Ray Engine will fully support the new DX10 API of Microsoft vista? Is that the case? Will S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky fully utilize the possibilities of Direct X 10? What are the general advantages of that API? Can you give examples taking the games visual as well as performance into consideration?

We are going to add the support of DX10 API, however, I can’t currently tell you anything specific, even if it would be supported at all. It’s massive work to be done and experiments are being carried out as we speak.

PCGH: Had you designed your engine to utilize Direct X 10 form ground up or did you patch in support for DX10 later?

X-Ray was designed to support multiple renderers, however, it needs to be refactored in order to support DX10.

PCGH: Do you use advanced features of Direct X 10 like Geometry Shader, Virtual Texture Management etc.? Can you please give examples how they are utilized? In what way do these features improve or simplify the rendering process?

We are in progress experimenting with DX10, and still deciding what feature should be integrated into the final version. We are going to use geometry shaders, since some really nice effects require them. Rendering to volume textures could possibly be used…

PCGH: Will the DX10 visualization differ substantially from the graphics that are rendered with DX9 hardware? What are the visuals in S.T.A.L.K.E.R. Clear that can only be rendered with shader model 4 hardware? Will there be any significant in performance between the DX9 an DX10 version of the game?

Currently it’s really hard to say anything specific about DX10 final picture/speed, since we are experimenting with it a lot.

PCGH: How much of a performance hit will the improved optics of DX10 incur? With all details maxed out is a typical first gen DX10 card already running at its limits or is it possible to play the DX10 version of Clear Sky with all details in 1.024x768 with a middleclass DX10-Card like the Geforce 8600 GTS or HD2600 XT?

Well, even DX9 render path would make an advantage of faster graphics card, since some of our effects are rather resource-consuming, when they are maxed out. DX10 version would definitely need the latest hardware to allow you enjoy all the advantages of the enhanced renderer.

PCGH: S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl utilized the ODE physics engine for a powerful and realistic physics engine including vehicle physics that were not applied? Will you keep the engine or did you decide to utilize a physic middleware? Will it be possible to use vehicles in Clear Sky?

Currently we are going to use physics engine that was used in the original game. I can’t say if it will be possible
to use vehicle physics.

PCGH: Will the minimum and recommended hardware requirements be much higher compared to the first S.T.A.L.K.E.R. part? What rig would you recommend to play Clear Sky in 1.280x1.024 without and with 4x FSAA/8:1 AF?

You’ll be able to play prequel on the hardware that you played the original game. However, if you are going to see all new effects at their best you’ll have to use latest graphics boards.

Bas me zanima kako ce implementirati DX10? Hoce li se i oni prodati :)
 
Poslednja izmena:
Hm, mozda je vreme za novu temu???
Nesto mi govori da ce se odluciti za laksu tj. brzu opciju kada se govori o DX10 podrsci.Ako ne bude tako,od prvog kvartala 2008 godine nema nista.Iz intervjua se zakljucuje da bez 8800GT ili GTS,uzivanje u "blagodetima" najnovijeg DX-a ne dolazi u obzir.Pitam se samo ,da li ce se ovaj moj XFX snaci sa "starim" DX9.
 
Hm, mozda je vreme za novu temu???
Mislis Clear Sky temu? Jos je rano za to, a i vec duze vrijeme nema nista konkretno o igri. Tek poneki interviju.

Nesto mi govori da ce se odluciti za laksu tj. brzu opciju kada se govori o DX10 podrsci.Ako ne bude tako,od prvog kvartala 2008 godine nema nista.Iz intervjua se zakljucuje da bez 8800GT ili GTS,uzivanje u "blagodetima" najnovijeg DX-a ne dolazi u obzir.Pitam se samo ,da li ce se ovaj moj XFX snaci sa "starim" DX9.
Pa zavisi, ako se M$ tu upetlja bit ce dilema :) No GSC nam bar ne prodaje sunshafts, parallax, ili texture vece rezolucije pod DX10 feature. Kako radi Stalker sa tvojom kartom?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno