Juče sam potpisao ugovor za combo paket, na mišiće, pošto sam koristio samo TV već dosta godina unazad, od kad su uveli prvi priključak u Borči, tj od kad su osnovali firmu. Taj prvi prastari ugovor je istekao pre hrista I koristio mesec za mesec TV uslugu. Ladno me devojka odbila u filijali za pogodnosti kao novi korisnik, već samo da dobijem 50% na internet jer mi je to nova usluga Nije htela ni da pozove nekog iz centrale itd, da se ne cimam bez veze. Ok . Zovem call centar, isto šablonsko obrazloženje.
Pa ljudi, ja potpisujem ugovor koji do sad nisam imao sa vama već X godina, znači nov korisnik koji se vezuje za vas na dve godine, mogu sutra da odjavim TV jer nisam u ugovornoj obavezi i ćao pa da se neko drugi iz moje porodice pojavi kao novi korisnik. Ali kao mora da prođe 6 meseci od prekida usluge da bi ponovo bio novi korisnik, itd. Pitam ja devojčicu, jeli, a sa kim RV potpisuje ugovor, sa osobom koja ima JMBG ili sa adresom na kojoj se nalazi stan? Tajac! Odgovor je bio, pišite zahtev, molbu bla bla.
Kao da sam hteo neku malverzacije da napravim.
Nisam bio lenj I zapucam u Sava centar, za 5 minuta sam rešio problem, dobio ugovor sa benificijama, instalacija sutra! Inače je u napomeni pored mojih podataka u njihovoj bazi stajala napomena u kojoj je pisalo sve šta sam rekao onoj šalteruši u Borči [emoji3].
PS. Pisao sam ranije da nisu hteli da mi uvedu, tj uključe već postojeći priključak jer bivši vlasnik stana nije izmirio dugovanja. Pitam ja I za to juče, jer nema nikakve logike, trebali bi da ganjaju onoga ko je potpisao ugovor a ne da duže adresu. Čovek sa kojim sam pričao se frapirao, neverica. Pita me, ko mi je to rekao. Pa iste one šalteruše I operaterke koje su me i juče vozale okolo.
Generalno, ne treba mnogo očekivati od dama u call centru i na šalterima, rade po šablonu I nisu ovlašćene ni za šta preko toga. U SC su bili max ljubazni i predusretljivi, eto moram da ih pohvalim.