Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. Priprema Se Za Izlazak.

  • Začetnik teme AD33MA
  • Datum pokretanja
A

AD33MA

Guest
Redizajniran Engine I Svet.. Optimizacije Sredjene....Zahtevnost povecana...i izlazi...jos samo da duke nukem 4 ever da izadje i extra...evo screenova sa novim engineom...:mad:



After disappearing from view for more than a year, this long-awaited hybrid action game is back, and we get an updated look at it.
:banana:
 

Prilozi

  • 540331_20060615_screen001.jpg
    540331_20060615_screen001.jpg
    137.2 KB · Pregleda: 430
  • 540331_20060615_screen002.jpg
    540331_20060615_screen002.jpg
    121.4 KB · Pregleda: 309
  • 540331_20060615_screen003.jpg
    540331_20060615_screen003.jpg
    168.5 KB · Pregleda: 257
  • 540331_20060615_screen004.jpg
    540331_20060615_screen004.jpg
    151.4 KB · Pregleda: 283
  • 540331_20060615_screen007.jpg
    540331_20060615_screen007.jpg
    142.5 KB · Pregleda: 339
shotke do bola... kao i zahtevnost verovatno :S:
 
mislim, sta reci?
jel ima neki noviji demo(ne racunam one bagovite alfe ,delte ,game...)?
 
Poslednja izmena:
Pa meni se graficki i ne dopada... mnogo je "zamrljano". Sudeci po ovome, Uber Soldier, na primer, ima lepsu grafiku.
 
Jesi li ti vidio i jedan trailer?
 
Video sam ih sve. I sada gledam ove shotove i ne deluju mi impresivno.
 
Inače, STALKER nikada i nije igrao na tu kartu, da bude grafički impresivan. Ipak, pogledaj malo detalje, posebno prvi shot... nisi u pravu.
 
Oh, da, S.T.A.L.K.E.R. je upravo isao na tu kartu sa trailerima. Znaci grafika u prvom planu, posto nisu imali nista drugo ni da pokazu. Sto se i uklapa u pricu beskonacnih odlaganja. Ono sto su zamislili nisu uspeli da sprovedu u delo. Sve je ostalo na grafici. Medjutim, proslo je bas mnogo vremena, te se i jedini adut koji su imali do sada (grafika) izgubio u tom glow efektu koji su nalepili na endzin star vise od 5 godina. Ono na sta meni ova farsa lici je da se kako je god moguce vrate ulozene pare i nista vise. Od igre koju sam najvise dizao u nebesa u vreme kada su najavljivana 4 velika naslova (DooM III, Half Life 2, Far Cry, S.T.A.L.K.E.R.) nije ostalo nista. U vreme kada se pojavi na trzistu, bice potpuno demolirana od naslova kao sto su BIA3, COD3, UT2k7, RS Vegas, itd, itd. Sve u svemu, bolje da ni ne pominju tu igru vise, i ne stavljaju so na ranu :)
 
jel ovo fear engine ili mi se cini ? Ako nije fear engine, onda svakako lici na njega, ako jeste, onda znamo koliko ce biti zahtevan

PS. Da vam budem iskren, nisam bas siguran da bi uopste zeleo da igram ovu igru. Rusija, skenjatmosfera, podrumi, mutanti, mrak...smor...
 
Poslednja izmena:
Mislis, neoptimizovan? :D
 
gx-x je napisao(la):
jel ovo fear engine ili mi se cini ? Ako nije fear engine, onda svakako lici na njega, ako jeste, onda znamo koliko ce biti zahtevan

Ma kakav crni Fear Engine, to je X-Ray engine. Mogao da bude slavljen do sada bezbroj puta, medjutim, sve je otislo u k***c.

P.S. "F.E.A.R. is based on a revamped build of Lithtech's latest engine that was used to power the NOLF series games, embracing the era of programmable Shader Model 1.x-3.x+ technology with soft shadows, movie-quality high polygon counts, specularity and parallax mapping all over the environment, lifelike A.I and real-time Ragdoll physics, and etc." (znaci tu moze i da lezi kljuc lose optimizacije, tzv Frankenstein engine, kao i sto su COD2 napucali na Q3 endzinu, sto je takodje rezultiralo losom optimizacijom)
 
Poslednja izmena:
pa dobro, meni ovo izgleda ISTO kao i condemned recimo, samo sto lik ima vise municije u okviru :d

PS. Da, taj info sto si izvukao objasnjava sve. mada condemned ipak izgleda za nijansu bolje sa kojim efeltom vise i radi malo bolje od "originala"
 
.:GoRaNStEin:. je napisao(la):
Oh, da, S.T.A.L.K.E.R. je upravo isao na tu kartu sa trailerima. Znaci grafika u prvom planu, posto nisu imali nista drugo ni da pokazu. Sto se i uklapa u pricu beskonacnih odlaganja. Ono sto su zamislili nisu uspeli da sprovedu u delo. Sve je ostalo na grafici. Medjutim, proslo je bas mnogo vremena, te se i jedini adut koji su imali do sada (grafika) izgubio u tom glow efektu koji su nalepili na endzin star vise od 5 godina.

Pa ima onih koji se lože na grafiku i trailer čim ga vide, a ima ih i koji se lože na priču i ono što programeri obećaju da će biti implementirano u igru. I jedno i drugo je ******, jer finalni proizvod jako retko ispadne takav. Ali hoću da kažem, da je one koji ne započnu thread o igri atačovanjem nekoliko moćnih šotova, S.T.A.L.K.E.R. upravo impresionirao onim drugim utiskom, a ne grafikom.
 
Poslednja izmena:
Agilni je napisao(la):
Pa ima onih koji se lože na grafiku i trailer čim ga vide, a ima ih i koji se lože na priču i ono što programeri obećaju da će biti implementirano u igru. I jedno i drugo je ******, jer finalni proizvod jako retko ispadne takav. Ali hoću da kažem, da je one koji ne započnu thread o igri atačovanjem nekoliko moćnih šotova, S.T.A.L.K.E.R. upravo impresionirao onim drugim utiskom, a ne grafikom.

Na osnovu cega si ti stekao taj "DRUGI" utisak ? Na osnovu praznih prica ?
S.T.A.L.K.E.R. je sve vreme igrao na kartu fotorealizma, sto pokazuju i mnogi traileri gde su uporedjivali real life i igru. Ni u jednom traileru nije prikazano ni g od gameplaya, apsolutno nista, i ti sada pricas o nekom "drugom" utisku koji si stekao na osnovu toga sto je neko od programera rekao sta su zamislili. Heeej, o cemu pricamo ovde, o fantazijama ili o necemu opipljivom?

A sto se kacenja shotova tice, stvarno ne vidim nista lose u tome, navedi mi bar jedne novine gde nema screenshotova vec samo text o prici i gameplayu i ja nikada vise necu zakaciti nijedan shot.
 
Onaj 25 min. video u 720p sto sam skinuo pre jedno pola godine uopste nema losu grafiku. Ona je sigurno negde na pola puta između HL2 Lost Coast i Obliviona. Ne verujem da su mogli toliko virtuelnih kvadratinih kilometara da prerade za pola godine (mada je moguće da su modele zamenili primercima sa većim brojem poligona, pošto se sve i modelira u programima tipa 3DS MAX, pa se onda od hi-res poligona prave lo-res poligoni i odgovarajuće displacement mape). Verovatno su onda objekti detaljniji, a možda su i teksture radili inicijalno u većoj rezoluciji pa su u finalnoj igri umesto, lupam 1K pustili 2K teksture. Blur, DOF, bloom pa i neki fake HDR se mogu naknadno dodati a to dosta utiče na ukupni vizuelni doživljaj... Bez tih efekata, npr. na šta bi ličio NFS MW ili GRAW? :D
 
jel ovo fear engine ili mi se cini ? Ako nije fear engine, onda svakako lici na njega, ako jeste, onda znamo koliko ce biti zahtevan

PS. Da vam budem iskren, nisam bas siguran da bi uopste zeleo da igram ovu igru. Rusija, skenjatmosfera, podrumi, mutanti, mrak...smor...

Da stvarno, ogroman otvoreni prostor, sloboda, nelinearnost, A-life...smor žešći? Tebe je izgleda ovo sunce lupilo :)

Jeli te i ovakve shotke podsjećaju na FEAR.
 

Prilozi

  • sb_xray_32.jpg
    sb_xray_32.jpg
    168.8 KB · Pregleda: 207
  • April(rus).jpg
    April(rus).jpg
    450.5 KB · Pregleda: 256
Problem je u tome što se ovdje priča na pamet. Imam nekih 5-6 trejlera. U trejleru Human Opponents-Combat AI se vidi kako odlično funkcionira inteligencija. Posebno me je impresionirala grupna borba stalkera, gdje se vidi kako se kreću, traže zaklon, pokrivaju jedan drugog.
U jednom od trejlera prezentiran je A-life(AI koji kontrolira ponašanje mutanata). Tu se vidi kako se mutanti bore međusobno, hrane, traže sklonište, odmaraju...znači imaju određene potrebe. Kada sam vidio kako jedan od mutanata vuče hranu, lovinu u sklonište, odvalio sam.
Borba protiv Dwarfa koji pomoću telekineze manipulira sa velikim predmetima izgleda fenomenalno. Fizika je odlična, oružje realistično...

Umjetna inteligencija (A-life) u ovim trejlerima je nešto najbolje što sam ikad vidio. Nadam se da ćemo vidjeti kako to izgleda u full verziji, i stvarno bi bila velika šteta da ovo propadne. Ako uspiju ukomponirati sve viđeno iz ovih trejlera onako kako su to zamislili, kroz cijelu igru, bit će to najbolja igra ikad.

@.:GoRaNStEin:.

Ono što su oni zamislili su i napravili, a odnosi se na gameplay. No problem je bio u tome što bi se igrač u toj nelinearnosti i sekundarnim kvestovima izgubio.
To kaže i sam Oleg.
As our play-test sessions demonstrated, the heaps of A-life-based and random quests would frequently get the players lost. Now we have achieved a proper balance between storyline events leading you through the game and random quests and events filling out the game world and enabling you access to many rare items and cash.

Da se tu radi samo o grafici mislim da se mnogi nebi osvrtali na igru.
 
Poslednja izmena:
Voleo bih da ispune makar pola ovih najava, a ne da bude kao AI u Oblivionu :
Tresla se gora, rodio se mis .
 
starac je napisao(la):
Da stvarno, ogroman otvoreni prostor, sloboda, nelinearnost, A-life...smor žešći? Tebe je izgleda ovo sunce lupilo :)

Jeli te i ovakve shotke podsjećaju na FEAR.

ne , podsecaju me na colin mc rae rally 2005 okruzenje :vomit: alu na nivou Op. Flashpoint Kosovo iz 2003-ce. One prve sotke i ove sto si ti okacio nisu isti engine, a ako jesu, onda je onaj sa pocetka topika ispeglaniji i nabudzeniji MNOGO naspram ovog sto si ti okacio.

Sto se ne-linearnosti tice - videcemo, mislim da ces biti slobodan kao i u HL2 :D , a sto se smora tice - SMOR su mi vucaranja po podrumima i slusanje mumlanja i grgotanja mutanata. Ruski predeli i uopste ta vrsta krajolika je mi je SMOR do jaja ! To gledam svaki dan. SMOR je bio zagarantovan jos sa drugim odlaganjem ove igre, verovatno su se i sami programeri smorili od te igre. Ali nadam se da gresim.

I nisam rekao da me podseca na FEAR vec na FEAR ENGINE, to su dve razlicite stvari - primer: Condemned CO

PS. Najverovatnije ce biti: Tresla se gora, a misica abortirala po 5-ti put

edit:

starac je napisao(la):
Tu se vidi kako se mutanti bore međusobno, hrane, traže sklonište, odmaraju...znači imaju određene potrebe. Kada sam vidio kako jedan od mutanata vuče hranu, lovinu u sklonište, odvalio sam.

I sta im to vredi kad ces ti da udjes sa AK-47 i da im skratis zivotni ciklus na 20 sekundi ?! A taj sto je vuko hranu nece stici do sklonista ako iole umes da nisanis.
 
Poslednja izmena:
Ruje su napravili prvo DX7 i OpenGL renderpath da bi potom (zbog nekog odlaganja) napisali DX9 renderpath (ali je dataset za DX7 ostao isti) (izvor je NV GPU Gems 2). Novina je da su se odlucili za deferred shading tehniku koja omogucava upotrebu velikog broja dinamickih izvora svetla sa senkama i specular highlightingom. Ovaj nacin renderinga se odlicno slaze sa HDR-om ali na neciju zalost ne radi u MSAA modovima (mene bas briga za AA). Imace neki edge-blur filter pa ce da zamazu nazubljene ivice. IQ je za generaciju ispred u odnosu na standardni nacin renderinga. Naravno.. ovo povecava hw zahevnost igre ali verujem da su zadrzali stare codepathove i da ce igra raditi i na DX7 karticama.

Sto se gameplay-a tice, tu nemam sta da kazem jer neznam puno. Autori su obecali 120km2 oko Chernobila i reallife. To bi valjda vodilo ka nelinearnosti igre ali isto tako je tesko izbalansirati gameplay. Nemogu da verujem da su spiskali tolike godine u gameplay. To ce ili postaviti nove standarde za gameplay ili ce ih potpuno sahraniti.

Meni ne izgleda lose....
http://video.google.com/videoplay?docid=4109215302504608839&q=crysis
 
Poslednja izmena:
ne uopste izgleda lose, sta vise, (oni novi shotovi) ali je daleko od "koraka ispred" sto se vizuelnog tice.


edit: :D u jeee, ova naratorka iz ovog klipa prica ko da iza idu teletubisi :D , a ne pokolj :D
 
Poslednja izmena:
Oblivion u post-apokalipticnom svetu - moze :d
 
starac je napisao(la):
Problem je u tome što se ovdje priča na pamet. Imam nekih 5-6 trejlera. U trejleru Human Opponents-Combat AI se vidi kako odlično funkcionira inteligencija. Posebno me je impresionirala grupna borba stalkera, gdje se vidi kako se kreću, traže zaklon, pokrivaju jedan drugog.
U jednom od trejlera prezentiran je A-life(AI koji kontrolira ponašanje mutanata). Tu se vidi kako se mutanti bore međusobno, hrane, traže sklonište, odmaraju...znači imaju određene potrebe. Kada sam vidio kako jedan od mutanata vuče hranu, lovinu u sklonište, odvalio sam.
Borba protiv Dwarfa koji pomoću telekineze manipulira sa velikim predmetima izgleda fenomenalno. Fizika je odlična, oružje realistično...

Umjetna inteligencija (A-life) u ovim trejlerima je nešto najbolje što sam ikad vidio. Nadam se da ćemo vidjeti kako to izgleda u full verziji, i stvarno bi bila velika šteta da ovo propadne. Ako uspiju ukomponirati sve viđeno iz ovih trejlera onako kako su to zamislili, kroz cijelu igru, bit će to najbolja igra ikad.

@.:GoRaNStEin:.

Ono što su oni zamislili su i napravili, a odnosi se na gameplay. No problem je bio u tome što bi se igrač u toj nelinearnosti i sekundarnim kvestovima izgubio.
To kaže i sam Oleg.


Da se tu radi samo o grafici mislim da se mnogi nebi osvrtali na igru.

Ne znam da li je iko primetio da su sve scene sa "AI" demonstracijom ustvari isccenirane, odnosno simuliran je gameplay. Jedini gameplay koji je stvarno prikazan jeste MP gampeplay, aka klon Counter Strike-a ....
Sve je sarena laza. 6 godina razvoja da bi na kraju (graficki) prevukli preko starog endzina par novih efekata, i apsolutno nista pokazano iz igre osim 2 mape u multiplayu ....
Krajnji cilj pojavljivanja ove igre na trzistu (to moze da vam potvrdi i THQ) jeste da se vrate ulozene pare ...

Zivi bili pa videli...
 
pazi, meni se ideja svidja, grafika nije losa, ako bude kao tako neki rpg - super. Medjutim - da grubo citiram i dam svoje tumacenje necega sto je pisano : sobzirom da je sve otvoreno tj da imas slobodu kretanja, moralo se malo izbalansirati da se ne bi ginulo i islo gde ne treba (sto u ozbiljnijim igrama namerno nije radjeno, idi brate, nek te samelje trol neki, neces dvaput otici tamo...bar ne u pocetku), sto po meni znaci : kad zavrsis jedan deo sveta/mape, otvara ti se drugi. Uprosto, bices slobodan da ides gde god ti kazu da mozes i da treba, pa kad to zavrsis ides dalje. Sad ce neki da me pljuju, ali i u FarCry-ju si mogao da ides gde god oces i da dodjes do cilja kako oces (na otvorenim mapama). Imam drugara koji je pola farcry-ja "nakaradno" presao, tj isao na silu precicama, okolo, preko planina...da ne verujes kako je covek igrao, ali ne namerno, vec nije skontao kuda treba da ide pa je sve obrnuto radio :D
 
Izaci ce (valjda) i videcemo.Svaka rasprava o necemu sto jos nije izaslo i o cemu se jako malo zna je besmislena.
 
Ama ljudi polako bitno je da ima sta dobro da se igra i jos ako bude igrivost dobra sta vise treba.Neka ona samo izadje dalje ce mo lako.
 
@.:GoRaNStEin:.

Ja ne znam šta si ti gledao, ali ovi trejleri kod mene su jako stari. To su ustvari prvi trejleri i prvo upoznavanje s igrom. Radi se o trejleru podijeljenom na 4 epizode u kojima je prezentirana grafika, fizika, AI... znači skoro sve. Ja lično nisam primjetio da je išta lažirano.
Mislim ima li smisla praviti nelinearnu, neskriptovanu igru sa velikim mapama, a da pritom gameplay bude loš, AI debilan... Toga je i razvojni tim svjestan.

Krajnji cilj pojavljivanja svake igre na tržište jeste da se vrati uloženi novac, i još da se zaradi.

@yooyo

Zašto ne? Pa najveći izazov za razvojni tim jeste napraviti dobru umjetnu inteligenciju. Da si vidio kako to izgleda, kako su to zamislili, drugačije bi pričao.

@gx-x

Zašto da te neko pljuje kad si rekao istinu za FC. No STALKER će biti više sličan Oblivionu. Znači bit će više kvestova na jednoj mapi, igra će biti podijeljena u zone. A bit će i RPG elemenata.
 
starac je napisao(la):
@.:GoRaNStEin:.

Ja ne znam šta si ti gledao, ali ovi trejleri kod mene su jako stari. To su ustvari prvi trejleri i prvo upoznavanje s igrom. Radi se o trejleru podijeljenom na 4 epizode u kojima je prezentirana grafika, fizika, AI... znači skoro sve. Ja lično nisam primjetio da je išta lažirano.
Mislim ima li smisla praviti nelinearnu, neskriptovanu igru sa velikim mapama, a da pritom gameplay bude loš, AI debilan... Toga je i razvojni tim svjestan.

Krajnji cilj pojavljivanja svake igre na tržište jeste da se vrati uloženi novac, i još da se zaradi.

@yooyo

Zašto ne? Pa najveći izazov za razvojni tim jeste napraviti dobru umjetnu inteligenciju. Da si vidio kako to izgleda, kako su to zamislili, drugačije bi pričao.

@gx-x

Zašto da te neko pljuje kad si rekao istinu za FC. No STALKER će biti više sličan Oblivionu. Znači bit će više kvestova na jednoj mapi, igra će biti podijeljena u zone. A bit će i RPG elemenata.

Imam sve trailere koji su izbaceni za S.T.A.L.K.E.R.-a, i zvanicne i nezvanicne .... I znam o cemu pricam ....

A da si malo vise pratio situaciju oko igre, stav THQ-a prema istoj, shvatio bi da je njima sada apsolutno jedini cilj da ta igra izadje, ma kakva ona bila jer su stvari izmakle kontroli ....
 
Nazad
Vrh Dno