Šta je novo?

Raiffeisen bank

Kada ti odgovore, a nista ti ne kazu: "nismo u mogućnosti da Vam ponudimo otvaranje iRačuna usled posebnih kontrola koje su karakteristične za online procese". Da su eventualno napisali, koristite vin umesto linuksa ili taj i taj pregledac umesto tog i tog..... Stvarno besmislen odgovor, pod uslovom da je poenta da se resi problem.
 
Poslednja izmena:
Šta rade bivši klijenti Credit Agricole banke, a sada klijenti RBA za OnLine bankarstvo???
Drugar je imao i korstio sve potrebno kod Credit Agricole (apliakcija, kartica, mobilno...).
Ja sam mu reinstalirao PC, i sada ne mogu da nađem na Netu odakle da se poskida šta treba i registruje korisnik (adcokarska kancelarija).
Ranije se logovao scojom eCard-im iz CA Banke kroz aplikaciju koju je dobio od njih, sada ne može da nadje, niti znam koga da zovem telefonom. Kad zovem automat RBA nema opcije koja se baci takvim korsnicima.

Odvede me sajt RBA banke na:

Instaliram Java RE i to što piše prvo, ali kada pokušam da skinem ovo dole opisano:

"Poštovani da bi ste koristili smart kartice za logovanje i autorizaciju, neophodno je da ukoliko ih već nemate instalirate sledeće komponente
NST Sign CSP (4.8MB)
eBankSCPKCS11Updater (420KB)
"

Ali priložena ova linka NE RADE : Server Error - 404 ....

ŠTA treba da se odradi, KOME da se obratimo ????

Da odgovorim samom sebi jer možda zatreba i nekom drugom.

1. Otidite na stranicu:

i sve sa desne strane instalirajte, redom do
Restartujte mašinu i pokrenite Office banking aplikaciju.

Trebate da inesete par reg. brojeva na odgovarajuća mesta (dobijeno još od CA banke) pustite da aplikacija odradi svoj update podataka i radi sve.
 
  • Like
Reagovanja: nuk
Međutim, mali ili ne problem sa aplikacijom.
Nema notifikacija za uplate isplate.
Telefon iPhone 13, pitanje za ljude sa dužim stažom u banci da li su imali ovakav problem prilikom otvaranja računa

I ja sam otvorio skoro racun(pre par nedelja) i imam isti problem sa notifikacijama, ne stizu za uplate/isplate iako su ukljucene u okviru aplikacije, telefon isto ip13 pm
 
Pitanje za ljude sa dužim stažom u banci da li su imali ovakav problem prilikom otvaranja računa?
Pripadam kategorizaciji korisnika (krajem 2015.) kojima se novootvoreni računi pojavljuju tek sutradan, stoga nemam problema sa notifikacijama, Android 11. Mada ni ne obraćam pažnju previše na ažurnost, iako je to manje-više odmah nakon potrošnje pa bitnije mi je da posložim stanje raspoloživih i rezervisanih sredstava onda kada uđem u aplikaciju.
 
Update za problem sa notifikacijama.
U mom slučaju problem je nastao prilikom kreiranja naloga u poslovnici.

U samoj aplikaciji u meniu Profil - Kontakti

Redom posloženo imamo informacije
Upit stanja / SMS kod
Kućni telefon
SMS obaveštenje - uzrok problema

Pogrešno upisan moj broj telefona i to je bio uzrok izostanka notifikacija za dolazne i odlazne transakcije.
Danas u poslovnici rešili problem, i sada i za sada je sve ok.
Kolega @Slypire preporuka da proveriš unete podatke.
 
  • Like
Reagovanja: uji
U čemu je fora sa malo većim uplatama? Uplatio sam na drugi račun fizičkom licu pre par sati nešto manje od 80k i pare još nisu prošle, imaju status "u obradi", posle poplaćao račune, sve prošlo. Jel vredi da ih zovem ili je to nešto po zakonu?
 
Mene su zvali za dodatnu proveru pri uplati od 100k. Tražili su da im potvrdim da zapravo želim da pošaljem uplatu i da im izdiktiram broj računa primaoca.
 
To im je glupo rešeno. Ja sam kontaktirao moju bankarku za uplatu od 110k koja nije prošla automatski i nije mogla ona da je "pusti" nego je urgirala da me odmah zovu iz službe koja to radi. Navodno, sledeća velika uplata na isti račun ne bi trebalo da bude problem. To su mi rekli, ali nisam probao.
 
Izbacuje li jos nekom mobilna aplikacija gresku "Korisnicki kanal nije aktivan"?
Btw nisam znao da su uveli skeniranje qr koda iz galerije. Bilo je vreme.
 
Jel ostao jos neko da je odbijen za iracun kada je posle nekog vremena opet pokusao da ga otvori, tj. da i dalje ne uspeva? Svaki put isto: "u ovom trenutku nismo u mogucnosti da vam ponudimo iracun"
isto, već mesecima unazad. čak sam i mejl slao, dobio neko bezveze generičko objašnjenje o bezbednosti online procesa, mislim... ne kapiram

EDIT:
Kada ti odgovore, a nista ti ne kazu: "nismo u mogućnosti da Vam ponudimo otvaranje iRačuna usled posebnih kontrola koje su karakteristične za online procese". Da su eventualno napisali, koristite vin umesto linuksa ili taj i taj pregledac umesto tog i tog..... Stvarno besmislen odgovor, pod uslovom da je poenta da se resi problem.

pa da, bukvalno su mi ovo rekli u mejlu, sad videh da je čovek napisao iznad.
 
Da li je neko podizao novčanu pomoć za mlade na bankomatu skoro?!

Moja ekspozitura je bezgotovinska, prošli put mi je pomogla radnica da to podignemo na bankomatu (iskreno nisam zapamtio proceduru), međutim ovih dana teško mogu da stignem zbog posla i klinca i škole do ekspoziture u toku radnog vremena... Najbliža ekspozitura sa blagajnom mi je na Terazijama, a tamo je uvek haos.

Call centar i REA nisu od pomoći trenutno :)
 
Zna li neko da li možemo mi korisnici iračuna da da online koristimo penzijske fondove i investicione fondove?
 
Da li na moj Raipay mogu da dodam ženinu business debit? Kod nje je već dodata. Probavamo već par puta ali uvek izbacuje da kartica ne ispunjava uslove za nfc aktivaciju.
 
Od sinoć ne radi Online banking i Android APP na telefonu. Moram da izvršim hitnu transakciju do 9 sati Nadam se da će prraditi do tada.
1674360957467.png
Na telefonu kaže da mreža nije dostupna. Kažu da ne rade ni ATM.
Kad te hoće, baš te hoće, neočekivan trošak oko jučerašnje sahrane rođenog brata, nema šan se da držim 1000 dolara u kešu kod sebe. Koliko toobično traje ?-
 
Poslednja izmena od urednika:
Saucesce... Uh, meni sad u app pise do 3 ujutru da nece raditi, samo ne pise kog dana, nadam se da su mislili subota na nedelju i da ce uskoro proraditi, svakako ih zovi na taj broj.

Probaj na bankomatima bivse CA, sada RBA. Znam da nema provizije kad se dize njihovim karticsma za Rajfajzenovim, ne znam da li vazi i obrnuto.
 
Kakav kriminalan kurs evra 😱 114.4 RSD = 1€
 
Proradilo u nedelju u 9h tačno.
Kurs ? Meni kradu 2RSD za svaki CDN $ i još naplate neku siću za polaganje i prcesuiranje čekova. Nije to neka velika suma na oko 800CDN penzije a jedina banka koja ne zadržava čekove do provere, ostale 10 do 30 dana pa tekonda legne uplata i može da se podignu pare. Neko mi je davao sugestijuda utzmem CDN u kešu pa u menjalnicu gde daju 2 dinara više ali nikada nemaju CDN keš a i ne isplati mi se držim keš i tako plaćam račune ili da se vraćam u banku da uplatim dinare i to sve za nekih 1500 - 1600 dinara. mesečno. Više uštedim korišćenjem kartice i online plaćanjem računa.
 
Meni ne može lična bankarka da zatvori račune, pogasi kartice i sredi sve u vezi isplaćenog kredita od polovine decembra.
 
Baš sam mislio da je to pitam u sledećem mailu.
 
Jel valja ovaj iRačun u odnosu na Mobi i Račun plus ?
 
Jel valja ovaj iRačun u odnosu na Mobi i Račun plus ?
Nisam probao te druge ali kao što reče čovek pre mene, otvorio ga za pola sata, besplatan je, odmah aktivan, super aplikacija
 
^Ja sam dobio i fizicke kartice (Visa i Dina), ali valjda se vise ne dobijaju, neka replicira jos neko upuceniji u tematiku...
 
Vrh Dno