Šta je novo?

Radeon 9600Pro - moja iskustva!

Darko je napisao(la):
A sto da prekidate? Bas sam poceo da se informisem sta je bolje - cist Rade 9.6k ili Ti4200... Mislim, Rade 9.6k je 115e, a MSI Ti4200 87e (sto meni nikako nije jasno kako, al ajde)... Sta biti bolje? Mirise mi Nvidia, ali DX9 je DX9?

E, da... Primetio sam u nekim cenovnicima "Ti4200 Lite" i "obican" Ti4200... O cemu je rec ovde?

Pa brza je Ti4200, ali Ati je ipak Ati :) :)
 
Ma jeste Ati - Ati; sve je to lepo i fino... Samo cekam Freeka da uleti da mi pomogne u izboru :mrgreen:
Ali da li je moguce da je ti4200 i brzi i jeftiniji? To je ono sto me kopka... Je li, koliko izvlaci ti4200 u marku 2003? Jel je ima za 2500 markova?
 
uuuuu,TI4200 u marku03 2500 poena,mozda ali na masini od 10GHz-a :mrgreen:
salim se ja sa TI4200(sada kada bih se setio koji je klok karte bio...) siluro sam plafon izvukao skoro 1700 markova,poena,cega vec.
mozda je neko i dosao do te 2500,ali ja sa 'bred-om na 2.4(12.5x192) nisam presao ni 1700,ako se secam ispravno.
 
Mali HoBiT je napisao(la):
uuuuu,TI4200 u marku03 2500 poena,mozda ali na masini od 10GHz-a :mrgreen:
salim se ja sa TI4200(sada kada bih se setio koji je klok karte bio...) siluro sam plafon izvukao skoro 1700 markova,poena,cega vec.
mozda je neko i dosao do te 2500,ali ja sa 'bred-om na 2.4(12.5x192) nisam presao ni 1700,ako se secam ispravno.

Malo bre to nesto, ja sam sa XP 2200 MHz na oko 185 MHz FSB-a izvlacio sa GA R9000Pro (315/315) tacno 1680 poena u 3D Mark 2003.
 
Darko je napisao(la):
Ma jeste Ati - Ati; sve je to lepo i fino... Samo cekam Freeka da uleti da mi pomogne u izboru :mrgreen:
Ali da li je moguce da je ti4200 i brzi i jeftiniji? To je ono sto me kopka... Je li, koliko izvlaci ti4200 u marku 2003? Jel je ima za 2500 markova?

Zasto ti je to toliko vazno?? 3dmark 03 je sprdnja nikad gora. Totalno je druga situacija u igrama i u njemu...
4200 je odlicna karta i sad je bolja kupovina nego ikad.
ako oces da budes "siguran" onda uzmi 9600pro.

poz.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
...



Zasto ti je to toliko vazno?? 3dmark 03 je sprdnja nikad gora. Totalno je druga situacija u igrama i u njemu...
4200 je odlicna karta i sad je bolja kupovina nego ikad.
ako oces da budes "siguran" onda uzmi 9600pro.

poz.

Pa ti4200 je dosta brzi od 9600pro u 3dmark2001... tako da ako je 3dm03 sprdnja onda ne znam u cemu ce da bude siguran sa 9600pro.
 
3dMark 03 je odlicna ideja, o buducim igrama. Zamisli na 1Ghz P3 'tjeras directx 10.0 igre iz naucne fantastike sa 100FPS' :)
Svo opterecenje treba da ide na GPU, a ne na CPU. Manje kosta upgrade u high end karticu, nego CPU maticnu plocu i memoriju u high end.
Na nekom od sajtova izasao je test Radeon 9800 kartice na razlicitim sistemima, cak su imali i P2 350MHz gdje je 3dmark03 dao isti skor kao athon na 1500 i nesto. I njihov debilni komentar je bio da je 3dmark03 totalno ******. Cinjenica je da ti ****** nisu shvatili da je 3dmark03 video test a ne sistem test, i da takva ideja stvaranja igara je odlicna.
Ne treba da plasi niski frejmovi na 3dmark03 testovima. Recimo mother nature test je neobjasnjivo low na bilo kojim danasnjim high end karticama. Taj test napisan u drugacijem kodu bi tri puta treba da bude brzi. Slican testu, tj 80% je recimo Radeon 8500 Nature test?!?!
a znamo kako Radeon 8500 cijepa taj test. Razlika izmedju ova dva testa je samo sto je Futuremark team za vodu uzeo pixel shader 2.0, sve ostalo je uradjeno u pixel shader 1.4. U radeonom nature testu je voda i ostalo uradjeno u pixel shader 1.4. Za ljudsko oko voda u 3dmark03 izgleda prirodnije. sto se tice ostalo sve je identicno.
Jedna vrlo dobra ideja koju sam procitao na netu je per application settings, gdje recimo u zavisnosti od FPS povecava se ili smanjuje kvalitet slike u cilju da se ne padne ispod kriticnih recimo 30FPS. Znaci scene koje je lakse obraditi AF i AA idu do max, tamo gdje su problemi AA se u momentu i iskljuci. Jako cool i dobra ideja, medjutim mnogo tupih mozgova danas :(
 
Darko je napisao(la):
Ma jeste Ati - Ati; sve je to lepo i fino... Samo cekam Freeka da uleti da mi pomogne u izboru :mrgreen:
Ali da li je moguce da je ti4200 i brzi i jeftiniji? To je ono sto me kopka... Je li, koliko izvlaci ti4200 u marku 2003? Jel je ima za 2500 markova?
Moj maximum u 3dmarku 2003 je bio nekih 1896 poena, preko toga nisam uspeo.
Pozdrav
 
Freak_Power je napisao(la):
3dMark 03 je odlicna ideja, o buducim igrama. Zamisli na 1Ghz P3 'tjeras directx 10.0 igre iz naucne fantastike sa 100FPS' :)

A zamisli da na CPU od 10 GHz sa integrisanom grafikom jednostavno pozelis da makar vidis kako ta igra izgleda... BTW, CPU upgrade moze da bude vrlo jeftin; sa 1700+ izvlacis 2 i vise giga, a kosta 40+ evra.
BTW, CPU ubrzava osim 3D grafike, ceo kompjuter, sto VPU ne radi.
A Radeon 9800 PRO? Koliko ja znam, kod nas je oko 380e. Matematika je egzaktna nauka... Srecom. ctp;
To sto ti zagovaras je nesto tipa Voodoo "Glide" rezim rada, kada se sve svali na graficku, sto nije lose ako neko kupi komp samo da bi se igrao (takvih je sve vise, ali opet drasticno manje nego "normalnih" office korisnika)


Inace, hvala na odgovorima za Ti4200; sada samo jos da nabavim neki polovan... cheers
 
Oko cega se vi svadjate ;P

Ti4200 i 9600Pro su karte sa otprilike istom sirovom snagom (+-2%). Sto bude stucalo na jednoj stucace i na drugoj. Jedina je razlika sto 9600Pro ima efekte koji se jos uvek nigde ne primenjuju, i koji ce masovno biti primenjivani tek za ihahaj koliko...a prva ozbiljna igra sa tim ce biti HL2, a ko zna kad ce da izadje, posto je odlozena.
Cak ni Dx8.1 nije rasprostranjen a kamoli DX9. Ko zna koji ce DX da izadje i koliko cete karti promeniti dok se to rasprostrani.

Inace, poredjenje u 3dmarku je klasicno djubre koje nema veze sa realnoscu. Najbolji dokaz je taj sto je Delimir dobio 1680 markova u marku03 ;P na 9000Pro, koja je slabija od Ti4200 za 2 rezolucije u bilo kojoj igri !

Dakle vi morate da prelomite da li je ok za vas licno da li cete dodati 25€ za DX9 efekte ili ne. Igracki gledano to su karte manje-vise iste snage koje ce raditi potpuno isto u 99.9% igara (ostatak su 2 igre sa DX9 - Tomb Raider, a za drugu ne znam :D)

Raspisah se
Pozdrav cheers
 
OptiPlex je napisao(la):
Oko cega se vi svadjate ;P

Ti4200 i 9600Pro su karte sa otprilike istom sirovom snagom (+-2%). Sto bude stucalo na jednoj stucace i na drugoj. Jedina je razlika sto 9600Pro ima efekte koji se jos uvek nigde ne primenjuju, i koji ce masovno biti primenjivani tek za ihahaj koliko...a prva ozbiljna igra sa tim ce biti HL2, a ko zna kad ce da izadje, posto je odlozena.
Cak ni Dx8.1 nije rasprostranjen a kamoli DX9. Ko zna koji ce DX da izadje i koliko cete karti promeniti dok se to rasprostrani.

Inace, poredjenje u 3dmarku je klasicno djubre koje nema veze sa realnoscu. Najbolji dokaz je taj sto je Delimir dobio 1680 markova u marku03 ;P na 9000Pro, koja je slabija od Ti4200 za 2 rezolucije u bilo kojoj igri !

Dakle vi morate da prelomite da li je ok za vas licno da li cete dodati 25€ za DX9 efekte ili ne. Igracki gledano to su karte manje-vise iste snage koje ce raditi potpuno isto u 99.9% igara (ostatak su 2 igre sa DX9 - Tomb Raider, a za drugu ne znam :D)

Raspisah se
Pozdrav cheers

Pazi to pokazuje da, kada bude izasao Doom3/HL2, i jedna i druga karta (R9000Pro i Ti4200) ce raditi podjednako tj. ocajno :) i bice za kantu ;)

Znaci 3DMark03 je prozor u boducnost :)
 
Freak_Power je napisao(la):
3dMark 03 je odlicna ideja, o buducim igrama. Zamisli na 1Ghz P3 'tjeras directx 10.0 igre iz naucne fantastike sa 100FPS' :)
Svo opterecenje treba da ide na GPU, a ne na CPU. Manje kosta upgrade u high end karticu, nego CPU maticnu plocu i memoriju u high end.
Na nekom od sajtova izasao je test Radeon 9800 kartice na razlicitim sistemima, cak su imali i P2 350MHz gdje je 3dmark03 dao isti skor kao athon na 1500 i nesto. I njihov debilni komentar je bio da je 3dmark03 totalno *******. Cinjenica je da ti ****** nisu shvatili da je 3dmark03 video test a ne sistem test, i da takva ideja stvaranja igara je odlicna.
Ne treba da plasi niski frejmovi na 3dmark03 testovima. Recimo mother nature test je neobjasnjivo low na bilo kojim danasnjim high end karticama. Taj test napisan u drugacijem kodu bi tri puta treba da bude brzi. Slican testu, tj 80% je recimo Radeon 8500 Nature test?!?!
a znamo kako Radeon 8500 cijepa taj test. Razlika izmedju ova dva testa je samo sto je Futuremark team za vodu uzeo pixel shader 2.0, sve ostalo je uradjeno u pixel shader 1.4. U radeonom nature testu je voda i ostalo uradjeno u pixel shader 1.4. Za ljudsko oko voda u 3dmark03 izgleda prirodnije. sto se tice ostalo sve je identicno.
Jedna vrlo dobra ideja koju sam procitao na netu je per application settings, gdje recimo u zavisnosti od FPS povecava se ili smanjuje kvalitet slike u cilju da se ne padne ispod kriticnih recimo 30FPS. Znaci scene koje je lakse obraditi AF i AA idu do max, tamo gdje su problemi AA se u momentu i iskljuci. Jako cool i dobra ideja, medjutim mnogo tupih mozgova danas :(

A ti posto si suvi genije napisi software koji ce sad bez artifakata i problema da ti prebacuje AA sampling! Nemoj lupati molim te! To nisu u stanju ni profesionalni renderi da urade ...

Drugo, kljucna stvar koju si rekao je "buducim igrama"! Veeliko je pitanje da li ce graficke operacije kompletno prebaciti na GPU (mada ka tome teze) jer je cilj svih mozgova u IT biznisu da ti uzmu pare, a to ce odraditi tako sto ce da ti izbace recimo HL2 i Doom3 i polako muzu i muzu...
Mark03 je veliki bljestav show koji samo lepo izgleda.

Druga stvar "sofware je svemoguc R"- LaxDuke :mrgreen: !! Optimizacija i samo optimizacija. Nije li cudno sto npr. GunMetal bench bolje (brze) radi na Gf FX nego na radeonu iako je cinjenica da r300 brze radi sa PS shaderima? ...
 
Interesantan osvrt na zavisnost reuzltata u 3DMarku03 od procesorske snage (npr. PII-350 vs P4 2.8 GHz sa Radeonom 9700Pro u oba slucaja)

http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000242
 
Mad Muzzy:" A ti posto si suvi genije napisi software koji ce sad bez artifakata i problema da ti prebacuje AA samplingte! Nemoj lupati molim te.To nisu u stanju ni profesionalni renderi da urade ... "

Mad Muzzy:" Druga stvar "sofware je svemoguc R"- LaxDuke "

Malo kontrakditirnosti:)

p.s.Software je svemoguc samo u teoriji,a u praksi je to skoro nemoguce.Probaj da napravis software koji ce uspesno da emulira postojanje hardverskog accumulation buffera i da framerate na npr. radeonu9700pro u av-04(iz spec 6.1.2.) ima bar 10fps,a ne 0.5fps.Mislim da to nece moci,dok se arhitektura,tj.hardware ne promeni
 
delimir je napisao(la):
...



Pazi to pokazuje da, kada bude izasao Doom3/HL2, i jedna i druga karta (R9000Pro i Ti4200) ce raditi podjednako tj. ocajno :) i bice za kantu ;)




Jeste, te 2 karte ce biti iste kad u 3d marku bude postojalo "single player" ili "multiplayer" dugme :mrgreen: ;P

Ti 4200 nece ni slucajno biti za bacanje, njena mana je sto nema DX9 efekte a po snazi je ista kao 9600Pro, tako da ce u Doom3 imati iste performanse kao navedena 9600Pro, posto D3 nije DX9 igra, dok ce ista prica vaziti i za HL2, samo sto se odredjeni specijalni efekti nece videti...nesto slicno kao u Morrowindu sa/bez DX8.1 karte, s'tom razlikom sto ce spec. efekata u HL2 biti na daleko vecem broju objekata za razliku od Morrowinda gde je na taj nacin obradjena samo voda i magijski items-i.


delimir je napisao(la):
...
Znaci 3DMark03 je prozor u boducnost :)

Jeste, kao i svi 3d markovi :banana: Buducnost kroz 5 godina dokad cu promeniti jos barem 3 kartice
 
tesko da su 4200 i 9600Pro isti po snazi! ukljuci aa i af pa ces da gledas powerpoint prezentaciju na 4200! :mrgreen:
 
Moja zapazanja za AA na 9600Pro za starije naslove je veoma upotrebljiv jer ne utice drasticno na performanse. Medjutim, ako se koriste shejderi AA se drasticno usporava, npr. ako stavim samo 2x AA u Nature sceni u 3D Mark 2001 imam 20fps umesto 60. Slicno sam primetio i sa npr. novim Tomb Raiderom. Sve mi se cini da ce AA biti sve manje upotrebljiv u buducnosti, npr. Splinter Cell brlja svetla ako je ukljucen, Half life 2 ce navodno imati dosta problema, itd.
 
Marti Misterija je napisao(la):
tesko da su 4200 i 9600Pro isti po snazi! ukljuci aa i af pa ces da gledas powerpoint prezentaciju na 4200! :mrgreen:

Sirovu snagu gledas tako sto poiskljucujes sve to i poredis onda. Upravo je u tome poenta. To sto 9600Pro i ostali Atiji rade dobro sa ukljucenim AA i AF je zbog dobrih algoritama i memorijskog menadzmenta a ne zbog sirove snage.
Upravo poredjenjem bez toga vidis kolika je cista snaga karte. Za to je idealan recimo 3d mark 2001. Ili Quake 3.
 
Da budem jasniji, kad sam pomenuo Q3 u prethodnom postu, to se odnosi iskljucivo na najvisu rezoluciju (1600*1200)
 
The pocetnik je napisao(la):
Mad Muzzy:" A ti posto si suvi genije napisi software koji ce sad bez artifakata i problema da ti prebacuje AA samplingte! Nemoj lupati molim te.To nisu u stanju ni profesionalni renderi da urade ... "

Mad Muzzy:" Druga stvar "sofware je svemoguc R"- LaxDuke "

Malo kontrakditirnosti:)

p.s.Software je svemoguc samo u teoriji,a u praksi je to skoro nemoguce.Probaj da napravis software koji ce uspesno da emulira postojanje hardverskog accumulation buffera i da framerate na npr. radeonu9700pro u av-04(iz spec 6.1.2.) ima bar 10fps,a ne 0.5fps.Mislim da to nece moci,dok se arhitektura,tj.hardware ne promeni

Da :mrgreen: ... brzopletost, ali i dalje blizu istine.

Accbuffer nije buducnost, aplikacije zahtevaju sirovu snagu, i nadam se da ce uskoro i graficke poceti sa SMP tretmanom!

POz!
 
Mala greska i jos ponesto...

OptiPlex je napisao(la):
Da budem jasniji, kad sam pomenuo Q3 u prethodnom postu, to se odnosi iskljucivo na najvisu rezoluciju (1600*1200)

Valjda visokoj,a ne najvisoj,jer je 1600x1200 najveca za nekoliko prvih verzija,a tek kasnije je maximum mnogo veci...

Nove karte imaju vrlo malo sirove snage u odnosu na prethodnike,jer sada se sve svodi na optimizaciju da bi se dobio veci fps sa ukljucenim FSAA i Aniso(ovo je moje misljenje) i ovde si Optiplexu u pravu.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
...

Da :mrgreen: ... brzopletost, ali i dalje blizu istine.

Accbuffer nije buducnost, aplikacije zahtevaju sirovu snagu, i nadam se da ce uskoro i graficke poceti sa SMP tretmanom!

POz!

Slazem se da za vecinu aplikacija je potrebna sirova snaga,ali i umesnost pri optimizaciji kod najkoriscenijih efekata(sada sam gledao test vp990 vs q4 xgl980-iako je vp990 superiorniji od xgl980 ipak ne pobedjuje svuda tj. q4 je u vecini testova pobedio,jer nvidia je dobro odradila posao sa drajverima za quadro).

p.s.Jeste da je vec daleko od teme,ali za par dana izlazi novi rivatuner RC14 koji ce najverovatnije donesti softquadro5,i jos neke stvari tako da ce korisnici radeona i gf uzivati.
 
grujicd je napisao(la):
Moja zapazanja za AA na 9600Pro: za starije naslove je veoma upotrebljiv jer ne utice drasticno na performanse. Medjutim, ako se koriste shejderi AA se drasticno usporava, npr. ako stavim samo 2x AA u Nature sceni u 3D Mark 2001 imam 20fps umesto 60. Slicno sam primetio i sa npr. novim Tomb Raiderom. Sve mi se cini da ce AA biti sve manje upotrebljiv u buducnosti, npr. Splinter Cell brlja svetla ako je ukljucen, Half life 2 ce navodno imati dosta problema, itd.

Nalupa ti ovdje dosta gluposti. Kao prvo uopste mi nije jasno da imas 60FPS u Nature Test, vise frejmova izbacuje moj stari Radeon 8500.
Kao drugo nije mi jasno da imas 20FPS sa ukljucenim AA 2x. Opet moj Radeon 8500 je imao vise FPS i sa AA2x.
AA i je itekako upotrebljiv u novijim igrama na Radeon 9600pro i mozes ga u nekim podesiti i na AA 4x. Medjutim vidim pominjes Tomb Raider i Splinter Cell. Nasao si genijalno igre na koje ce da ocjenjujes snagu graficke kartice. Obe igre 90 posto zavise od CPU. Sta to znaci?
Znaci da ce 3.2Ghz P4 sa Radeon 8500 tjerati obe igre brze, nego P4 2.0Ghz Radeon 9700 recimo non pro. A to znaci da ljudi koji su pravili te igre su totalni ******, i izgleda apsolutno nemaju ideju o karakteristikama i mogucnostima video kartica koje su na trzistu, kao ni o DX 8.0, 9.0 specifikacijama. To sto se pojavljuje svjetlost je totalni bug napravljen od strane programera koji uporno tjeraju svoju filosofiju, i nece da naprave patch. Ironija da bude veca Rainbow Six 3 koji je takodje baziran na Unreal II engine kao i Splinter Cell nema problema sa implementacijom AA!?!?!
Zaklucak je, jarane ako imas 2.0 P4 recimo nece tebi pomoci ni Radeon 12091029014 a ni GFX 498571439757572345, imaces frejmova koliko imas sad sa Radeon 9600pro. U najboljem slucaju 1-2FPS vise. A jedan ko ni jedan. Spomenuo si i Halflife 2. Ta igra ce biti najkompleksnija od svega sto smo vidjeli do sad, sve shader instrukcije za instrukcijama i na rijec programera iz Valve software da r3xx renda dx9.0 shadere po nekoliko puta brze nego GFX vjeruje. Ati kartice nece imati frku sa AA, medjutim izgleda Nvidia hoce. Nadam se da ce naci rijesenje, jer po meni nema logike da ne mogu implementirati AA za nvidia kartice. Tu se mnogo preseravaju. Medjutim, mozda je cijela prica u pozadini ova, da GFX kartice nece moci da tjeraju igru sa ukljucenim AA, bice unplayable pa cak i na NV35.
 
Freek samo jedna stvar u vezi programera i igara Splinter Cell i TR je ta da se igre prave za one koji imaju srednju konfiguraciju(tipa athlon na 1.4GHz sa gf2),a ne za one koji imaju P4 3GHz ili AMD Barton 3400+,tako da malo manje pljuvanja po igrama,jer nemaju svi pare za neki besni P4 i high-end dx9 kartu,a iako imaju,imaju pametnije stvari na sta da trose pare(npr.neka externa komponenta,besna muzicka,itd)
 
Darko je napisao(la):
A sto da prekidate? Bas sam poceo da se informisem sta je bolje - cist Rade 9.6k ili Ti4200... Mislim, Rade 9.6k je 115e, a MSI Ti4200 87e (sto meni nikako nije jasno kako, al ajde)... Sta biti bolje? Mirise mi Nvidia, ali DX9 je DX9?

E, da... Primetio sam u nekim cenovnicima "Ti4200 Lite" i "obican" Ti4200... O cemu je rec ovde?

molim te reci mi gde ima Ti4200 za 87 €,
ali nemoj da okolišaš, oću adresu/telefon firme koja je prodaje !!!
 
The pocetnik je napisao(la):
...



Slazem se da za vecinu aplikacija je potrebna sirova snaga,ali i umesnost pri optimizaciji kod najkoriscenijih efekata(sada sam gledao test vp990 vs q4 xgl980-iako je vp990 superiorniji od xgl980 ipak ne pobedjuje svuda tj. q4 je u vecini testova pobedio,jer nvidia je dobro odradila posao sa drajverima za quadro).

p.s.Jeste da je vec daleko od teme,ali za par dana izlazi novi rivatuner RC14 koji ce najverovatnije donesti softquadro5,i jos neke stvari tako da ce korisnici radeona i gf uzivati.

Pa kad su ozbiljni i imaju pun ICD drajver za OGL ... ne ko ATi preko wrapera ctp;
Reci mi da li znas kako se radi soft FireGL preko riva tunera? Trazi neki fajl za patch ali taj fajl ne postoji! (gle cuda ati2mtogl.sys)
 
Splinter Cell na sistemu 1.4ghz gf2 ne bi mogao igrati, pa sve da mi dajes taj sistem dzaba. Ta igra je unplayable na tom sistemu. Mozes igrati ali svi detalji off i low. ****** mozes igrati i Ghost and Goblins na C64 :)

Nije poenta igrati igre koje su skoro bez tekstura...
Zamisli Doom 3 na pomenutom sistemu, zalost...
 
Freak_Power je napisao(la):
...

Nalupa ti ovdje dosta gluposti. Kao prvo uopste mi nije jasno da imas 60FPS u Nature Test, vise frejmova izbacuje moj stari Radeon 8500.
Kao drugo nije mi jasno da imas 20FPS sa ukljucenim AA 2x. Opet moj Radeon 8500 je imao vise FPS i sa AA2x.

Nisam lupao gluposti nego sam izneo ono sto sam primetio. Inace CPU mi je XP 1800+ sto je dosta slabije od tvog (pretpostavljam) P4 3.2Ghz.

AA i je itekako upotrebljiv u novijim igrama na Radeon 9600pro i mozes ga u nekim podesiti i na AA 4x. Medjutim vidim pominjes Tomb Raider i Splinter Cell. Nasao si genijalno igre na koje ce da ocjenjujes snagu graficke kartice. Obe igre 90 posto zavise od CPU.

Naravno da je AA 4x upotrebljiv u dosta igara. Samo sam stekao utisak da shaderi dosta obaraju AA performanse. Mozda je u pitanju neki glitch u Marku 2001? Tomb raider je daleko od optimizovanog, tako da i on nije neki primer, ali sam njega zadnje igrao pa sam ga izneo kao problem nove igre gde sam primetio usporenje sa AA vece od ocekivanog. Odakle ti ovo da SC i TR zavise 90 posto od CPU? Ako spustas rezoluciju i dobijas fps onda je graficka usko grlo u tom trenutku, a to se meni desava sa tim igrama.
 
Freak_Power je napisao(la):
Splinter Cell na sistemu 1.4ghz gf2 ne bi mogao igrati, pa sve da mi dajes taj sistem dzaba. Ta igra je unplayable na tom sistemu. Mozes igrati ali svi detalji off i low. ****** mozes igrati i Ghost and Goblins na C64 :)

Nije poenta igrati igre koje su skoro bez tekstura...
Zamisli Doom 3 na pomenutom sistemu, zalost...

Pazi ja sam igrao SplinterCell na celeronu 2 566/850MHz i islo je ok,ali naravno da su vecina efekata iskljuceni,i meni ne smeta...
ctp;
A za doom3 znam da ce kod mene to biti slide-show,ali probacu(kao sato sam igrao halflife na kpr133 sa s3triom) :mrgreen:
 
Nazad
Vrh Dno