Šta je novo?

Raiffeisen bank

Izgleda da nije. Pogledaj tabelu na dnu ove strane:

ok onda je ovako https://help.raiffeisenbank.rs/knowledge-base/platne-kartice-uz-iracun-stanovnistvo/

online su plasticne i fizicke kartice a digitalne su samo izgleda u iRacunu
 
Nisam, a iz podrške mi još uvek ništa nisu odgovorili.
dobio sam odgovor:
Proverom nadležne službe je utvrđeno da postoji greška koja prijavljena, radi se na rešavanju. Dok problem ne bude rešen preporuka je da koristite ROL( logovanje korisničkim imenom i lozinkom putem sajta banke).
 
  • Like
Reagovanja: uji
Upravo sam zvao call centar i rekli mi da "akcija" preporuči prijatelju iRačun traje do 30.11. Tako da ako neko ima mail od banke sa linkom a nije ga iskoristio odnosno preporučio nekome, tu sam da obradujem nekog sa 3000 din. Pozdrav!
Ja imam link, od marta meseca (sa CUSTOMER_RK brojem), koji nisam prosledjivao nikome, ali kada kliknem na njega pise da stranica nije dostupna, tako da ne znam da li bi na neki nacin mogao da se iskoristi.
 
Imam iRačun. Zanima me na koji način aktivirati Digital (ne Online) verzije Visa i DinaCard kartica, jer u mobilnoj aplikaciji vidim samo Online verzije?
Imam 4 kartice, Visa Online, Visa Digital, Dina Online, Dina Digital, nisam nista radio sto se tice aktivacije, za svaku pise da je AKTIVNA. Nisam ih sve testirao da li rade.
Juce sam probao da platim nesto online, ali Dina Digital nije prosla, prosla je Dina Online.
 
Upravo sam zvao call centar i rekli mi da "akcija" preporuči prijatelju iRačun traje do 30.11. Tako da ako neko ima mail od banke sa linkom a nije ga iskoristio odnosno preporučio nekome, tu sam da obradujem nekog sa 3000 din. Pozdrav!
Poslao sam ti link sa mojim CUSTOMER_RK brojem koji bi trebalo da radi, kao privatnu poruku.
 
Poslednja izmena:
Zar ova polja se leve strane ne bi trebalo da budu sa desne i obratno?

Pogledajte prilog 462205

Ispod Digitalne (Digital) pise "fizickom karticom" i "unosom PINa" to je moguce samoPlasticnom (Online).
Ova fancy teminologija Raiffeisen banke stvarno lako napravi totalnu konfuziju kod klijenata, kako postojećih, tako i potencijalnih. Ljudima treba tumač onoga šta su napisali da bi se raščivijalo šta je šta.
 
Cist fail, treba im mozda poslati na mail prigovor da koriguju informacije.
 
Da li neko zna postoji li nacin da se dobije/zatrazi referral link, tj. "Link za preporuku", osim sto oni sami posalju povremeno pojedinim korisnicima?
 
Jel moze da se doda uz paket još jedna kartica Master card?
 
Jel moze da se doda uz paket još jedna kartica Master card?
Ukratko, ne. Sem za mlađe od 26 je ne izdaju. Jedino ko ju je zadržao uz Klub omladinski račun može kao stariji, ali ovako je ne izdaju. Biznis kartice ne ulaze u priču, ali tu je već Master po difoltu, a Viza se doplaćuje.
 
kako ide ovaj kes bek, jedna iz podrske je malo mutava bila, pitam zenu jel ce na devizni ili na dinarski racun da stigne posto mi je u unicreditu na devizni racun stigao al ja nemam devizni u rai i zena bila kao na racunu koji je povezan sa karticom, kao ok ali oni uplacuju evre ili dinare, jel zna neko?
 
@fiy uplaćuju evre 8.53€ pa autokonverzija po kursu banke (oko 114 dinara).
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Nisam dobio odgovor, a app i dalje ne radi. Dao sam im jednu zvezdicu i negatiavan komentar u Play Store pa slobodno dodaj i svoju, makar su reagovali komentarom.
Hvala
Nisam dobio odgovor, a app i dalje ne radi. Dao sam im jednu zvezdicu i negatiavan komentar u Play Store pa slobodno dodaj i svoju, makar su reagovali komentarom.
Uspeo sam,radi mi app.Ne znam da li je pomoglo to sto sam posle brisanja app iskljucio telefon i opet instalirao,prethodno sam par puta reinstalirao app ali nikada nisam iskljucivao telefon.
 
Koja je procedura da prebacim mbanking na drugi telefon?
 
Nije sporna instalacija, već kod za aktivaciju, odnosno samostalnom aktivacijom stiže sms da je neophodno pozvati call centar i zatražiti aktivacioni kod.
 
Maheri su uspeli da im na Vidikovcu ni jedan bankomat ne funkcioniše za podizanje gotovine preko telefona, obično jedan nije radio poslednjih godinu dana!
 
Skinuto mi je noćas oko 25 000 dinara sa računa. Stigao mi je sms, kao što se vidi na slici, ali u aplikaciji se ništa ne vidi, samo manji iznos. Ne vide se sve transakcije na slici, bilo ih je 4-5. Blokirao sam karticu. Navodno neke reklame na fejsu. Na stranu to što ne idem na fejs već odavno, ali svakako ne plaćam nikakve reklame. Imam deviznu karticu za plaćanje na netu, banke intese, ovo mi je dinarski račun i takoreći nikad je ne koristim za plaćanje online.
Aj prvo da pitam, jel ima nade da će da mi refundiraju ove pare?

EDIT: Takođe, koliko znam, za online plaćanja potrebno je ukucati onaj jednokratni token, što svakako nisam uradio. Jedino u snu, s obzirom da se sve desilo noćas u 4:50.
 

Prilozi

  • photo_2024-10-20_11-21-40.jpg
    photo_2024-10-20_11-21-40.jpg
    76.7 KB · Pregleda: 75
Skinuto mi je noćas oko 25 000 dinara sa računa. Stigao mi je sms, kao što se vidi na slici, ali u aplikaciji se ništa ne vidi, samo manji iznos. Ne vide se sve transakcije na slici, bilo ih je 4-5. Blokirao sam karticu. Navodno neke reklame na fejsu. Na stranu to što ne idem na fejs već odavno, ali svakako ne plaćam nikakve reklame. Imam deviznu karticu za plaćanje na netu, banke intese, ovo mi je dinarski račun i takoreći nikad je ne koristim za plaćanje online.
Aj prvo da pitam, jel ima nade da će da mi refundiraju ove pare?

EDIT: Takođe, koliko znam, za online plaćanja potrebno je ukucati onaj jednokratni token, što svakako nisam uradio. Jedino u snu, s obzirom da se sve desilo noćas u 4:50.
Vratice ti novac samo treba da im uputis reklamaciju emailom. Placanje Visa karticom ne zahteva uvek unos tokena.
 
Nazad
Vrh Dno