Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. 2

Да нема превода за трилогију ја не бих могао играм Стслкер.
 
SRB je bas jako trziste za igre koje 0% ljudi kupuju pa bi bas trebalo da se prevode. A taj Scorn nisu igrali ni sami devovi :LOL:
Daj ne budi toliko grub. Scorn se razvijao nekoliko godina. Sam Peklar ga je prešao bar 777 puta. Za jedan studio iz Srbije ono je odlična igra, jako unikatna.
Да нема превода за трилогију ја не бих могао играм Стслкер.
Baš mi je drago zbog tebe jer sam video da si ti pominjao da bi voleo da ima prevod. E pa eto ga :giggle: Doduše nabavi Xbox ili PC, na plejku ovo neće doći, bar ne odmah. Series S je verovatno džabaluka.
 
Utisak je da je dosta truda uloženo i da su sa dosta pažnje i do najsitnijih detalja ispratili arhitekturu tj. oštećenja na fasadama i krovovima. Takođe mi je super što su ostavili stare lokacije. Jedina stvar koja mi se ne dopada previše jesu zasićenje boja u globalu i kolorit u pojedinim sekvencama. Malo mi to izgleda previše kontrasno, uoštreno i prezasićeno. No, da budem iskren to je sitnica koja se lako može utvikovati iz drajvera, tako da nije ni bitno u suštini.
 
Po meni ovo nema veze sa duhom originalnog Stalkera.
 
Videćemo kad izađe igra kako stvari stoje. Ja ga cenim da je dosta izgubila od šarma i atmosfere koji je imala prva igra prevashodno po mojoj proceni zbog toga što je ovde sve previše razdanjeno, uoštreno i prilično zasićeno u boji. Prva igra je imala dosta svedeniju paletu boja u kojoj su dominirali zemljani tonovi, sa tim žućkastim filterom kada uletiš na mesta gde je radijacija intenzivnija. Takođe je i sivilo teških oblaka dodatno začinilo čitavu stvar i doprinelo kompletnoj atmosferi. Sekvenca na 1:04 ima delimično takav šmek, ostalo baš i ne. Ali naravno nije samo to ono što je prvu igru učinilo atmosferičnom, već su tu praktično odigrali u kompletu i svi ostali elementi. Sve je u toj prvoj igri nekako kliknulo i došlo na svoje mesto, uključujući i određene nesavršenosti u okviru samih karakternih animacija i audio deonica. Prosto rečeno imala je neku vrstu autentičnosti, koja se najverovatrnije dogodila slučajno ili možda spontano, što je nešto što nije baš lako ponoviti.
 
Dobro ne kukajte toliko, Stalker i nije bio toliko oko grafike koliko o tom chernobiljskom svetu.
Grafika tj. blato filter se lako prefarba kroz reshade na primer, ako je cimanje kroz drajvere.
Mene i dalje veoma brine u kakvom stanju i zasto ce relesovati sa 16000 bugova , kao i sve sto su do sad.
 
samo smanjite ocekivanja i uzmite u obzir da ovo koristi unreal engine.
 
Cenim da su mozda namerno isli na nesto losiju grafiku, kako bi mozda malo priblizili osecaju starog stalkera.
Doduse, meni je ovakva grafika sasvim ok, bez obzira da li je danas 2024. ili 2054.
 
Definitivno treba smanjiti ocekivanja, jos nismo videli neki ne editovani gameplay snikak, sve su neke iseckani delovi.

Ne znam sta mi tacno smeta, ali sve je nekako "off"... Dizajn oruzja, napucavanje, skriptovane filmske sekvence ala Metro, sve je nekako modernizovano, pa onda ovaj HUD sa sve ovim nisanom koji je kao da je izasao iz neke moderne sf pucacine... Ne znam, svi ti elementi i plus onda grafika koja je kao presvucena nekim filterima, postprocesima i cudima. Jednostavno Stalker je bio ogoljen, sirov, bez sminke, kao i taj nesretni predio oko elektrane u stvarnosti. Brutalna atmosfera postapokalipticnog sivila, sve je nekako podsecalo na ove nase predjele istocno Evropske. Ovo sve sad mi deluje kao neki COD, kao neka Holivudska verzija Stalkera, mozda je ostro reci genericno ali zaista mi ide u nekom tom smjeru.

Slicna stvar je i sa Metro serijalom, zato mi nije ostavio utisak toliko jak koliko Stalker i pored toga sto tamo isto kao i ovdje ima jako dosta detalja, grafika je super i sve ali nema to "nesto".

edit: NIje fora da se samo napuca grafika i da sve prsti na vizelnom planu. Recimo ova scena kada ulazi u bar, svi NPC stoje zakucani u mesto kao i u originalu - niko se ne krece, niko nema neku rutinu da se makar krece iz jedne u drugu prostoriju, Eto neka je skriptovano ponasanje ali daj neke zivosti malo, da ne deluje tako staticno. Nekako mi je bas ta scena delovala jako nedovrseno. To su neke stvari gde ima mesta da se zaista poboljsa u odnosu na original. Nista od toga nisu prikazali. Recimo u Metrou imate onu scenu kada se krecete kroz onu njihovu bazu unutar samog Metroa, pa tamo mozete videti razna neka desavanja, ovde tako nesto nisam vidio. Fali neke kompleksnosti, nekih novih i unapredjenih stvari - to ne vidim, vidim samo fensi reaload animacije, vidim neki moderni HUD, vidim modernizovano oruzje, napcavanje kao u COD serijalu.
 
Poslednja izmena:
Ljudi ja stvarno ne znam šta vi očekujete...
Ajde da kažemo da prethodne igre nije krasila Bogznakakva produkcija ali i kao takve su postale kultne. E sad, ako uzmemo u obzir da ovu igru rade ljudi koji imaju prilično mnogo novca i MS iza sebe logično je da se očekuje i (drastično) jača produkcija.
Meni sve ovo izgleda sjajno. Stoji da u trenutnim prikazima fali taj X Stalker šmek all mislim da je itekako prisutan u igri jer je ista preogromna. To će se tek osetiti tokom igranja.
 
Koliko dobro zvuci ruski jezik u ovakvim igrama sigurno pojaca dozu efekta bar za 50 %. Igrao sam jako davno prvog Stalkera na PC i koliko se secam nije bio nesto mnogo zahtevan da moze pristojno da se igra a kako vidim sada na PS4 ostacu uskracen za ovu igru :D
 
Ја ћу је тешко играти ако буди дијалози као у прва три дела. Да није Балкан Зоне не бих могао да играм.

Видим да има да се "купи" за 40.000 динара.
 
Ako nisu ostavili onaj genijalni sistem gde mozes cucnuti samo ako se sagnes prethodno nista nisu uradili...
 
Ovdje pojedini ne shvataju grafiku, kao sto je bilo i sa prvom igrom iz 2007. Tada se neki ovdje poredili SoC sa Oblivionom, kao zasto SoC ne izgleda tako lijepo kao Oblivon. To naravno nema smisla jer ovakve igre moraju izgledati ruzno, rdjavo, oronulo, itd.
A ova grafika je najbliza Clear Sky, sto mi se bas ne svidja.
Btw, SoC je originalno pravljen za dx8, pa su kasnije nalijepili na to dx9 renderer. Zato i ima taj poseban smek, atmosferu. I jos jedna velika razlika je u tome sto prijasnje igre imaju razdvojene mape, pa su tu napravili posebno osvjetljenje za neke od njih.
 
Odigrao sam zadnji deo za vreme korone....nisam nešto primetio da mi smeta grafika.
Ali....instalirao Oblivion(dobio ga za par emra) u isto to vreme korone,i oma deinstalirao.....toliko o grafiki
 
Ni slucajno igrati zabavne igre sa malo zastartelijom grafikom. Od toga se dobija konjuvitis.
 
To je feature ove igre.
 
U tom slucaju su se bar potrudili oko prevare.
 
Неко је у другом посту писао са би требало да има баш превод. Колико је то извесно?

Да похвалим С.Т.А.Р.Ц.А без њега и осталих у Балканзони ја трилогију не бих могао да играм.
 

[UE5] [Lumen] S.T.A.L.K.E.R. Location Amber (Yantar)/Янтарь​


 

Super, samo što nisam ubeđen i da je ovo pravi gejmplej, već bih pre rekao da je ovo skriptovani odlomak za neki trejler. Okret kamere za 180 stepeni u momentu kad ova karakondžula iskoči i na kraju proklizavanje iste na desno pa na levo koje izgleda prilično sintetički pošto je u istoj ravni, otkriva da to najverovatnije nije gejmplej. Kontam da im je ovde bila ideja sa tim proklizavanjem kamere da naprave efekat frke, kao ono, iznenadila ga karakondžula. 😁
 
Vrh Dno