Šta je novo?

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Ma bre nesto nevidjeno do sada meni u 150 sati igre to sto se desilo sa tim kickom...

Server je inace bio sa 3-4 igraca, i ostalo botovi... adminu smo pokvarili zabavu, te je to bio razlog za kick...

na server sa botovima smo usli samo iz razloga da zmay-u kao novom igracu prikazem koncept igre a da ne gine bas na svakom koraku kao kad se igra iskljucivo protiv ljudi...
 
Možda i ja budem voljan da se oprobam. :)

Nego, može li GTX 260 da je potera kako valja? Čitao sam o traljavoj optimizaciji.
 
Izasao update tezak oko 220mb

Modding and map making tools are now available free to everyone that owns Red Orchestra 2! While the limited functionality preview versions of the SDK have been available to select modders for a while, this release now makes the full capabilities of the Mod SDK available to everyone. Other changes in this update include:

General
- Settings menu bug fixes (e.g. Changing Vsync setting now requires a restart)
- Switching roles/teams while in a tank should now work properly
- Melee hit detection improvements. For example, it is now possible to hit a prone player with a bayonet while standing.
- The commanders order marker will now disappear properly when aimed at the sky instead of getting stuck at some location in the map
- Countdown maps will no longer show the improper amount of manpower when a new player joins during a match in progress

Performance / Stability
- Crash fixes based on .dmp files provided by players
- Fixed occasional freezing when spawning
- Updated Punkbuster to address framerate spike
- Overall performance optimization
 
Yay, sad nam samo ostaje da čekamo nove mape, kapiram da će da krenu da ih izbacuju već za mesec-dva...
 
To su odradili moderi koji su ranije dobili SDK... Ako mislis na Ogledow i Butovo?
 
Jeste da je fritz ali headshot sa 245m :)
 

Prilozi

  • rogame 2012-01-13 23-49-51-48.jpg
    rogame 2012-01-13 23-49-51-48.jpg
    117.8 KB · Pregleda: 96
Za sve zainteresovane, dignut je Red Orchestra 2 server u Srbiji. Trebutno je unranked ali se nadamo da ce se to ubrzo promeniti :)

banner_560x95.png
 
Hell yeah!!!
3057874426_HELL_YEAH_answer_1_xlarge.jpeg
 
Kako vam radi igra nakon ove poslednje zakrpe? Meni opada frejm drasticno, ranije mi je sve radilo normalno na 60+ frejmova...
 
OPA! Evo još jednog teaser-a za "Nadolazeću oluju":

 
I kako se na kraju pokazao onaj sistem zaklona? U teoriji meni zvuči odlično, mnogo bolje nego ubacivanje npr. izvirivanja levo/desno koje okupira dva zasebna (nezgodna) tastera i ima daleko manje mogućnosti, međutima da li se i u praksi pokazao korisnim? Konkretno, da li ga pre svega igrači vešti veterani obilato koriste ili se na kraju ispostavilo da su uvežbano jurišanje, refleksi i klasičan brz prepad iza ćoška, efikasniji od taktiziranja preko korišćenja zaklona (kretanje uz zid, pucanje preko glave, izvirvanje gore-levo-desno itd.)?

Takođe kako se pokazao ceo sistem bez nišana kad se puca s boka? Ovde je bitno, da li su vešti igrači uspeli da ga iskontrolišu do sada na osećaj, tako da pouzdano mogu da pucaju s boka i pogađaju ili su i vešti igrači digli ruke pa pucaju s boka samo kad baš nema druge i gotovo ništa ne pogode (u kom slučaju smatram da je sistem totalno omašio poentu, tj. nije poenta da se ukloni nišan i varanje putem nacrtane tačkice na monitoru tako što se praktično ukloni i pucanje s boka :))?
 
Novi sistem zaklona sa manje vise ne koristi, bar ga ne koristim ja i ljudi sa kojima igram zajedno. Meni pre svega smeta jer otkriva preveliki deo tela a navikao sam se da koristim lean opciju obilato...

Sto se tice "decentralizovanog" kretanja puske pri pucanju sa boka to je, po meni taman kako treba. Licno ga ne koristim preterano jer igram iskljucivo rifleman klasu pa ne zelim da rizikujem da promasim jer sa boltom obicno nemas drugu sansu... Kad se dohvatim nekog automatskog oruzja u cqb cesto opucam sa kuka i prilicno je efikasno. Inace taj hipfire nije izmisljen u RO2, on je u istoj meri postojao i u RO Ostfront i tamo su veterani bili prilicno izvezbani u pucanju sa kuka.
 
Ja licno ne korsitim zaklon onako kako su oni zamislili, vec klasicna varijanta "sklanjanja" i onda lean. Njihov cover sistem ne koristim. Kako ko igra, sve zavisi od mape do mape, ali se uglavnom svi sklanjaju iza zida toliko da mogu da vide nesto ako "proviruju"
Sto se tice pucanja sa boka, on uglavnom nema efekta osim na dva-tri metra. Jedino ako te iznenadi eko iza coska, onada nema svrhe iron sight vec prosaras malo p sta ti bog da. Uglavnom se nekako naviknes kako ti puska puca pa cak imas sanse i sa boltom da ubijes nekog na frku. Ako te neko rokne sa boka sa 10+ metara, taj je sumnjiv.
 
^
pa ovo je presmesno, gore nego u cod-u :)
 
Sta je presmesno?
 
Gledao sam neke filmiće ranije, pa se i meni u učinilo da se sistem zaklona gotovo uopšte ne koristi. A delovalo je odlično na papiru. Šteta...

Ovaj decantralizovan sistem nišanjenja, ako je moguće izvežbati se kao u gornjem snimku onda bih rekao da im je namera skroz uspela, međutim, ako je pogodak s boka već posle 10m sumnjiv kako kaže Perce, onda baš i nisam siguran...
 
Vrh Dno