Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Stvarno počinje da me nervira to što svi misle da se u Beogradu valjamo u parama. Ko da nam je sve palo s neba i ko da svi imamo 15 godina pa nam roditelji kupuju stvari...

Mene, pak, nervira uporno forsiranje priče o "prosečnom PCju", kao da je prosečan PC namenjen igranju, da oni koji hoće da se igraju imaju prosečan PC, odnosno da je više od 5% vlasnika PCja zainteresovano za neko ozbiljnije igranje koje ide dalje od pasijansa. Ali dobro, šta da se radi.
 
@voodoo
Prosečna konfiguracija u Srbiji je nešto približno kao ova moja iz potpisa.Bedno, ali je tako_Od 10 kompjutera iz mojeg komšiluka, moj krš je na trećem mestu.Nije mnogo bolje ni u drugim mestima po Srbiji, jer nije sve Beograd i Novi Sad.
Zašto je tako , to je stvarno za neku drugu vrstu razgovora.

Mozda je kod tebe u komsiluku tako, ali ne mora da znaci da je svuda.

Ovo je bench i usera sa ovog foruma posvecuju mnogo paznje i resursa racunarima. Vecina njih i radi u toj bransi i iste te prihode odvaja na iste.

A zasto je tako sa racunarima, pa, neka bude da narod nema para ali isto tako narod ne shvata iako mu se govori da komp treba uzimati jeftiniji i cesce menjati ali koliko cesto samo cujem kada uzimam uzecu da valja...

Ima svakakvih primera, ne moze se to tako lako generalizovati. Nemas pojma kakve sirotinje ima u Bgd-u ali naravno da nam svima za oko zapadnu dzipovi od 150k evra i slicno, a i sa druge strane veliki je to grad, ne od skoro, kao 20% Srbije.
 
jel ima neki repair mod? da mogu da prodajem stvari bez da ih popravim prvo
vise potrosim na popravku, nego sto posle dobijem kada prodam :)

ili bar da sam mogu da popravljam?
 
Mozda je kod tebe u komsiluku tako, ali ne mora da znaci da je svuda.
Ispred moje mašine je komp od komšije koji ma privatnu firmu i zapošljava nekih 4-5 radnika.kupio klincu pre godinu ipo, platio krš para svom klincu od 12godina (neki dula core, mislim da je AMD 4400+, grafa ATI 2600, 23GB RAM), na prvom mestu je konfa mog prvog komšije.On video kod mene komp pa skupio neke pare (nekih 450€, prodo neke svinje i tako to) i rešio da kupi komp.Iskonbinujemo mu finu kofiguraciju za te pare pre godinu dana (AMD AthlonX2 5200+, HD 4850, Samsung 22", 2GB RAM).Radi mu jednom u deset dana, naj češće kad ja dođem ili klici od njegove setre.On je izgleda mislio da je komp kao video player, uključiš i radi sve samo.Greota za tu konfu da služi kao ukras u dnevnoj sobi.A baš lepo izgleda, :d.Da mu nisam ja diktirao šta da kupi, uvalili bi mu kao i ovom prvom koji je platio preko 700€ sa sve CRT monitorom od 17".
Svakako da nije isto prosečan PC i prosečan gameski PC.Ali se opet svodi na to da je moj krš neki prosek ili ne mnogo ispod proseka.Zavarava vas utisak zbog kruga ljudi sa kojima delite slična interesovanja i onda ne vidite objektivnu sliku.
Hm, Beograd.Živeo sam ja u tom gradu 26 punih godina i ne verujem da se nešto drastično promenilo u poslednje 3 godine.Nije sjano ni u Beogradu ali su klinci mnogo više informisani i mnogo lakše nalaze društvo sa sličnim interesovanjem i kojma komp i internet ne služi jedino za FaceBook.
Poenta je bila da su ovi iz GSC pre svega računali na tržište Rusije, Ukrajine i uopšte zemalja bivšeg istočnog bloka jer je SoC preko 70% kopija tamo prodato_Oni srećom ne koketiraju previše sa zapadnjačkim ukusom i trendovima i ne računaju da mogu da se takmiče sa gaming industrijom sa zapada u tom pogledu.
Da je tako vidi se i iz ovog videa što je Serbian91 pomenuo.Da su ozbiljnije računali na zapadno tržište verovatno bi angažovali neke holivudske glumce za audio.Barem bi se potrudili da audio na engleskom bude na nivou onog iz SoC.
I pored svega toga Stalker je našao svoje mesto i zato sad pričamo o njemu.I to ne bilo koje mesto već veoma značajno mesto.
 
...neki dula core, mislim da je AMD 4400+, grafa ATI 2600, 23GB RAM...

Kako je nabio 23GB RAM-a na plocu :d

Nije bitan za industriju igara prosecan kucni ili office PC vec prosecan gamerski PC. Kucni korisnik kome PC sluzi za fejsbuk i kao video plejer ionako nece kupiti igru.
 
Ko sto bi i trebalo da bude...
Mozes li samo da mi kazes jesi li u DX10 modu i koji OS koristis?

DX10 i win7, izvini sto kasnim sa odgovorom 2 dana, igrao sam bez prestanka :D

sad sam u Jupiter plantu, treba da nadjem prolaz do Pripyata, i igrica je predobra. koliko sam samo ispizdeo sto nisam uspeo da odigram SoC/Clear Sky, toliko sam sada srecan sto mogu da kazem da sam igrao stalkera. atmosfera je cista pobeda.

skidao sam i neki dokumentarac o chernobilju, yay me.
 
Kako je nabio 23GB RAM-a na plocu :d

Nije bitan za industriju igara prosecan kucni ili office PC vec prosecan gamerski PC. Kucni korisnik kome PC sluzi za fejsbuk i kao video plejer ionako nece kupiti igru.
Eh sad, nemam baš debele prste ali opalih oba tasteara , 2 i 3.Mislio sam na 2GB a nisam primetio šta je ispalo.Dešava se to meni često.
Ma jeste to tako, kao što sam i ja uostalom rekao.Nije isto PC prosek i gamerski PC prosek.Odosmo totalno u off.Taj klinac od 12 godina ima naj manje 15 originala (Pesova,Fifa i tome slično), čim dobije bolje ocene u školi, tata mu kupi ono što mu traži a to su "igrice".Dok ne shvati neke stvari imaće verovatno 50 originala.A kad shvati, tražiće od ćaleta da mu uplati brz net i da mu kupi grafu iz tvog potpisa (uz sve prateće sadržaje).A onda će da "kupuje" sam kao i većina "high platform" gamera.Sad je ovako lakše da izmami 20-30€ za original svakih mesec dva, nego od jednom 200€ za neku nadogradnju ili daleko bilo za neki nov komp.A ćale mu se razume u to ko većina iz te generacije, ponekad se odvaži da ga ukluči sa spremnim gardom, da ga ne ujede ta opaka pametna mašina.Ne računa gaming industrija na gamere sa dužim stažom od 2-3 godine.Za te je kasno, znaš valjda po sebi, da ti ne crtam.
 
Poslednja izmena:
1.6.2 verzija i srpski prevod:

Hm:trust:
Menu i dalje na engl a u pozadini nasa zastava, samo glasovi u uvodu na srpskom
Loading ekran ispis / Zov Pripjata i srpski prevod. Sve ostalo u igri na engleskom

Jel moze da se potera na 1.6.2 na sve radi kako treba?
 
1.6.2 verzija i srpski prevod:

Hm:trust:
Menu i dalje na engl a u pozadini nasa zastava, samo glasovi u uvodu na srpskom
Loading ekran ispis / Zov Pripjata i srpski prevod. Sve ostalo u igri na engleskom

Jel moze da se potera na 1.6.2 na sve radi kako treba?
Otvori folder "gamedata" u glvnom folderu igre , pa onda configs/text, pa preimenuj folder "rus" u "eng" i počni od početka da bi ti i imena stalkera bila na srpskom.
 
Otvori folder "gamedata" u glvnom folderu igre , pa onda configs/text, pa preimenuj folder "rus" u "eng" i počni od početka da bi ti i imena stalkera bila na srpskom.

Radi. Hvala za pomoc. Sto malo ne sredite sajt STALKER Srbija. Ja sam skoro otkrio program WEB Builder i toliko je lako raditi sa njim, samo treba malo vremena i volje, a bogami i dizajnerskog umeca da se napravi cudo. Ako hocete, mogu za dz kada imam vremena da vam sklopim strane. Na vama je da zakupite domen i host, zategnete malo sajt i okacite na net.
 
Za Ukrajinu ne znam, ali sto se tice Rusije pored procenta siromasnih koji je veci od onog zvanicnog na zapadu, taj drugi deo je daleko bogatiji od istog u zemljama zapadne Evrope.
X-Ray engine je dosta davno poceo da se radi kada je DX8 bio skoro standard pa je i dalje prisutan. Ako budu radili nesto novo tipa X-ray 2 pitanje je da li ce i DX9 biti prisutan. :) Sve u svemu X-Ray DX9 render je sposoban da isporuci 3 miliona bump-maped poligona po frejmu naspram 1 milion U3 "kombo" enginea-a. ;)

Taj procenat bogatih ljudi u Rusiji je jako mali, i nisu svi igraci.

DX8 podrska se bez problema moze ukinuti, i sa tim potezom bi dosta ustedjeli. Ona je tu s razlogom. To je GSC i sam priznao.
 
Stvarno počinje da me nervira to što svi misle da se u Beogradu valjamo u parama. Ko da nam je sve palo s neba i ko da svi imamo 15 godina pa nam roditelji kupuju stvari...

u odnosu na ostatak srbije verovao ili ne, valjate se. dodji u sabaju na pivo da te sprovedem lol ;)

ali slazem se da ne treba ocekivati da na makini koju si platio 500 e pre 3 godine pikas ista novije.... brate pa ja sam u srednjoj kucao diplomske radove stampao i od njih sam godishnje radio upgrade masine koja je u to vreme uvek bila iznad proseka, plus malo kupoprodaje polovnih delova 10 evra na 10 evra i to je to... doduse, nisam pusio i pio (toliko :d ) ali sve u svoje vreme

ja ne pamtim kada si mogao za manje para da se kvalitetnije igras na PCu (audio vizuelni dozivalj), a da to nisu neke lude rezolucije
 
Poslednja izmena:
Sve u svemu X-Ray DX9 render je sposoban da isporuci 3 miliona bump-maped poligona po frejmu naspram 1 milion U3 "kombo" enginea-a. ;)

Da al kako, ja sam u Clear Sky imao oko 25 FPS u proseku po mapi i to kada smanjim sun ray-s i ostale zezalice na low! Hvala svakome za takvo rešenje! COP pod sedmicom i u dx10 isto toliko ako ne i nešto manje i to pre svega jer su povećali mape! Dakle što se mene tiče, samo im je prva igra radila solidno, i aj da kažemo skoro kako treba, premda se sećam i to jako dobro da se i onda gomila ljudi žalila na osciliranje FPS-a u igri!

Mene čudi da je X-Ray uopše i opstao ovoliko dugo i ne smem ni da pomislim na kakvoj to mašini bi danas COP radio u nekih konstatnih 50tak frejmova i tome sl...! Znači sa ove distance kad se čitava stvar sagleda ispada da bi to bio mnooogo skup sport! Stalker je ok igra, ali endžin je krpež i to neviđeni, taman takav kakav samo Rusi mogu da naprave! Prema tome, bešte deco... U3 je mašina za ovo nek priča ko šta hoće, pa sad milion ili tri miliona per sec, nebitno je! Pri tom naravno ne mislim sa ovim da degradiram Stalker kao igru! Igra kao igra je ok, ali ništa posebno spektakularna u tom vizuelnom delu a efektići tipa sun rays ili wet serfaces, su izforsirani na silu i sve to skupa s velikom mukom radi! Takve stvari nisu i ne mogu biti odlika modernog top-notch endžina, što X-Ray u suštini nije nikda ni bio, pa samim time nekako mi ova konstatacija o broju poligona nekako ne stoji! Premda ni U3 nije ono što je nekada bio, ali treba imati u vidu i da je to multiplatform endžin za razliku od X-Raya... Verovatno je to i glavni razlog zažto su poligoni u U3 limitirani!

Inače što se tiče samog COP-a, evo upravo testiram ovu englesku verziju ali moram da priznam da sam blago razočaran onime što dobijam u dx10. Ako bi me neko pitao da ovo ocenim, onda bi rekao 2- i to jedva! Iskreno se nadam da će neki novi Stalker biti izveden pod novim endžinom napisanim od nule i sa modelima takođe izmodelovanim od nule! Ponekad je bolje krenuti sve od početka, nadam se samo da će to ovi ljudi koji rade na igri i ukapirati ubrzo, jer na kraju, nekako mi se čini da ako ovako nastve sve će početi da im se lagano obesmišljava i rasipa u vetar... i to iz više razloga, da ne objašnjavam sada...

Sve usvemu, treća igra pod istim endžinom je iza nas, pa ako je za vajdu... dovoljno je! ,)
 
@Vlada>>>
Iz svega ovog ispada da ne možemo očekivati od budućeg Stalkera nešto dobro i naperdno.Multiplatform endžin koji se radi za Stalker 2 je korak u nazad, kako stvari stoje.Ono što sam mislo da će biti budući pravac razvoja igre izgleda da odlazi u nepovrat.Bojim se da je CoP poslednji punokrvni Stalker.Pravljenje kompromisa zbog konzola, bojim se da vodi u sasvim drugom pravcu ovu igru.Mislim na napuštanje osnovne ideje, a to je otvoreni univerzum Zone.Cela Zona jedna mapa, to su bili neki ideali i nešto što je Stalker izdvajalo u odnosu na druge igre.
Mogu pretpostaviti kako će Stalker 2 izgledati.Zatvoreni prostori, gomila underground nivoa, neke nove X lab i tome slično.Stalker se pretvara u DooM3, jezivo.I to sve zbog konzola i profita.
postojeći X Rey je u underground nivoima izuzetno stabilan i zahvalan.Ne verujem da je nekome probalo da secna kad je u nekoj X lab ili nekim pećinama.Tu fps ne pada ni na naj većim rezama i podešavanjima.Sve klizi ko podmazano bez obzira koliko NPC-ova bilo na jednom mestu.Čim se krene gore na otvorno, počne žurka.Ko je igrao na nekoj slabijoj mašini zna o čemu pričam.Čuveni podrum kod Sidoroviča na početku SoC i izlaženje iz njega i onaj čuveni stepenik gde uvek secne i zastane, a kad se izlazi gore počne fps da pada rapidno do neigrivosti a u bunkeru bilo sve OK.
SoC sam mogao u tim skučenim (ograničenim) underground nivoima da pokrenem na full dinamic lights i na mojem kršu i to sa 1gb RAM-a.
Nemam ništa protiv tih underground nivoa, ali ako ih je do 30% igre, preko toga nije to to, to već nije Stalker.To može da bude Metro 2033 ili neki Bioshock ali ne i Stalker.
Uteha je što ova tri Stalkera što su dosada izašli imaju ogroman potencijal za modovanje i što Stalkerska zajednica neće biti uskraćena za još puno novih avantura u pravoj Zoni.Modrski timovi izbacuju sve bolje i bolje mega modove.U najavi je toliko puno zanimljivih modova da nema brige šta će biti sa Stalker 2 i novim engine, konzolama i bakračima.
 
Real Pripyat vs X-Ray Pripyat
 

Prilozi

  • real Pripyat_resize.jpg
    real Pripyat_resize.jpg
    449 KB · Pregleda: 167
Da al kako, ja sam u Clear Sky imao oko 25 FPS u proseku po mapi i to kada smanjim sun ray-s i ostale zezalice na low! Hvala svakome za takvo rešenje! COP pod sedmicom i u dx10 isto toliko ako ne i nešto manje i to pre svega jer su povećali mape! Dakle što se mene tiče, samo im je prva igra radila solidno, i aj da kažemo skoro kako treba, premda se sećam i to jako dobro da se i onda gomila ljudi žalila na osciliranje FPS-a u igri!

Mene čudi da je X-Ray uopše i opstao ovoliko dugo i ne smem ni da pomislim na kakvoj to mašini bi danas COP radio u nekih konstatnih 50tak frejmova i tome sl...! Znači sa ove distance kad se čitava stvar sagleda ispada da bi to bio mnooogo skup sport! Stalker je ok igra, ali endžin je krpež i to neviđeni, taman takav kakav samo Rusi mogu da naprave! Prema tome, bešte deco... U3 je mašina za ovo nek priča ko šta hoće, pa sad milion ili tri miliona per sec, nebitno je! Pri tom naravno ne mislim sa ovim da degradiram Stalker kao igru! Igra kao igra je ok, ali ništa posebno spektakularna u tom vizuelnom delu a efektići tipa sun rays ili wet serfaces, su izforsirani na silu i sve to skupa s velikom mukom radi! Takve stvari nisu i ne mogu biti odlika modernog top-notch endžina, što X-Ray u suštini nije nikda ni bio, pa samim time nekako mi ova konstatacija o broju poligona nekako ne stoji! Premda ni U3 nije ono što je nekada bio, ali treba imati u vidu i da je to multiplatform endžin za razliku od X-Raya... Verovatno je to i glavni razlog zažto su poligoni u U3 limitirani!

Inače što se tiče samog COP-a, evo upravo testiram ovu englesku verziju ali moram da priznam da sam blago razočaran onime što dobijam u dx10. Ako bi me neko pitao da ovo ocenim, onda bi rekao 2- i to jedva! Iskreno se nadam da će neki novi Stalker biti izveden pod novim endžinom napisanim od nule i sa modelima takođe izmodelovanim od nule! Ponekad je bolje krenuti sve od početka, nadam se samo da će to ovi ljudi koji rade na igri i ukapirati ubrzo, jer na kraju, nekako mi se čini da ako ovako nastve sve će početi da im se lagano obesmišljava i rasipa u vetar... i to iz više razloga, da ne objašnjavam sada...

Sve usvemu, treća igra pod istim endžinom je iza nas, pa ako je za vajdu... dovoljno je! ,)

Drug, nemoj mi reci da mislis da s tom grafickom mozes tjerati danasnje igre na maks. detaljima, da ne spominjem vece rezolucije, a pogotovo AA?

Clear Sky je uz Crysis trenutno graficki najimpresivnija igra. A taj sun rays "efektic" je volumetrican, dinamican, i jako kompleksan, pa je zbog toga i zahtjevan. Zato i imas u opcijama da biras koji nivo kompleksnosti ti odgovara.

Poligon je poligon, bio ruzan ili lijep. A 3 mil. poligona naspram 1 je poprilicno velika razlika. To ne mozes tek tako generalizirati?

Ja GSC-u zamjeram foliage dizajn. Trebali su odraditi malo bolji dizajn i koristiti drugaciji kolorit, a texture su mogle ostati iste. I dobili bi daleko ljepse drvece i travu, uz istu zahtjevnost. Ali to je stvar dizajna, ne engina! Dakako, takve izmjene zahtjevaju vise vremena. No da su to odradili, ne bi bilo ove price o ruznoj grafici i zastarjelom enginu.
 
Poslednja izmena:
Sergej Grigorovič: «STALKER 2 takođe će biti trilogija "
Redakcija časopisa Gameplay susrela se i razgovarala sa Sergejom Grigorovičem, osnivačem kompanije GSC Game World.Čitaoci foruma Gameplay su pitali Sergeja ono što ih je naj više zanimalo a on je lično odgovorio na nekoliko pitanja.

toha91: Je li istina da će sljedeći STALKER pokretatir CryEngine?
Sergej Grigorovich: Ne. Razmatrali smo tu ideju da bi mogli brzo i jeftino preći na konzole i uštedu na sopstvenom portovnju.Ali, sad sve realizujemo na bazi X-Ray Engine..
...........
Happyness: Sergej, trenutno serijal STALKER obuhvaća tri dela. Nakon objavljivanja S.T.A.L.K.E.R. 2 ,što su budući planove za serijel?
Sergej Grigorovich: S.T.A.L.K.E.R. 2 takođe će biti trilogija. Paralelno ćemo objaviti i još ponešto iz sveta STALKER .Ovo sam kazao zbog intrige. Vidimo velike perspektive u razvoju brenda.
...
Vanadij: S.T.A.L.K.E.R. znaju i vole i u inostranstvu. Kako se može objasniti ovaj fenomen?
Sergej Grigorovich: Mi smo interesantni za njih , kao samuraji ili nindže.
...
deni92: Mnogi ljudi su vrlo negativni po pitanu STALKER-a. To nije uvijek opravdano, što mislite o tome?
Sergej Grigorovich: Nema toga koji sve voli, možda, osim junaka filma "Parfem"( Perfume: The Story of a Murderer (2006)) (smeh).
...
Samo Donetsk Boy: Kako stvari idu sa promociju branda na zapadu? Da li očekujete injekciju sredstava u projekt od stranih investitora?
Sergej Grigorovich: Mislim da ne. Dogodilo se da imamo više nego dovoljno resursa za mudro korišćenje
...
Znahar12: Na kog developera igara se ugledate?
Sergej Grigorovich: Već odavno ni na kog, već smo našli svoje mesto pod suncem. Ranije je to bio Blizzard
...
Znahar12: Scenario STALKER , po meni, je hrom. Mnoge stvari su jasne od samog početka. Ne mislite da se u budućnosti pozvate profesionalno pisaca?
Sergej Grigorovich: Ljudi su različiti. I svaki scenario ima svog kupca. ovaj scenario se pokazao kao prikladan za naj širu moguću publiku. Čak i književno delo, sa ogromim tiražom, često budu razneseni u prah i pepeo od strane kritike. Ponekad su povoljne kritike, a proizvod se ne prodaje. Na primer, većina ljudi smatra da je film "Stalker" dosadan.A za profesionalnog pisaca, uvek smo otvoreni.
...
Aleksandras: Zašto u svetu STALKER u potpunosti odsustvuju žene?
Sergej Grigorovich: U toku naših višekratnih poseta černobilskoj Zoni, videli smo kako je ovo surovo i opasno mesto. A u svetu S.T.A.L.K.E.R. tu su još i česte "emisija" i mutanti. Stoga, prilikom dizajniranja projekta uvođenja likova žena je otpalo samo po sebi. Međutim, pošto nismo navijači u međupolnom sukobi i bez predrasuda seksualne prirode, planiramo dodati žene u sljedeću igru. Animatori se već hvataju za glavu zbog količinu posla. 3D-modelatoris su sretni (smeh).


Ovo su samo neki odgovori dotičnog gospodina, neki koji su meni bili intersantni.Ako nađem još nešto, prevešću i postaviti.
 
Poslednja izmena:
Sergej Grigorovič: «STALKER 2 takođe će biti trilogija "
Redakcija časopisa Gameplay susrela se i razgovarala sa Sergejom Grigorovičem, osnivačem kompanije GSC Game World.Čitaoci foruma Gameplay su pitali Sergeja ono što ih je naj više zanimalo a on je lično odgovorio na nekoliko pitanja.

toha91: Je li istina da će sljedeći STALKER pokretatir CryEngine?
Sergej Grigorovich: Ne. Razmatrali smo tu ideju da bi mogli brzo i jeftino preći na konzole i uštedu na sopstvenom portovnju.Ali, sad sve realizujemo na bazi X-Ray Engine..
...........
Happyness: Sergej, trenutno serijal STALKER obuhvaća tri dela. Nakon objavljivanja S.T.A.L.K.E.R. 2 ,što su budući planove za serijel?
Sergej Grigorovich: S.T.A.L.K.E.R. 2 takođe će biti trilogija. Paralelno ćemo objaviti i još ponešto iz sveta STALKER .Ovo sam kazao zbog intrige. Vidimo velike perspektive u razvoju brenda.
...
Vanadij: S.T.A.L.K.E.R. znaju i vole i u inostranstvu. Kako se može objasniti ovaj fenomen?
Sergej Grigorovich: Mi smo interesantni za njih , kao samuraji ili nindže.
...
deni92: Mnogi ljudi su vrlo negativni po pitanu STALKER-a. To nije uvijek opravdano, što mislite o tome?
Sergej Grigorovich: Nema toga koji sve voli, možda, osim junaka filma "Parfem"( Perfume: The Story of a Murderer (2006)) (smeh).
...
Samo Donetsk Boy: Kako stvari idu sa promociju branda na zapadu? Da li očekujete injekciju sredstava u projekt od stranih investitora?
Sergej Grigorovich: Mislim da ne. Dogodilo se da imamo više nego dovoljno resursa za mudro korišćenje
...
Znahar12: Na kog developera igara se ugledate?
Sergej Grigorovich: Već odavno ni na kog, već smo našli svoje mesto pod suncem. Ranije je to bio Blizzard
...
Znahar12: Scenario STALKER , po meni, je hrom. Mnoge stvari su jasne od samog početka. Ne mislite da se u budućnosti pozvate profesionalno pisaca?
Sergej Grigorovich: Ljudi su različiti. I svaki scenario ima svog kupca. ovaj scenario se pokazao kao prikladan za naj širu moguću publiku. Čak i književno delo, sa ogromim tiražom, često budu razneseni u prah i pepeo od strane kritike. Ponekad su povoljne kritike, a proizvod se ne prodaje. Na primer, većina ljudi smatra da je film "Stalker" dosadan.A za profesionalnog pisaca, uvek smo otvoreni.
...
Aleksandras: Zašto u svetu STALKER u potpunosti odsustvuju žene?
Sergej Grigorovich: U toku naših višekratnih poseta černobilskoj Zoni, videli smo kako je ovo surovo i opasno mesto. A u svetu S.T.A.L.K.E.R. tu su još i česte "emisija" i mutanti. Stoga, prilikom dizajniranja projekta uvođenja likova žena je otpalo samo po sebi. Međutim, pošto nismo navijači u međupolnom sukobi i bez predrasuda seksualne prirode, planiramo dodati žene u sljedeću igru. Animatori se već hvataju za glavu zbog količinu posla. 3D-modelatoris su sretni (smeh).


Ovo su samo neki odgovori dotičnog gospodina, neki koji su meni bili intersantni.Ako nađem još nešto, prevešću i postaviti.

Imas link za ovo?
 
Stvarno počinje da me nervira to što svi misle da se u Beogradu valjamo u parama. Ko da nam je sve palo s neba i ko da svi imamo 15 godina pa nam roditelji kupuju stvari...

xaxaxaxaxaxa od toga ne mozes da pobegnes nikako, nema veze ni da li si rodjen ili samo zivis u BG-u, automatski si klasifikovan u grupu lovana ;)
 
Poslednja izmena:
Instalirao danas narodnu verziju igre, pokrenuo igrao malo, sve normalno radilo, kad sam drugi put pokušao da uđem u igru izbacuje mi ovu grešku ....??
OS mi je Win 7 64 bit na mašini iz potpisa, a ako neko zna šta da radim nek govori pošto mi se baš igra igra :)

hvala i pozz
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    65.9 KB · Pregleda: 64
Instalirao danas narodnu verziju igre, pokrenuo igrao malo, sve normalno radilo, kad sam drugi put pokušao da uđem u igru izbacuje mi ovu grešku ....??
OS mi je Win 7 64 bit na mašini iz potpisa, a ako neko zna šta da radim nek govori pošto mi se baš igra igra :)

hvala i pozz
Moraš prvo da nađeš šta je razlog.Idi u C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs i pronađi fajl xray_(user).log.Otvori ga sa Notapad i skroluj do dna.Zadnjih pet-šest redova je opis i razlog za fatal error.Iskopiraj to pa postij da vidimo jel možemo pomoći.
Moguće je da si menjao grafičke setingse, pa igra nije prihvatila kako treba.A možda je problem do leka za narodnu verziju, probaj da nađeš fiksirani od brijača.
 
Moguće je da si menjao grafičke setingse, pa igra nije prihvatila kako treba.A možda je problem do leka za narodnu verziju, probaj da nađeš fiksirani od brijača.

e jesam menjao grafičke settingse, onda mora da je do toga, reinstaliraću igru pa ću vidim, kakva je situacija.
 
Evo napravio sam nesto po mom ukusu :) Magloviti i oblacni CoP, sto jos vise produbljuje atmosferu.
 

Prilozi

  • xrEngine 2010-02-24 19-00-26-58.jpg
    xrEngine 2010-02-24 19-00-26-58.jpg
    125.6 KB · Pregleda: 840
  • xrEngine 2010-02-24 18-58-43-57.jpg
    xrEngine 2010-02-24 18-58-43-57.jpg
    100.2 KB · Pregleda: 808
  • xrEngine 2010-02-24 19-05-34-75.jpg
    xrEngine 2010-02-24 19-05-34-75.jpg
    87.7 KB · Pregleda: 810
  • xrEngine 2010-02-24 20-44-33-10.jpg
    xrEngine 2010-02-24 20-44-33-10.jpg
    191.7 KB · Pregleda: 816
  • xrEngine 2010-02-24 23-39-42-25.jpg
    xrEngine 2010-02-24 23-39-42-25.jpg
    126.6 KB · Pregleda: 798
e jesam menjao grafičke settingse, onda mora da je do toga, reinstaliraću igru pa ću vidim, kakva je situacija.

Isti slucaj se i kod mene desio, ako diras graficka podesavanja igra ce odbijati da se pokrene. Ja sam se snasao tako da sam podesio, primenio 'ljek' opet i radi sad fino.
 
Maglovito Oblacno Jesenji Stalker. Dobar naziv za mod :)
 

Prilozi

  • xrEngine 2010-02-27 20-20-56-93.jpg
    xrEngine 2010-02-27 20-20-56-93.jpg
    191.1 KB · Pregleda: 232
  • xrEngine 2010-02-27 20-20-09-36.jpg
    xrEngine 2010-02-27 20-20-09-36.jpg
    197.1 KB · Pregleda: 211
  • xrEngine 2010-02-27 20-21-40-83.jpg
    xrEngine 2010-02-27 20-21-40-83.jpg
    202.6 KB · Pregleda: 179
  • xrEngine 2010-02-27 19-30-37-48.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-30-37-48.jpg
    148.6 KB · Pregleda: 127
  • xrEngine 2010-02-27 19-32-38-40.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-32-38-40.jpg
    234.1 KB · Pregleda: 137
.......
 

Prilozi

  • xrEngine 2010-02-27 19-34-15-27.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-34-15-27.jpg
    258.3 KB · Pregleda: 98
  • xrEngine 2010-02-27 19-34-39-45.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-34-39-45.jpg
    212.7 KB · Pregleda: 111
  • xrEngine 2010-02-27 19-37-06-08.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-37-06-08.jpg
    238.8 KB · Pregleda: 102
  • xrEngine 2010-02-27 19-59-07-84.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-59-07-84.jpg
    201.8 KB · Pregleda: 80
  • xrEngine 2010-02-27 19-59-57-57.jpg
    xrEngine 2010-02-27 19-59-57-57.jpg
    144.3 KB · Pregleda: 103
Vrh Dno