Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Rip od 11,8GB radi, već izlečen, drajveri su stariji, malo sam ubacio tvikova što ste pominjali, jedva primetno učitavanje textura, ok deluje, stabilan FPS, al sutra imam ispit, pa nemam vremena za zezanje. Zamerka je na vožnju, nema gledanja levo-desno
Inače je simpa, al dobro, ja volim Kvejkove i Dumove pa sam pristrasan
Koju god kombinaciju da stavim u rageconfig.cfg file, kad je ubacim u Rage/base folder, posle introa igra crashuje. Kada obrisem ovaj file iz rage/base foldera, radi noramlano ali je sje...n ono sa teksturama.
Sta da radim ? Koristim najnoviji ati driver za rage.
Nisam probao, imao sam 11.8 instaliran pre ovog rage drivera, i njega sam uninstalirao pre nego sto sam pokrenuo "Rage" jer su ljudi masovno govorili da su bolje performanse sa rage driverom. Sta predlazem da uradim ?
a config fajl:
seta com_videoRam "2048" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB
seta com_maxfps "120" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-1" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "250" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_fullscreen "1"
seta r_swapInterval 0 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "16" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-1" //LoD settings
//below is cache settings
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
Nema potrebe za forsiranjem vecih tekstura niti multisampling-a ovako sve radi kao podmazano bar meni to jest
do ove igre nisam znao sta ustvari predstavlja supersample u antialiasingu...koliko je dobro kad nista ne strci nego ko strip neki izgleda...stvarno je dizajn bolestan...low res teksture su kratkotrajni trnof.i jedna ogromna zamerka...
SPOILER!!!!
nema adekvatan kraj...svi postovaoci starog fpsa ce se sloziti ja mislim
voznja je inace odlicna na padu...kapiram da su omanuli sa tastaturom...makar na osnovu komentara
i da, shotka mamara :O
Old Dog
nisam jos probao igru ali
seta r_multiSamples "16" ne moze jer je max 8 za ati, posto je po defaultu 2x 4x 6x 8x za box aa, a kad ukljucis edge-detect aa iz drajvera, onda se navedeni aa mnozi sa tom cifrom iz configa x 3. Znaci 6x 12x 18x i max 24x aa
Ne znam, sta god da stavim, i samo da stavim samo rageconfig.cfg file u base folder igre, zakucava. Cim isti izbrisem radi korektno, stim sto se vide one sje_ane teksture malo kad se lik okrece...bilo kako bilo, mislim da ovde nema leka osim nekog novog hotfixa od ati-ija koji kako vidim treba da izadje narednih dana posto Bethseda tvrdi da ovo nema veze sa igrom vec sa driverima proizvodjaca grafickih karti...bilo kako bilo, odustajem od ovih rageconfig, i jedino cemu mogu da se nadam da ce ati izdati drivere koji ce ispraviti ove probleme....sve u svemu, hvala svima na savetima !
Po instalaciji igre,prvo sam probao sa 11.8 i bez ubacenog cfg-a,frejm je bio 15-20,a texture zamucene.Zatim sam ubacio ovaj cfg sto je postavio Alister na prethodnoj strani frejm je bio 30-35,ali texture i dalje zamucene.Kada sam instalirao nov ati Rage drajver igra je poletela-frejm zakucan na 60,a texture potpuno ciste
Po instalaciji igre,prvo sam probao sa 11.8 i bez ubacenog cfg-a,frejm je bio 15-20,a texture zamucene.Zatim sam ubacio ovaj cfg sto je postavio Alister na prethodnoj strani frejm je bio 30-35,ali texture i dalje zamucene.Kada sam instalirao nov ati Rage drajver igra je poletela-frejm zakucan na 60,a texture potpuno ciste
Almost all the issues with RAGE are hardware/driver related and not an issue with the game itself.
Please note the following from Bethesda:
ATI and NVIDIA are working on updated drivers that should be released today/tomorrow that will fix multiple issues.
Bethesda is working on an update to allow for users to customize their video options which will solve many of the issues users are having.
For the latest information please visit http://www.bethblog.com
Thank you for your patience with this matter. All parties are working as fast as they can to correct the problems with RAGE.
Kao ispada da su svi zabrljali i da treba novi Nvidia i Ati drajveri + patch za igru.:wall: Epic fail godine.:wall: Igra zaslužuje jedan GTFO sa harda i to će da se desi.
napokon sam je jutros instalirao, i stavio taj cfg + plus novi rage driver sa VS na always on i baš sam pičio oko sat vremena nijedan jedini problem nisam imao. teksture što se nešto malčice učitavaju tamo negde u pozadini mi ne predstavljaju nikakav problem. napljuvašte igru bez razloga, odlična je. sačmara je mamara
2) Nije potrebno instalirati ati Drivere pa onda RAGE Performance Pack, sve se nalazi u Rage performance pack-u! . znaci samo dovnload sa naglasenog link-a i instal nakon brisanja bivsih drivere.
(NAPOMENA! Ukoliko vec imate pravilno instalirane 11.9 Drivere Nije ih potrebno brisati) http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU121AMDCatRagePerfDriver.aspx
3) Prvo i osnovno sto se tice modovanja igre: U C:\Users\"vasekorisnickoime"\AppData\Local (bez znakova navodnika) Napraviti folder "id software" i u njemu folder "rage" (SVE MALIM SLOVIMA)
i dobicete C:\Users\"vasekorisnickoime"\AppData\Local\id software\rage
4) U shortcut igre na desktop-u udjete u properties i pod tab-om shortcut, dodate u Target: (NAPOMENA! NAKON POSTOJECEG TEKSTA) +cvaradd g_fov 20 +set com_skipIntroVideo 1 +set com_allowConsole 1 +fc_maxcachememoryMB 2048 +ik_enablesmoothing 0 +image_usecompression 0 +jobs_numthreads 4 +mem_phymemblocksizem 2048 +m_s
5) skinite bilo koji rageconfig.cfg fajl i modifikujte ga po volji. nakon sto sve podesite kako mislite da valja kopirajte ga u C:\...\gamefolder\base" (gamefolder: mesto na kom vam je igra instalirana)
U rageconfig.cfg fajlu treba da vam stoji sledece:
'1) za Veoma Jake Masine:
seta com_videoRam "2048" //Ovde obavezno izmeniti u onoliko koliko MB Rama imate na Grafickoj Karti 512 1024 2048 3072 4096
seta com_maxfps "100" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-1" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "512" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "100" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_swapInterval "1" //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "32" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-1" //LoD settings
//below is cache settings
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "16384"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "16384"
seta vt_pageimagesizeunique "16384"
seta vt_pageimagesizevmtr "16384"
Za Osrednje Konfiguracije:
seta com_videoRam "1024" //Ovde obavezno izmeniti u onoliko koliko MB Rama imate na Grafickoj Karti 512 1024 2048 3072 4096
seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-1" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "256" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_swapInterval "1" //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "16" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "0" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-1" //LoD settings
//below is cache settings
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
Napominjem da sam ja moje fajlove menjao tako da meni radi kako treba, sve zavisi od hardvera do hardvera kako ce vama raditi
Ja nemam ni fliker ni shuter ni pop up, mozda povremeno frame rate drop sa 60 na 58 :d
meni igra radi savrseno,cak sam ubacio cfg neki poveci koji je neko okacio i ni da trzne,texture se ucitavaju normalno,nikakvih bagova,crashova i ostalih chudesa
nista drugo nisam menjao.
Jedino sto sam morao da uradim je da forsiram VSync na always on iz Ati CC-a, bez toga mi se pojavljivala neka tanka horizontalna linija koja treperi. Ne znam sta je to, tearing ili flickering. Svejedno, sa VS=on je nestalo.
Sad jos da vidim kako da iskljucim akceleraciju misa i to je to.
Inace, sto se same igre tice, kao da ponekad metak prodje kroz bandita. Mislim treba da ga napucam 3 puta u glavu da bi umro. Mozda sto sam stavio na hard ali opet je glupo, navikao sam da je jedan hs uglavnom dovoljan (banditi bi trebali da budu najlaksi protivnici u igri zar ne ?)...
Grafika je takva da ce nekome da se svidi a nekome ne. Ja licno bas i ne volim ovaj razmrljani stil, kao da je neko slikao cetkom, sve je pomalo mutno. Isto ovako izgleda i dota2. Vise volim graficki stil sa jasnim i ostrim crtama. Recimo Hard Reset je grafika po mom ukusu...
Jos ako kazete da je prica mlaka, a kraj bezveze, onda ova igra ne predstavlja nista drugo do osrednjeg FPS-a koji moze da se igra kad nemate ama bas nista drugo da radite...
igrao par sati sinoc, korektna igra, ocekivao sam vise, nije losa, ali sta znam, moglo je i bolje
grafika, tj osvetljenje je siromasno, nema dinacnog osvetljenja, senke nekako jadne, sve graficki nekako deluje kao light verzija d3... prodao se i karmak
ali najbolja stvar u igri mi je napucavanje, kontrola... bas se vidi da je id igra
Ja upravo završavam kupovinu ETA 1h ali mi nije jasno šta su radili beta testeri da li je iko ali iko instalirao igru na PC i probao varijantu ATI i Nvida mislim nikad mi to neće biti jasno nije ovo prva PC igra koja ima ove bagove slične ovim, setite se Buletstorm-a a pa pogotovo što igru radi ID softver i Bethseda i nije im prva PC igra sve je ovo teorija zavere ili neko u ID kući baš nevoli ATI/AMD???
pa dobro ali zar nisu testirali pre izlaska, 2-3 meseca. Videli su sigurno problem sa drajverima i mogli su na vreme da obrate Ati-ju i Nvidia-ji, nisu oni bas neki mali tim za koga bi ove boleo **rac. Svakome je valjda cilj da igra lepo radi na dan kada izadje...
Ne moze odgovornost samo da se prebaci na ljude koji pisu drajvere, ako vidis da ti igra ima probleme ne izbacuj je dok ne sredis to
A i da li je moguce da je BAS sve vezano za drajvere, da nece mozda nesto da bude i oko tekstura ?
Pa zar ove 4 linije :
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
resavaju gomilu problema a nisu mogle da dodju zajedno sa igrom
Probao... Nemam pojma, ovo je sve mutnjikavo nekako. Gde je bre ovde health bar? Ja ga ne videh. Grafika nije losa ali i pored zbudzenog configa i dalje je nekako sve mutno. Ima potencijala ali nesto prosto fali. Mozda zato sto pati od konzolitisa
Jeste ovo FPS i jeste ID ali imam osecaj da je Q3 bio 10x bolji FPS od ovoga, bolji utisak je odavao. Ovde je sve nekako jednolicno, nemas nikakvu slobodu, interakcija sa okolinom je 0, senke su bedne, osvetljenja nema.
Onaj buggy na samom startu nema tezinu, jel neko bre video kako ono koci i ubrzava? Totalni fail, iskreno nisam ocekivao ovoliko slabu igru.
^^Pa ne znam, ja nisam imao problem i bez njih, a i te komande samo povecavaju vrednosti za virtual texturing i malo "detaljisu" grafiku. Mada slazem se za testiranje, ipak je ovo multiplatform naslov i gotovo da nisu ni obracali paznju sta rade za pc verziju, pogotovo sto to pokazuje da igra defaultno ima grafiku ko na konzolama.
@kutija
Pa jeste, ranije su se trudili bar da naprave graficku revoluciju ne menjajuci gameplay, a sada je i to palo u vodu, ostalo je bitno da su i dalje u poslu i da moraju od necega da zaradjuju ne trudeci se previse oko proizvoda. Pre svega sto ce u svakom intervjuu da pricaju kako su izmislili fps, sto je naravno mac sa 2 ostrice...
realno, igra jeste ****** za konzole.
Sto vise razmisljam i kada je uporedim sa recimo Hard Resetom (jedna od retkih igara danas pravljena Iskljucivo za PC), to su nebo i zemlja u osecaju napucavanja, fizici, kontrolama...
Old Dog
seta r_multiSamples "16" ne moze jer je max 8 za ati, posto je po defaultu 2x 4x 6x 8x za box aa, a kad ukljucis edge-detect aa iz drajvera, onda se navedeni aa mnozi sa tom cifrom iz configa x 3. Znaci 6x 12x 18x i max 24x aa