Šta je novo?

Raiffeisen bank

Pa to je klasicna fora kao kod internet provajdera: samo novi korisnici dobijaju beneficije (pri cemu je novi korisnik svako ko bar 6 meseci nije imao racun u banci).
Mada treba sacekati sve informacije pre nego sto krenemo da izvlacimo zakljucke, posto ne znamo dovoljno o ovom iRacunu jos uvek.
RF je do sada bila izuzetno fer prema starim korisnicima. Ja njihove usluge koristim preko deceniju (vise se i ne secam koliko tacno godina) i nikada mi nisu poskupili cenu paketa. Za 250 dinara imam dinarski tekuci, devizni racun, dodatni devizni racun vezan za virtuon karticu, Visa Electron debitnu, Visa Virtuon internet karticu, ebanking/mobile banking, licnog bankara, neogranicen broj besplatih placanja u zemlji. Jedina stvar kojom nisam zadoboljan je kurs.
 
Samo što ovo nije akcija za nove korisnike, bar ne deluje tako. Ne videh nigde tipa "šest meseci" ili "godinu dana". Al ko što reče, sačekajmo da vidimo u čemu je štos. :)
 
Piše jasno da je Visa uključena za 0 dinara. No niko ne zna sigurno dok usluga ne postane aktivna.

Ono što mene zbunjuje je što kažu postojeći korisnici tekućeg računa ne mogu da apliciraju za taj paket osim ako ne zatvore račun i ne čekaju 6 meseci. Ispada da stari plaćaju nešto što novi dobijaju za džabe i još moraju po starinski u filijalu za stvari koje novi korisnici završavaju online ili poštom (dostava kartica npr).
Kako su srocili, meni ne deluje da pise da je Visa ukljucena besplatno. A ako se pogleda cenovnik, odrzavanje je free samo u okviru paketa. Mada lepo si rekao, da vidimo u cemu je stos.
 
Očigledno je su rešili da oteraju korisnike iz Raiffeisen u Raiffeisen. 😁
 
Koliko vidim u priloženom cenovniku Visa debit je besplatna i njeno odrzavanje za ovaj iRacun, ali ne vidim da se dobija i devizni racun, izgleda da je tu ukljucen samo dinarski, a u cenovniku pise da je cena deviznog racuna u paketu 350din. Ako je tako, onda i nije neka wow ponuda.
 
Saznadoh da iRačun još nisu pustili u "prodaju".
 
Ovaj eracun i devizni su zajedno mesecno 350din, dok mi sa postojecim paket racunima cepamo 290+350=640 mesecno.
 
Meni ovaj iRacun deluje kao direktna konkurencija Mobi bank osnovnom racunu i uopste ne targetira ljude kojima je potreban devizni. Mozda je Mobi privukla mnogo ljudi na taj osnovni pa RF vidi vrednost u pruzanju slicne usluge. Koliko vidim provizije su za gotovinu u internim i eksternim prenosima, a vecina korisnika bi verovatno koristila ebanking/mbanking pa banka fizicki ne bi bila opterecena, a za korisnike nema provizija kao kod Mobi. Plus ipak je to RF, a ne mobilni provajder. To je neki moj rezon, ali i dalje mislim da ce se otkriti da ima neka caka...
 
Mislim da za devizni račun u RF piše da može da se uzme samo uz taj"paket tekući račun" od 290 din


Ovaj eracun i devizni su zajedno mesecno 350din, dok mi sa postojecim paket racunima cepamo 290+350=640 mesecno
 
I meni je isto palo na pamet da je to RF varijanta osnovnog racuna. Cak mi je palo na pamet da uz njega nece ni dozvoliti nikakve kombinacije sa deviznim racunima, nego ce biti cisto varijanta za one kojima samo treba dinarski racun. Ali to je sve bespotrebno teoretisanje, treba sacekati da izbace ponudu i videti o cemu se radi :)
 
Da, mislim da bukvalno targetiraju takve korisnike sto je ok. Idealno za nekog ko prima platu na racun i odmah celu dize sa računa u kešu.
 
Koja je razlika Dinarski vs Devizni vs Tekuci racun ? Jel to znaci da nece biti menjacnica u aplikaciji i ne moze da se placa onlajn ?
 
Ako ce raditi Apple Pay a trebalo bi, onda je to bas lep paket... Sigurno ce moci da se placa i online ali ce se raditi konverzija iz dinara po njihovom kursu...
 
@acarinho
^ Mozes ti i sa dinarskom karticom (visa/mc) placati online u inostranstvu, ali sto bi na stranim sajtovima placao dinarskom karticom pa da banka po njihovom losem kursu obracunava koliko ce to da te izadje u dinarima. Bolje je zato imati devizni kada se placa u inostranstvu pa ti skine deviza/ EUR onoliko koliko si i platio, a dinarski kada se placa u dinarima.
 
Ovaj eracun i devizni su zajedno mesecno 350din, dok mi sa postojecim paket racunima cepamo 290+350=640 mesecno.
Vala ja imam dva devizna još iz 2005. Nula dinara me koštaju. Dugo bili neaktivni tokom tih 15 godina, nikome iz RF ni na kraj pameti da ih prisilno zatvori. Što ne mogu reći za Intesu i Erste. Intesa mi je jednom ugasila tekući na svoju ruku.

Rajf je jedno vreme bio meka za devizne prilive a onda su odlučili da krenu da naplaćuju održavanje pa i sve ostalo.
 
Placa se provizija na svaku uplatu na racun?
5.1 Uplata od strane vlasnika dinarskog tekućeg računa otvorenog na daljinu - iRačuna
Internal payments made remotely by private individuals owners of eAccount 1,00%, min RSD 80, max RSD 8.000,00
2.1 Uplata od strane vlasnika dinarskog tekućeg računa otvorenog na daljinu - iRačuna
External payments made remotely by private individuals owners of eAccount 1,50%, min RSD 100, max RSD 8.000

Nesrecne su im formulacije usluga verovatno se odnosi na slucaj kad vlasnik eRacuna uplacuje nesto na drugi racun ne na svoj.
 
Poslednja izmena:
To stoji u delu za gotovinu (cash payments), primer koji si dao su bezgotovinski prenosi.
 
Da u pravu si, videh naknadno, ispravio sam post da ne unosim zabunu. I ovako je dosta konfuzan cenovnik.
 
Placa se provizija na svaku uplatu na racun?
5.1 Uplata od strane vlasnika dinarskog tekućeg računa otvorenog na daljinu - iRačuna
Internal payments made remotely by private individuals owners of eAccount 1,00%, min RSD 80, max RSD 8.000,00
2.1 Uplata od strane vlasnika dinarskog tekućeg računa otvorenog na daljinu - iRačuna
External payments made remotely by private individuals owners of eAccount 1,50%, min RSD 100, max RSD 8.000

Nesrecne su im formulacije usluga verovatno se odnosi na slucaj kad vlasnik eRacuna uplacuje nesto na drugi racun ne na svoj.
Na srpskom je jasno. Placanje racuna ili standardna uplata sa nalogom na salteru banke. Ako je racun na koji se placa u rf onda je gornja cifra, a ako nije onda je donja. Za razliku od srpskog, ova engleska formulacija je potpuno pogresna i unosi zabunu, tj. treba da izbace "remotely" ili da ga pomere kod "eAccount".

Treba da bude tipa: "payments made by private individuals owners of a remotely opened eAccount"
 
RF je do sada bila izuzetno fer prema starim korisnicima. Ja njihove usluge koristim preko deceniju (vise se i ne secam koliko tacno godina) i nikada mi nisu poskupili cenu paketa.

Ja sam bio u RF od neke 2004. do 2019. Tih poslednjih godinu dana su imali mnogo "penala" koji su mene tromog naterali da odem. Uveli su novi e-bank koji je imao nedostatke u prvih 6 meseci. Nije mogao da se promeni podatak o uplatiocu, često mi nije stizao verifikacioni OTP SMS. Odgovori podrške nadmeni i bez ikakvog pokušaja da probleme reše. Gužve u 3 poslovnice na NBG koje ja koristim su bile nenormalne. I na kraju sam poludeo. Elem, pored svega navedenog stoji da su za mnoge stvari profi u odnosu na konkurenciju.

Nego htedoh da prokomentarišem oko cene održavanja, koja se ne menja. Imali su i oni svoje momente, ali je to bilo davno. Osnovno održavanje je kod njih bilo 100 din, da bi u nekom trenutku podigli na 150 zbog troškova slanja Izvoda na kućnu adresu. I to bi bilo ok da posle nekog kratkog perioda nisu ukinuli slanje izvoda poštom, a cenu su naravno ostavili. Kao što rekoh, to je bilo davno, pre 10-ak godina, ali to je bila toliko glupa fora, da je pamtim i danas. Ono što stoji je da ko je imao devizni račun za dž, ostao je besplatan iako ga sada debelo naplaćuju novim korisnicima. Za pohvalu je ovaj deo da stare korisnike nisu dirali.
 
dakle posto imam par godina star devizni racun kod njih (za neko automatsko placanje polise osiguranja) - ne moram da proveravam kod njih - i dalje je besplatno dakle? :)
 
U poslednjih par dana mi na istom prodajnom mestu prilikom beskontaktnog plaćanja sa Visom Debit traže PIN za male iznose (tipa 300-400 RSD).

Danas ponovo, mislim da je ovo treći-četvrti put. Prilikom plaćanja u na drugim mestima za male iznose ne traže mi PIN, kao i do sada kako je bilo.

Moraću da zovem CC da vidim šta je problem :) Generalno nije sporno da ukucam PIN, samo moram prvo da ga se setim u momentu (ljudi čekaju, a meni neprijatno...) :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
@outlaw mozda je prodajno mesto setovalo tako taj aparat, svaki aparat moze da se setuje pojedinacno ;)
 
Aha, to nisam znao, hvala :)
 
U poslednjih par dana mi na istom prodajnom mestu prilikom beskontaktnog plaćanja sa Visom Debit traže PIN za male iznose (tipa 300-400 RSD).

Danas ponovo, mislim da je ovo treći-četvrti put. Prilikom plaćanja u na drugim mestima za male iznose ne traže mi PIN, kao i do sada kako je bilo.

Moraću da zovem CC da vidim šta je problem :) Generalno nije sporno da ukucam PIN, samo moram prvo da ga se setim u momentu (ljudi čekaju, a meni neprijatno...) :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Po pravilu bi tako uvek i trebalo da bude, bez pin-a ništa. Bez obzira bilo to i 20 dinara.
 
Raiff i Visa su pre par godina slali obavestenje da su taj limit podigli na 4000din.
 
Nazad
Vrh Dno