Šta je novo?

Raiffeisen bank

Jel sam ja dobro video ili me oči varaju da na iRacun-u ostaje besplatno održavanje računa i provizije za mobilno bankarstvo
 
Ал си навалио на поскупљење:)Стари корисници нису добили никакво обавјештење,тарифе су јасне,засад бесплатно.
 
Credit agricole menja ime od 2. septembra u RBA banka, to je za sada jedina izmena - i dalje nije doslo ni do kakve korisnicima vidljive integracije
 

Prilozi

  • E9F02AC0-8DBF-4723-AB68-3773B7F5EEF2.jpeg
    E9F02AC0-8DBF-4723-AB68-3773B7F5EEF2.jpeg
    127.2 KB · Pregleda: 66
raipay nepodrzana kartica, zvao ih kazu reinstalirajte aplikaciju, hahaha, koje smece.
 
Credit agricole menja ime od 2. septembra u RBA banka, to je za sada jedina izmena - i dalje nije doslo ni do kakve korisnicima vidljive integracije
Menja se samo ime, jer je CA dao rok samo 6 meseci da mogu da koriste njihovo ime, inace kompletna za korisnik vidljiva integracija bice u maju 2023.
 
Pozdrav svima. Posle ovih gluposti sa Mobi bankom, kao i to sto su izgleda jedina banka koja ne podrzava placanje preko NFC-a i ako su jelte, "mobilna banka", vreme je da se nesto menja.
Gledam pakete u Raiff-u i pokusavam da shvatim razliku izmedju Moze ekstra paketa i Premium paketa.
Ono sto meni treba jeste kartica sa kojom mogu da placam i ovde i u inostranstvu, mogucnost uplate novca na racun preko bankomata i bilo bi lepo, a i ne mora, podizanje sa bankomata drugih banaka bez provizije kao sto sam mogao u Mobi banci.
Za premium vidim da odrzavanje moze da bude i nula dinara i da daju Vizu Gold sa kojom bi trebalo da mogu da placam ovde i u inostranstvu? Ali ne daju devizni koji bi me izasao 100RSD sto je ok i izadje jeftinije nego Moze ekstra paket koji je 400. Ili sam nesto prevideo?
Edit- Sad citam da je Visa Gold kreditna i da nema veze sa racunom?
U Mobi banci imam mastercard koja je vezana za moj tekuci racun
 
Edit- Sad citam da je Visa Gold kreditna i da nema veze sa racunom?
Visa Gold debitna se doplacuje 350 din mesecno, a kreditnu dobijas besplatno ukoliko ti je odobre.
Sve u svemu, ako ispunis uslov za besplatan premium, on zapravo nije besplatan, jer placas 350 dim za Visu Gold debitnu.

Uz premium racun imas licnog bankara i bukvalno nema potrebe da vise ides u banku za bilo koji proizvod osim cekova.
 
Visa Gold debitna se doplacuje 350 din mesecno, a kreditnu dobijas besplatno ukoliko ti je odobre.
Sve u svemu, ako ispunis uslov za besplatan premium, on zapravo nije besplatan, jer placas 350 dim za Visu Gold debitnu.

Uz premium racun imas licnog bankara i bukvalno nema potrebe da vise ides u banku za bilo koji proizvod osim cekova.
Super, znači u tom slučaju me opet izađe jeftinije za 50 dinara nego Može ekstra. Doduše, zaboravio sam na devizni, znači premium 50 dinara skuplji ali lični bankar.
Mada iskreno nemam pojma šta mu je uloga i šta će mi značiti, i ovako nikad nisam išao u banku 😁 mada planiram da uzmem kredit u skorije vreme, to znači da mogu da njim da pričam direktno?
 
Da, lični bankar ti je go-to službenik za sve što ti treba u vezi banke. Treba ti kredit - cimaš savetnika i zakazuješ sastanak sa njim, dolaziš u tačno određeno vreme i već te čeka unapred pripremljena dokumentacija i štediš brdo vremena. Hoćeš još jednu karticu - cimaš savetnika i opet sve završavaš ekspresno brzo. Naiđeš na neki tehnički problem - cimaš savetnika i on eskalira dalje po potrebi i urgira da se stvar reši što pre.

Generalno lepo je imati savetnika ako ispunjavaš uslove, da ti zatreba i jednom godišnje za nešto pa se isplati samo kroz uštedu vremena, a vreme je novac, jel'te :)
 
Plaćao sam nešto mbankingom, ali je naknadno usluga otkazana i kao vratiće pare, kada uđem na pregled plaćanja, više ne vidim ni da je plaćeno ni da su vraćene pare, korišćena je Dina kartica.
 
Moguće da je napravljena rezervacija koja nije proknjižena nego je samo skinuta rezervacija. U tom slučaju ne vidiš ni da su ti skinuli ni da su ti vratili pare. Ako su proknjižili transakciju, onda ćeš da vidiš i skidanje i vraćanje novca.
 
Proveriću i u banci.
 
Gledam ove njihove pakete racuna, i konkretno za ovaj "Moze ekstra" nisu mi najjasnije ove stavke oko deviznih racuna.
"Multivalutni devizni tekući račun" je ok, ali nema "2 i više deviznih tekućih računa"..

Sta to znaci? I taj multivalutni jel on u EUR i USD ili samo u jednoj valuti? I ima li onda 1 devizni tekuci?
 
И води рачуна, запиши Расположиво стање(за овај спорни период),јер се некад увећа и то ти је показатељ да је нешто враћено.Некад се и не види у прокњиженим трансакцијама шта је у питању јер буде других проблема у обрачуну.Мени је тако недавно било,увече једно стање,ујутру друго.
 
Kako stoji stanje sa prilivom novca iz inostranstva, konkretno od AdSense oglasa? Da li se mora pisati svaki put izjava?
Još davno u Mobi banci sam samo jednom ispunio upitnik u Wordu i poslao preko web bankinga i nisam imao potrebe ponovo da dajem izjavu.
 
Danas sam uplatio 10.000din u bankomat, sad vidim da nema novca na racunu. Je l' ima neko slicno iskustvo, koliko dugo im treba da vrate novac? Kamere, hvala Bogu, postoje...
Edit:
Vidim preko pretrage da je jedan clan imao slican problem i da su mu posle zalbe proknjizili pare za 3 dana, sudeci po vremenu postova na forumu.
 
Kako stoji stanje sa prilivom novca iz inostranstva, konkretno od AdSense oglasa? Da li se mora pisati svaki put izjava?
Još davno u Mobi banci sam samo jednom ispunio upitnik u Wordu i poslao preko web bankinga i nisam imao potrebe ponovo da dajem izjavu.
Ako zatražiš godišnju izjavu od istog nalogodavca (Google Ireland), tu obavezu obnavljaš svake godine. Važi za sve banke.
 
Danas sam uplatio 10.000din u bankomat, sad vidim da nema novca na racunu. Je l' ima neko slicno iskustvo, koliko dugo im treba da vrate novac? Kamere, hvala Bogu, postoje...
Edit:
Vidim preko pretrage da je jedan clan imao slican problem i da su mu posle zalbe proknjizili pare za 3 dana, sudeci po vremenu postova na forumu.
Ja obicno kliknem na Email potvrdu transakcije .
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kliknem i ja, ali nije stigao mail (nekad kasni 5-10 minuta), posle sam imao posla i zaboravio na to... Kad sam stigao kuci, setim se da nije stigao mail i pogledam racun, vidim da nema uplacenog novca... Zvao sam podrsku, u roku od 15 dana ce mi resiti reklamaciju.
 
Ja danas uplatio max iznos, legle pare ali nema maila, niti notifikacije iz app, dobro sam prosao :)
 
Imao par puta problem jer sam uplacivao vece iznose.
Uglavnom sutradan (2-3 dana max i to ako je bio vikend) su resili problem i novac je bio na racunu.
 
Imao par puta problem jer sam uplacivao vece iznose.
Uglavnom sutradan (2-3 dana max i to ako je bio vikend) su resili problem i novac je bio na racunu.

U prvi mah sam pomislio da se govori o Mobi banci... To je suludo dugo, takve stvari ne bi smele da se dešavaju.
 
Slazem se ,ne bi smelo da se dogadja tako cesto banci koja zeli da nas usmeri na koriscenje bankomata .
 
Meni se u sredu desilo da njihov bankomat nije hteo da isplati dinare. Izlazila je poruka da isplata dinara nije moguca. To se desilo oko 16h.
Za sve banke bih uveo pravilo, ako iz nekog razloga koji nije do korisnika bankomat odbije isplatu, prva sledeca isplata na bilo kom drugom bankomatu da bude bez provizije.
 
Desilo se i meni pre neki dan oko 21 h. Samo što su kod mene dva bankomata u filijali, desni ostao bez dinara a levi jer uredno isplatio.
Slažem se sa tobom ali imaju oni to sigurno negde ugovoreno sa nama pa se bezveze trzamo oko toga 🙂
Za ovih, ne znam vise ni sam koliko godina, možda mi se desilo 5 puta da nema da isplati.
 
Pre dva dana oba bankomata u TC Merkator NBG zezala. Levom pao sistem, za desni nisam došao na red pa ne znam šta je tačno bio problem ali se 2-3 ljudi mučilo na njima, dolazila i gospođa iz filijale da im nešto pomaže.
Bolje i da ne radi nego kao ženi mi bankomat Komercijalne skinuo parice a nije ih isplatio i opušteno kažu 45 dana traje procedura da vam vratimo pare.
 
Imao par puta problem jer sam uplacivao vece iznose.
Uglavnom sutradan (2-3 dana max i to ako je bio vikend) su resili problem i novac je bio na racunu.
Meni vratise treceg radnog dana... Dobro da ne odugovlace previse...
Inace imam obicaj da pred kamerom bankomata na brzinu prebrojim pare koje ubacujem, bas zbog ovakvih slucajeva. Sad cu da radim to obavezno svaki put. 😃 Sto je sigurno - sigurno. Znam da bankomat pamti ko je ubacio koliko novca, ali nije lose da bude sve i na kameri. 😅
 
Nazad
Vrh Dno