Šta je novo?

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Pavlov's House
Station
Grain Elevator
Pa ponovo Pavlov's

Heheh odlicno. Znao sam da su slikali lokalitete i da su koristili slike kako bi napravili mape ali bas da su ovako dobro odradili... svaka cast. Inace sve mape su istorijske bitke (i apartments, fallen fighters i ostale...)
Evo i jos nekih lokaliteta http://katardat.org/marxuniv/2002-SUWW2/Images/images10-Stalingrad.html

@ Psycho Woohoo, konacno neki ingame za RS, fino fino!
 
Poslednja izmena:
Onda cekaj Iron Europe :)
 
evo jednog poredjenja :)



stalingradarchiv080510.jpg



2011-10-1900002.jpg
 
mislim da ima previse stekanja u igri :|

novim igracima nimalo nije jasno sta treba da rade kada su u igri, kao da je broj ubistava najbitnija stvar (a i lvl-ovanje tome doprinosi)

trebali su vise da stave mesta za sakrivanje izmedju zgrada - za nas koji vole da se krecu, jer na nekim mapama (ne svim!) ima previse otvorenog prostora ... da ne pricamo squad komandere koji zaboravljaju za dim da bacaju na kljucnim deonicama (a dovoljno je da dodju do ammo boxova i da pokupe dimne bombe opet)

imam osecaj da je sada bolji teamplay sa rusima nego sa nemcima (i dalje nisam instalirao ts :( )


ovi najavljeni modovi su odlicni, ali po zvanicnim forumima oni nece jos bar 6 meseci

takodje imam osecaj da negde metak prolazi i kroz debeli zid ( vise mi se cini kao bug nego bilo sta drugo)

takodje ispadanje iz tekstura i pucanje niz hodnik nisu jos resili

i da, ocekivao sam da ce vec najaviti po koju novu mapu :|

i naravno ai u tenku je kao laser, i svi se zale na to jer totalno kvare osecaj, pa se tenkovi sve vise izbacuju sa servera

sve vise mi se desava da kada udjem na servere tipa 48p, imam ping oko 90 i posle nekog vremena ping skace na 150 :(

veliki pozdrav za ljude koji bi da se angazuju oko otvaranja domaceg servera! may the force be with you! :d

e da, posle duzeg igranja pozicioniranje zvuka ipak nije savrseno, u nekim momentima daleko od toga ( zatvoren prostor pogotovo)...

ali opet, igram se ko malo dete :D
 
Poslednja izmena:
mislim da ima previse stekanja u igri :|

novim igracima nimalo nije jasno sta treba da rade kada su u igri, kao da je broj ubistava najbitnija stvar (a i lvl-ovanje tome doprinosi)

trebali su vise da stave mesta za sakrivanje izmedju zgrada - za nas koji vole da se krecu, jer na nekim mapama (ne svim!) ima previse otvorenog prostora ... da ne pricamo squad komandere koji zaboravljaju za dim da bacaju na kljucnim deonicama (a dovoljno je da dodju do ammo boxova i da pokupe dimne bombe opet)

imam osecaj da je sada bolji teamplay sa rusima nego sa nemcima (i dalje nisam instalirao ts :( )


ovi najavljeni modovi su odlicni, ali po zvanicnim forumima oni nece jos bar 6 meseci

takodje imam osecaj da negde metak prolazi i kroz debeli zid ( vise mi se cini kao bug nego bilo sta drugo)

takodje ispadanje iz tekstura i pucanje niz hodnik nisu jos resili

i da, ocekivao sam da ce vec najaviti po koju novu mapu :|

i naravno ai u tenku je kao laser, i svi se zale na to jer totalno kvare osecaj, pa se tenkovi sve vise izbacuju sa servera

sve vise mi se desava da kada udjem na servere tipa 48p, imam ping oko 90 i posle nekog vremena ping skace na 150 :(

veliki pozdrav za ljude koji bi da se angazuju oko otvaranja domaceg servera! may the force be with you! :d

e da, posle duzeg igranja pozicioniranje zvuka ipak nije savrseno, u nekim momentima daleko od toga ( zatvoren prostor pogotovo)...

ali opet, igram se ko malo dete :D

Pa najavili su nove mape:
 
mislim da ima previse stekanja u igri :|

novim igracima nimalo nije jasno sta treba da rade kada su u igri, kao da je broj ubistava najbitnija stvar (a i lvl-ovanje tome doprinosi)

trebali su vise da stave mesta za sakrivanje izmedju zgrada - za nas koji vole da se krecu, jer na nekim mapama (ne svim!) ima previse otvorenog prostora ... da ne pricamo squad komandere koji zaboravljaju za dim da bacaju na kljucnim deonicama (a dovoljno je da dodju do ammo boxova i da pokupe dimne bombe opet)

imam osecaj da je sada bolji teamplay sa rusima nego sa nemcima (i dalje nisam instalirao ts :( )


ovi najavljeni modovi su odlicni, ali po zvanicnim forumima oni nece jos bar 6 meseci

takodje imam osecaj da negde metak prolazi i kroz debeli zid ( vise mi se cini kao bug nego bilo sta drugo)

takodje ispadanje iz tekstura i pucanje niz hodnik nisu jos resili

i da, ocekivao sam da ce vec najaviti po koju novu mapu :|

i naravno ai u tenku je kao laser, i svi se zale na to jer totalno kvare osecaj, pa se tenkovi sve vise izbacuju sa servera

sve vise mi se desava da kada udjem na servere tipa 48p, imam ping oko 90 i posle nekog vremena ping skace na 150 :(

veliki pozdrav za ljude koji bi da se angazuju oko otvaranja domaceg servera! may the force be with you! :d

e da, posle duzeg igranja pozicioniranje zvuka ipak nije savrseno, u nekim momentima daleko od toga ( zatvoren prostor pogotovo)...

ali opet, igram se ko malo dete :D

I pored svega toga, moze da se igra sasvim normalno a ja sam na putu da se navucem na ro2 ko beba na cuclu :D

Generalno, mene dve stvari nerviraju. Laser-meni u tenkovima i propadanje kroz pod u prone poziciji sli ok. Moze da se zivi i sa time :)
 
ma naravno da moze da se igra :) sve to se ponekad pojavi, i siguran sam da ce se ispeglati :)
 
Instalirao sam retail verziju igre preko Steam-a, i sad ne mogu da je startujem. Kada je zavrsio sa skidanjem, prvo mi je izbacio neki "AMD cpu" da instaliram ali ja sam to ignorisao i nisam instalirao, onda se pojavio "punkbuster" to sam instalirao i prosao neki test... I sad ne moze da se startuje. Kliknem play i nista... Sta da radim, u cemu je problem?

Steam radi normalno, igram Left 4 Dead ali RO2 nema sanse da se startuje.
 
Poslednja izmena:
^Hvala. Nasao sam u instalacionom folderu "setup" fajl za taj "AMD cpu" koji sam preskocio da instaliram ali u stvari to nije bio nikakav "Amd.." vec "UERedist.exe". Tako da sad moze da se startuje. :D
 
Instalirao krekovao ali nece da se pokrene.
Kada kliknem dva puta na ikonicu kao pocne da ce da krene igrica ali nista se ne desava.

Neka ideja?
 
Moras da pokrenes igru (krekovanmu) sa steam-om... Imas tutorijale po netu.
 
Danas izasao neki update? Gde je changelog?
 
Juce je izasao 220 MB ako na to mislis? Nest ovezzano za spectate i za klan meceve...
 
stavio sam 11.9 drajvere i sve radi bar 30 posto losije !@#%*
 
Budi sretan ako AMD odradi bilo kakvu driver optimizaciju za RO.
 
sta znam, u prethodne skoro 2 godine mi se ni jednom nije desilo ovako nesto sa drajverima
 
Izasao patch od 900mb:




Red Orchestra 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Red Orchestra 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Map Balance
- Reduced Elite Riflemen and Assault roles on all maps.
- Fixed various spawn camping issues on all maps.
- Apartments - Added additional allied spawn after capturing the first set of objectives
- Barracks - Fixed an exploit that allowed you to get into a wall
- Fallen Fighters - Added missing spawn on squad leader spawns to sewers and trenches
- Grain Elevator - Added a spawn for the Allies that is on the 4th floor. This for when the allies are defending the Foothold
- Spartanovka - Fixed a issues with spawn protection incorrectly showing up when one of the objectives was captured in the 16 player version.
Also fixed an Allied spawn not working correctly on the 16 player version.

Performance/Stability
- Reduced the fps hitch during first spawn
- Improved the frame rate smoothing video setting to give more stable FPS
- Fixed memory spike when changing teams in the role selection menu
- Improved physics performance (removing another cause of hitching)
- Fixed a crash when device was lost

Other
- Fixed a wall exploit while leaning
- Satchel objectives can now be 'captured' by destroying the target
- Fixed getting kicked for idling if the server has set MaxIdleTime when reinforcements have run out, or when dead in countdown mode.
- Fixed momentary green scope texture when taking over a bot with a sniper scope.
- Fixed a bug where tank crew members would be invisible the first time they unhatch from the driver seat
- Tank geometry should no longer disappear after being killed as a tank crewman
- Several problems with the hero rank have been addressed (Enemy loadout weapons not showing up, losing hero status after death, UI refinements,
etc...)
- Launching the game the first time will add a setting, HUDTipsLevel, to ROGame.ini. Changing this will reduce the amount of text tips that appear on the HUD (0 - All Tips, 1 - Moderate Tips, 2 - Few Tips).
Looking for feedback and later on we may add it as a menu option.
 
I bi patch! :)
 
Od TW sve kao i očekivano. Mnogi su, ovdje ali i na drugim forumima hejtali i žalili se na igru kad je tek izašla (uglavnom radi se o "novim" RO igračima). Međutim tako je to sa RO serijalom - izdaju igru i onda bruka patcheva. Igra će samo da bude bolja i bolja, a tek modovi. ,)
 
Dajte neke utiske ljudi, jel se oseti promena po pitanju performansi? Zanima me a neću stići da probam do sutra... :(
 
Nazad
Vrh Dno