Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

Zar nije stalker prvi nivo? Veteran je jedno mesto ispod master nivo koji je najtezi. Wtf kakve napitke ja ni jedan u celoj igri nisam nasao (osim votke :d )??? Inace i ja sam odsprintao do ulaza samo da dva artifakta sa +70% endurance. Tu su me isprasili jedno 20x, jedan metak iz snajpera me je obavezno ostavljao na 20% heltha i teskim krvarenjem.

*** nisam se pridruzio ni jednoj frakciji, moracu ja to probati ponovo samo da nadjem neki bolji hardver.
 
Mislim da stalker nije najlaksi stepen, ali nije ni bitno, sto se tice napitka, pa one konzerve bre sive, evo ti slika...
 

Prilozi

  • ss_nebojsa_06-08-07_21-33-17_(l10_radar).jpg
    ss_nebojsa_06-08-07_21-33-17_(l10_radar).jpg
    159.2 KB · Pregleda: 142
znas kako, da, jeste , savet je. U igri napredujes dok ne dodjes do bara, i onda ide stagnacija. Reci mi, gde i kada si nasao egzoskelet odelo ? Ja sam ga nsao 10 minuta pred kraj igre i bilo mi je beskorisno jer nije otporno na radijaciju. MEDJUTIM likovima koji su ga nosili RADIJACIJA UOPSTE nije smetala, E TO mi je JAKO smetalo. Da sam ja bio dizajner igre, egzoskelet bi mogao da se kupi na crno u "BAR-u" za krsh para i taman bi i pare imale smisla. Ja ugasim brainscorcher i kao nagradu nadjem losiji suit nego sto imam. HVALA - odvratan balans ! Misije treba da nagradjuju, a ne da te bacaju u depresiju ! Zamisli kad bi se u neverwinter nights-u namucio da ubijes crvenog zmaja (podrazumeva se da imas jaku opremu i dobrog lika da bi to upste mogao) i kad ga ubijes dobijes recimo longsword +1, a ti si odavno zavrsio sa baratanjem longsword +3 i sa doticnim ne bi mogao ni ubiti zmaja...E to se zove LOSINA NA KVADRAT !
Pa nije to NWN gdje nakon što središ nekog moćnog lika budeš nagrađen. STALKER je survival FPS. Ja sam pronašao hrpu odijela i oružja već u ranom stadiju jer sam igrao polako. Dobar armor se može naći, no ne može ako samo protrčiš kroz mape. U Chernobyl mapi sam našao 3-4 exoskeletona, a u Pripyatu Military Skat-9M.
Ono što ovu igru čini drugačijom od ostalih je nepredvidivost. Jednom sam u ranoj fazi igre na ulazu u Duty bazu našao Grozu OC-14, modificiranu pušku koja koristi najrasprostranjeniju 5.45 municiju. Duty member je pošao u šetnjicu i psi su ga ubili.

@Dule13
Ne možeš s automatskom puškom na 100m upucati nekog tako lako kao što ti misliš. Možeš, ali u idealnim uslovima, znači u ležećem stavu kada gađaš nepokretnu metu. Već sam jednom rekao da kada bi u ratnim uslovima recimo svaki deseti metak pogađao gdje treba, ubrzo nebi imao ko ratovati.
Meni nije jasno zašto su kod recimo AK 47 izbacili trzaj koji ta puška stvara prilikom pucanja, pogotovo rafalnog, a opet zadržali su balistiku? To stvara taj kontra efekt kada misliš da svaki metak ide pravo u cilj, a ustvari ne ide. U ranijim trejlerima je to bilo totalno drugačije. Isto tako mi je žao što su neke mape izbacili, a neke su skroz smanjili, kao i mnoge mutante što su izbacili. Izgleda da su za to krivci vune iz THQ-a?

Postoje 4 nivoa težine.
 
Poslednja izmena:
@starac
...'si ti pucao iz AK-47 ?
 
@starac:

pa o tome i pricam, igrao sam i ja polako i resio skoro sve sidequestove (nisam resio samo one koji su mi se zabagovali na fazon da tamo gde treba da nadjem nesto nema nicega), imao sam dobra oruzja i dobra odela, ali sam egzoskelet takodje nasao tek u chernobil elektrani, gde nisam mogao da ga koristim posto nema zastitu od radijacije...
 
@obi_van
*** nisam ni izvalio da sluze necemu :d kkkk, znaci one vracaju staminu?

@Starac

Pa nije da mislim, ja znam to prakticno. Imao sam oko desetak gadjanja iz nase verzije AK-47 m70-ab2 i ab1, ako se dobro secam koja je identicna kao kalashnikov,samo sto nasa puska ima tromblonski nisan, i josh par gadjanja iz teze varijacije (nesto kao Dragunov) sa postoljem. Tacno je da je to najlakse iz lezeceg polozaja, ali sasvim je moguce to uraditi i iz nekog cuceceg polozaja naravno uz malo vezbe. Meni je poslo za rukom da sa puskom sa 20% ostecenja koja je bacala ispod nisana oko 5cm da rafaljnu paljbu (2 - 3 metka) iz lezeceg stava grupisem na velicinu pesnice na 100m.

I naravno mislio sam na nepokretnu metu ali ne verujem da bi bilo teze prvi metak smestiti nekom ko stoji ili polako hoda pravo medju oci :D ,a da ne govorim o slucaju kada bi na automatskoj imao pasivni opticki nisan sa njom bi mogao precizno gadjati na ne znam 150-200m mozda i vise. I pazi sta su josh odradili pogresno, opticki nisan se kaci na ak47 sa suprotne strane od mesta gde ispadaju caure, znaci sa leve strane (ovo sam licno video), iz razloga da bi mogao koristiti i obican nisan, iznad se montira na oruzije ciji obican nisan necesh koristiti kao na automatski snajper ili klasicnu pusku, jurisnoj pusci bi samo ogranicio funkcionalnost.


Naravno da negde na frontu dok sve prsti oko tebe ne bi mogao ciljati, ali dok se polako sunjash kros sumu bi itekako mogao. U stalkeru se non stop prikradash neprijatelju i uvek imash faktor iznenadjena na tvojoj strani dok oni samo setkaju ili stoje u mestu, a sto se tice ciljanja, pa non stop se prolazi kroz neku simu i grmlje gde bi mogao nasloniti pusku na bilo sta.


Koliko mi se cini da nema Ak-47 u igri,sve su nekog nizeg kalibra, jednu pusku koju sam video
da je 7,62mm je onaj automaski snajper sto je Obi_van zakacio na shotki. Verovatno 5,56 ima dosta manji trzaj od 7,62. E, taj trzaj je definitivno preuvelican, ne znam zasto ga Ameri toliko naglasavaju mozda da predstave svoje puske kao bolje. Kada stegnes pusku mozesh ispaliti ceo okvir i da je zadrzish na istom pravcu (ne mislim na istoj tacki nego oprilike vizuelno). Moj licni dozivljaj je da trza ,ali daleko manje nego koliko ga redovno predstavljaju u igrama.

Definitvno su vune iz THQ-a :d ,trebale da odu na jednu livadu i pokusaju da ispale par metaka iz svakojakog nauruzanja ili bar da ukljuce nekog ko zna sta je puska u projekat, da posle mogu da naprave autentican osecaj. Koliko zanam nesto tako su uradili liovi koji su pravili Brothers in arms: Earned in blood, samo me tu smara sto je opet drugi svetski rat i amerikaci, da su tako izveli stalker to bi bilo legendarno.
 
Koliko mi se cini da nema Ak-47 u igri,sve su nekog nizeg kalibra, jednu pusku koju sam video
da je 7,62mm je onaj automaski snajper sto je Obi_van zakacio na shotki.
Imas najbolju pucu u igri (ovo ka'em po n-ti put :d ) a to je Vintorez, tj u igri se zove Vintar, i to je najbolja stvar sto su ubacili.Toliko mi je originalan bio gameplay sa njom...
Inace kalibar metka je 9mm a velicina caure k'o sa 7.62 mm AK47...dakle TOP.Inace ta puska vazi za naj-naj u svetu, nigde je nisu izvozili (specnaz ekskluziva) i nema sta ne moze da probije (nato pancir probija na 300m) ...a u upotrebi je od pocetka osamdesetih :D
I love it :)
inace ovu igru stvarno ne treba prelaziti na brzaka...i onda posle kukati na los kraj i sta-vec...treba istrpeti poneki bug i pichi daljeee
U pocetku jeste tesko sa krshem od oruzja, ali se igra u kasnijem stadijumu transformise u klasican FPS, nimalo tezak (igrao na veteran tezini) ...cool je fora za zaglavljivanjem...ostecenjima i sl. (Abakan me je izludjivao za skljoc u kriticnom momentu....)
 
Poslednja izmena:
@nex999
Ugledao sam vintorez ali, nazalost nisam ga se dokopao, probace se obavezno...
Probija pancir na 300 m :zgran:, thats some mean s**t :). Ali zavisi sta je nato pacir. Mi smo imali neke nato pancire 3. nivoa (kevlarske ploce od naped i nazad u nekom bukvalno oklopu od sintetike, cak ima i stitnike za ramena) koji su mogli da zaustave metak iz automatske sa nekog veceg rastojanja.

@Moderatori
Nisam znao da je zabranjeno pitati nekog za nacionalnu pripadnost, u cemu je problem tu problem?
 
@obi_van
*** nisam ni izvalio da sluze necemu :d kkkk, znaci one vracaju staminu?

@Starac

Pa nije da mislim, ja znam to prakticno. Imao sam oko desetak gadjanja iz nase verzije AK-47 m70-ab2 i ab1, ako se dobro secam koja je identicna kao kalashnikov,samo sto nasa puska ima tromblonski nisan, i josh par gadjanja iz teze varijacije (nesto kao Dragunov) sa postoljem. Tacno je da je to najlakse iz lezeceg polozaja, ali sasvim je moguce to uraditi i iz nekog cuceceg polozaja naravno uz malo vezbe. Meni je poslo za rukom da sa puskom sa 20% ostecenja koja je bacala ispod nisana oko 5cm da rafaljnu paljbu (2 - 3 metka) iz lezeceg stava grupisem na velicinu pesnice na 100m.

I naravno mislio sam na nepokretnu metu ali ne verujem da bi bilo teze prvi metak smestiti nekom ko stoji ili polako hoda pravo medju oci :D ,a da ne govorim o slucaju kada bi na automatskoj imao pasivni opticki nisan sa njom bi mogao precizno gadjati na ne znam 150-200m mozda i vise. I pazi sta su josh odradili pogresno, opticki nisan se kaci na ak47 sa suprotne strane od mesta gde ispadaju caure, znaci sa leve strane (ovo sam licno video), iz razloga da bi mogao koristiti i obican nisan, iznad se montira na oruzije ciji obican nisan necesh koristiti kao na automatski snajper ili klasicnu pusku, jurisnoj pusci bi samo ogranicio funkcionalnost.


Naravno da negde na frontu dok sve prsti oko tebe ne bi mogao ciljati, ali dok se polako sunjash kros sumu bi itekako mogao. U stalkeru se non stop prikradash neprijatelju i uvek imash faktor iznenadjena na tvojoj strani dok oni samo setkaju ili stoje u mestu, a sto se tice ciljanja, pa non stop se prolazi kroz neku simu i grmlje gde bi mogao nasloniti pusku na bilo sta.


Koliko mi se cini da nema Ak-47 u igri,sve su nekog nizeg kalibra, jednu pusku koju sam video
da je 7,62mm je onaj automaski snajper sto je Obi_van zakacio na shotki. Verovatno 5,56 ima dosta manji trzaj od 7,62. E, taj trzaj je definitivno preuvelican, ne znam zasto ga Ameri toliko naglasavaju mozda da predstave svoje puske kao bolje. Kada stegnes pusku mozesh ispaliti ceo okvir i da je zadrzish na istom pravcu (ne mislim na istoj tacki nego oprilike vizuelno). Moj licni dozivljaj je da trza ,ali daleko manje nego koliko ga redovno predstavljaju u igrama.

Definitvno su vune iz THQ-a :d ,trebale da odu na jednu livadu i pokusaju da ispale par metaka iz svakojakog nauruzanja ili bar da ukljuce nekog ko zna sta je puska u projekat, da posle mogu da naprave autentican osecaj. Koliko zanam nesto tako su uradili liovi koji su pravili Brothers in arms: Earned in blood, samo me tu smara sto je opet drugi svetski rat i amerikaci, da su tako izveli stalker to bi bilo legendarno.

Dobro, nemojmo sad previše porediti igre i stvarni život, jer ne postoji realistična igra. Nebi bilo niti dobro da je sad tu unešena veća doza realizma, kao što je to slučaj sa nekim ratnim strategijama koje su jako kompleksne i zahtjevne za igranje. Vjerovatno bi takvu igru malo ko i kupio.
A to ratovanje kako ga ti zamišljaš je moguće, samo je problem što takvi heroji vrlo vjerovatno neće ostati živi :) A ima i takvih.

Dobro ti se čini, u igri nema standardnog AK-47 modela. Ima AK-74 koji je modificiran tako da koristi 5.45 municiju. To su noviji modeli.

Pazi THQ nije developer ove igre, oni su samo izdavači. GSC je developer. Ali uvijek stvari ispadnu drugačije kada se izdavači umiješaju.

Ako te baš zanima, ja sam svašta po malo, ali najviše Bosanac. U zadnje vrijeme su moderatori dosta osjetljivi, no to je izgleda zbog vrućine, pregrijavaju im se komponente :D Nemoj im zamjeriti.
 
ode tema van IT zone ....
 
A ne, u tim postovima ima tekstova vezanih za samu temu.

Uskoro ćemo dobiti i modifikaciju omiljene puce u igri, VSS Vintorez AS Val mod.
 

Prilozi

  • vintorezwip4.jpg
    vintorezwip4.jpg
    311.2 KB · Pregleda: 142
:) lepo...broj poligona je sasvim zadovoljavajuci...vredi :D
 
Zasto ne mogu da instaliram patcheve,v1.0001 i v1.0003 worldwide !? Prijavljuje neke gluposti !@#$%^...I sta bih dobio sa tim patchevima ?
 
Major S.T.A.L.K.E.R. Update Coming - C&VG is reporting that developer GSC GameWorld is planning to release what they are calling a major update to their recent post apocalypse first person shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. According to the story, the update will include a new Freeplay mode which will have "no story tasks, including only the A-life driven ones, where the goal is to gain ranks, climb up in rankings, so as to become the best S.T.A.L.K.E.R. in the Zone."

eto radosti svima koji igraju i koji jos nisu igrali
 
kad ce govrepomenuti update ugledati svetlost dana ?
ako ga budu razvijali kao STALKER .... onda cemo se nacekati
 
@Starac
Cisto me zanimalo s'kim diskutujem.

Nisam ni mislio da treba uneti sve aspekte realnog sukoba, samo stvari vezane za oruzije, taktiziranje kao u Flashpointu bi definitvno smorilo. Cisto da da neku dozu vruce atmosfere gde je frka izviriti iza ugla kad na tebe puca 5 (stranih :d ) placenika, ne da mozesh bez problema trcati oko njih dok oni pucaju.



Obratite paznju na model Vinterez-a, poseduje opticki koji se moze skloniti na levu stranu po potrebi, pametno nema sta. Eto mogli su i to da stave u igru.

Eto sad mi pade na pamet zar ne bi bilo cool da posle prolaska kroz mocvaru ili neko blatiste puska zaprlja i pocne da se glavi vise (dok je ne ocistish) i time da znacaj pistolju, koji skoro pa postane beskoristan cim nadjesh neko jace oruzije.
 
Na E3 bi trebala biti prezentacija nove ekspanzije, ili šta je već. Nadam se da će dodati još koju mapu, jer stvarno je puno toga izbačeno. Dolje na slici su označeni izbačeni dijelovi mape.
 

Prilozi

  • mapofthezonela0.jpg
    mapofthezonela0.jpg
    390.1 KB · Pregleda: 123
trealo je da naprave zonu, nesto slicno kao sto je u morowindu mapa, samo mnogo vece, elektrana u centru, a sve ostalo okolo :)
 
Pa i napravili su zonu, samo su je previše osakatili. A elektrana ne može u sredinu, nije ovo Oblivion. Elektrana mora biti zadnja mapa.

Malo shotki!
 

Prilozi

  • XR_3DA 2007-06-11 18-50-43-17.jpg
    XR_3DA 2007-06-11 18-50-43-17.jpg
    207 KB · Pregleda: 135
  • XR_3DA 2007-06-11 16-03-27-42.jpg
    XR_3DA 2007-06-11 16-03-27-42.jpg
    172.8 KB · Pregleda: 144
  • XR_3DA 2007-06-11 16-00-18-29.jpg
    XR_3DA 2007-06-11 16-00-18-29.jpg
    219.1 KB · Pregleda: 128
  • XR_3DA 2007-06-11 18-53-25-57.jpg
    XR_3DA 2007-06-11 18-53-25-57.jpg
    194.2 KB · Pregleda: 116
pa ni ne kazem da treba da bude oblivion, dosta nam je jedan
ali su mogli da naprave zonu sa centralom u sredini i ostataok zone nekih 30-50km poluprecnik od centrale. i opet bi ona mogla biti poslednja mapa, samo sto bi se drugacije otkljucavali delovi i polako bi se islo sve blize i blize elektrani
 
Negde sam baš čuo da je većina tih delova u fajlovima igre, ali nisu potpuno završeni, i nisu ušli u igru. Mislim da se već nekoliko modera oštri da proširi svet...
 
ne moras kroz tunel,mozes i da pobijes te vojnike koji cuvaju prolaz ispod mosta ili da ih podmitis ako nemas nesto municije ili dosta zavoja,kutija hitne pomoci. inace crvena linija oznacava tunel sa onim el. naponom. i zelena gde su vojnici...ne kontam sta je ovde tako tesko pronaci ili proci:wall:

Pronasao sam taj tunel ali nisam nasao nikakav les ispred njega. Da bi prosao kroz njega treba mi jedno 4 paketa zavoja jer me elekricne anomalije stalno udaraju. Inace na mestu gde su bili vojnici ne znam kako da ugasim ljubicastu ikonicu. Kao i na jos dosta mesta.
 
Igram igricu I po meni je SUPER !
Sad sam prvi sa 2442 boda I 146 235 rubalja.
;-)
Imam zavrsenih 308 quests I 1 koji nisam uspeo da zavrsim: Take radiation measurements ! Onaj doktor mi je gino ni od cega kod onog starog kamiona 3 puta za redom pa sam pomislio da mora tako da bude I nastavio sa igrom. Posle sam u ovoj ili onoj zakljucanoj temi procitao da nisam nista “izgubio” jer ce mi neki drugi lik dati te podatke…
Od aktivnih zadataka ima:
1. Secret lab
2. Reach the power plant
pod a I b uradio a ostalo je:
c. Find the path to the Chernobyl NPP
d. Find entrance to the sarcophagus
3. Wish granter
4. Kill Strelok
E sad: nalazim se na mapi Pripyat I imam opcije da izadjem na 2 izlaza:
1. Find the path to the Chernobyl NPP
2. To the Chernobyl NPP
U cemu je razlika ???
Bio sam I do jednog I drugog I nisam primeti neku razliku (vreme krene da mi odbrojava od 5.2 min dok ne udjem u Sarcophagus) ?
Mislim za konacan kraj da li ima razlike ?
I gde je ta Secret lab ?
U Sarcophagus ili Chernobyl NPP nivou ?
Za sad je najtezi Chernobyl NPP jer me obe strane rokaju iz sveg zivog !
Hvala !
 
Decko, gadno si se *****ao, doktorova merenja su kljucna za tok igre i dobar kraj.
Nadam se da imas save...
 
Sta treba da se uradi ispod mosta da bi ugasio ljubicasti kruzic? Kad se pozicioniram na tom mestu nema nicega.
 
Poslednja izmena:
To ti je mesto gde postoji stek i mozes naci nesto interesantno,ali ja sam puno puta zatekao prazanu kutiju ili orman itd.
 
Poslednja izmena:
Nasao sam les i prosao sa njim kroz tunel ali sta sad treba da uradim? Zasto mi svetle zeleni krugovi u Dark Valey-u kad tamo ne mogu da odem?
 
Poslednja izmena:
sta uraditi u tasku monolith secret da bi ga resio. postoji varijanta da upucas sva svetla i da zavrsis igru ali tada zadatak nije odradjen.
 

Prilozi

  • ss_zvezdan_06-23-07_15-40-55_(l12u_control_monolith).jpg
    ss_zvezdan_06-23-07_15-40-55_(l12u_control_monolith).jpg
    78.7 KB · Pregleda: 134
Vrh Dno