Šta je novo?

Raiffeisen bank

jel može neko da mi kaže po kom kursu danas može da se kupi i proda € u okviru iRačuna
IMG_20231005_125122.jpg

IMG_20231005_125109.jpg
Standardnom bankarskom, 114,3460/120.0896. Odstupanja su minimalna i čini mi se da zavise od primanja, a ne od tipa računa (prim. aut. Premium). Jedino za preduzetnike i pravna lica je nešto drugačija situacija, ali to je svakako i zbog zakona o deviznom poslovanju koji, ukratko ograničava direktno podizanje deviza, osim za upotrebu u inostranstvu.
 
Da, preduzetnici obično dobiju tipa 115,7 za Evro.
 
Standardnom bankarskom, 114,3460/120.0896. Odstupanja su minimalna i čini mi se da zavise od primanja, a ne od tipa računa (prim. aut. Premium). Jedino za preduzetnike i pravna lica je nešto drugačija situacija, ali to je svakako i zbog zakona o deviznom poslovanju koji, ukratko ograničava direktno podizanje deviza, osim za upotrebu u inostranstvu.
hvala uji, ali baš su nepovoljni, plus transakcije u inostranstvu naplaćuju 1% i kad se sve sabere više se isplate druge banke gde se plaća članarina
 
Ne postoji idealan racun, moraju negde da zakinu. Po mojim potrebama intesa je najidealnija ali uvek nesto krene po zlu ili ne mozes da podignes novac ili da uplatis (ali to je moja sreca ocigledno). Najbolji kurs srednji nudi otp sa Prestiz paketom ali koliko znam ne izdaju virtuelne kartice.
 
U erste banci mozes da imas devizni racun, bez provizije na placanje u inostrnastvu, besplatno odrzavanje i kurs je skroz ok...samo sto moras da uplatis pare u banci ili moze preko aplikacije, al onda placas odrzavanje dinarskog za taj mesec (290 din)
 
Jel ima neki račun da ima opciju digitalnih master ili visa kartica?
Samo intesa nudi jednokratne virtuelne kartice za online kupovinu. Ako pod digitalnom karticom misliš kao Visa Debit Digital na iRačunu sa funkcijom beskontaktnog plaćanja kroz RaiPay (pored plastične Visa Debit Online), ne postoji tako nešto u drugoj banci. Druge banke nude Google Pay, ali se postojeća kartica digitalizuje.
Moja opcija za plaćanje u inostranstvu bez provizije je Visa internet Poštanske štedionice. Jeste da mi drže depozit od 20€, ali troškovi kartice su minimalni (100 plastika+150 godišnja članarina).
 
Samo intesa nudi jednokratne virtuelne kartice za online kupovinu. Ako pod digitalnom karticom misliš kao Visa Debit Digital na iRačunu sa funkcijom beskontaktnog plaćanja kroz RaiPay (pored plastične Visa Debit Online), ne postoji tako nešto u drugoj banci. Druge banke nude Google Pay, ali se postojeća kartica digitalizuje.
Moja opcija za plaćanje u inostranstvu bez provizije je Visa internet Poštanske štedionice. Jeste da mi drže depozit od 20€, ali troškovi kartice su minimalni (100 plastika+150 godišnja članarina).
hvala puno još jednom na informacijama
 
  • Like
Reagovanja: uji
Može li neko da mi da informaciju kada se poništava dnevni limit sa bankomata? Vidim da ne daje više od 3x 60k. Jel mora da prodje 24h od poslednje transakcije ili se limit resetuje u ponoć?
 
Ne znam kad se resetuju limiti, ali trebalo bi da možeš podići još 450 hiljada na višenamenskim bankomatima, ali uz karticu i pin, moraćeš da potvrdiš i jednokratnom lozinkom iz aplikacije. Nisam lično probao.
Imaš ovde uputstvo:
 
Ne znam kad se resetuju limiti, ali trebalo bi da možeš podići još 450 hiljada na višenamenskim bankomatima, ali uz karticu i pin, moraćeš da potvrdiš i jednokratnom lozinkom iz aplikacije. Nisam lično probao.
Imaš ovde uputstvo:
Upravo sam podizao na tom višenamenskom bankomatu, 60k je maksimalna transakcija i posle 3 transakcije mi je izbacilo karticu iz bankomata, kad sam probao da ubacim opet i da podignem još novca izbacilo mi je obaveštenje da sam prekoračio dnevni limit.
 
Jesi izabrao opciju "Isplata preko limita"?

ISPLATE SA RAČUNA – DNEVNI LIMITI U IZNOSU:

  • za isplate dinara, standardni dnevni limit je 180.000 RSD (opcija ISPLATA RSD)
  • za isplate evra, na dvovalutnim višenamenskim uređajima, standardni dnevni limit je 2.000 EUR (opcija ISPLATA EUR)
  • za isplate dinara preko standardnog limita, dnevni limit je 450.000 RSD (opcija ISPLATA PREKO LIMITA)
  • za isplate evra preko standardnog limita, na dvovalutnim višenamenskim uređajima, dnevni limit je 4.500 EUR (opcija ISPLATA PREKO LIMITA)

Skineš odavde .pdf


i pogledaj stranu 9. i 10.
 
Moze li mi neko reci da li je izvodljivo podizanje evra na uredjaju bez kartice, samo sa telefonom?
 
Da ne čitam umesto tebe imaš negde iznad PDF uputstvo za bankomat gde to piše.
Takođe mislim da ne može. Nisam siguran.
 
Unapred se izvinjavam zbog svoje lenjosti da citam i raspitam se u banci za odgovor, ako neko zna koliko ce mi banka uzeti procenat da zaradu sa Upworka prebacim na racun. Imam iracun. Hvala
 
Kakva je ovo banka ne pusta mi instant placanje 300000rsd u mts,vise od 2 sata,pise ceka odluku ili se ponistava a imam limit od 1,5 miliona?
 
Za transakcije preko 100000, prvi put kad šalješ te zovu da odrade proveru. U toku radnog vremena centrale (izmeðu 9 i 5). Desilo se i meni.

Inače izgleda da su ove zloupotrebe veoma učestale. Danas kad sam reaktivirao aplikaciju žena koja šalje kod za aktivaciju mi je dva minuta držala lekciju o tome kako nikome ne treba da šaljem kod, da ne skrinšotujem poruku, da izbrišem poruku u kojoj je kod istog momenta...
 
Ne saljem prvi put ali su bili manji iznosi.
 
To, mislio sam na veći iznos prvi put. I onda sistem flag-uje sam od sebe tu aktivnost.
 
Hvala na odgovoru.
 
Standardnom bankarskom, 114,3460/120.0896. Odstupanja su minimalna i čini mi se da zavise od primanja, a ne od tipa računa (prim. aut. Premium).
Za Premium je znatno povoljniji za veće sume, ali i dalje lošiji nego u recimo OTP banci. Npr. za kupovinu 500+ eura kurs je danas 118,23, a za 1000+ eura 118,11.
 
Za Premium je znatno povoljniji za veće sume, ali i dalje lošiji nego u recimo OTP banci. Npr. za kupovinu 500+ eura kurs je danas 118,23, a za 1000+ eura 118,11.
Mobi banka 118,7 već duže vreme, prilično bolji od standardnog u rajfajzenu, za neke manje sume korektno. Svakako za veće sume ipak najbolje u menjačnice, najpovoljniji kurs daju.
 
Imam problem da mi ne stižu notifikacije već 2-3 meseca sigurno, jel zna neko možda kako da rešim? Sigurno su aktivirane notifikacije i u settingsima telefona (iPhone SE 2020, iOS 15.7) i u samoj aplikaciji. Reinstalirao bih aplikaciju ali plašim se da ću morati da se smaram sa call centrom da mi dozvole da se ulogujem ponovo.
 
Iz prve ruke ti kazem da je problem do njih, nemoj dzabe da resetujes telefon. Samo pisanje i zvanje, uz mnogo izgubljenog vremena i zivaca, jedino da imas srece pa da naletis iz prve na nekog iz it sluzbe da se zauzda i resi ti problem... Drugar od maja meseca i spajanja CA sa RF mucio muku sa strucnjacima iz IT sluzbe RF banke, tek pre neki dan mu konacno resili problem i proradile notifikacije...
P.S. budi spreman na nebulozne i glupe predloge tipa, ugasi telefon, resetuj, izbrisi aplikaciju itd.. kao da ne zivimo u 2023.god...
 
Pa zar nije manje smaranje od svega toga da reinstalira app? Smaranje sa kol centrom traje 3 min ukupno, instalirao sam app na 3 telefona u poslednjih 20 dana i zaista nije nikakvo smaranje, svaki put je trajalo po par minuta dok ti pročitaju kod.
Valjda je to jednostavnije nego “Samo pisanje i zvanje, uz mnogo izgubljenog vremena i zivaca" što je preporučio kolega iznad.
 
Da si procitao sve video bi, da pored gasenja i restarta telefona spominjem i ponovnu instalaciju aplikacije sto ne daje rezultate!!! Mozes 100puta da je brises i instaliras nanovo, notifikacije nece proraditi... Imam veze sa tom bankom i znam masu slucajeva sa ovim problemom i nikom nije proradilo samo od sebe tj. reinstaliranjem aplikacije...
 
Nazad
Vrh Dno