Šta je novo?

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

G ti si lvl 90??? Jel ti to pukla statistika ili si se regularno izlvl-ovao. Ja sam negde oko 30-og levela. Od pocetka mi radi statistika i nijednom nisam imao te bug-ove. Btw cepam samo rifleman klasu i tu sam negde oko lvl 20 sa obe puske. Definitivno su preterali sa automatskim naoruzanjem, previse ljudi sa obe strane ima automatske puske. Vidim da su ih flejmovali po TW forumu pa su obecali redukciju.
 
ja sam uzeo digital deluxe, pa im je to prslo jer nisam nista dobio na otvaranju, i onda kako su otkljucavali obecane stvari tako mi je lvl skakao, prvo sam lvl-ovao normalno, nda sam postao 30 lvl, pa 60 i sada 90.

i to mi je smorko

mislim da nije problem sa brojem igraca sa automatskim puskama (kada pogledas brojke i nisu tako velike) ali je fora sto svaki koji pogine ostavlja iza sebe sta je vec nosio... bolje da smanje period koliko puska ostaje da lezi posle pogibije njenog vlasnika...

a i brate minli snajpovanje rifleom sa pocetka mape je prelako (previse bre lako pogadjas, iron sight ne mrda malte ne) ... a onda ppsh koji ubija i na 100 metara (pa i vise)... puske su previse precizne ako mene pitas

automatske puske se podrazumevaju za close combat, kojeg malte ne ima na svakoj mapi
 
koliko su puske precizne jeste malo subjektivna stvar. zamisli da su uradili realno , i da svaka puska zanosi malo (u zavisnosti od ostecenosti cevi) ... pa polovina dece bi se zalila kako je to bug , kako to ne treba tako , kako oni to nisu videli tako na filmovima i u CoD ... :p
 
Iskreno, ja mislim da je problem sa brojem automatskog oružja na mapama najveći. Ne znam ko je od vas igrao RO1, ali tamo je svaki deseti vojnik imao automatsku pušku + je dizajn mapa bio drugačiji. Obzirom da se TW vodi istorijskim činjenicama ovoliko automata je krajnje nerealno.
A tu je i onaj nemački prototip automat Mkb ili kako već, sad ga ima svaki drugi vojnik... Suludo, Inf WWII borba treba da se vrti oko Bolt action pušaka.
 
ne znam kod vas sto imate originale , ali mi koji se jos uvek patimo sa piratima (gde je onemoguceno napredovanje) imamo na pocetku 2~3 slota za assault , i 15ak za obicne riffleman-ove , tako da smo fino izbalansirani.
 
koliko su puske precizne jeste malo subjektivna stvar. zamisli da su uradili realno , i da svaka puska zanosi malo (u zavisnosti od ostecenosti cevi) ... pa polovina dece bi se zalila kako je to bug , kako to ne treba tako , kako oni to nisu videli tako na filmovima i u CoD ... :p

igrao sam svaki cod, i u ww2 okruzenju puske zanose, snajp nemacki u cod2 zapravo baca gore desno kada opalis ako se dobro secam

poredjenje i opravdanje sa tim ti je nikakvo... snajp u ovoj igri je ko laserska puska... kada si na iron sightu jedino sto moras da masterujes je da sam kompenziras lag koji je precesto prevelik....

zulume, na mapama koje sam ja igrao maximalno 5 assaulta ima po ekipi ? kako je to mnogo ?
 
Često se dešava da na nemačkoj strani imaš situaciju da na jednoj strani imaš 6 x Mkb + SLeader-i koji mogu da nose automate... A taj Mkb je pravi laser gun. Dobar u cqb precizan na pojedinačnoj paljbi na daljinu. Nije to Red Orchestra kakvu sam zamišljao.
Sa druge strane veseli Rusi imaju PPSH koji nije loš ali je znatno neprecizniji na daljinu a jedna prednost PPSH-a, njegov "drum" okvir je zaključan pa je sada i sa te strane u podređenom položaju.
Ja assault klasu ne igram ni mrtav (KAR98 FTW:Klanjanje) ali biće tu još balansiranja oružja, siguran sam.
 
Poslednja izmena:
igrao sam svaki cod, i u ww2 okruzenju puske zanose, snajp nemacki u cod2 zapravo baca gore desno kada opalis ako se dobro secam

poredjenje i opravdanje sa tim ti je nikakvo... snajp u ovoj igri je ko laserska puska... kada si na iron sightu jedino sto moras da masterujes je da sam kompenziras lag koji je precesto prevelik....

Sutra malo , nisi samo ti igrao cod2 multy , a tamo ne da ne zanose , vec ne moras ni da pucas tacno u protivnika (kroz ironsights) pogodices ga , jer je model za hitdetection veci od grafickog modela u igri.

U cod2 i nije bio toliko upadljiv , koliko je bio u mw , gde si mogao da promasis coveka za pola njegove sirine i opet da ga ubijes :p Pricam o staticnoj meti , ne o meti u pokretu.
 
ma bice balansiranja naravno, tek sredjuju engine :) ja kao squad leader ne mogu da nosim mkb, samo k98 i g41 ?!? 6 ljudi sa mkb-om od 32 igraca nije mnogo (neko je uvek mrtav :) ) mkb jeste precizna u single fire modu, ali mu je metak preslab... mada kada igras kao hero mozes da uzmes klasu koja je i poupnjena... da lu su to sve bagovi ili ne nemam pojma...

hit box u cod2 u poredjenju sa novim igrama (ovim popularnim ne simulacijama) je odlican :) mw2 ima pola metra oko igraca hit box :p black ops je to vec malo ispravio ali je opet bezvezno ... ro2 koliko sam primetio ima superiska hitbox ali je hit detection problem.... u ro2 opusteno ljudi koriste i quickscope, sto je bilo omgwtf gtfo noob :p (ja se iskreno uzasavam igranja sa sniperom i stilom slicnim)

videcemo kako je u bf3 (ali nije bas najsrecnije bilo reseno u nekim prethodnim delovima)


ja i dalje ne kapiram kada i koliko puta i kako se baca artiljerija... nekada mi se ucini da rusi imaju neogranicenu kolicinu istih
 
ni ja nisam skapirao (mada je nisam ni jurio , uvek ima onih koji znaju) kako se doziva "arty". verovatno da moras biti sq leader da bi to mogao?
 
nanisanis dvogledom, levi klik i pojavi se zeleni marker za arty na mapi, onda valjda komander mora da odobri napad (mora da bude pored radija) ... Koliko sam ja shvatio.

 
Poslednja izmena:
a jel ima ogranicenje koliko artija po partiji moze da se baci ?
 
Ima ovaj cooldown time, cim on odbroji, moze sledeca. S'tim sro Rusi imaju na nekim mapama i topove i mortare pa izgleda kao do non-stop rostiljaju.
 
Poslednja izmena:
kako vam se cini poslednji patch ? meni je skidao pre neki dan 1,2 gb - igranje je sve ugodnije :) stvarno je glupo sto ne izbacuju koja je verzija u pitanju....
 
Nisam ni znao za taj "najposlednjiji" pač :) Šta znam, ja sam zadovoljan, kako je bilo na početku. Jedino smara što niko od moje ekipe nije kupio igru pa nemam s'kim da igram onako kako treba da se igra.
 
Mislim da cu je uzeti na bozicnom popustu taman da je ispeglaju :)
 
resetovali su statse

i ja sam opet 25 lvl
 
Kod mene je sve ok ali meni je od pocetka stats u redu, nisam imao te bug-ove da mi skace na lvl 100 itd. Od pocetka mi ide postepeno lvl po lvl.
 
zanimljivo na jednom kompu sam lvl 25 na drugom i dalje 99 (isti steam nalog naravno :) ) ... nista ja njih ne razumem :D
 
stanje je bolje, ali generalno neko i dalje ima problema a neko opet ne... meni radi superiska (probaj da igras na default monitorovoj rezi kolika god da je, sve je mnogo vidljivije i detaljnije bez obzira na podesavanje detalja - cudno ali tako je)
 
Ja imam 22" i od kad sam prebacio na 1080p progledao sam. testiraj pa vidi sam... Igra je dosta ispeglana u odnosu na pocetak i jos je peglaju. Nadam se da ce i modovi uskoro. Pozivam jos jednom sve koji su zainteresovani za Team Speak 3 da mi se jave na PM za detalje :) Potpuno je druga igra kada se igra malo organizovano.
 
Imam klanski TS3 koji svakodnevno koristim, kapiram da ce jos neko od mojih verovatno da uzme, pa ono, navratices ti na moj TS :)

Sto se tice monitora, kbg,. molim boga da mi ne crkne ovaj CRT meni je to jos uvek neprevazidjena slika ;) imam DELL prirodno ravan sa Sony trinitron ekranom, bolesne hercaze.
 
Moze, moze, kad se skupitye ti cimaj. Imas me na steamu :)
 
wtf is ts3 :d
 
TeamSpeak 3
 
Jel neko isprobao najnoviji patch? Ima li poboljšanja, jesu li resetovani stats-ovi? Kako igra radi (FPS)?
 
ok kakvo sam pitanje postavio takav sam odgovor i dobio, zasto se ne koristi voice chat iz igre vec koristite TS3 ?
 
Nazad
Vrh Dno