Šta je novo?

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

mogli bi jednostavno da smanje vec postojece mape i recimo puste ih kao dlc.
 
Nex je mislio na nano-a naravno...

BTW, nisu ovde toliko velike mape da to ne moze da radi, meni je npr. jednom odlicno radilo na 60fps-a na medium/high dok mi je u drugom momentu radilo sa gotovo 30 i manje na low na kome izgleda neverovatno jadno. Dakle, nije krivac ovde UE3 nego sam developer koji nije znao da ga upotrebi i pri tome se jos proserava i sprda sa kupcima pustajuci u prodaju igru koja je u alfa/beta stanju...
 
ue3 je inace savrsenstvo od engine-a ;)

steta stvarno ste imaju ovako bedan start sa igrom...
 
Kako radi igra posle jučerašnjeg update-a? Nisam bio kući ceo dan a tek danas popodne cu moci da isprobam pa me zanima. Dosta ljudi na TW forumu tvrdi da su dobili po 30 i više FPSa
 
Igra radi poprilicno bolje. VOIP i server browser konacno rade normalno.
 
Jesi primetio neku razliku po pitanju FPS-a? Ako si uopšte i imao problem sa tim...
 
Meni je fps uvek bio zakucan za 60+, medjutim, problem je bio sto sa vremena na vreme padne na 10-15fps i tako se vuce par sekundi ( cak i kada se nista ne desava ekranu ), medjutim vise nemam ni taj problem.
 
Nista... Sad kad recimo opalim iz automatskog oruzja imam nagli FPS drop (jednocifren) tako da dizem ruke do daljnjeg od ovog UE3 smeca...
 
Meni je fps uvek bio zakucan za 60+, medjutim, problem je bio sto sa vremena na vreme padne na 10-15fps i tako se vuce par sekundi ( cak i kada se nista ne desava ekranu ), medjutim vise nemam ni taj problem.

Ma šta kažeš? 60+ fps sa GTX580 u UE3 igri i još padovi... Tripwire su legende lol. Treba da napišu knjigu: how not to code in Unreal 3 sa sve praktičnim primerima iz Red Orchestre 2.
 
Posle sinoćnje zakrpe imam 23 - 45 FPS-ova na 32p serverima. Neke opcije na HIGH, nešto na MEDIUM, nešto na LOW sa rezolucijom 1920 x 1080. Ide u dobrom smeru! :bottle:
 
takodje potvrdjujem da radi poprilicno bolje
 
preporodise igru sa novim patchom
...cak mi ni super-stekare vise ne smetaju :d
 
Neverovatno koliko se sve lepše vidi na 1920 x 1080. Progledao sam!!! Pitao sam se kako me skidaju sa 180+ metara, sad mi je jasno ;)
 
Potvrdujem to, samo sto ume da se desi da fps padne jako drasticno
 
na dobrim poesavanjima, igra zaista izgleda dobro ... i ja sam posle ovog patcha stavio na default 1920x1080 sa nekim ultra podesavanjima... izgleda i radi sjajno
 
Jel vam se desava bug (ne toliko cesto) da nanisanite protivnika preko iron-a i kliknete da pucate i... nista se ne desi??!! Mislim, puska je napunjena, ali kao da ne registrtuje levi klik, ako kliknem jos jednom onda opali. Ali to je dovoljno da ti neko, u medjuvremenu, prosvira slem kad je najbitnije.
 
meni jok , ni pre ni nakon ovih silnih updateova.
 
Zuloom meni se to stalno desava i lek za to ti je da opalis jedan metak odmah kada se pojavis
 
Znaci cim se spawnujem, jedan u "air" i za tog zivota, nemam problema?
 
meni se desava da prosto ne registruje pogotke na protivniku, iz neke blizine... treba pola sarzera da konacno padne neko (hit detection izgleda da je malo zabagovan)
 
Svaki put kada si na spawnu opalis jedan u vazduh. A ja sam primetio da posle ovog patcha nesto hit detection je malo zabagovao
 
meni se desava da prosto ne registruje pogotke na protivniku, iz neke blizine... treba pola sarzera da konacno padne neko (hit detection izgleda da je malo zabagovan)

Ja mu pucam po sred lubanje 5x i ne mogu da lisim zivota protivnika. Znaci igra zesce baguje.
 
meni se to desavalo sa protivnicima koji su zesce lagovali. danas sam igrao sa jednim koji se bukvalno teleportovao po stazi , a nije bio autokickovan (nije bio kick-ovan uopste). 998 mu u pojedinim trenucima bese ping.

ali svi koji su u rangu 200ms , pogodak po tikvi se obicno potvrdjuje glasnom penetracijom metka kroz shlem "pingggg" :p
 
Poslednja izmena:
^ Ovo, mislim ima manjih problema sa hit reg-om. Ali ništa preterano sa moje strane. A ako je velika razlika u pingu između dva igrača onda je to i normalno...
 
postoji i sistem koji to regulise, ali nije implementiran (ping compensation)

da je on tu ne bi vam se desavalo da se sklonite iza zaklona i onda poginete (od toga doduse pati dosta fps-ova, nadrasticnije koliko se secam je mw2, ali zaboga on nije ni imao dedi servere)... mada ovaj propust moze da se desi i sa nekim vec oubacenim ping compensation tweakovima

unreal engine je generalno imao dosta problema sa net codom, i nepojasnjivim skakanjem pinga na serverima (nije da sam primetio da se meni u ovoj igri to desavalo, ali mi se cini da nema dovoljan broj servera sa pingom ispod 100)
 
Poslednja izmena:
Mogu da se nose u pm ovi iz tripwire-a. Taman sam pomislio da je krenulo da radi kako treba, kada sipak.

- Sada popijem CTD svakih pola sata
- FPS pada drasticno svakih par minuta
- Statistike i dalje ne rade. Ne treba da si NASA inzenjer da to sredis.
- Zvuk ponekad nestane.
- Ucitava...ucitava... nope, discconect time.
- Izbacili su cigle sa 90% mapa :D
 
^Ova poslednja je gamebreaking :D
 
sto se statistika tice, jesu li oni ovo svima pustili sve varijante naoruzanja... ja sam sada lvl 90, i exp je krenuo u minus


p.s. onaj koncept heroja, kako se zapravo postaje heroj ? nekoliko puta mi se to pojavilo kao opcija, da igram kao heroj sa assault-om, riflemenom i squad commanderom... jel i to nesto zabagovano :)
 
Heroj bi trebao da bude na fazon xp u klasi ali i to je prslo.
 
Nazad
Vrh Dno