Šta je novo?

Redmi Note 12/Pro/Pro+

Da li je neko imao problem da se gubi mreza tj. signal sam od sebe i jedino pomaze kad se resetuje telefon. Ne desava se svaki dan ali recimo jednom u nedelju dana.
Telefon je Redmi Note 12 4G, kupljen u Xiaomi radnji kod nas. Ne znam koji je sistem trenutno jer pitam za kolegu, ali znam da je apdejtovao samo jednom odmah nakon kupovine.
 
Da li je neko imao problem da se gubi mreza tj. signal sam od sebe i jedino pomaze kad se resetuje telefon. Ne desava se svaki dan ali recimo jednom u nedelju dana.
Telefon je Redmi Note 12 4G, kupljen u Xiaomi radnji kod nas. Ne znam koji je sistem trenutno jer pitam za kolegu, ali znam da je apdejtovao samo jednom odmah nakon kupovine.
Meni se desilo juče na istom uređaju. Ranije nisam primetio. Uređaj isto kupljen u Mi Store-u, MIUI ver. 14.0.11.
 
Možda pokušati uporediti verziju miui sa onom iz identičnog uređaja preko yettela odnosno a1 - u zavisnosti od toga na kojoj je kolega mreži.
Ukoliko se verzije miui-a razlikuju to bi možda mogao da bude potencijalni razlog.
Moj miui ima npr. kodni naziv 'ruby' i uzet je preko yettela.
Ne tvrdim ništa. Samo 'razmišljam naglas'.
Operateri kod nas se verovatno 'postaraju' oko verzije miui-a, da to radi što stabilnije..
 
Ne znam do čega je, ali ni moj RN12 Pro Speed nije najsjajniji sa signalom, u gradu je okej, ali na periferiji se vidi razlika. Na mestima gde sam imao skoro ful prijem sa RN10 Pro kod ovoga imam H+ ili eventualno jednu crtu.
 
Kada je reč o Mi store- u (nevezano za model telefona) mislim da izuzev očiglednog hardverskog otkaza neće zamenjivati uređaje niti ploče u servisu.
 
Kako ste zadovoljni sa pro+ modelom? Sta su mu mane, gledam supruzi da uzmem tel, a vidim da kolega ovde prodaje isti, pa me zanima sta je ok sta ne?
 
U Kini. Na evropskom tržištu se vodi kao Poco X5 Pro.
E pa, tu bi možda mogao da bude problem!
Naime, trebalo bi da utvrdiš da li su svi opsezi (bands) na kojima uređaj uspostavlja veze u saglasju sa opsezima operatera koji trenutno koristiš.
Ako nisu, dobro je da ti telefon uopšte i funkcioniše..
 
E pa, tu bi možda mogao da bude problem!
Naime, trebalo bi da utvrdiš da li su svi opsezi (bands) na kojima uređaj uspostavlja veze u saglasju sa opsezima operatera koji trenutno koristiš.
Ako nisu, dobro je da ti telefon uopšte i funkcioniše..
Prevedeno znači da postoji mogućnost da Poco X5 pro nije za naše tržište i nije prilagođen za rad !?!
 
Dakle, naš operater poruči ovako nešto (pogledaj opsege) i onda smo mi, koji to kupujemo preko paketa mirni.
Mirni, jer nema mogućnosti da neki opseg nedostaje ili da je drugačiji od onih koje koriste naši operateri.
E sad...
Naši 'shaban-komerc' dobavljači pojma nemaju o takvim stvarima. Navale na jeftino, pa onda uvaljuju ovde..
Tu se testiranje 'povoljno nabavljenih' uređaja vrši po - 'usmenom predanju' tipa - ma..radi to..veruj mi...nemaju oni (operateri) pojma..
 
Dakle, naš operater poruči ovako nešto (pogledaj opsege) i onda smo mi, koji to kupujemo preko paketa mirni.
Mirni, jer nema mogućnosti da neki opseg nedostaje ili da je drugačiji od onih koje koriste naši operateri.
E sad...
Naši 'shaban-komerc' dobavljači pojma nemaju o takvim stvarima. Navale na jeftino, pa onda uvaljuju ovde..
Tu se testiranje 'povoljno nabavljenih' uređaja vrši po - 'usmenom predanju' tipa - ma..radi to..veruj mi...nemaju oni (operateri) pojma..
To ste lepo rekli .
 
Gura baterija lagano ceo dan sa optimalnim korišćenjem.
 
Kako ovo tačno da proverim na uređaju? Gde se nalaze podaci o opsegu?
 
Ne znam da li su ovi podaci od koristi, ali evo ss
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-10-03-19-22-10-349_com.android.phone-edit.jpg
    Screenshot_2023-10-03-19-22-10-349_com.android.phone-edit.jpg
    84.3 KB · Pregleda: 35
Trenutno sam na putu..
Sagledaću šta si poslao, pa ti javim..
 
Nazad
Vrh Dno