Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ok, zvao sam ih i decko sa druge strane mi objasnjava da to uradim preko tokena, sve ok samo nemam taj kod od tokena gde da ukucam :ROFLMAO:
 
DB7B4139-9704-4A1C-8346-279C063CF745.png


Kreiram ga ja i na iPhone bez problema, kreirao sam ga i kad sam aktivirao kartice i sve ok to, ali sad jednostavno nemam gde da ga ukucam da bih verifikovao karticu.

Ma nema veze, poslacu jos mail pa cu videti...

Hvala na pomoci.
 
Moras otici u banku da unesu tvoj broj telefona u njihov sistem, onda ces imati SMS opciju. Verovatno prilikom kreiranja racuna nisu uneli broj, uglavnom to je problem.
 
Ljudi, nemojte da mesate sms notifikacije o prilivima/odlivima sa verifikacionim kodovima koji stizu sms-om.
Prilikom Apple pay podesavanja meni je kao broj za sms izlazio broj koji uopste nije bio moj. Tek nakon nekoliko poziva su mi to resili.
 
Otvorio bih iRačun, koliko se sada ceka da stignu kartice, da li je isto ako otvorim na salteru?
 
Ne možeš da otvoriš na salteru, mora online. Čeka se 7-14 dana…
 
Isti dan smo otvorili, sad sam proverio. A pinovi stigli danas. Ima nade da sutra budu kartice, a nije da mi gori...
 
Ako može pojašnjenje, zašto u delu iračun-a na sajtu stoji:

"Višenamenski bankomati
Za uplatu i isplatu dinara i evra, podizanja novca iz Moja mBanka aplikacije, prenos sredstava između računa i još mnogo toga."

ako iračun ne podržava devize?
 
Možda mogu da se podignu EUR sa bankomata po kupovnom kursu RF banke i obrnuto?
 
Ako može pojašnjenje, zašto u delu iračun-a na sajtu stoji:

"Višenamenski bankomati
Za uplatu i isplatu dinara i evra, podizanja novca iz Moja mBanka aplikacije, prenos sredstava između računa i još mnogo toga."

ako iračun ne podržava devize?
Njihovi bankomati su 'višenamenski bankomati' što znači da rade to što su naveli (uplate, isplate, plaćanja) i kao takvi mogu da se koriste..A to što u paketu nije uključena određena usluga, je drugo pitanje. Dakle u iRačunu je uključena usluga korišćenja bankomata, ali eto ne mogu se sve funkcije iskoristiti zbog ograničenja paketa računa.
 
Možda mogu da se podignu EUR sa bankomata po kupovnom kursu RF banke i obrnuto?
Jel može neko da potvrdi da je ovo u pitanju?
Njihovi bankomati su 'višenamenski bankomati' što znači da rade to što su naveli (uplate, isplate, plaćanja) i kao takvi mogu da se koriste..A to što u paketu nije uključena određena usluga, je drugo pitanje. Dakle u iRačunu je uključena usluga korišćenja bankomata, ali eto ne mogu se sve funkcije iskoristiti zbog ograničenja paketa računa.
Nema mi logike, se ovo stoji u delu gde nabrajaju brojne benefite iračun-a. Ispada da je benefit što višenamenski bankomat mogu da koristim kao i bilo koji drugi.
 
Upravo je to 'benfit' Još nisam probao to plaćanje računa preko njihovog bankomata. To ima i Sberbanka.
 
Пошто је Нехруова улица тотални хаос (НБГД), где је тај банкомат на 93а оријентационо. Хвала унапред.
 
I sinoć i jutros pokušavam da otvorim iRačun i na kraju procesa izađe poruka da trenutno ne mogu da mi ponude otvaranje računa? Jel imao još neko taj problem?
 
Ja sam imao problem sa ebanking juče između 12 i 16h. Nije radila ni na računaru ni na mobilnom telefonu. Posle 16h je proradila na računaru, ali na mobilnom telefonu ni dalje ne radi; prilikom logovanja prikazuje poruku o grešci:

"Vaš korisnički nalog nije aktivan, obratite se banci za više detalja (Err_96142)"
 
@kvazar
Da nisi slucajno imao otvoren racun kod njih u poslednjih 6 meseci? Ukoliko jesi onda ne dozvoljavaju da se otvori iRacun.
 
mislim da je radno vreme kontakt centra od 9-21 ili od 9-22h radnim danima
tako nekako
 
Da, a kontakt centar danas radi, iako juče nije radio.

Morao sam da deinstaliram aplikaciju, ponovo je instaliram i aktiviram pomoću aktivacionog koda koji su poslali. Iz nekog razloga mi je nalog bio blokiran.
 
Nazad
Vrh Dno