Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

Nisi me razumeo, kad sam to rekao, mislio sam na to kada se SoC pojavio niko nije bio bas odusevljen performansama koje smo na tadasnjem hardveru imali.Znao je fps da padne i to podosta.Bez nekog valjanog razloga.Pa i kada su izbacili senke od trave.
I naravno da SoC radi odlicno sa karticom koja je izasla dosta kasnije.
Video je odlican, as usual.

Pa kada se SoC pojavio u opticaju je bila 8800 serija grafickih. A SoC najbolje radi na 8800 seriji.
 
Pa dobro, 8800GTX se pojavio 4-5 meseci ranije i bio je preskup, a GTS je valjda tek bio izasao...i naravno da je najbolje radio na njima jer su karte bilo duplo jace od svega ostalog.I od tada imamo relativno mali skok u performansama graf. cipova sve do danas.
Ne sumnjam da ce CS raditi odlicno na GTX 280 uopste, ali se nekako uopste ne radujem tome.Plasim se da ce na svemu ostalom very high biti nemoguc za igranje.
 
Pa kada se SoC pojavio u opticaju je bila 8800 serija grafickih. A SoC najbolje radi na 8800 seriji.

Jeste i kostale su preko 300e (8800gts320), a na mom x1900xt je radio kljakavo cak i sa svime na 1/3 i bez grass shadows...Negde je radilo super, a negde je bilo 25fps...
 
Poslednja izmena:
@nex999:
ja sam Stalkera 1. put odigrao pre neki mesec na ovom sporetu i leteo je. ako vidim da je CS divljacki zahtevan niko mi nece uvrtati ruku da ga igram dok ne kupim 4870 ili nesto drugo...
 
Pa nisam ni rekao da ne leti na 8800GT, i treba da leti :D
 
poenta je da ako CS bude prezahtevan, DL-burn-DVD album-bolja vremena :)
 
poenta je da ako CS bude prezahtevan, DL-burn-DVD album-bolja vremena :)

Ma nema sanse, igracu ga makar i na 1024x768 na medium-high :).
Ipak je ovo Stalker, gameplay ja ocekujem da bude vrh, pre svega.
 
I sta reci o grafici?
 

Prilozi

  • Marsh_006jpg.jpg
    Marsh_006jpg.jpg
    372.9 KB · Pregleda: 104
  • Marsh_002.jpg.jpg
    Marsh_002.jpg.jpg
    326 KB · Pregleda: 127
  • 942067_20080604_screen014.jpg
    942067_20080604_screen014.jpg
    295.5 KB · Pregleda: 104
  • 942067_20080604_screen012.jpg
    942067_20080604_screen012.jpg
    482.5 KB · Pregleda: 84
  • 942067_20080604_screen006.jpg
    942067_20080604_screen006.jpg
    436.8 KB · Pregleda: 90
I sta ocekivati? Mislim na zahtjevnost.
 

Prilozi

  • Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_03.jpg
    Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_03.jpg
    231.2 KB · Pregleda: 119
  • Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_05.jpg
    Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_05.jpg
    241.6 KB · Pregleda: 130
  • Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_02.jpg
    Stalker_Clear_Sky_Screenshot_new_02.jpg
    176 KB · Pregleda: 82
  • 942067_20080604_screen008.jpg
    942067_20080604_screen008.jpg
    401.2 KB · Pregleda: 99
Totalni rebus.Ako je sudeci po ovim slikama, onda ne bi trebalo da bude isuvise zahtevno.
 
Totalni rebus.Ako je sudeci po ovim slikama, onda ne bi trebalo da bude isuvise zahtevno.

Meni ovo deluje odvratno, kao SoC bez dinamickog osvetljenja, ili tako neceg.
Barem na nekim slikama, dok je grafika na slici sa vatrom, dobra...
 
Poslednja izmena:
^Ima dinamicko osvetljenje, ali uopste ne deluje naprednije od onoga iz SoC-a.Jedino sto ima volume light efekat na onim vratima i scena deluje "mekse".
Lice ovog oficira je dosta bolje od onih "brljavih" iz SoC-a, ali njegovo telo "shkripi"...Tekstura je na mestu, ali telo deluje suvise monolitno.Danas je uobicajeno da high-poly npc-ovi imaju te zastite na ramenima, pancire, i ostale delove opreme "odvojene" od tela.
A ostalo je maltene identicno...uz preterani bump i nedostatak AA.
 
@starac:
dok izadje CS 4870 ce biti ispod ili oko 200e, a on ce da melje ovu igru, tako da nije strasno :)
 
^Ima dinamicko osvetljenje, ali uopste ne deluje naprednije od onoga iz SoC-a.Jedino sto ima volume light efekat na onim vratima i scena deluje "mekse".
Lice ovog oficira je dosta bolje od onih "brljavih" iz SoC-a, ali njegovo telo "shkripi"...Tekstura je na mestu, ali telo deluje suvise monolitno.Danas je uobicajeno da high-poly npc-ovi imaju te zastite na ramenima, pancire, i ostale delove opreme "odvojene" od tela.
A ostalo je maltene identicno...uz preterani bump i nedostatak AA.

Jeli uobicajeno? U Krizi je to odradjeno na isti nacin kao i ovdje. A to je graficki najnaprednija igra trenutno. I ovakav komentar je tipican za tebe ;)

Meni ovo deluje odvratno, kao SoC bez dinamickog osvetljenja, ili tako neceg.
Barem na nekim slikama, dok je grafika na slici sa vatrom, dobra...

Eto meni izgleda odlicno, i puno bolje u odnosu na SoC.

@starac:
dok izadje CS 4870 ce biti ispod ili oko 200e, a on ce da melje ovu igru, tako da nije strasno
Radit ce to dobro i sa 8800GT.
 
Jeli uobicajeno? U Krizi je to odradjeno na isti nacin kao i ovdje. A to je graficki najnaprednija igra trenutno. I ovakav komentar je tipican za tebe ;)

Evo ti, pa uporedi sam ;)
coreans00010qa4.jpgus_frozen00002bi4.jpgstrickland527.jpgstrickland586.jpg

Tako se rade modeli vojnika i oprema na njima.Tacno se vidi koji je materijal, panciri imaju "debljinu", i svaki deo opreme se lepo vidi, sve do zadnjeg remena.
A ne kao gumene lutkice.:D

Ontopic:
Ali213.net brought us some screenshots and a simple test of "Stalker: clear sky" DX10 Demo. Unlike the "Stalker: clear sky" E3 demo news from our PCZILLA, this "Stalker: clear sky" DX10 demo indeed has the DX10 mode, the effect of it is much higher than the E3 demo.

According to the tester, "Stalker: clear sky" DX10 demo from internal testing procedure. The official version of the game will be released at the end of this year.
The greatest improvements of "Stalker: clear sky" DX10 demo over the original E3 demo are the accuracy of models, textures and light displacement mapping resolution increased. The weather is changed for in line with the principle of natural weather, enhanced the indoor illumination, and added a GI global photon rebounding system and replacement texturing.

The configuration requirements of this demo are very high, according to the tester, the demo is very unstable, the fps is varying from 12FPS ~ 60FPS.

The test platform is as below:

Windows Vista
QX9800
2GB DDR2 800×2
9800GTX SLI

011me7.jpg

008bl6.jpg

009an4.jpg
http://www.pczilla.net/en/post/43.html
Da li da strepimo? :D

(Btw, ovaj AK-101 je odradjen "naopacke", tj u ogledalu, sto je malko cudno, al eto...)
 
Poslednja izmena:
Evo ti, pa uporedi sam ;)
Pogledajte prilog 37934Pogledajte prilog 37935Pogledajte prilog 37936Pogledajte prilog 37938
Tako se rade modeli vojnika i oprema na njima.Tacno se vidi koji je materijal, panciri imaju "debljinu", i svaki deo opreme se lepo vidi, sve do zadnjeg remena.
A ne kao gumene lutkice.:D

Da, uocljiva je i po meni velika razlika, mada me to nece spreciti da odigram novi nastavak Stalkera sa velikim uzivanjem, kao prvi deo.

Mada recimo, gore na slici onog vojnika cicice, onaj kais oko pojasa je ruzno odradjen, nekako je "slepljen"...
 
Totalni rebus.Ako je sudeci po ovim slikama, onda ne bi trebalo da bude isuvise zahtevno.

ali ce biti posto koriste mutrirani dx 8 engine da teraju dx 10 efekte. Stap i kanap nikad nisu dobro radili. Trebace overpowered graficka da tera ovaj engine u punom sjaju. To je jedini problem. Mada, ako bude radio ok sa 8800gts512 u 1280x1024 na MAX bice to uspeh...
 
Evo ti, pa uporedi sam ;)
Pogledajte prilog 37934Pogledajte prilog 37935Pogledajte prilog 37936Pogledajte prilog 37938

Tako se rade modeli vojnika i oprema na njima.Tacno se vidi koji je materijal, panciri imaju "debljinu", i svaki deo opreme se lepo vidi, sve do zadnjeg remena.
A ne kao gumene lutkice.:D

Ontopic:


011me7.jpg

008bl6.jpg

009an4.jpg
http://www.pczilla.net/en/post/43.html
Da li da strepimo? :D

(Btw, ovaj AK-101 je odradjen "naopacke", tj u ogledalu, sto je malko cudno, al eto...)

To uopce nije CS DX10 demo, vec je neko uzeo leaked CS E3 2007 demo i "podebljao" malo bloom.

I te fotke iz Krize sam i ja mogao zakaciti ovdje. No kako nisi zakacio ovakve fotke!
 

Prilozi

  • 2002558201848587661_rs.jpg
    2002558201848587661_rs.jpg
    267.5 KB · Pregleda: 101
  • 264397_full.jpg
    264397_full.jpg
    433.2 KB · Pregleda: 113
^Sta fali tim fotkama?Likovi su sa prvog nivoa, u kosuljama, bez pancira.Ali opet su lepse odradjeni.Primera radi, obrati paznju na kragne ;)

Inace, dobro je ako je ono fake.
 
ni ja ne vidim sta fali tim shotkama, ruzni Koreanac, kako ce drugacije izgledati :D Valjda mi Evropski narodi lepse izgledamo od njih, jedino ako kreatori stalkera ne insistiraju da svi u zoni budu mutirani i onako blentavi :) Svi mi lice na onog pijanog blatnjavog Rusa sa onog klipa :d

edit: Paz stvarno obrnut kalash ?! :lupko:
 
Poslednja izmena:
Ma pustite starca, pogubio se u svojim hvalospevima, izgubio je kontakt sa realnoscu, u njemu cuci infantil zarobljen u dlakavom telu matorog demagoga. Mozda bi mu ljudi i poverovali da nemaju oci, ali razlika u kvalitetu toliko je ocigledna da bi se mogla uociti i da covek ima samo kurje oko.

Sto bi Djura rekao, Joooj razlike, deeerasticne :)
 

Prilozi

  • Crysis 31.JPG
    Crysis 31.JPG
    192.8 KB · Pregleda: 119
  • Crysis 36.JPG
    Crysis 36.JPG
    250.1 KB · Pregleda: 100
  • Crysis 37.JPG
    Crysis 37.JPG
    332.1 KB · Pregleda: 116
  • Marsh_002.jpg.jpg
    Marsh_002.jpg.jpg
    326 KB · Pregleda: 135
Poslednja izmena:
^Sta fali tim fotkama?Likovi su sa prvog nivoa, u kosuljama, bez pancira.Ali opet su lepse odradjeni.Primera radi, obrati paznju na kragne ;)

Inace, dobro je ako je ono fake.

Da obratim paznju na kragnu? Koji si ti biser!

ali ce biti posto koriste mutrirani dx 8 engine da teraju dx 10 efekte. Stap i kanap nikad nisu dobro radili. Trebace overpowered graficka da tera ovaj engine u punom sjaju. To je jedini problem. Mada, ako bude radio ok sa 8800gts512 u 1280x1024 na MAX bice to uspeh...

Imenuj mi jedan pravi DX10 engine!? Kakav engine Kriza koristi kada stavis detalje na low?

I GSC kada govori o DX10, misli na ovo:
It's not about doing something really new. It's about the simplicity and efficiency
 
Da obratim paznju na kragnu? Koji si ti biser!

Pa dao sam ti primer.Eno ti pogledaj kako izgleda isti detalj na onom brkajliji iz CS.I eto, svi to zapazaju osim tebe.
Rado bih ti skrenuo paznju na pancirni prsluk tog korejanca, ali on ga ne nosi :S:
Jesu povecali broj poligona na karakterima u odnosu na CS, ali ko sto sam ti vec rekao, izgledaju previse monolitno i dalje.I ocigledno da su visak poligona protracili na pogresne stvari.
Gx-x je napisao(la):
edit: Paz stvarno obrnut kalash ?!

Bese tako i u kanteru nekad :D vidjao sam i jos po nekim igrama, eh, merak je kad se vidi caura da iskace iz zatvaraca :d A i stedi se na animaciji reload- repetiranje, btw :p
 
Poslednja izmena:
Pa dao sam ti primer.Eno ti pogledaj kako izgleda isti detalj na onom brkajliji iz CS.I eto, svi to zapazaju osim tebe.
Rado bih ti skrenuo paznju na pancirni prsluk tog korejanca, ali on ga ne nosi :S:
Jesu povecali broj poligona na karakterima u odnosu na CS, ali ko sto sam ti vec rekao, izgledaju previse monolitno i dalje.I ocigledno da su visak poligona protracili na pogresne stvari.

Pa ja sam zakacio slike u kojima se vidi kako to izgleda bez pancirnog prsluka. Meni licno takve stvari ne smetaju. I reako sam da si biser jer si se nasao porediti kragne i remene.
Developeri su se najvise usredotocili na sto realisticniji prikaz krajolika, sto i jeste cilj ove igre. Na to su utrosili poligone, ne na kragne.
 
Krajolik je ostao maltene isti.A likovi su dobili na poligonazi i to je vise nego ocigledno, ali izgledaju ocajno.
Sta sam ja poredio, ocigledno je i vrapcima na grani.Svaki detalj je odradjen bolje na npc-ovima iz krajzisa, i kamo lepe srece da je neko iz gsc-a video kako se te stvari rade, umesto da budze efekte u svoj stalker.Dzaba fancy DX10 dim i slicne gluposti ako im neke osnovne stvari ostaju oshljarene.
 
Krajolik je ostao maltene isti.A likovi su dobili na poligonazi i to je vise nego ocigledno, ali izgledaju ocajno.
Sta sam ja poredio, ocigledno je i vrapcima na grani.Svaki detalj je odradjen bolje na npc-ovima iz krajzisa, i kamo lepe srece da je neko iz gsc-a video kako se te stvari rade, umesto da budze efekte u svoj stalker.Dzaba fancy DX10 dim i slicne gluposti ako im neke osnovne stvari ostaju oshljarene.

Pa kao i obicno, vidi se da pricas na pamet! Tako da se s tobom nema smisla raspravljati. Mislim glupo je uopce raspravljati o tome.
 
Yeah, whatever.
 
City of Limansk.
 

Prilozi

  • 942067_20080604_scre31m.jpg
    942067_20080604_scre31m.jpg
    451.4 KB · Pregleda: 154
  • 006ws6.jpg
    006ws6.jpg
    447.1 KB · Pregleda: 121
  • 942067_20080604_screoas.jpg
    942067_20080604_screoas.jpg
    279.6 KB · Pregleda: 111
  • 008rr2.jpg
    008rr2.jpg
    478.9 KB · Pregleda: 139
  • 942067_20080604_scre4pj.jpg
    942067_20080604_scre4pj.jpg
    319.3 KB · Pregleda: 109
Krajolik je ostao maltene isti.A likovi su dobili na poligonazi i to je vise nego ocigledno, ali izgledaju ocajno.
Sta sam ja poredio, ocigledno je i vrapcima na grani.Svaki detalj je odradjen bolje na npc-ovima iz krajzisa, i kamo lepe srece da je neko iz gsc-a video kako se te stvari rade, umesto da budze efekte u svoj stalker.Dzaba fancy DX10 dim i slicne gluposti ako im neke osnovne stvari ostaju oshljarene.
u potpunosti se slazem.
Texture u CS mi i dalje deluju nekako sirovo.
Na zalost kriza i stalker su totalno neuporedive igre(sa grafickog aspekta),kriza ima nekako zivlje,mekse texture.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno