Šta je novo?

Raiffeisen bank

Koristim iRačun i digitalnu karticu već desetak dana i radi Apple Pay savršeno, PayPal bez problema sam povezao i povukao na karticu, ali imam problem sa plaćanjem online kod nas. Odbija transakciju kad pokušam da platim mts račun karticom online, isto tako i plaćanje na sajtu gigatrona karticom. Prijavio sam banci i evo od ponedeljka nisu rešili problem, ne znaju šta je tačno u pitanju. Da li još neko ima isti problem ili sam izolovan slučaj?
 
Visa digitalna kartica. Znači radi normalno na PayPal-u, a na domaćim sajtovima ne radi, samo na kraju izbaci da je transakcija odbijena i da kontaktiram banku. Iz banke vide odbijene transakcije i još uvek ne znaju o čemu se tačno radi, čekam od ponedeljka da reše problem.
 
Visa digitalna kartica. Znači radi normalno na PayPal-u, a na domaćim sajtovima ne radi, samo na kraju izbaci da je transakcija odbijena i da kontaktiram banku. Iz banke vide odbijene transakcije i još uvek ne znaju o čemu se tačno radi, čekam od ponedeljka da reše problem.
Moguće da ne radi na domaćim sajtovima gde treba ona dodatna verifikacija, gde ti stiže kod na telefon. Meni je tako bilo na UniCredit VISA kartici, morao sam do banke lično da mi osposobe taj kao, šta li je već ne bih da se frljam sa izrazima, razumeš šta je u pitanju. :) Bukvalno je radilo na nekim sajtovima gde nije bila potrebna dodatna verifikacija (bilo strani, bilo domaći) ali gde god je morala dodatna potvrda tu je uvek bilo odbijeno plaćanje.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Baš čudno bi bilo da RF ima taj problem sa Verified by Visa/3D Secure, pošto su oni to među prvima kao podrazumevano uvodili, ali slažem se, trebalo bi tu mogućnost dodatno istražiti.
 
3D secure bi morao da radi odmah po defaultu, jedino ako su nešto zeznuli sa tim digitalnim Visa karticama.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Proradilo je plaćanje online, malopre sam platio račun karticom.
Nemam pojma šta je bilo u pitanju. U suštini i jeste jedina razlika 3D Secure koji mi PayPal nije tražio i prošao je bez problema, tako da možda ste u pravu. Iskustvo reklamacije je bizarno, pa evo da podelim koga ne mrzi da čita.
U nedelju sam prvi put probao da platim račun i odbijena mi je kartica, pokušao ponovo par puta i pozvao banku. Operater mi je tražio jmbg, 4 poslednja broja kartice i iznos odbijene transakcije, našla je transakcije u sistemu i rekla mi je da mi kartica nije aktivirana za online plaćanja, da odem u prodavnicu i platim nešto čipom kartice i unesem pin da bih je aktivirao. Tu sam objasnio da je u pitanju digitalna Visa kartica koja već radi preko Apple Pay bez problema i da ja nemam fizičku karticu da gurnem u aparat, pa mi je rekla da ne zna kako to ide za digitalne kartice i da pozovem sutra kada budu radili Iz odeljenja za kartice. U ponedeljak sam opet pokušao da platim bezuspešno, pa pozvao ponovo i prijavio problem. Pozvali su me kasnije iz banke da mi objasne da su transakcije odbijene jer sadrže nepotpuje podatke verifikacije, zatim smo zajedničkim snagama polako uneli podatke kartice i testirali moj mentalni kapacitet da prekopiram tri broja iz aplikacije, i opet je odbijena transakcija, operater zaključio da je sistemska greška u pitanju, te da pokušam da platim kasnije u toku dana i napišem reklamaciju mail-om. Pokušao opet kasnije, odbijena kartica, poslao reklamaciju mailom. U utotak sam pokušao da platim karticom u gigatron online prodavnici, isto odbijena transakcija, pozvao ponovo i prijavio i ovaj problem, dodali su i ovo u reklamaciju i da sačekam odgvor na mail u roku od najkasnije 15 dana. Danas se ništa nije dešavalo pa sam postavio ovde na forumu čisto da vidim da li još neko ima problem jer mi je baš čudno a niko se ne javlja iz banke, i malopre sam probao da platim račun ponovo i prošla je transakcija napokon na moje zaprepašćenje. I evo dok ovo pišem stiže mi mail odgovor na reklamaciju od banke da rade na rešavanju problema, pretpostavljaju da platni procesor ne šalje autorizaciju u skladu sa specifikacijom i da zato transakcije budu automatski odbijene i da će mi javiti kada dobiju povratnu informaciju. Tako da nemam pojma šta se dešava, posle 10ak neuspelih pokušaja od kojih ni jedan nije zablokirao karticu ili 3D secure kao što bi se desilo da su pogrešno uneti napokon je proradilo.
Ponude za niskobudžetni netflix specijal o digitalnim karticama primam na pp.
 
Sve je ovo faktički počelo kao problem bez problema na strani zavoda za izradu novčanica koji autorizuje personalizovanje kartica počevši od aprila 2020. gde nastaje ova jebada sa aktivacijom kartica i to se dešava dan danas. Shodno tome, moja prva transakcija je bila i na jednoj i na drugoj kartici promena pin-a na bankomatu, ali kartice su naravno sa čipom (stari iRačun) pa zato je Visa mogla nedugo zatim da prođe beskontaktno. Nadam se da će ova situacija sa novim tipom iRačuna uticati na njih da vrate sve po starom, jer je stvarno besmisleno da kartica posle uručenja mora prvo na atm/pos čip transakcijom pa tek onda da proradi internet kanal i beskontaktno plaćanje. Kako digitalne kartice nemaju čip, ispada da se uključuju u sistem tek nakon prvog podizanja gotovine sa bankomata kroz RaiPay/Apple Pay, pošto isti pokazuje broj fizičke, a ne digitalne kartice.
 
Kako digitalne kartice nemaju čip, ispada da se uključuju u sistem tek nakon prvog podizanja gotovine sa bankomata kroz RaiPay/Apple Pay, pošto isti pokazuje broj fizičke, a ne digitalne kartice.
Je l' ovo znači da ljudi koji nemaju bankomat sa NFCom u blizini ne mogu da aktiviraju digitalnu Visa karticu?

Važno da su zakupili reklamni prostor za iRačun na televizijama sa nacionalnom frekvencijom.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Korean_MCG To verovatno znači da može, ali na teži način kroz x poziva call centru. Kažem opet, stvarno je bezveze, ali verujem da njihova zamisao nije da privuku korisnike gde NFC bankomat ne postoji ili uopšteno ako žive u mestu gde nemaju filijalu, osim ako primaju platu pa isključivo koriste elektronske usluge i karticu (kontradiktorno zvuči u ovom slučaju).
 
Mislim da to nema veze, račun se otvara online i inicijalno su slali kartice poštom na kućnu adresu.

Ovo sada mi deluje da su se iz nekog razloga predomislili iznenada u vezi fizičkih kartica, pa se snalaze u novonastaloj situaciji, ni korisnička služba nije u potpunosti upućena šta treba da radi.
 
Kartica se aktivira u okviru aplikacije mBank ili kako vec u odeljku sa karticama, samo se klikne aktiviraj.
 
Здраво, имам пар питања у вези uračuna. Да ли има провизије на плаћање рачуна нор мтс, струја, комуналије? И да ли има провизије на куповину преко страних сајтова као али експрес?
 
Za plaćanje računa nema provizije, za plaćanje u inostranstvu ili na inostranim sajtovima ide 1% provizije (ako je valuta evro) i na to još 1% ako nije evro.
 
Хвала, планирам да пређем из мтс банке тј поштанске на овај рачун па ме то интересовало.
 
Kada plaćaš online Visa karticom sa iRačuna gledaj na sajtu da izabereš valutu za naplatu evro ili dinare (ako nude normalan kurs), tako je najmanja provizija. Za američki dolar, britanske funte i sl. te dodatno oderu na konverziji.
 
Отворио сам ирачун. Сад не знам како да се улогујем на апликацију. На сајту пише да идем на опцију да имам налог али не знам које ми је корисничко име. А кад идем да креирам нов налог онда ми тражи број рачуна
 
@AcaRamone991 broj računa ćeš naći u ugovoru koga si dobio na mejlu.
 
Moze mi neko reci u podesavanju telefona gde se nalazi NFC opcija,ispod ima opcija "Pozicija elemenata bezbednosti"tu kada se udje imam dve opcije HCE novcanik i Sim novcanik,sta treba da bude obelezeno?
Povezao sam app Rai Pay pa da podesim sta jos treba.
 
@NorthGate za Xiaomi se bira HCE novčanik, zatim u odeljku „Beskontaktna plaćanja" podešavaš, Podrazumevano za plaćanje: RaiPay; Koristi podrazumevano: Uvek koristi zadatu aplikaciju
 
Mali update za korisnike iRačuna sa digitalnim karticama.

Podnošenje zahtjeva za fizičku Visa karticu traje svega nekoliko minuta u zavisnosti od informisanosti radnika banke. Supruga u Staroj Pazovi čekala podnošenje nekih pola sata, ćerka u Loznici završila za par minuta. U oba slučaja kartica stiže u ekspozituru u kojoj je podnijet zahtjev za 2 do 3 dana.
Pošto još nisu podigle kartice, rečeno im je da se godišnja naknada od 1000 dinara naplaćuje tek nakon godinu dana.

Ako bude nekih neplaniranih izmjena javljam :)

P.S. Sa RaiPay aplikacijom nisam mogao da dignem novac sa njihovog pametnog bankomata ni u Pazovi ni u Loznici. Uvijek sam morao da vadim karticu.
 
Meni u početku NFC tag nije hteo da očita fizičku karticu i izbacivao popup da kartica nije validna. Takođe, ni na RaiPay nisam mogao da je povežem. Kada mi je bankomat prvi put povukao magnetnu traku i čip, onda sam mogao da unesem pin i izbacim je, ali se još uvek račun kartice nije video u aplikaciji. Tek nakon promene pina, pojavio se i tekući račun za koga je vezana, posle je proradio i NFC.
Ono što me zbunjuje kod digitalnih kartica jeste to što odmah nakon aktivacije idu u RaiPay. Stoga, šta se dešava prilikom NFC očitavanja na bankomatu odn. da li uopšte funkcionišu beskontaktna plaćanja na POS terminalu?
 
Активирао сам апликацију и картице, пребацио сам неке паре са старог рачуна и сад чекам да стигну па да пробам како ради RaiPay.
 
Stoga, šta se dešava prilikom NFC očitavanja na bankomatu odn. da li uopšte funkcionišu beskontaktna plaćanja na POS terminalu?
Bukvalno odmah možeš da plaćaš na POS terminalu. Supruga pola sata nakon otvaranja iRačuna i aktivacije digitalnih kartica plaćala u Lidlu.

Koliko naplaćuju promjenu pina kartice?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Активирао сам апликацију и картице, пребацио сам неке паре са старог рачуна и сад чекам да стигну па да пробам како ради RaiPay.
Novi iRačun nema fizičke kartice tako da nema šta da čekaš, jedino pinove ali oni su samo za bankomat.
 
Ja sam na Xiaomi telefonu instalirao RaiPay, ukucao broj kartice, potvrdio SMSom i odmah je radilo na POS terminalima u prodavnicama.
 
Nazad
Vrh Dno