Šta je novo?

Rapidshare uveo čekanje između dva downloada

ja imam probleme,koristim cryptload sa fajlom sa rekonekt,inace sam na telekomu( hauwei 510) u toku dana imam zastoje,skida recimo 52kb/s pa odjednom 0.00k/s pa 34kb/s pa 0.00kb/s,dok je situacija recimo posle nekih 1h pa na dalje stabilnija i lepo skida,da li se jos nekome ovo dogadja?
 
Poslednja izmena:
portforwarding

Da li je potrebno odraditi portforwarding za skidanje rapidshare fajlova ili ne? Imam Telekom HG510.
 
meni tako nije radio kada sam se mlatio sa time pre godinu i po. uvek mi je ispisivao kao da neko sa te IP adrese vec skida fajl. onda sam uneo one podatke u TCP/IP properties i proradilo je.
 
Ne shvatam zasto bi mu otvarao neki fantomski port ako kada on ide preko http porta?!
 
Hajde i ja da pitam ovde, mada sam ja totalni laik za te portove, IP, i ostalih izraza. I ja koristim CryptLoad, i skidam šta mi treba, ali brzina .... imam 3MBitt SBB, ali brzina sa Rapida ne prelazi 40-50 KBs, a recimo sa torrenata 350 zakove i samo piči (kada ima dovoljno seedera, naravno) ....
Da li je to zbog free accounta ili šta? Jer koliko sam skontao ranije, i taj njihov free je i previše za naše pakete ? Hvala na odgovoru ...
 
Da li je to zbog free accounta ili šta?
nije, kod mene kući (ADSL 768) i na poslu (SBB 1mbit), ide najveći deo dana punom brzinom (70-80, odn 110-120kB/s), osim od npr. 18h do 00h - tada primetno pada brzina i to jeste zbog Free downloada...
 
probaj USDownloader, možda sa njim bude bolje (iskreno, sumnjam, ali nikad se ne zna)
 
Izgleda da je nešto promenjeno u toj politici čekanja. Juče sam skinuo jedan mali fajl (oko 4 MB) i kad sam hteo da skinem sledeći rekao mi je da uplatim premium ili da čekam 9 minuta. Ja se ne sećam da sam ranije viđao nešto ispod 15 minuta, bilo je često ako skidate više manjih fajlova ide čekanje 45 sekundi, ako skidate nešto veće onda 15 minuta.
 
evo ja cekam 999sekunda, al to je OK ko nece da ceka neka uplati premium nalog. Evo upravo sam se setio nesto,
prvi put kad su uveli skremblovanje na kablovskoj i moj cale pita me, a zasto nema ovaj kanal, a ja kazem moras da platis, a on: pa ja placam kablovsku sta oni hocu, LOPOVI ! :D

Tako i za ovo :D

Placam net zasto njima sad da platim :D

salim se :wave:
 
Poslednja izmena:
Ovo je sramota kako rapid radi u vecernjim satima, bas su postali bezobrazni.
 
Zasto ne vrate normalan Premium ? :(
 
Poslednja izmena:
Hello ********,

Your RapidShare account is being terminated due to violating the terms of service. Illegal downloads are being hosted on our servers, voiding our terms of service. We have detected and deleted these files, and are now in the process of terminating accounts that have downloaded or stored these files. This is to ensure that more illegal content does not appear on our servers. We do not support or encourage the usage of illegal programs, music, or other media. The terminated account will appear on Rapidshare servers for 2-3 days but you will not be granted access to it.

==============================
Login: ********
Password:
==============================


* Please do not respond to this message as it is a automated service.


RapidShare.com Abuse Office

RapidShare AG | Gewerbestrasse 6 | CH-6330 Cham | Schweiz
Tel.: +41 41 748 78 80 | Fax: +41 41 748 78 99

Drugaru stiglo jutros..
 
Kakvi su to *******. Polako ali sigurno ce da izgube ceo posao. Pa na njihovim serverima je 99% stvari nelegalno. Sta cu da skidam ako ne piratske stvari?! Sve ostalo cu ili da kupim ili da skinem sa sajta vlasnika programa ili muzike. Zalosno kako ljudi gube kupce.
 
Drugaru stiglo jutros..

ma, jok, bre, u pitanju je pecanje (account phishing)

sa drugog foruma:
Sounds like you were a victim of account phishing.
Best thing you can do is send Rapidshare an email, tell them that you believe your account has been hijacked and ask them to fix it.

It is NOT rapidshare's fault.
You have been pished. Most likely the hacker changed your password.

The sender of the email you've received is probably [email protected]
However, if the real Rapidshare would have sent this email the sender would be [email protected]

Happened to me too about 2 months ago.
Some phishing scams now involve sending emails to the hacked user in an attempt to put them off contacting rapidshare and having the account reinstated.

Nevertheless, send an email to [email protected] and explain your situation.
In the next few days you will recieve a reply with new log on details, and your account is restored.
 
Svaki dan nove gluposti. Sve je teže naći novije fajlove koji nisu obrisani. Kako su oni zamislili da opstanu to mi nije jasno.
 
Svaki dan nove gluposti. Sve je teže naći novije fajlove koji nisu obrisani. Kako su oni zamislili da opstanu to mi nije jasno.

Vala bas! :wall: Ja sam stekao utisak da je vise ljudi zaposleno da trazi ilegalne fajlove i brise ih, nego da odgovara ljudima preko maila na zalbe koje im se upucuju!
Gomilu stvari pobrisu dok kazes warez, a na mail bi mi i papa pre odgovorio! :mad:
 
Da ne bese piraterije RS nikad ne bi dostigao sadasnji nivo, a sad se satro bore protiv toga...mada pretpostavljam da ih kojekakve antiwarez policije ganjaju pa moraju da brisu ali opet ne kapiram zasto su ogranicili protok.
 
Da ne bese piraterije RS nikad ne bi dostigao sadasnji nivo, a sad se satro bore protiv toga...mada pretpostavljam da ih kojekakve antiwarez policije ganjaju pa moraju da brisu ali opet ne kapiram zasto su ogranicili protok.

neka podignu servere u Kini i nema cega da se plase....xexexe
 
Danas celo popodne free dl nije presao 15kb/s, ne znam sta se desava? Kako radi premium?
 
Poslednja izmena:
super, kao i uvek... :)
 
Pa normalno je da free u popodnevnim casovima opadne na smesne brzine

Meni evo sada 25-28
 
Poslednja izmena:
Meni je počeo da izbacuje poruku da ima mnogo korisnika i da moram da čekam još neko vreme (130 sekundi valjda). Posle toga nekad počne da skida a nekad opet izbaci istu poruku. Dešava li se to još nekom?


:wave:
 
Nazad
Vrh Dno