3dMark 03 je odlicna ideja, o buducim igrama. Zamisli na 1Ghz P3 'tjeras directx 10.0 igre iz naucne fantastike sa 100FPS'

Svo opterecenje treba da ide na GPU, a ne na CPU. Manje kosta upgrade u high end karticu, nego CPU maticnu plocu i memoriju u high end.
Na nekom od sajtova izasao je test Radeon 9800 kartice na razlicitim sistemima, cak su imali i P2 350MHz gdje je 3dmark03 dao isti skor kao athon na 1500 i nesto. I njihov debilni komentar je bio da je 3dmark03 totalno *******. Cinjenica je da ti ****** nisu shvatili da je 3dmark03 video test a ne sistem test, i da takva ideja stvaranja igara je odlicna.
Ne treba da plasi niski frejmovi na 3dmark03 testovima. Recimo mother nature test je neobjasnjivo low na bilo kojim danasnjim high end karticama. Taj test napisan u drugacijem kodu bi tri puta treba da bude brzi. Slican testu, tj 80% je recimo Radeon 8500 Nature test?!?!
a znamo kako Radeon 8500 cijepa taj test. Razlika izmedju ova dva testa je samo sto je Futuremark team za vodu uzeo pixel shader 2.0, sve ostalo je uradjeno u pixel shader 1.4. U radeonom nature testu je voda i ostalo uradjeno u pixel shader 1.4. Za ljudsko oko voda u 3dmark03 izgleda prirodnije. sto se tice ostalo sve je identicno.
Jedna vrlo dobra ideja koju sam procitao na netu je per application settings, gdje recimo u zavisnosti od FPS povecava se ili smanjuje kvalitet slike u cilju da se ne padne ispod kriticnih recimo 30FPS. Znaci scene koje je lakse obraditi AF i AA idu do max, tamo gdje su problemi AA se u momentu i iskljuci. Jako cool i dobra ideja, medjutim mnogo tupih mozgova danas