Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

"Konfuzna" i "kompleksna" su ovde sinonimi. Naravno, od strane ovlašćenih Stalkera na forumu, promoviše se termin "kompleksna", koji treba da maskira pravo stanje stvari, dajući igri tu lažnu notu kompleksnosti. Dabome, uz promovisanje bagova kao nečeg nepostojećeg i neškodljivog, ali tako nužnog, čak i kada se jave ljudi koji jednostavno ne mogu dalje i pored najbolje želje jer je nestao kvestgiver ili se desilo nešto slično. Pomalo nelinearan fps je nešto gde treba očekivati bagove, dok ćemo RPG omrznute firme proglasiti propašću ako ima i najmanji bag. Slično važi i za monotonost, pošto u Stalkeru (doduše, u CS je toga daleko manje, ali je zato mnogo više bagova) putovanja po par desetina minuta uopšte nisu monotona, a sponovanje neprijatelja pred tvojim očima je otklonjeno u jedanaestom patchu - samo je našima problem da ga nađu, jer nije razbijen.

Ne kapiram kako niste provalili da se Starcu nikada nikakav problem nije desio, ni sa Stalkerom ni sa Clear Sky ekspanzijom. Ako se i desio, nije strašan. Ako je strašan, otklonjen je 1.5.0.9 zakrpom. Ko drugačije kaže, kleveće, za šta je dokaz da ima još ljudi koji igraju igru bez problema.
 
Poslednja izmena:
Evo meni je CS sa ATI4850 tri puta pukao a igru sam dva puta okrenuo i to vrlo detaljno.

Missim' lepe reci od vas dvojice ali generalno 'docaravaju' samo licni utisak o igri koji, naravno, ne mora da bude isti za sve...
 
Poslednja izmena:
stavim flash u ono njegovo polje i nista se ne desava. sta da stisnem?
nasao sam 2 od 3. treci pojma nemam gde se nalazi. ne znam, ili ja ne igram temeljno igru ili je jako konfuna samo po sebi. verovatno pomalo od oba.

Jesi dobio zadatak da ih nadjes, slika dolje? I ne stavljas flash u njegovo polje, nego kada ga nadjes, pojavit ce ti se text da imas nesto za njega. Klik na taj text, i to je to.

I bre Starac, pa ko nije imao problema sa Stalkerom, naročito Clear Sky.Druga je stvar da pravog ljubitelja Zone ne mogu destimulisati bagovi, a ni anomalije ni, mutanti,radijacija i ko zna šta.Clear Sky je mnogo bagovitiji od prvog dela, bar iz mog iskustva.Upravu su što se tiče razloga za bagovitost,rendomizacija zbog koje neminovno dolazi do kolizije u skriptama ili već čemu i igra puca.Zona je ogromna i prepuna NPC-ova , mnogo više nego u prvom delu.Još plus taj nesretni rat frakcija i gomila sporednih zadataka.
Nadam se da će ta epizoda biti bolje optimizovana i da će ubaciti one stare nivoe kao što su Bar,Rostok,Bunker odnosno Radar(stara Red Forest), normalno, malo dorađeno kao i što su doradili stare mape za Clear Sky.Dobro, zanimljiva priča se podrazumeva, ali za Stalkera to i nije naj važnije.

Ranije CS verzije nisam igrao zbog nedostatka vremena. Sa 1.5.07 sam imao manjih problema, dok 1.5.08 radi odlicno sto mnogi mogu potvrditi. A kome smetaju anomalije, radijacija i sl. ta igra nije za njega.
Zna se desiti da pogine neki vazniji lik u igri, ili da tim koji treba preuzeti kontrolnu tacku naidje na mutante. I mozes preci igru 5 puta, a takve stvari ce se desiti jednom ili dva puta. To nisu bugovi. Puno toga zavisi od tajminga.

"Konfuzna" i "kompleksna" su ovde sinonimi. Naravno, od strane ovlašćenih Stalkera na forumu, promoviše se termin "kompleksna", koji treba da maskira pravo stanje stvari, dajući igri tu lažnu notu kompleksnosti. Dabome, uz promovisanje bagova kao nečeg nepostojećeg i neškodljivog, ali tako nužnog, čak i kada se jave ljudi koji jednostavno ne mogu dalje i pored najbolje želje jer je nestao kvestgiver ili se desilo nešto slično. Pomalo nelinearan fps je nešto gde treba očekivati bagove, dok ćemo RPG omrznute firme proglasiti propašću ako ima i najmanji bag. Slično važi i za monotonost, pošto u Stalkeru (doduše, u CS je toga daleko manje, ali je zato mnogo više bagova) putovanja po par desetina minuta uopšte nisu monotona, a sponovanje neprijatelja pred tvojim očima je otklonjeno u jedanaestom patchu - samo je našima problem da ga nađu, jer nije razbijen.

Ne kapiram kako niste provalili da se Starcu nikada nikakav problem nije desio, ni sa Stalkerom ni sa Clear Sky ekspanzijom. Ako se i desio, nije strašan. Ako je strašan, otklonjen je 1.5.0.9 zakrpom. Ko drugačije kaže, kleveće, za šta je dokaz da ima još ljudi koji igraju igru bez problema.

Pogresio si i temu i podforum.
 

Prilozi

  • xrEngine 2009-04-10 13-08-55-93.jpg
    xrEngine 2009-04-10 13-08-55-93.jpg
    200.6 KB · Pregleda: 86
Poslednja izmena:
S.T.A.L.K.E.R. Getting Second Expansion, Sequel - http://kotaku.com/5207526/stalker-getting-second-expansion-sequel

stalker2.jpg


Blues News has spotted an interview on a Russian web site that reveals plans for not only a second S.T.A.L.K.E.R. expansion, but for a full-blown sequel as well.

The website - whose name my keyboard just can't reproduce - had an interview with GSC's Sergey Grigorovitch, where he reveals plans for a second standalone expansion to the game. Given the awesome name Call of Pripyat, it's due in the Fall.

Grigorovitch also mentions a full-blown S.T.A.L.K.E.R. sequel, but doesn't provide any further details other than the fact the team are working on it.
 
e ovo jedva čekam !!
 
Nadam se da će se zvati drugačije ova epizoda dva.Mislim stvarno, koristiti naziv koji asocira na jedan drugi serijal (koji takođe volim) je baš bezveze.Još da nazovu nastavak S.T.A.L.K.E.R.:Crysis in Agroprom ili S.T.A.L.K.E.R.:Half Life in NPP
 
Ima lijeka i za 1.5.08 u ruskoj apoteci za englesku verziju ;)
 
U pravu si :) To je frisko!
 
0_4583.jpg


Translations of a Russian interview with GSC Game World President Sergey Grigorovitch have revealed that the company is currently developing a second "stand-alone expansion" called S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. Apparently the April 2009 S.T.A.L.K.E.R. calendar included the words "Call of Pripyat" in Russian underneath the S.T.A.L.K.E.R. logo and when Grigorovitch was asked whether it was an April Fool's joke he replied that it was in fact the name of the second expansion, scheduled for release this fall.

Despite being the first "expansion" in the series, S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky is actually a stand-alone prequel that doesn't require the original game to operate and the assumption at this point is that Call of Pripyat will be the same. Grigorovitch also indicated that an all-new S.T.A.L.K.E.R. game was in the works, although how it would tie in with the first game and when it's expected to be released is unknown.

No official announcement has been made so for now this is just a rumor. We've dropped a line to GSC Game World asking for confirmation and will update when we can.
 
185.65 beta drajveri mi daju nekakve horizontalne linije kada je SSAO u igri ukljucen. Ima li neko slican problem?
 

Prilozi

  • xrEngine 2009-04-20 12-37-13-05.jpg
    xrEngine 2009-04-20 12-37-13-05.jpg
    256.7 KB · Pregleda: 90
Vidi se oko Stalkera sto sjede.
 
@Starac: Jel moze link za lek za .08 patch? Moze i na PM. Hocu konacno da odigram Clear Sky na mojoj upgrade-ovanoj makini :D
 
upomoc :D
resio sam da odradim koji side quest da kupim neko bolje odelo i tralala. otisao sam kod Forestera i prihvatio da mi za 1200 rublji da lokaciju nekog steka ispod crvenog ventila u onoj pecini prepunoj bandita. i super, porokam ja njih, opeljesim, nadjem 2 nove puske, jedan ultra skup artefakt od 50k rublji i krenem da se spustam merdevinama da trazim stek. dole radijacija divlja na pojedinim mestima, burici i kutije lebde i gadjaju me i zaginem odmah. tu je jos jedan Duty-jevac i zajedno se nesto guzimo ali nikako ne mogu da izadjem odatle jer ne mogu da doskocim do merdevina. da li je neko igrao ovaj side quest i da li mogu da se iskobeljam iz ove jazbine? :(
 
upomoc :D
resio sam da odradim koji side quest da kupim neko bolje odelo i tralala. otisao sam kod Forestera i prihvatio da mi za 1200 rublji da lokaciju nekog steka ispod crvenog ventila u onoj pecini prepunoj bandita. i super, porokam ja njih, opeljesim, nadjem 2 nove puske, jedan ultra skup artefakt od 50k rublji i krenem da se spustam merdevinama da trazim stek. dole radijacija divlja na pojedinim mestima, burici i kutije lebde i gadjaju me i zaginem odmah. tu je jos jedan Duty-jevac i zajedno se nesto guzimo ali nikako ne mogu da izadjem odatle jer ne mogu da doskocim do merdevina. da li je neko igrao ovaj side quest i da li mogu da se iskobeljam iz ove jazbine? :(
To je gotovo nemoguća misija.Ja sam se zainatio bio i pokušavao sam svašta.Pokušavao sam i sa mitraljezom i bacačem granata , bombama i ništa.Izgonuo sam barem 40 puta i na kraj reženje je jednostavno i malo glupo.Treba da započneš frku i ne silaziš dole, i sačekaj da ostali Duty dođu, i onda oni pobiju te poltergejtse što te gađaju sa svim i svačim, posle siđeš dole(otvoriće ti se jedan prolaz da možeš da iizađeš) i pazeći se od anomalija pokupiš par vrednih kamenčića a ima i jedan Buldog, bacač granata u onoj prostoriji sa munjama.
 
sada sam skinuo walkthrough. stvarno bezobrazno teska mislija. koliko sam shvatio, treba da izrokam ona dva duha i onda ce mi se otvriti prolaz? veselo. lik koji je pisao vodic je rekao da je potrosio 10 medkitova i 30 zavoja da bi sjebao duhove i to je uradio odozgo, kako si ti napisao. i 1. deo je bio bezobrazno tezak na momente a i CS nastavlja u istom ritmu...:mad:
anyway, hvala za pomoc!

edit: uspeo sam da se stekarenjem probijem kroz ovaj nivo...
 
Poslednja izmena:
Bez dobre nabudzene opreme se nema sta traziti u Crvenoj sumi i dalje. Te duhove nije problem srediti, i najbolje je prvo pokupiti sve oruzje sa poda, jer te gadjaju sa njim.

Chinaski, iste greske pravis kao i u prvom dijelu.
 
Bez dobre nabudzene opreme se nema sta traziti u Crvenoj sumi i dalje. Te duhove nije problem srediti, i najbolje je prvo pokupiti sve oruzje sa poda, jer te gadjaju sa njim.

Chinaski, iste greske pravis kao i u prvom dijelu.

na kraju i nije bilo toliko tesko, mada mislim da sam imao srece. cini mi se da su mi Duty-jevci pomogli koji su odozgo prasili duhove takodje. sam bih ih ubio ko zna kada. na podu nema sta da se pokupi osim da se opeljese ona dva lesa i od njih nisam dobio ama bas nista spektakularno a jedva sam to uradio jer odmah krenu da te napadaju sa svih strana cim sidjes sa merdevina a jedno bure u glavu i mrtav si na mestu. inace, duhovi su me gadjali buricima, bocama i kutijama a ne oruzjem. jedva sam pobegao gore do onog ustekovanog Duty-jevca odakle sam puskarao po duhovima kada bi se *****ali i dosli mi dovoljno blizu. srecom, burici su se izgleda zaglavili da nisu mogli da dopru do mene dok su ranije mogli. tako da sam presao quest na cistu srecu. vrlo lako je moglo da se desi da ne mogu dalje. to je realna mana igre: ako ne pozavrsavas tonu side questova i ne nakupis par miliona rublji kojima bi qpio opermu i dobro oruzje, you're as good as dead. kako ja to mogu da znam? zaista nije fer. igra nije izbalansirana sto se tice tezine, ama bas ni malo. na momente je sumanuto teska osim ukoliko nemas dvocifren broj medkitova, zavoja, nabudzeno fensi odelo (koje kosta boga oca), te odlicnu pusku koja je takodje upgrade-ovana. sledeci put igram definitivno na easy.
 
Bez dobre nabudzene opreme se nema sta traziti u Crvenoj sumi i dalje. Te duhove nije problem srediti, i najbolje je prvo pokupiti sve oruzje sa poda, jer te gadjaju sa njim.

Chinaski, iste greske pravis kao i u prvom dijelu.
S
Starče, voleo bi da snimiš to sa frapsom kako je to laka odraditi i kako si uspeo da pokupiš one boce sa plinom da te negađaju sa njma.Voleo bih da vidim kako si uspeo da ubiješ nekog poltergejtsa.Ja nisam uspeo ni jednog a igrao sam na novice.Ušao sam dole sa exoskeletonom, budžen do max.Imao sam PKM i puno granata za Grozu i potrošio sve i nijednog nisam ubio.Činimi se da sam imao i atomsku bombu nebi ubio ni jednog , osim naravno sebe.
 
Zaboravih reci da je 1.5.09 patch izasao, ali za sada samo u Rusiji.

na kraju i nije bilo toliko tesko, mada mislim da sam imao srece. cini mi se da su mi Duty-jevci pomogli koji su odozgo prasili duhove takodje. sam bih ih ubio ko zna kada. na podu nema sta da se pokupi osim da se opeljese ona dva lesa i od njih nisam dobio ama bas nista spektakularno a jedva sam to uradio jer odmah krenu da te napadaju sa svih strana cim sidjes sa merdevina a jedno bure u glavu i mrtav si na mestu. inace, duhovi su me gadjali buricima, bocama i kutijama a ne oruzjem. jedva sam pobegao gore do onog ustekovanog Duty-jevca odakle sam puskarao po duhovima kada bi se *****ali i dosli mi dovoljno blizu. srecom, burici su se izgleda zaglavili da nisu mogli da dopru do mene dok su ranije mogli. tako da sam presao quest na cistu srecu. vrlo lako je moglo da se desi da ne mogu dalje. to je realna mana igre: ako ne pozavrsavas tonu side questova i ne nakupis par miliona rublji kojima bi qpio opermu i dobro oruzje, you're as good as dead. kako ja to mogu da znam? zaista nije fer. igra nije izbalansirana sto se tice tezine, ama bas ni malo. na momente je sumanuto teska osim ukoliko nemas dvocifren broj medkitova, zavoja, nabudzeno fensi odelo (koje kosta boga oca), te odlicnu pusku koja je takodje upgrade-ovana. sledeci put igram definitivno na easy.

Sta mislis zasto u igri imas toliko opreme, oruzja, artefakata, te mogucnost da radi s upgrade? Pa nisu to stavili u igru reda radi. I logicno je zakljuciti da ces na nekim mjestima naici na jacu radijaciju, vise anomalija, i pogotovo teze neprijatelje kako se blizis kraju.
Stalker igras kao kakav RPG. Ono, odes kao goljo da s*ebes nekog bossa, dodjes tamo, on ti odvali dvije vruce :) i leden si. Znaci nemas tu sta traziti kao goljo.
 
Poslednja izmena:
ok, ali ja to nikako nisam mogao da znam. ostalo mi je jos 4-5 misija do kraja i znaci da mogu da ocekujem da necu moci da zavrsim igru? zato i kazem da sledeci put igram na easy jer ja nemam vremena da igram tonu sporednih misija i da zavrsim igru za 2 meseca.
realno, Stalker je najteza igra koju sam igrao u zadnje vreme ali nije teska toliko zbog fantasticnog AI-a (koji i nije los) ili ne znam ni ja cega, nego je vestacki napravljena da bude teska. to me nervira. dakle nisam ja los igrac nego jednostavno nemam dovoljno opreme i vremena da nabavim istu. a sve i da imam, ostaje ono sto je purke rekao i pisac vodica, a to je da je sumanuto tesko i kada si nabudzen do vrha. e pa to je vec bezobrazluk.
 
Zaboravih reci da je 1.5.09 patch izasao, ali za sada samo u Rusiji.



Sta mislis zasto u igri imas toliko opreme, oruzja, artefakata, te mogucnost da radi s upgrade? Pa nisu to stavili u igru reda radi. I logicno je zakljuciti da ces na nekim mjestima naici na jacu radijaciju, vise anomalija, i pogotovo teze neprijatelje kako se blizis kraju.
Stalker igras kao kakav RPG. Ono, odes kao goljo da s*ebes nekog bossa, dodjes tamo, on ti odvali dvije vruce :) i leden si. Znaci nemas tu sta traziti kao goljo.
Ja čekam na tvoj video, i to na novice težini.Ubistvo potrtegetsa u rudniku u Crvenoj šumi uživo.
 
ok, ali ja to nikako nisam mogao da znam. ostalo mi je jos 4-5 misija do kraja i znaci da mogu da ocekujem da necu moci da zavrsim igru? zato i kazem da sledeci put igram na easy jer ja nemam vremena da igram tonu sporednih misija i da zavrsim igru za 2 meseca.
realno, Stalker je najteza igra koju sam igrao u zadnje vreme ali nije teska toliko zbog fantasticnog AI-a (koji i nije los) ili ne znam ni ja cega, nego je vestacki napravljena da bude teska. to me nervira. dakle nisam ja los igrac nego jednostavno nemam dovoljno opreme i vremena da nabavim istu. a sve i da imam, ostaje ono sto je purke rekao i pisac vodica, a to je da je sumanuto tesko i kada si nabudzen do vrha. e pa to je vec bezobrazluk.

Pa to je smisao Zone, da bude izazovna i da te tjera da razmisljas kako ces dalje. I tu nikad nisi najjaci. Nema smisla samo protrcati kroz igru, jer ces se samo frustrirati kasnije.
I pretjerujes, ne trebaju ti dva mjeseca da je predjes. Igrao si SoC, i neke stvari si mogao pretpostaviti. Uostalom idi igraj Krizu :), to je za tebe.

Ja čekam na tvoj video, i to na novice težini.Ubistvo potrtegetsa u rudniku u Crvenoj šumi uživo.
Pa u SoC-u sam pobio na desetine tih duhova u ona dva laboratorija. Za sve mutante je zakon nabudzen SPSA14 ili Chaser13 i 12x70 shot rounds. SPSA14 nabudzen da maksimalno iskoristi 12x70 shot rounds obavezno nosim.

I taman posla da sada sve opet prelazim da bih odradio taj kvest, i kacim video.
 
Nazad
Vrh Dno